Gears of War 2
#61 Napisany 21 lutego 2008 - 11:59
#62 Napisany 21 lutego 2008 - 13:37
#63 Napisany 21 lutego 2008 - 14:18
#64 Gość__* Napisany 21 lutego 2008 - 15:10
tak samo jak giętki kloc mięcha ciekawe jak to wykorzystają w grze?
Moze na sciany w "siedzibach" Locustow? Idziesz cienkim korytarzem, a sciany sie kleja i wydymaja w Twoja strone. Schiza
#65 Napisany 21 lutego 2008 - 15:23
Albo zaczną robić coś innego związanego z tym czasownikiemsciany sie (...) wydymaja w Twoja strone
#66 Napisany 21 lutego 2008 - 16:03
Ja mam tylko jedno życzenie odnośnie drugiej części: spójna i ciekawa fabuła. O resztę rzeczy się nie boje.
Dokładnie, grafika była w porządku, mechanika także, warto teraz ubrać to w jakąś sensowna historię.
#67 Napisany 21 lutego 2008 - 16:20
Właśnie nie. Mechanika ssie. Muszą ją dopracować.Dokładnie, grafika była w porządku, mechanika także, warto teraz ubrać to w jakąś sensowna historię.
#68 Napisany 21 lutego 2008 - 16:35
#69 Napisany 21 lutego 2008 - 16:38
Dwójka w tytule ma oznaczać nową jakość. Jeżeli wychodzą z innego założenia, dziewiątki nie będzie
#70 Napisany 21 lutego 2008 - 16:39
Niewierny!Właśnie nie. Mechanika ssie. Muszą ją dopracować.
#71 Napisany 21 lutego 2008 - 17:01
Właśnie nie. Mechanika ssie. Muszą ją dopracować.
Jeżeli masz na myśli brak interakcji z otoczeniem i tak dalej, to owszem, muszą to rozwinąć. Ja miałem na myśli wyłącznie ukrywanie się za murkami, przeładowywanie i tego typu atrakcje.
#72 Napisany 21 lutego 2008 - 17:17
Nie sądzę, by to się zmieniło. W jedynce też miałeś czasem jakieś kanapy, ławki, czy skrzynki, które mogły się rozpaść. Teraz pewnie nie będzie ich wiecej, tylko rozpadać się będą bardziej efektownie. Zniszczenia "osłon trwałych" mogą się ograniczyć do dekoracyjnych dziur i odłupanego tynku, ale bez wpływu na funkcjonalność.zniszczalne otoczenie będzie wymagało nowej strategi walki nie będzie już campowania za osłonką bo locusci będą ją mogli rozwalic
Mogli to robić i na poprzednim silniku - do tego wystarczy animować ściany lokacji, a ten mięsisty glut to zabawa fizyką, która niekoniecznie musi się do czegoś mądrego przydać. Poza tym czym innym jest taki jeden glutek, a czym innym zbudowany na tym level. No ale zobaczymy.Idziesz cienkim korytarzem, a sciany sie kleja i wydymaja w Twoja strone. Schiza
#73 Napisany 21 lutego 2008 - 18:03
#74 Gość__* Napisany 21 lutego 2008 - 19:28
Powiem szczerze ze bardzo liczylem na oficjalne potwierdzenie prac nad GoW2.
Dobra filmiki jak to filmiki mialy narobic smaka.I go zrobily
prezentacja ulepszonej wersji silniczka zrobila na mnie spore wrazenie i utwierdzila w przekonaniu ze chlopaki z Epic programowanie Xa maja w malym palcu i tylko oni moga dostarczyc najładniejsza gre na 360 tke
Setka loctusow smigajacych na ekranie ,zniszczalne otoczenie w mniejszym lub wiekszym stopniu, pokazuja ze XO ma jeszcze zapas mocy
teraz czekam na jakis fragment gameplayu
#75 Napisany 21 lutego 2008 - 20:23
#76 Gość__* Napisany 21 lutego 2008 - 20:41
Ty za to ciagnij mniej, bo Ci Kajtku na mózg padaSilnik musiałby więcej ciągnąć.....
#77 Gość__* Napisany 21 lutego 2008 - 22:27
#78 Napisany 21 lutego 2008 - 23:21
Wyczajam motyw walki w wylęgarniach, kiedy ściany i podłoga efektownie ugina się pod naszym ciężarem, a jakieś dziwne stwory Locusto-podobne pełzają po wszystkim co napotkają pod swoimi pazurami. Oczywiście na końcu czeka walka z Królową. Jej głos słyszeliśmy w Epilogu pierwszej części. Tak więc normalnym wydaje się sprawdzenie czy rozmiar buta Marcusa idealnie wpasowywuje się w jej dupsko buahahaha!
#79 Napisany 22 lutego 2008 - 00:07
#80 Gość__* Napisany 22 lutego 2008 - 11:24
ale nic ponad gearsy jeszcze sie nie ukazalo na x360
Gears of War to nie jedyna gra na konsole xbox 360, wiesz?
#81 Napisany 22 lutego 2008 - 14:01
nieprawdaale nic ponad gearsy jeszcze sie nie ukazalo na x360
#82 Napisany 22 lutego 2008 - 17:29
#83 Gość__* Napisany 22 lutego 2008 - 18:45
#84 Gość__* Napisany 22 lutego 2008 - 20:05
Przez rok, każdy kto widział po raz pierwszy Markusa czuł szok/niepokój/złość/niedowierzanie, niezależnie od makiny na jakiej grał.
Przez dobre kilka miesięcy nikt nie śmiał pysknąć ani słowa, żaden producer nie śmiał przechwalać się swoimi bulskreenami, żaden Piter Mulinex ani inny prorok nie głosił nadchodzącej rewolucji i nowej ery grania.
Bo wszyscy patrzyli jak elektrićny bajonet wygryza ciało mutanta. "Tak to się, ku*wa robi" - rzecze (ostatnimi wywiadami też) Klifi.
Bioszok był, istotnie - na niezwykle wysokim poziomie, oprawy, dizajnu, historyji etc., nowy Koll of Duti podobnie - poszerza źrenice lepiej niż obserwacja wprawnie rozdziewającego się dziewczęcia, jest cholernie intensywny i znakomicie opowiada story. Chwała obu pierwszym produkcjom. (Kryzis to nieco inny temat, pominę go tutaj).
Ale to Gearsy wprowadziły nową jakość jako pierwsze. Kropka.
#85 Gość__* Napisany 22 lutego 2008 - 20:12
Na graficzny skok nie ma co liczyc - bedzie troche ladniej, wiecej, lepiej i efektowniej, ale nie oszukujmy sie. Szoku nie bedzie.
#86 Napisany 22 lutego 2008 - 20:17
#87 Napisany 22 lutego 2008 - 22:24
Będzie jednak ciąg dalszy jednego z najbardziej odjechanych, odlotowych konsolowych doświadczeń tej generacji. Zapewne w lepszej oprawie, w nowymi patentami ale istotne jest to że najważniejsze zostanie zachowane - czysta radocha z grania w Gearsy...
Czego chcieć więcej?
#88 Napisany 22 lutego 2008 - 22:33
Technologia przyda się, gdy ktoś zechce stworzyć na tym silniku dedekowego dungeon crawla.Rtęciowaty blob to swietna sprawa
Ja w GoW2 liczę na większe zróżnicowanie scenerii. Pierwszy GoW to głównie ruiny, mam nadzieję, że dwójka zabierze nas w jakieś nowe środowisko. A może nawet kilka nowych środowisk - nawet jeśli miałoby to oznaczać kilka płytek.