Blazblue: Calamity Trigger & Continuum Shift (Extend) & Chrono Phantasma
#91 Napisany 03 października 2011 - 11:06
#92 Napisany 03 października 2011 - 11:47
#93 Napisany 03 października 2011 - 22:02
Arc System Works biją chyba Capcom na głowę w dojeniu forsy z graczy. Juz nie wspominam o kilku częściach tego samegp BlazBlue na handheldy (PSP, 3DS, Vita).
ja na pewno nie kupie, te 3 postacie widzialem jak walczą, gdy sie z nimi tlukłem online. najfajniejsza postac z dlc to ta taka czarodziejka z księżyca.
#94 Napisany 08 października 2011 - 09:36
Nie ma co, kto nie miał, to będzie najlepszy BlazBlue jaki może sobie sprawić. Kto ma jak ja na półce: CT i CS wraz z wszystkimi postaciami z DLC, może spokojnie sobie ten produkt odpuścić.
#95 Napisany 02 grudnia 2011 - 12:46
Najpierw wyszedł pad tylko do X360 z grafiką na licencji MvsC, a potem wyszedł do PS3 i X360, ale już bez grafiki.
Czym się pad wyróźnia na tle innych tego typu padów? A no tym, że d-pad jest na mikrostiki z charakterystycznymi "klikami", czyli tak jak gałka w arcade stickach. To chyba pierwszy tego typu pad na rynku. Przed chwilą go wypróbowalem w BB i mówię wam, poezja. D-pad z pada od Mad Catz nie ma startu. Już po samych "klikach" wie się, czy dobrze weszła ćwiartka czy półokrąg. Wystarczy kciukiem zrobić 2 mm w bok i już wchodzi kierunek.
Pad ma również przedłużone lewe ramię dla lepszego trzymania (pad jest leciutki), aby można grać tak, aby prawą ręką klepać przyciski z góry jak na automatach. Ja gram jednak normalnie. Pad jest mniejszy od Mad Catza, nie tak bulwiasty.
Pada kupiłem na amerykanskim ebayu, z przesyłką mnie wyszedł 170 zl, czyli cena podobna do tego od Mad Catz. Pad PDP jednak nie jest bezprzewodowy, jest na kablu, więc coś za coś, ale mówię, d-pad to POEZJA, normalnie zachwyt.
Moją Noelką będę jeszcze lepiej wymiatał
#96 Napisany 02 grudnia 2011 - 13:54
#97 Napisany 02 grudnia 2011 - 15:55
no i w sumie dobrze sie stalo. ;]
#98 Napisany 02 grudnia 2011 - 22:04
Pisałem, jakbym miał czekać taki szmat czasu na kontroler, to bym swoimi pieniędzmi wzbogacił konkurencje. Dobrze zrobiłeś.
Mam nadzieję, że trzymasz dalej wysoką formę jak te półtora miesiąca temu. Nie chce mi się ślęczeć znowu nad poszczególnymi kombinacjami. Coś tam podczas gry się rozegram.
Jak masz czas (chęci zapewne nie brak, wszak joy pad przyszedł, choć to dziwne, że nie AS), to pogramy w niedzielę. O której tam mniej więcej pasuje.
Dziś bunga - bunga. Więc będę odsypiał do południa. Później jakieś sprawy pozałatwiam. Chcę wybrać się na Immortals, a wieczorem powtórka z udowadniania kto jest królem parkiety, zatem ątpliwe bym czas znalazł na granie (choć trzeba z platynami oran'owi odskoczyć ). Od razu, Acz, z grubej rury, weź Vermilionkę.
#99 Napisany 05 grudnia 2011 - 23:28
Niestety, pechowo w Continuum Shift nikt nie grał. Stąd skończyło się na takich sobie próbach kilku walk on line, przechodzeniu arcade, i w zasadzie tyle. Taka szkoda. Taki tytuł. Aż, ACz, który na listę moja zawitał, tchnął ducha w tę jakże magiczną pozycję. To tchnięcie, to rzeź jakiej jego Vermilionka się dopuściła na mym Ragnie. Nie można było tego tak zostawić. Kupiłem Calamity Trigger, dopuścilem się wymagającej platywy, wprost kapitanie czas spędzilem na walkach on line i byłem gotów do rewanżu.
Pech chciał, że mu pad szlag trafił. I, że nowy dochodził bite sześc tygodni. Mój spadek formy zauważalny. Pocieszałem się, że jego także Ale udało się, tuż przed wyjazdem na "Immortals" (polecam, gorąco).
Czasu było ok 40 minut, aż tu .... kolega mnie odwiedził. Liczyłem na "Cześć Sylvan. Pożyczę sobie jakaś grę" i będzie po wszystkim (wszak już 4 walki rozegrane, a apetyt na kolejnych kilkanaście rośnie), ale nie, on musiał wyżalić się, jaka to jego dziewczyna jest zła i, że go plecy bolą....
Udało się jednak odegrać (tym razem 4-0 dla mnie). ACz ma dalej morderczą Noel (będzie spokojnie trzecim najlepszym graczem na mojej liście). Bardzo zręczny, skilowy gracz. Liczę na to, że jego umiejętności w (S)SF IV są na takim samym poziomie, a i w UM vs C III także się spisze.
Mój Kisaragi strasznie osłabł. Jin jest równie mocny co tani, ale gdzieś te setupy i customy uciekły i pozostała morderczo skuteczna technika z wymagającego "score". Ale mniejsza o niego. I tak potęga jest Hakumen. Przypomina Akirę. Nie ma taniej masówki, przegiętych zagrań. Brak pocisków horyzontalnych lecących przez cały ekran, czy też szybkości, jaką Bashi może się pochwalić. Wystarczy spojrzeć na jego podstawową pięść. Ciężko o poking. Niemniej, w wprawnych dłoniach, i przy wsparciu wysokiej klasy AS, jest mordercą. Trzeba skupić się na defensywie, ale jak już zacznie ciachać swym orężem, z paska energii przeciwnika ochłapy zostają.
Także, gdy tylko uporam się z Dark Souls, to liczę, że wspólnego obcowania z BlazBlue nie będzie niemal końca. ACZ to godny rywal i mam nadzieję, że do tego czasu jego pad nowy będzie trzymał się dobrze.
#100 Napisany 06 grudnia 2011 - 14:11
Są na zerowym poziomie i SF4 w ogole jako bitka mi się nie spodobal, zbyt wolny i ślamazarny. dlatego tez gre sprzedalem jakis czas temu. UMvsC mi sie spodoba, bo jest o wiele szybsze od strita.Liczę na to, że jego umiejętności w (S)SF IV są na takim samym poziomie
Muszę dużo zmienić w prowadzeniu Noel, aby wygrywać. Kończenie comba tym "kręciołkiem" pistoletami jest zgubne, bo po nim Noel sklada rece i przez dorbną chwilę nic nie robi i wtedy przeciwnik moze wyprowadzic ostrą kontrę. Taki np. Hakumen może skroić nieźle energię, a wiadomo, że nawet jego zwykłe ciosy żrą ostro pasek.Udało się jednak odegrać (tym razem 4-0 dla mnie). ACz ma dalej morderczą Noel (będzie spokojnie trzecim najlepszym graczem na mojej liście). Bardzo zręczny, skilowy gracz. Liczę na to, że jego umiejętności w (S)SF IV są na takim samym poziomie, a i w UM vs C III także się spisze.
Mój Kisaragi strasznie osłabł. Jin jest równie mocny co tani, ale gdzieś te setupy i customy uciekły i pozostała morderczo skuteczna technika z wymagającego "score". Ale mniejsza o niego. I tak potęga jest Hakumen. Przypomina Akirę. Nie ma taniej masówki, przegiętych zagrań. Brak pocisków horyzontalnych lecących przez cały ekran, czy też szybkości, jaką Bashi może się pochwalić. Wystarczy spojrzeć na jego podstawową pięść. Ciężko o poking. Niemniej, w wprawnych dłoniach, i przy wsparciu wysokiej klasy AS, jest mordercą. Trzeba skupić się na defensywie, ale jak już zacznie ciachać swym orężem, z paska energii przeciwnika ochłapy zostają.
Także, gdy tylko uporam się z Dark Souls, to liczę, że wspólnego obcowania z BlazBlue nie będzie niemal końca. ACZ to godny rywal i mam nadzieję, że do tego czasu jego pad nowy będzie trzymał się dobrze.
Po tym jak skończyliśmy grać to grałem jeszcze trochę online i miałem walkę Noel vs Noel i gościu obie rundy ze mną delikatnie wygrał, praktycznie nie stosując kręciołka.
Chcę też poćwiczyć granie jeszcze dwiema postaciami, aby nie grać tylko Noel. Na pewno będę trenował też Arakune, a trzecią postać to jeszcze nie zdecydowałem.
ps. Jin nieźle potrafi spamować ekran tym swoim lodem. ;]
#101 Napisany 06 grudnia 2011 - 18:58
Początkowo grałem Ragną. Taki mocny, chłodny zawodnik. Przypomina mi Dante i Kazuyę. No Shishigami. Efektowny, szybki, niezła loteria, bardzo dobra gra na każdej płaszczyźnie. Na Jin'a przerzuciłem się ponieważ przypomina mi postaci z Castlevani i potrafi dać łupnia ice car/ice stab.
Nie ma jak maszować, gdyż dobry przeciwnik miazgę z takiego spamu zrobi. Trzeba z rozwagą używać danej kombinacji, znać przewagi w klatkach i gdzie można się wciąć.
Jeszcze gorzej ma Haku. Mocny, fakt. Ale beztrosko nie można machać kataną, ponieważ źle się to kończy. W zasadzie dużo gorzej mi nim szło, niż Kisaragim, ale to taki Hwoarang. Jego prowadzenie/wygrane dają ogrom satysfakcji, ponieważ swoje trzeba odbębnić. Na obecną chwilę gram w zasadzie tylko nim. Już nawet avatary głównej i dodatkowej postaci zamieniły się w jego twarz.
#102 Napisany 02 maja 2012 - 21:56
#103 Napisany 02 maja 2012 - 22:13
#104 Napisany 03 maja 2012 - 11:45
#105 Napisany 05 sierpnia 2012 - 14:37
bb: calamity trigger
bb: continuum shift
bb: continuum shift extend
a najnowsza to BB: Chrono Phantasma
pobili capcom.
trailer:
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
TriggerHEART ExelicaRozpoczęte przez Tawotnica , Dzisiaj, 08:34 Warashi, Cosmo Machia, arcade, DC i 4 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|