Skocz do zawartości

Zdjęcie

Gears of War 2


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1188 odpowiedzi na ten temat

#31 Ryan Napisany 20 lutego 2008 - 20:21

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Otwarte lokacje oznaczałyby słabszą grafike...

Bo wcale gra nie będzie chodzić na podkręconym silniku. :spoko:
  • 0

#32 xell Napisany 20 lutego 2008 - 20:21

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

Otwarte lokacje oznaczałyby słabszą grafike....

No i co z tego?
Skala > grafika
  • 0

#33 Gość__* Napisany 20 lutego 2008 - 20:22

Gość__*
  • Goście
Silnik musiałby więcej ciągnąć.....
  • 0

#34 Gość__* Napisany 20 lutego 2008 - 20:22

Gość__*
  • Goście
Dziwnie bym sie czul grajac w sequel brzydzszy od prequela :ninja:
  • 0

#35 Gość__* Napisany 20 lutego 2008 - 20:23

Gość__*
  • Goście

Otwarte lokacje oznaczałyby słabszą grafike...

Bo wcale gra nie będzie chodzić na podkręconym silniku. :spoko:


Wolalbym opcje Gears of War 1 + miazdzaca grafa ;] Mam gleboko w powazaniu otwarte lokacje i zniszczalne otoczenie :hejka:
  • 0

#36 Gość__* Napisany 20 lutego 2008 - 20:25

Gość__*
  • Goście
Ja tez....tylko, ze mogloby byc wiecej misji....
  • 0

#37 xell Napisany 20 lutego 2008 - 20:42

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Meh, dali tylko prerenderowany trailer.
  • 0

#38 Gość__* Napisany 20 lutego 2008 - 20:48

Gość__*
  • Goście
11:42:: The conference ends with Cliffy B announcing that the game is 360 exclusive and will be coming out this year, November 2008.

11:39:: Gears of War 2 video! No gameplay, just a red and black video of a fight with the locust. Very stylized. The trailer ends and Cliffy B chainsaws his way through the back of the stage.
  • 0

#39 Gość__* Napisany 20 lutego 2008 - 20:51

Gość__*
  • Goście
hehe Jarken mamy tyle samo GS'a :^^:
  • 0

#40 Gość__* Napisany 20 lutego 2008 - 21:21

Gość__*
  • Goście
Teaser jest na Marketplace - jakby ktos chcial wiedziec ;]
  • 0

#41 Ryan Napisany 20 lutego 2008 - 21:30

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
http://www.xbox.com/... ... efault.htm
http://www.gametrail...ayer/30798.html
  • 0

#42 PomezZ Napisany 20 lutego 2008 - 21:57

PomezZ

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 674 Postów:
Qrwa NARESZCIE!!!!!
  • 0

#43 fingus Napisany 20 lutego 2008 - 22:57

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:

http://www.xbox.com/en-US/games/splash/g/gearsofwar2/default.htm
http://www.gametrail...ayer/30798.html

Fajny ten teaser. To w dwójce będzie cell-shading? Extra! :klaszcze:

:gwizdek:
  • 0

#44 Ryan Napisany 20 lutego 2008 - 23:03

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Malkontent. :P To tylko teaser. Ludzie wyciągają (pewnie na siłę) wnioski, że teaser wskazuje na "minigrę" przy starciu na piły.
  • 0

#45 PomezZ Napisany 20 lutego 2008 - 23:05

PomezZ

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 674 Postów:
Pragnę systemu statystyk online choć w połowie tak rozbudowanego jak w genialnym Halo3. Tak... . Nad tym muszą popracować.
  • 0

#46 Gość__* Napisany 20 lutego 2008 - 23:08

Gość__*
  • Goście

(pewnie na siłę)


pewnie nei na sile. Cos takiego sie az prosilo w 1 czesci.
  • 0

#47 Raiot Napisany 20 lutego 2008 - 23:13

Raiot

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 947 Postów:
http://www.gamersyde...ws_6002_en.html

UT 3 presentation
  • 0

#48 Gość__* Napisany 20 lutego 2008 - 23:25

Gość__*
  • Goście
Woda prezentuje sie fenomenalnie :^^: Motyw z Locustami tez niezly. Ciekawe jak to wykorzystaja w samej grze.
  • 0

#49 Danteusz Napisany 20 lutego 2008 - 23:40

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Muszę przyznać że ta prezentacja zrobiła na mnie wielkie wrażenie :ninja:
  • 0

#50 Raiot Napisany 20 lutego 2008 - 23:48

Raiot

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 947 Postów:
Dowód na to że nie tylko PS3 się rozwija.
  • 0

#51 PomezZ Napisany 20 lutego 2008 - 23:49

PomezZ

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 674 Postów:
Woda nie wygląda lepiej niż w Halo3 ;)
  • 0

#52 fingus Napisany 20 lutego 2008 - 23:54

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:

