785 odpowiedzi na ten temat
#121 Gość__* Napisany 15 maja 2008 - 19:15
eee Jakoś tak z dystansem podchodziłem do tego tytułu... Teraz zobaczyłem sobie analizę z GT i jestem w szoku . Podobnie jak u TEXZa hype zaczyna rosnąć
#122 Napisany 15 maja 2008 - 23:15
"Gameplay built on Unreal Engine 3" -> alt+f4 -> shift+delete
#123 Napisany 15 maja 2008 - 23:22
Niby dlaczego?
#124 Napisany 15 maja 2008 - 23:26
podobno UE3 jest już passe
#125 Napisany 15 maja 2008 - 23:38
Bo to nie unreal engine. A ponadto nie lubię takich analiz i tyle.Niby dlaczego?
#126 Napisany 15 maja 2008 - 23:39
http://www.joystiq.c... ... l-engine-3
Frostbite Engine skupia się na niszczeniu otoczenia, więc do ME średnio pasuje...
Frostbite Engine skupia się na niszczeniu otoczenia, więc do ME średnio pasuje...
#127 Napisany 15 maja 2008 - 23:42
No to wpadka. Przynajmniej widać, że teksty DICE o zmodyfikowaniu systemu oświetlenia to nie czcze przechwałki, skoro nie poznałem w tym UE3.
#128 Napisany 16 maja 2008 - 00:39
Przecież to w większości wypiekane shadowmapy i AO (pewnie SSAO). UE 3.5 już to ma, a kupując licencję masz dostęp do wszystkich zmian dokonywanych przez Epic.
#129 Napisany 16 maja 2008 - 08:01
Owen O'Brien (producent): "Zdecydowaliśmy się skorzystać z technologii Unreal. Opracowaliśmy też zupełnie nowe rozwiązania w kwestii oświetlenia, które pozwoliłyby nadać grze ten niepowtarzalny styl"
Neo Plus 110 (str. 33)
Edit: by dwa razy potwierdzić, dać cytat bezpośrednio i pokazać, że odpowiedź na zagadnienie znalazła się w piśmie, na którego forum jesteśmy
Neo Plus 110 (str. 33)
Edit: by dwa razy potwierdzić, dać cytat bezpośrednio i pokazać, że odpowiedź na zagadnienie znalazła się w piśmie, na którego forum jesteśmy
#130 Napisany 16 maja 2008 - 09:59
Przecież to jest napisane w linku Ryana, po co wklejasz ten cytat? o____________O
#131 Napisany 17 maja 2008 - 00:21
Żeby mi udowodnić, że do DICE podkręciło oświetlenie a nie Epic.
#132 Gość__* Napisany 18 maja 2008 - 13:01
a kiedy ma premiere to cudo ? i wlasciwie na czym to bedzie polegac ? bedziemy tylko biegac po dachach i od czasu do czasu strzelac czy cos jeszcze ?
#133 Napisany 18 maja 2008 - 13:16
To będzie platformówka z pierwszej osoby z opcjonalnymi elementami strzelanki.
#134 Napisany 18 maja 2008 - 17:24
Mam nadzieję że ta gra nie zawiedzie. Niby wygląda świetnie, ale dużo tu można spieprzyć, oby się nie nudziło po kilku godzinach grania.
W ciemno bym nie kupił poczekam na pierwsze recenzje, opinie graczy - jak będą pozytywne to w grę zaopatrzę się na pewno
Aha, muzyczka w ostatnim trailerze, tym z Play Station Day, cudna.
W ciemno bym nie kupił poczekam na pierwsze recenzje, opinie graczy - jak będą pozytywne to w grę zaopatrzę się na pewno
Aha, muzyczka w ostatnim trailerze, tym z Play Station Day, cudna.
#135 Napisany 19 maja 2008 - 10:37
Mam co to tej gry mieszane uczucia, poprostu nie kręci mnie skakanie po wszystkim co sie da, no pojawia sie też broń ale jak proporcja w pełnej wersji skakania i strzelania bedzie taka sama jak w trailerze to ja chyba sobie odpuszcze, cieszy mnie natomiast to że sie kieruje kobietą w tej grze. Jednym słowem dajcie mi demo bym sie przekonał lub zniechęcił do tej gry.
