Bo wcale gra nie będzie chodzić na podkręconym silniku.Otwarte lokacje oznaczałyby słabszą grafike...
Gears of War 2
Rozpoczęte przez
Ryan
, 20 02 2008 19:34
1188 odpowiedzi na ten temat
#31 Napisany 20 lutego 2008 - 20:21
#32 Napisany 20 lutego 2008 - 20:21
No i co z tego?Otwarte lokacje oznaczałyby słabszą grafike....
Skala > grafika
#33 Gość__* Napisany 20 lutego 2008 - 20:22
Silnik musiałby więcej ciągnąć.....
#34 Gość__* Napisany 20 lutego 2008 - 20:22
Dziwnie bym sie czul grajac w sequel brzydzszy od prequela
#35 Gość__* Napisany 20 lutego 2008 - 20:23
Bo wcale gra nie będzie chodzić na podkręconym silniku.Otwarte lokacje oznaczałyby słabszą grafike...
Wolalbym opcje Gears of War 1 + miazdzaca grafa ;] Mam gleboko w powazaniu otwarte lokacje i zniszczalne otoczenie
#36 Gość__* Napisany 20 lutego 2008 - 20:25
Ja tez....tylko, ze mogloby byc wiecej misji....
#37 Napisany 20 lutego 2008 - 20:42
Meh, dali tylko prerenderowany trailer.
#38 Gość__* Napisany 20 lutego 2008 - 20:48
11:42:: The conference ends with Cliffy B announcing that the game is 360 exclusive and will be coming out this year, November 2008.
11:39:: Gears of War 2 video! No gameplay, just a red and black video of a fight with the locust. Very stylized. The trailer ends and Cliffy B chainsaws his way through the back of the stage.
11:39:: Gears of War 2 video! No gameplay, just a red and black video of a fight with the locust. Very stylized. The trailer ends and Cliffy B chainsaws his way through the back of the stage.
#39 Gość__* Napisany 20 lutego 2008 - 20:51
hehe Jarken mamy tyle samo GS'a
#40 Gość__* Napisany 20 lutego 2008 - 21:21
Teaser jest na Marketplace - jakby ktos chcial wiedziec ;]
#41 Napisany 20 lutego 2008 - 21:30
#42 Napisany 20 lutego 2008 - 21:57
Qrwa NARESZCIE!!!!!
#43 Napisany 20 lutego 2008 - 22:57
Fajny ten teaser. To w dwójce będzie cell-shading? Extra!http://www.xbox.com/en-US/games/splash/g/gearsofwar2/default.htm
http://www.gametrail...ayer/30798.html
#44 Napisany 20 lutego 2008 - 23:03
Malkontent. To tylko teaser. Ludzie wyciągają (pewnie na siłę) wnioski, że teaser wskazuje na "minigrę" przy starciu na piły.
#45 Napisany 20 lutego 2008 - 23:05
Pragnę systemu statystyk online choć w połowie tak rozbudowanego jak w genialnym Halo3. Tak... . Nad tym muszą popracować.
#46 Gość__* Napisany 20 lutego 2008 - 23:08
(pewnie na siłę)
pewnie nei na sile. Cos takiego sie az prosilo w 1 czesci.
#47 Napisany 20 lutego 2008 - 23:13
#48 Gość__* Napisany 20 lutego 2008 - 23:25
Woda prezentuje sie fenomenalnie Motyw z Locustami tez niezly. Ciekawe jak to wykorzystaja w samej grze.
#49 Napisany 20 lutego 2008 - 23:40
Muszę przyznać że ta prezentacja zrobiła na mnie wielkie wrażenie
#50 Napisany 20 lutego 2008 - 23:48
Dowód na to że nie tylko PS3 się rozwija.
#51 Napisany 20 lutego 2008 - 23:49
Woda nie wygląda lepiej niż w Halo3
#52 Napisany 20 lutego 2008 - 23:54
Ależ ja lubię cell shading.Malkontent.
Fajne. Zwłaszcza ten tłumek Locustów wygląda zachęcająco, choć jak sobie przypomnę, jak zgrzytał GoW, gdy wypadało zbyt wielu Wretches na raz... Może lepiej niech zachowają to dla scenek. Zniszczenia bardzo ładne, ciekawe, czy uda im się zachować je w samej grze. Woda taka sobie. Glutek fajny, ale nie sądzę, by zdołali sensownie go zastosować.http://www.gamersyde.com/news_6002_en.html
UT 3 presentation
#53 Napisany 20 lutego 2008 - 23:54
Ogólnie gry się rozwijają, zobacz prezentację Havoc 5.5, Force Unleashed, AitD5 czy Far Cry 2. GoW2 jest kolejną grą która pokazuje że symulacja świata jest coraz bliższa rzeczywistości. Myślę że w tej generacji nie grafika, a właśnie fizyka i interakcja rozwiną się najmocniej.Dowód na to że nie tylko PS3 się rozwija.