Malkontent. :P

Ależ ja lubię cell shading. :spoko:

http://www.gamersyde.com/news_6002_en.html

UT 3 presentation

Fajne. :tak: Zwłaszcza ten tłumek Locustów wygląda zachęcająco, choć jak sobie przypomnę, jak zgrzytał GoW, gdy wypadało zbyt wielu Wretches na raz... :trup: Może lepiej niech zachowają to dla scenek. Zniszczenia bardzo ładne, ciekawe, czy uda im się zachować je w samej grze. Woda taka sobie. Glutek fajny, ale nie sądzę, by zdołali sensownie go zastosować. :hmmm:
  • 0

#53 Danteusz Napisany 20 lutego 2008 - 23:54

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:

Dowód na to że nie tylko PS3 się rozwija.

Ogólnie gry się rozwijają, zobacz prezentację Havoc 5.5, Force Unleashed, AitD5 czy Far Cry 2. GoW2 jest kolejną grą która pokazuje że symulacja świata jest coraz bliższa rzeczywistości. Myślę że w tej generacji nie grafika, a właśnie fizyka i interakcja rozwiną się najmocniej.
  • 0

#54 Ryan Napisany 21 lutego 2008 - 00:10

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Dowód na to że nie tylko PS3 się rozwija.

[clown hat on]360 osiągnęło już szczyt swoich możliwości[/clown hat off]

tłumek Locustów wygląda zachęcająco, choć jak sobie przypomnę, jak zgrzytał GoW, gdy wypadało zbyt wielu Wretches na raz...

Przypuszczalnie właśnie dlatego pokazali, że instancjonowanie obiektów nie jest już takie marne. :)
  • 0

#55 fingus Napisany 21 lutego 2008 - 00:14

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:

Przypuszczalnie właśnie dlatego pokazali, że instancjonowanie obiektów nie jest już takie marne. :)

Jeśli zrobią grywalny levelik z takim tłumem gotowych do wyrżnięcia (i ochoczo atakujących) Locustów, to czapki z głów. :kult:
  • 0

#56 Danteusz Napisany 21 lutego 2008 - 08:14

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Hmmm...post Seby jest popsuty Oo
  • 0

#57 syon Napisany 21 lutego 2008 - 10:21

syon

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 302 Postów:

Hmmm...post Seby jest popsuty Oo


Może po prostu brakuje mu słów ;]

Ja mam tylko jedno życzenie odnośnie drugiej części: spójna i ciekawa fabuła. O resztę rzeczy się nie boje. Aha, no i niech nie będzie kolejnego uber-mięczaka w postaci Corpsera. Walka z nim w pierwszej części była najbardziej padacznym momentem (a miał być mega kozakiem), że nie wspomnę o Berserkerze wyskakującym zza szkrzyn na ostatnim wagonie xD
  • 0

#58 AdamekPL Napisany 21 lutego 2008 - 10:49

AdamekPL

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 127 Postów:
Właśnie zobaczyłem prezentacje silnika. Zniszczalne otoczenie robi, wrażenie, oby zostało użyte w drugiej części. Woda piękna, fajny patent z tą kulą rtęciową. No, ale największe wrażenie zrobiła chyba, ta chorda przeciwników. I to wszystko na X360, uciągnąć? :) Byłoby świetnie.
Pierwszy trailer, wrażenie nie robi, niestety nic nie pokazali. Trzeba poczekać na coś, więcej.
  • 0

#59 Ney Napisany 21 lutego 2008 - 11:02

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:
Pewnie tak jak dwa lata temu największą prezentację GoW2 szykują na E3. Pokaz nowych możliwości silnika super (tłumy Locustów niby robią wrażenie, ale jakby każdy z nich miał mieć włączone porządne A.I i robić coś innego niż biec w wyznaczone miejsce nie wiem czy dałoby to rade na X360 :) ).
Co do samej "dwójki" mam odczucia podobne do Syona - licze na wreszcie porządną, logiczną fabułe bez masy luk bo samo universum jest rewelacyjne i zasługuje na świetną historię.
  • 0

#60 Scorpio Napisany 21 lutego 2008 - 11:08

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Mnie ów teaser skojarzyłsię z teaserem z Street Fighter IV :)

Osobiście nie chcę osądzać co może przynieść GoW2 po filmiku prezentującym engine. Poczekam na jakieś konkretne konkrety, choć już widać co będzie ulepszone. Pytanie - jak wykorzystane? Rozwalanie ścian - musi mieć granice, jeśli tak, to jakie by nie wyglądały one na sztuczne. No i te tony locustów - czyżby z shootera między małymi grupami trafimy na pierwszą linię frontu? Lub przynajmniej będziemy świadkami wojny?
Możliwości sporo, ale w przypadku dzieła Cliffa B. nie chcę spekulować :)
  • 0