Skocz do zawartości

Zdjęcie

Mirror's Edge

DICE EA PS3 X360 PC iOS

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
785 odpowiedzi na ten temat

#121 Gość__* Napisany 15 maja 2008 - 19:15

Gość__*
  • Goście
eee :shock: Jakoś tak z dystansem podchodziłem do tego tytułu... Teraz zobaczyłem sobie analizę z GT i jestem w szoku :shock: . Podobnie jak u TEXZa hype zaczyna rosnąć
  • 0

#122 xell Napisany 15 maja 2008 - 23:15

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 348 Postów:
"Gameplay built on Unreal Engine 3" -> alt+f4 -> shift+delete
  • 0

#123 Ryan Napisany 15 maja 2008 - 23:22

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Niby dlaczego? :shock:
  • 0

#124 kamionek Napisany 15 maja 2008 - 23:26

kamionek

    zloty forumowicz; wzór

  • Forumowicze
  • 3 411 Postów:
podobno UE3 jest już passe
  • 0

#125 xell Napisany 15 maja 2008 - 23:38

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 348 Postów:

Niby dlaczego? :shock:

Bo to nie unreal engine. A ponadto nie lubię takich analiz i tyle. :foch:
  • 0

#126 Ryan Napisany 15 maja 2008 - 23:39

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
http://www.joystiq.c... ... l-engine-3

Frostbite Engine skupia się na niszczeniu otoczenia, więc do ME średnio pasuje...
  • 0

#127 xell Napisany 15 maja 2008 - 23:42

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 348 Postów:
No to wpadka. :oops: Przynajmniej widać, że teksty DICE o zmodyfikowaniu systemu oświetlenia to nie czcze przechwałki, skoro nie poznałem w tym UE3. :^^:
  • 0

#128 Ryan Napisany 16 maja 2008 - 00:39

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Przecież to w większości wypiekane shadowmapy i AO (pewnie SSAO). UE 3.5 już to ma, a kupując licencję masz dostęp do wszystkich zmian dokonywanych przez Epic. :-)
  • 0

#129 Scorpio Napisany 16 maja 2008 - 08:01

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Owen O'Brien (producent): "Zdecydowaliśmy się skorzystać z technologii Unreal. Opracowaliśmy też zupełnie nowe rozwiązania w kwestii oświetlenia, które pozwoliłyby nadać grze ten niepowtarzalny styl"

Neo Plus 110 (str. 33)

Edit: by dwa razy potwierdzić, dać cytat bezpośrednio i pokazać, że odpowiedź na zagadnienie znalazła się w piśmie, na którego forum jesteśmy
  • 0

#130 xell Napisany 16 maja 2008 - 09:59

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 348 Postów:
Przecież to jest napisane w linku Ryana, po co wklejasz ten cytat? o____________O
  • 0

#131 Ryan Napisany 17 maja 2008 - 00:21

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Żeby mi udowodnić, że do DICE podkręciło oświetlenie a nie Epic. ;)
  • 0

#132 Gość__* Napisany 18 maja 2008 - 13:01

Gość__*
  • Goście
a kiedy ma premiere to cudo ? i wlasciwie na czym to bedzie polegac ? bedziemy tylko biegac po dachach i od czasu do czasu strzelac czy cos jeszcze ?
  • 0

#133 Ryan Napisany 18 maja 2008 - 13:16

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
To będzie platformówka z pierwszej osoby z opcjonalnymi elementami strzelanki.
  • 0

#134 AdamekPL Napisany 18 maja 2008 - 17:24

AdamekPL

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 127 Postów:
Mam nadzieję że ta gra nie zawiedzie. Niby wygląda świetnie, ale dużo tu można spieprzyć, oby się nie nudziło po kilku godzinach grania.
W ciemno bym nie kupił poczekam na pierwsze recenzje, opinie graczy - jak będą pozytywne to w grę zaopatrzę się na pewno :-D
Aha, muzyczka w ostatnim trailerze, tym z Play Station Day, cudna.
  • 0

#135 f5k Napisany 19 maja 2008 - 10:37

f5k

    People do change, but only a little bit

  • Forumowicze
  • 1 872 Postów:
Mam co to tej gry mieszane uczucia, poprostu nie kręci mnie skakanie po wszystkim co sie da, no pojawia sie też broń ale jak proporcja w pełnej wersji skakania i strzelania bedzie taka sama jak w trailerze to ja chyba sobie odpuszcze, cieszy mnie natomiast to że sie kieruje kobietą w tej grze. Jednym słowem dajcie mi demo bym sie przekonał lub zniechęcił do tej gry.
  • 0