#54 Napisany 21 lutego 2008 - 00:10
[clown hat on]360 osiągnęło już szczyt swoich możliwości[/clown hat off]Dowód na to że nie tylko PS3 się rozwija.
Przypuszczalnie właśnie dlatego pokazali, że instancjonowanie obiektów nie jest już takie marne.tłumek Locustów wygląda zachęcająco, choć jak sobie przypomnę, jak zgrzytał GoW, gdy wypadało zbyt wielu Wretches na raz...
#55 Napisany 21 lutego 2008 - 00:14
Jeśli zrobią grywalny levelik z takim tłumem gotowych do wyrżnięcia (i ochoczo atakujących) Locustów, to czapki z głów.Przypuszczalnie właśnie dlatego pokazali, że instancjonowanie obiektów nie jest już takie marne.
#56 Napisany 21 lutego 2008 - 08:14
Hmmm...post Seby jest popsuty Oo
#57 Napisany 21 lutego 2008 - 10:21
Hmmm...post Seby jest popsuty Oo
Może po prostu brakuje mu słów ;]
Ja mam tylko jedno życzenie odnośnie drugiej części: spójna i ciekawa fabuła. O resztę rzeczy się nie boje. Aha, no i niech nie będzie kolejnego uber-mięczaka w postaci Corpsera. Walka z nim w pierwszej części była najbardziej padacznym momentem (a miał być mega kozakiem), że nie wspomnę o Berserkerze wyskakującym zza szkrzyn na ostatnim wagonie xD
#58 Napisany 21 lutego 2008 - 10:49
Właśnie zobaczyłem prezentacje silnika. Zniszczalne otoczenie robi, wrażenie, oby zostało użyte w drugiej części. Woda piękna, fajny patent z tą kulą rtęciową. No, ale największe wrażenie zrobiła chyba, ta chorda przeciwników. I to wszystko na X360, uciągnąć? Byłoby świetnie.
Pierwszy trailer, wrażenie nie robi, niestety nic nie pokazali. Trzeba poczekać na coś, więcej.
Pierwszy trailer, wrażenie nie robi, niestety nic nie pokazali. Trzeba poczekać na coś, więcej.
#59 Napisany 21 lutego 2008 - 11:02
Pewnie tak jak dwa lata temu największą prezentację GoW2 szykują na E3. Pokaz nowych możliwości silnika super (tłumy Locustów niby robią wrażenie, ale jakby każdy z nich miał mieć włączone porządne A.I i robić coś innego niż biec w wyznaczone miejsce nie wiem czy dałoby to rade na X360 ).
Co do samej "dwójki" mam odczucia podobne do Syona - licze na wreszcie porządną, logiczną fabułe bez masy luk bo samo universum jest rewelacyjne i zasługuje na świetną historię.
Co do samej "dwójki" mam odczucia podobne do Syona - licze na wreszcie porządną, logiczną fabułe bez masy luk bo samo universum jest rewelacyjne i zasługuje na świetną historię.
#60 Napisany 21 lutego 2008 - 11:08
Mnie ów teaser skojarzyłsię z teaserem z Street Fighter IV
Osobiście nie chcę osądzać co może przynieść GoW2 po filmiku prezentującym engine. Poczekam na jakieś konkretne konkrety, choć już widać co będzie ulepszone. Pytanie - jak wykorzystane? Rozwalanie ścian - musi mieć granice, jeśli tak, to jakie by nie wyglądały one na sztuczne. No i te tony locustów - czyżby z shootera między małymi grupami trafimy na pierwszą linię frontu? Lub przynajmniej będziemy świadkami wojny?
Możliwości sporo, ale w przypadku dzieła Cliffa B. nie chcę spekulować
Osobiście nie chcę osądzać co może przynieść GoW2 po filmiku prezentującym engine. Poczekam na jakieś konkretne konkrety, choć już widać co będzie ulepszone. Pytanie - jak wykorzystane? Rozwalanie ścian - musi mieć granice, jeśli tak, to jakie by nie wyglądały one na sztuczne. No i te tony locustów - czyżby z shootera między małymi grupami trafimy na pierwszą linię frontu? Lub przynajmniej będziemy świadkami wojny?
Możliwości sporo, ale w przypadku dzieła Cliffa B. nie chcę spekulować