#136 Napisany 19 maja 2008 - 10:57
Zastanawiam się teraz nad dwiema kwestiami, gdy lekko ochłonąłem i na spokojnie popatrzyłem na grę:
a) czy nie będzie tak, że poziom będzie pokonywało się metodą prób i błędów do chwili odnalezienia tej wyznaczonej trasy ucieczki (ciągły bieg do przodu może słabo sprzyjać w znajdywaniu kolejnych elementów układanki jaką jest plansza; coś jak w Prince of Persia: The Two Thrones będąc mrocznym księciem)
b) czy będą potrafili tak grę poprowadzić, by się nie znużyła. Mimo wszystko, 99% opiera się na akrobatyce. A nawet w Prince of Persia czy Tomb Raider były elementy dające troszkę czasu na wytchnienie i nabranie apetytu przed kolejnym wyzwaniem
a) czy nie będzie tak, że poziom będzie pokonywało się metodą prób i błędów do chwili odnalezienia tej wyznaczonej trasy ucieczki (ciągły bieg do przodu może słabo sprzyjać w znajdywaniu kolejnych elementów układanki jaką jest plansza; coś jak w Prince of Persia: The Two Thrones będąc mrocznym księciem)
b) czy będą potrafili tak grę poprowadzić, by się nie znużyła. Mimo wszystko, 99% opiera się na akrobatyce. A nawet w Prince of Persia czy Tomb Raider były elementy dające troszkę czasu na wytchnienie i nabranie apetytu przed kolejnym wyzwaniem
#137 Napisany 19 maja 2008 - 11:00
Skoro ważne elementy pozwalające na akrobacje i przebycie obszaru zaznaczają się na czerwono, to myślę, że większego problemu nie będzie z poruszaniem. Nawet w AC trzeba było przystanąć by pomyśleć co dalej.
#138 Napisany 19 maja 2008 - 11:29
No ale nie tylko skakaniem choć jak by nie efektownym było człowiek żyję. Już widzę jak powkładają do szukanie 100 borsuków, albo zadania typu, wpadnij tam i skocz tam...
#139 Napisany 19 maja 2008 - 16:04
Jaram się nieziemsko tym tytułem, a muza w trailerze to miazga.
Wiadomo już na które konsole pojawi się Mirror's Edge?
Wiadomo już na które konsole pojawi się Mirror's Edge?
#140 Napisany 19 maja 2008 - 16:07
Przecież wiadomo, że na PS3 i XB360 dodatkowo także posiadacze PC będą mogli poskakać po dachach.
#141 Napisany 19 maja 2008 - 16:08
Xbox360 i PS3Wiadomo już na które konsole pojawi się Mirror's Edge?
edit: ehhh spóźniłem się
#142 Napisany 06 czerwca 2008 - 15:35
Wywiad na temat tworzenia gry:
http://www.gamasutra... ... _owen_.php
Gościu mówi o prototypowaniu, Scrumie (brrr!), założeniach gry, praku HUDa, zmysłach Faith, polityce, Serenity i Firefly, mieście w którym się toczy akcja gry, silniku, outsourcingu, grafice (cutscenki będą w 2D) itp.
http://www.gamasutra... ... _owen_.php
Gościu mówi o prototypowaniu, Scrumie (brrr!), założeniach gry, praku HUDa, zmysłach Faith, polityce, Serenity i Firefly, mieście w którym się toczy akcja gry, silniku, outsourcingu, grafice (cutscenki będą w 2D) itp.
#143 Napisany 27 czerwca 2008 - 09:35
#144 Gość__* Napisany 28 czerwca 2008 - 01:23
Wywiad na temat tworzenia gry:
http://www.gamasutra... ... _owen_.php
Gościu mówi o prototypowaniu, Scrumie (brrr!), założeniach gry, praku HUDa, zmysłach Faith, polityce, Serenity i Firefly, mieście w którym się toczy akcja gry, silniku, outsourcingu, grafice (cutscenki będą w 2D) itp.
#145 Napisany 10 lipca 2008 - 11:46
Wywiad:
http://www.gametrail...ayer/35992.html
Animowany trailer prezentujący realia gry:
http://www.gametrail...ayer/35998.html
Screeny:
http://buttonmasher.... ... g-web1.jpg
http://buttonmasher.... ... e-web1.jpg
http://buttonmasher.... ... -kick1.jpg
http://buttonmasher.... ... drain1.jpg
http://www.gametrail...ayer/35992.html
Animowany trailer prezentujący realia gry:
http://www.gametrail...ayer/35998.html
Screeny:
http://buttonmasher.... ... g-web1.jpg
http://buttonmasher.... ... e-web1.jpg
http://buttonmasher.... ... -kick1.jpg
http://buttonmasher.... ... drain1.jpg
#146 Napisany 10 lipca 2008 - 12:00
Strasznie podoba mi się ten minimalizm w budownictwie. Ostatni screen jest świetny.
#147 Napisany 10 lipca 2008 - 13:10
Kurcze, ta gra przejdzie do pamięci. Nawet jeśli nie przez oceny i finalną jakość, to ze względu na ten czysty, industrialny wygląd
#148 Napisany 10 lipca 2008 - 13:41
Mocno to dla mnie stylistycznie przypomina Perfect Dark. Jednak po obadaniu Battlefielda nie jestem już tak spokojny o tę grę, jak byłem wcześniej.
#149 Napisany 10 lipca 2008 - 13:44
nie nwiem czemu kojarzy mi się z... wipeoutem. to pewnie przez ten oryginalny futurystyczny styl.
#150 Napisany 10 lipca 2008 - 14:15
te nowe obrazki i trailery są świetne Im więcej tego widzę, tym bardziej przekonuje mnie design miasta.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|