#136 Scorpio Napisany 19 maja 2008 - 10:57

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Zastanawiam się teraz nad dwiema kwestiami, gdy lekko ochłonąłem i na spokojnie popatrzyłem na grę:
a) czy nie będzie tak, że poziom będzie pokonywało się metodą prób i błędów do chwili odnalezienia tej wyznaczonej trasy ucieczki (ciągły bieg do przodu może słabo sprzyjać w znajdywaniu kolejnych elementów układanki jaką jest plansza; coś jak w Prince of Persia: The Two Thrones będąc mrocznym księciem)
b) czy będą potrafili tak grę poprowadzić, by się nie znużyła. Mimo wszystko, 99% opiera się na akrobatyce. A nawet w Prince of Persia czy Tomb Raider były elementy dające troszkę czasu na wytchnienie i nabranie apetytu przed kolejnym wyzwaniem
  • 0

#137 Shinigami Napisany 19 maja 2008 - 11:00

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 387 Postów:
Skoro ważne elementy pozwalające na akrobacje i przebycie obszaru zaznaczają się na czerwono, to myślę, że większego problemu nie będzie z poruszaniem. Nawet w AC trzeba było przystanąć by pomyśleć co dalej.
  • 0

#138 Arasz Napisany 19 maja 2008 - 11:29

Arasz

    N3rO->Nero->Arasz_

  • Forumowicze
  • 2 201 Postów:
No ale nie tylko skakaniem choć jak by nie efektownym było człowiek żyję. Już widzę jak powkładają do szukanie 100 borsuków, albo zadania typu, wpadnij tam i skocz tam...
  • 0

#139 Hose Napisany 19 maja 2008 - 16:04

Hose

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 485 Postów:
Jaram się nieziemsko tym tytułem, a muza w trailerze to miazga.
Wiadomo już na które konsole pojawi się Mirror's Edge?
  • 0

#140 olfeusz Napisany 19 maja 2008 - 16:07

olfeusz

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 529 Postów:
Przecież wiadomo, że na PS3 i XB360 dodatkowo także posiadacze PC będą mogli poskakać po dachach.
  • 0

#141 AdamekPL Napisany 19 maja 2008 - 16:08

AdamekPL

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 127 Postów:

Wiadomo już na które konsole pojawi się Mirror's Edge?

Xbox360 i PS3
edit: ehhh spóźniłem się :P
  • 0

#142 Ryan Napisany 06 czerwca 2008 - 15:35

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Wywiad na temat tworzenia gry:
http://www.gamasutra... ... _owen_.php
Gościu mówi o prototypowaniu, Scrumie (brrr!), założeniach gry, praku HUDa, zmysłach Faith, polityce, Serenity i Firefly, mieście w którym się toczy akcja gry, silniku, outsourcingu, grafice (cutscenki będą w 2D) itp.
  • 0

#143 ACZ Napisany 27 czerwca 2008 - 09:35

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 186 Postów:
Interview:
http://www.play3-liv...ssage-8853.html
  • 0

#144 Gość__* Napisany 28 czerwca 2008 - 01:23

Gość__*
  • Goście

Wywiad na temat tworzenia gry:
http://www.gamasutra... ... _owen_.php
Gościu mówi o prototypowaniu, Scrumie (brrr!), założeniach gry, praku HUDa, zmysłach Faith, polityce, Serenity i Firefly, mieście w którym się toczy akcja gry, silniku, outsourcingu, grafice (cutscenki będą w 2D) itp.

Dodany obrazek
  • 0

#145 xell Napisany 10 lipca 2008 - 11:46

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 348 Postów:
Wywiad:
http://www.gametrail...ayer/35992.html

Animowany trailer prezentujący realia gry:
http://www.gametrail...ayer/35998.html

Screeny:
http://buttonmasher.... ... g-web1.jpg
http://buttonmasher.... ... e-web1.jpg
http://buttonmasher.... ... -kick1.jpg
http://buttonmasher.... ... drain1.jpg

:zakochany:
  • 0

#146 MonsieurWoland Napisany 10 lipca 2008 - 12:00

MonsieurWoland

    Noblesse oblige.

  • Forumowicze
  • 15 250 Postów:
Strasznie podoba mi się ten minimalizm w budownictwie. Ostatni screen jest świetny.
  • 0

#147 Scorpio Napisany 10 lipca 2008 - 13:10

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Kurcze, ta gra przejdzie do pamięci. Nawet jeśli nie przez oceny i finalną jakość, to ze względu na ten czysty, industrialny wygląd :)
  • 0

#148 Blizzard Beast Napisany 10 lipca 2008 - 13:41

Blizzard Beast

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 4 576 Postów:
Mocno to dla mnie stylistycznie przypomina Perfect Dark. Jednak po obadaniu Battlefielda nie jestem już tak spokojny o tę grę, jak byłem wcześniej.
  • 0

#149 Aras Napisany 10 lipca 2008 - 13:44

Aras

    like a prayer

  • Forumowicze
  • 8 071 Postów:
nie nwiem czemu kojarzy mi się z... wipeoutem. to pewnie przez ten oryginalny futurystyczny styl.
  • 0

#150 AdamekPL Napisany 10 lipca 2008 - 14:15

AdamekPL

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 127 Postów:
te nowe obrazki i trailery są świetne :-D Im więcej tego widzę, tym bardziej przekonuje mnie design miasta.
  • 0



Inne z tagami: