Gears of War 2
#121 Napisany 07 marca 2008 - 07:10
#122 Gość__* Napisany 08 marca 2008 - 05:38
#123 Napisany 08 marca 2008 - 08:22
u mnei pierwsze byly gearsy , pameitam jak juz to z 2-3 lata nie mialem konsoli,bo nie chcialo mi sie juz grac i opchnelem , psozedlem z kumplem do salonu w te wakcje i gralismy w resistance na ps3 i odnioslem dziwne wrazenie,ze nie czuje zbytniej roznicy miedzy poprzednia generacja, a pozniej zagralismy w gearsy i to byl dla mnie dopiero moment przelomowy jak juz mialem w domu to nie moglem sie oderwac. TO jest ta moc
2-3 lata temu? Chyba troche przesadziles, wtedy nie bylo jeszcze ani Girsow ani PS3 ani Resistance Wszystkie trzy rzeczy mialy premiere okolo 1,5 roku temu
#124 Gość__* Napisany 08 marca 2008 - 09:22
#125 Napisany 08 marca 2008 - 10:34
#126 Napisany 09 marca 2008 - 01:58
A w rozwalaniem otoczenia to odrazu widac, ze tylko bedzie wspecjalnych miejscach/pomieszczeniach, no ale zawsze cos
#127 Gość__* Napisany 09 marca 2008 - 11:32
A w rozwalaniem otoczenia to odrazu widac, ze tylko bedzie wspecjalnych miejscach/pomieszczeniach, no ale zawsze cos
IMO kompromitacja.
#128 Napisany 09 marca 2008 - 12:11
Killzone, Resistance, Halo 3, Call Of Duty 4 - nigdzie nie było w pełni interaktywnego środowiska, na tyle, żeby latać z bazooką po planszy i robić dziury wielkości Citroena Berlingo.
A w rozwalaniem otoczenia to odrazu widac, ze tylko bedzie wspecjalnych miejscach/pomieszczeniach, no ale zawsze cos
IMO kompromitacja.
Kompromintacja byłaby, gdyby Marcus w drugiej części doczekał się interaktywności na poziomie pierwszej części, a więc znikomej w praktyce.
#129 Gość__* Napisany 09 marca 2008 - 13:34
i jak narazie nie robi na mnie nic wrazenia
a co na Tobie robi wrazenie? Prosze o konkretny przyklad efektu graficznego z jakiejs gierki.
#130 Gość__* Napisany 09 marca 2008 - 15:32
Killzone, Resistance, Halo 3, Call Of Duty 4 - nigdzie nie było w pełni interaktywnego środowiska, na tyle, żeby latać z bazooką po planszy i robić dziury wielkości Citroena Berlingo.
Kompromintacja byłaby, gdyby Marcus w drugiej części doczekał się interaktywności na poziomie pierwszej części, a więc znikomej w praktyce.
Gosc napisal ze to bedzie w specjalnych pomieszczeniach. wiec wywinalem rotfla.
Teraz ty mowisz ze nie bylo wszedzie w pelni interakcji z otoczeniem, wywinalem drugiego rotfla.
Znajdz mi gre gdzie mozna spuscic wode w kiblu razem z bohaterem. NIGDZIE NIE MA PELNEJ INTERAKCJI Z OTOCZENIEM. Interakcje mozna np. ulepszyc o rozbite szyby, bloba itp. W tym kierunku zmierza wlasnie w GoW2. Co do wypowiedzi alexxa, wyraznie widac ze mysli on ze wybuchy beda skryptowane jak w cod 4 (btw. rotfl 3).
alexx-1 napisał/a:
i jak narazie nie robi na mnie nic wrazenia
a co na Tobie robi wrazenie? Prosze o konkretny przyklad efektu graficznego z jakiejs gierki.
Wydaje mi sie ze na nim robi wrazenie efekt odbijajacej sie pileczki w wirtualnego ping ponga.
#131 Napisany 09 marca 2008 - 16:49
Crysis... więcej chyba pisać nie muszę?i jak narazie nie robi na mnie nic wrazenia
a co na Tobie robi wrazenie? Prosze o konkretny przyklad efektu graficznego z jakiejs gierki.
Killzone, Resistance, Halo 3, Call Of Duty 4 - nigdzienie było w pełni interaktywnego środowiska, na tyle, żeby latać z bazooką po planszy i robić dziury wielkości Citroena Berlingo.
Kompromintacja byłaby, gdyby Marcus w drugiej części doczekał się interaktywności na poziomie pierwszej części, a więc znikomej w praktyce.
Gosc napisal ze to bedzie w specjalnych pomieszczeniach. wiec wywinalem rotfla.
Teraz ty mowisz ze nie bylo wszedzie w pelni interakcji z otoczeniem, wywinalem drugiego rotfla.
Znajdz mi gre gdzie mozna spuscic wode w kiblu razem z bohaterem. NIGDZIE NIE MA PELNEJ INTERAKCJI Z OTOCZENIEM. Interakcje mozna np. ulepszyc o rozbite szyby, bloba itp. W tym kierunku zmierza wlasnie w GoW2. Co do wypowiedzi alexxa, wyraznie widac ze mysli on ze wybuchy beda skryptowane jak w cod 4 (btw. rotfl 3).
Nie moja wina że nie grałeś w Crysis'a, bo właśnie jak se w niego raz zagrasz to nic już na Tobie nie zrobi wrażenia (przynajmniej na konsolach...). Jeszcze nie jesteś doświadczonym graczem jak ja i za wiele w życiu to Ty jeszcze nie widziałeś, ale wybaczam Ci to
alexx-1 napisał/a:
i jak narazie nie robi na mnie nic wrazenia
a co na Tobie robi wrazenie? Prosze o konkretny przyklad efektu graficznego z jakiejs gierki.
Wydaje mi sie ze na nim robi wrazenie efekt odbijajacej sie pileczki w wirtualnego ping ponga.
I czego tam bulwa jeszcze nie wymyślisz?!
#132 Gość__* Napisany 09 marca 2008 - 16:58
#133 Napisany 09 marca 2008 - 17:07
Widzialem Crysisa na full detalach i wcale nie jest to jakis cud swiata. Wyglada super, ale wiele gier obecnie wyglada super. IMO calosc jest mocno przereklamowana.
Dla mnie też nie jest jakimś "cudem świata" i tym bardziej nie jest nim GoW 2 (przynajmniej ten z filmiku)
#134 Gość__* Napisany 10 marca 2008 - 06:03
#135 Napisany 23 marca 2008 - 22:41
Widzialem Crysisa na full detalach i wcale nie jest to jakis cud swiata. Wyglada super, ale wiele gier obecnie wyglada super. IMO calosc jest mocno przereklamowana.
Dla mnie też nie jest jakimś "cudem świata" i tym bardziej nie jest nim GoW 2 (przynajmniej ten z filmiku)
Wiesz co to co widziałeś to nie był GOW2 tylko prezentacja ulepszonego silnika... Więc nie masz 100% pewności że GOW2 będzie tak wyglądał.
#136 Napisany 23 marca 2008 - 22:44
#137 Gość__* Napisany 23 marca 2008 - 23:40
#138 Napisany 24 marca 2008 - 00:26
Zlikwidowania efektu pop up, poprawienie niektórych tekstur, lepszej fabuły, no i może zniszczalne otoczenie ale może za dużo wymagam.
#139 Gość__* Napisany 24 marca 2008 - 01:04
#140 Napisany 24 marca 2008 - 01:11
#141 Napisany 24 marca 2008 - 09:13
Ja oczekuje od GOW2 jeszcze intensywniejszej akcji, ciekawszych "momentów", które będę po przejściu jeszcze długo wspominać, znacznie bardziej rozbudowanej możliwości wyboru ścieżki, dłuższej rozgrywki, co-opa dla 4 graczy no i oczywiście maksymalnie rozbudowanego multi z maskimum trybów gry, conajmniej 15 mapkami, statystykami i bez lagów
Fabuła? Jak dla mnie może pozostać na poziomie jedynki, byleby była opowiedziana w ciekawy sposób tak jak za pierwszym razem.
#142 Napisany 24 marca 2008 - 10:29
#143 Napisany 24 marca 2008 - 10:34
EPIC zapewne dopieści pewne elementy takie jak efekty świetlne, powiększy liczbę obiektów na ekranie, być może zaskoczy nas stopień zniszczalności środowiska.
Ja oczekuje od GOW2 jeszcze intensywniejszej akcji, ciekawszych "momentów", które będę po przejściu jeszcze długo wspominać, znacznie bardziej rozbudowanej możliwości wyboru ścieżki, dłuższej rozgrywki, co-opa dla 4 graczy no i oczywiście maksymalnie rozbudowanego multi z maskimum trybów gry, conajmniej 15 mapkami, statystykami i bez lagów
Fabuła? Jak dla mnie może pozostać na poziomie jedynki, byleby była opowiedziana w ciekawy sposób tak jak za pierwszym razem.
podpisuję się 2 łapami, ale
XO nie ma takich pokładów mocy aby mógł nas czymś jeszcze zadziwić
imo za wcześnie pisać, że 360 nas juz nie zaskoczy pod względem oprawy - 2 lata to za mało, zeby wycisnąć wszystko z konsoli. Może nie będą to Gearsy, bo posiadają określony design i tu raczej dostaniemy dopieszczoną jedynkę, ale już samo dodanie dobrego oświetlenia zmieniłoby bardzo dużo.
#144 Napisany 24 marca 2008 - 10:42
EPIC zapewne dopieści pewne elementy takie jak efekty świetlne, powiększy liczbę obiektów na ekranie, być może zaskoczy nas stopień zniszczalności środowiska.
Ja oczekuje od GOW2 jeszcze intensywniejszej akcji, ciekawszych "momentów", które będę po przejściu jeszcze długo wspominać, znacznie bardziej rozbudowanej możliwości wyboru ścieżki, dłuższej rozgrywki, co-opa dla 4 graczy no i oczywiście maksymalnie rozbudowanego multi z maskimum trybów gry, conajmniej 15 mapkami, statystykami i bez lagów
Fabuła? Jak dla mnie może pozostać na poziomie jedynki, byleby była opowiedziana w ciekawy sposób tak jak za pierwszym razem.
podpisuję się 2 łapami, aleXO nie ma takich pokładów mocy aby mógł nas czymś jeszcze zadziwić
imo za wcześnie pisać, że 360 nas juz nie zaskoczy pod względem oprawy - 2 lata to za mało, zeby wycisnąć wszystko z konsoli. Może nie będą to Gearsy, bo posiadają określony design i tu raczej dostaniemy dopieszczoną jedynkę, ale już samo dodanie dobrego oświetlenia zmieniłoby bardzo dużo.
Zgadzam się.
Silnik CRYENGINE2 jest pisany również z myślą o konsolach... Więc takie gry jak FAR CRY 2 zaskoczą na pewno więc nie ma co mówić o tym że XO jest za słaby... NP. PS2 jest okoła 3razy słabszy od X1 i jakoś miał ładną grafikę np. God Of War 2, więc to zależy od programistów.
Gears of War będzie miał nowe możliwości walki piłą coś mi się zdaje.
#145 Napisany 24 marca 2008 - 10:57
IMHO w jedynce była nie tyle beznadziejna co miejscami totalnie bezsensu (nagle znikąd pociąg z super bronią i jeszcze Raamem na pokładzie lub jeszcze lepszy motyw z domem Fenixa w ktorym znajduje się sposób na wymapowanie podziemi ).Zgadzam się, że w takiej grze nie jest to jakaś niesamowicie ważna sprawa, ale Epic zrobił taką fajną otoczke i stworzył z pomysłem całe universum, że dobra historia by nie zaszkodziła...Fabuła? Jak dla mnie może pozostać na poziomie jedynki, byleby była opowiedziana w ciekawy sposób tak jak za pierwszym razem.
#146 Napisany 24 marca 2008 - 11:06
#147 Gość__* Napisany 24 marca 2008 - 11:46
#148 Napisany 24 marca 2008 - 12:04
Hm. Ja wyboru ścieżek nie chcę, dwójka może być totalnie liniowa. Dłuższa rozgrywka byłaby bardzo mile widziana - jedynka była zbyt krótka. Co-op dla czterech? Nie zaszkodzi, ale mogę żyć i bez tego.znacznie bardziej rozbudowanej możliwości wyboru ścieżki, dłuższej rozgrywki, co-opa dla 4 graczy
#149 Gość__* Napisany 24 marca 2008 - 12:10
#150 Gość__* Napisany 24 marca 2008 - 12:11
Dłuższa rozgrywka byłaby bardzo mile widziana - jedynka była zbyt krótka
Dokladnie nie wymagam wiele ale dobrze byloby zeby te V aktow zamienic na 80 aktow tak samo dlugich,ne?