Skocz do zawartości

Zdjęcie

Gears of War 2


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1188 odpowiedzi na ten temat

#121 Litwin81 Napisany 07 marca 2008 - 07:10

Litwin81

    Sephiroth

  • Forumowicze
  • 2 197 Postów:
Cos czuje ze kupie xboxa dla tej gry :P oczywiście na piraty :P
  • 0

#122 Gość__* Napisany 08 marca 2008 - 05:38

Gość__*
  • Goście
u mnei pierwsze byly gearsy , pameitam jak juz to z 2-3 lata nie mialem konsoli,bo nie chcialo mi sie juz grac i opchnelem , psozedlem z kumplem do salonu w te wakcje i gralismy w resistance na ps3 i odnioslem dziwne wrazenie,ze nie czuje zbytniej roznicy miedzy poprzednia generacja, a pozniej zagralismy w gearsy i to byl dla mnie dopiero moment przelomowy ;) jak juz mialem w domu to nie moglem sie oderwac. TO jest ta moc
  • 0

#123 Woroq Napisany 08 marca 2008 - 08:22

Woroq

    The Ukulele Man

  • Reformatorzy
  • 5 800 Postów:

u mnei pierwsze byly gearsy , pameitam jak juz to z 2-3 lata nie mialem konsoli,bo nie chcialo mi sie juz grac i opchnelem , psozedlem z kumplem do salonu w te wakcje i gralismy w resistance na ps3 i odnioslem dziwne wrazenie,ze nie czuje zbytniej roznicy miedzy poprzednia generacja, a pozniej zagralismy w gearsy i to byl dla mnie dopiero moment przelomowy ;) jak juz mialem w domu to nie moglem sie oderwac. TO jest ta moc


2-3 lata temu? Chyba troche przesadziles, wtedy nie bylo jeszcze ani Girsow ani PS3 ani Resistance :lol: Wszystkie trzy rzeczy mialy premiere okolo 1,5 roku temu
  • 0

#124 Gość__* Napisany 08 marca 2008 - 09:22

Gość__*
  • Goście
pisalem,ze 2,3 lata nie mialem konsoli , a poszedlem obczaic nextgeny w te wakacje, czyli ponad pol roku temu :] a bylo to wted jak nie mialem stycznosci z zadna konsola od 2-3 lat :)
  • 0

#125 PomezZ Napisany 08 marca 2008 - 10:34

PomezZ

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 674 Postów:
Ludzie, nauczcie się czytać ze zrozumieniem.
  • 0

#126 Aleks Napisany 09 marca 2008 - 01:58

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5 107 Postów:
ogladalem ten pokaz ulepszonego silnika i jak narazie nie robi na mnie nic wrazenia. Polepszyli jak narazie pare efektow i tyle, moze trojka przyniesie wieksze zmiany... :gwizdek:

A w rozwalaniem otoczenia to odrazu widac, ze tylko bedzie wspecjalnych miejscach/pomieszczeniach, no ale zawsze cos ;)
  • 0

#127 Gość__* Napisany 09 marca 2008 - 11:32

Gość__*
  • Goście

A w rozwalaniem otoczenia to odrazu widac, ze tylko bedzie wspecjalnych miejscach/pomieszczeniach, no ale zawsze cos ;)


IMO kompromitacja.
  • 0

#128 Texz Napisany 09 marca 2008 - 12:11

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:


A w rozwalaniem otoczenia to odrazu widac, ze tylko bedzie wspecjalnych miejscach/pomieszczeniach, no ale zawsze cos ;)


IMO kompromitacja.

Killzone, Resistance, Halo 3, Call Of Duty 4 - nigdzie nie było w pełni interaktywnego środowiska, na tyle, żeby latać z bazooką po planszy i robić dziury wielkości Citroena Berlingo.
Kompromintacja byłaby, gdyby Marcus w drugiej części doczekał się interaktywności na poziomie pierwszej części, a więc znikomej w praktyce.
  • 0

#129 Gość__* Napisany 09 marca 2008 - 13:34

Gość__*
  • Goście

i jak narazie nie robi na mnie nic wrazenia


a co na Tobie robi wrazenie? Prosze o konkretny przyklad efektu graficznego z jakiejs gierki.
  • 0

#130 Gość__* Napisany 09 marca 2008 - 15:32

Gość__*
  • Goście

Killzone, Resistance, Halo 3, Call Of Duty 4 - nigdzie nie było w pełni interaktywnego środowiska, na tyle, żeby latać z bazooką po planszy i robić dziury wielkości Citroena Berlingo.
Kompromintacja byłaby, gdyby Marcus w drugiej części doczekał się interaktywności na poziomie pierwszej części, a więc znikomej w praktyce.


Gosc napisal ze to bedzie w specjalnych pomieszczeniach. wiec wywinalem rotfla.
Teraz ty mowisz ze nie bylo wszedzie w pelni interakcji z otoczeniem, wywinalem drugiego rotfla.
Znajdz mi gre gdzie mozna spuscic wode w kiblu razem z bohaterem. NIGDZIE NIE MA PELNEJ INTERAKCJI Z OTOCZENIEM. Interakcje mozna np. ulepszyc o rozbite szyby, bloba itp. W tym kierunku zmierza wlasnie w GoW2. Co do wypowiedzi alexxa, wyraznie widac ze mysli on ze wybuchy beda skryptowane jak w cod 4 (btw. rotfl 3).

alexx-1 napisał/a:
i jak narazie nie robi na mnie nic wrazenia


a co na Tobie robi wrazenie? Prosze o konkretny przyklad efektu graficznego z jakiejs gierki.


Wydaje mi sie ze na nim robi wrazenie efekt odbijajacej sie pileczki w wirtualnego ping ponga.
  • 0

#131 Aleks Napisany 09 marca 2008 - 16:49

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5 107 Postów:

i jak narazie nie robi na mnie nic wrazenia


a co na Tobie robi wrazenie? Prosze o konkretny przyklad efektu graficznego z jakiejs gierki.

Crysis... więcej chyba pisać nie muszę? :hejka:

Killzone, Resistance, Halo 3, Call Of Duty 4 - nigdzienie było w pełni interaktywnego środowiska, na tyle, żeby latać z bazooką po planszy i robić dziury wielkości Citroena Berlingo.
Kompromintacja byłaby, gdyby Marcus w drugiej części doczekał się interaktywności na poziomie pierwszej części, a więc znikomej w praktyce.


Gosc napisal ze to bedzie w specjalnych pomieszczeniach. wiec wywinalem rotfla.
Teraz ty mowisz ze nie bylo wszedzie w pelni interakcji z otoczeniem, wywinalem drugiego rotfla.
Znajdz mi gre gdzie mozna spuscic wode w kiblu razem z bohaterem. NIGDZIE NIE MA PELNEJ INTERAKCJI Z OTOCZENIEM. Interakcje mozna np. ulepszyc o rozbite szyby, bloba itp. W tym kierunku zmierza wlasnie w GoW2. Co do wypowiedzi alexxa, wyraznie widac ze mysli on ze wybuchy beda skryptowane jak w cod 4 (btw. rotfl 3).


Nie moja wina że nie grałeś w Crysis'a, bo właśnie jak se w niego raz zagrasz to nic już na Tobie nie zrobi wrażenia (przynajmniej na konsolach...). Jeszcze nie jesteś doświadczonym graczem jak ja i za wiele w życiu to Ty jeszcze nie widziałeś, ale wybaczam Ci to :pociesza:

alexx-1 napisał/a:
i jak narazie nie robi na mnie nic wrazenia


a co na Tobie robi wrazenie? Prosze o konkretny przyklad efektu graficznego z jakiejs gierki.


Wydaje mi sie ze na nim robi wrazenie efekt odbijajacej sie pileczki w wirtualnego ping ponga.


I czego tam bulwa jeszcze nie wymyślisz?! :cooo:
  • 0

#132 Gość__* Napisany 09 marca 2008 - 16:58

Gość__*
  • Goście
Widzialem Crysisa na full detalach i wcale nie jest to jakis cud swiata. Wyglada super, ale wiele gier obecnie wyglada super. IMO calosc jest mocno przereklamowana.
  • 0

#133 Aleks Napisany 09 marca 2008 - 17:07

Aleks

    1

  • Forumowicze
  • 5 107 Postów:

Widzialem Crysisa na full detalach i wcale nie jest to jakis cud swiata. Wyglada super, ale wiele gier obecnie wyglada super. IMO calosc jest mocno przereklamowana.


Dla mnie też nie jest jakimś "cudem świata" i tym bardziej nie jest nim GoW 2 (przynajmniej ten z filmiku) :)
  • 0

#134 Gość__* Napisany 10 marca 2008 - 06:03

Gość__*
  • Goście
z cudami swiata najlepiej zglaszac sie do najblizszej parafi :) co bedzie to bedzie , zobaczymy w praniu , na pewno nie bedzie rewolucji
  • 0

#135 sadler138 Napisany 23 marca 2008 - 22:41

sadler138

    Toad

  • Narybek
  • 3 Postów:

Widzialem Crysisa na full detalach i wcale nie jest to jakis cud swiata. Wyglada super, ale wiele gier obecnie wyglada super. IMO calosc jest mocno przereklamowana.


Dla mnie też nie jest jakimś "cudem świata" i tym bardziej nie jest nim GoW 2 (przynajmniej ten z filmiku) :)


Wiesz co to co widziałeś to nie był GOW2 tylko prezentacja ulepszonego silnika... Więc nie masz 100% pewności że GOW2 będzie tak wyglądał.
  • 0

#136 Raikoh Napisany 23 marca 2008 - 22:44

Raikoh

    Dark Hollywood

  • Forumowicze
  • 16 353 Postów:
Będzie tak wyglądał,to Epic nic wiecej dodawać nie trzeba jeśli chodzi o grafike
  • 0

#137 Gość__* Napisany 23 marca 2008 - 23:40

Gość__*
  • Goście
Ja mysle ze gra bedzie wygladala o wiele lepiej niz ta prezentacja i dodadza wiecej nowych efektow niz tylko ładna woda :/
  • 0

#138 f5k Napisany 24 marca 2008 - 00:26

f5k

    People do change, but only a little bit

  • Forumowicze
  • 1 872 Postów:
Dziwne że jeszcze nic nie pisałem o tej grze wiec nadrobie zaległość, oczekuje od GoW2:
Zlikwidowania efektu pop up, poprawienie niektórych tekstur, lepszej fabuły, no i może zniszczalne otoczenie ale może za dużo wymagam.
  • 0

#139 Gość__* Napisany 24 marca 2008 - 01:04

Gość__*
  • Goście
Po cholere w tej grze "lepsza fabula"? To nie ten typ gry. Rownie dobrze mogloby w ogole fabuly nie byc.
  • 0

#140 fingus Napisany 24 marca 2008 - 01:11

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 914 Postów:
Jakoś tak już jest, że przy zapowiedzianej kontynuacji (czegokolwiek) gracze lubią bezrefleksyjnie i mechanicznie wrzucać w oczekiwaniach: "lepsze tekstury, lepsza fabuła, niszczenie otoczenia" - nie zastanawiając się pewnie nawet, czy jest to im tak naprawdę potrzebne i czy tego tak naprawdę oczekują. Chrzanić fabułę. Chrzanić niszczenie otoczenia. Tekstury i tak były dobre. Ja chcę więcej bezmyślnej rozwałki. Chcę wielkiej chmary przeciwników i miotacza ognia. :klaszcze:
  • 0

#141 PomezZ Napisany 24 marca 2008 - 09:13

PomezZ

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 674 Postów:
Nie ma się co łudzić, że doświadczymy kolejnego szoku wizualnego. XO nie ma takich pokładów mocy aby mógł nas czymś jeszcze zadziwić. EPIC zapewne dopieści pewne elementy takie jak efekty świetlne, powiększy liczbę obiektów na ekranie, być może zaskoczy nas stopień zniszczalności środowiska.

Ja oczekuje od GOW2 jeszcze intensywniejszej akcji, ciekawszych "momentów", które będę po przejściu jeszcze długo wspominać, znacznie bardziej rozbudowanej możliwości wyboru ścieżki, dłuższej rozgrywki, co-opa dla 4 graczy no i oczywiście maksymalnie rozbudowanego multi z maskimum trybów gry, conajmniej 15 mapkami, statystykami i bez lagów :D

Fabuła? Jak dla mnie może pozostać na poziomie jedynki, byleby była opowiedziana w ciekawy sposób tak jak za pierwszym razem.

  • 0

#142 phsx Napisany 24 marca 2008 - 10:29

phsx

    \m/

  • Forumowicze
  • 5 388 Postów:
W ogóle wydaje mi się, że w tej generacji takiego opadu szczenki jak przy jedynce nie będzie już.
  • 0

#143 BeSOS Napisany 24 marca 2008 - 10:34

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:

EPIC zapewne dopieści pewne elementy takie jak efekty świetlne, powiększy liczbę obiektów na ekranie, być może zaskoczy nas stopień zniszczalności środowiska.

Ja oczekuje od GOW2 jeszcze intensywniejszej akcji, ciekawszych "momentów", które będę po przejściu jeszcze długo wspominać, znacznie bardziej rozbudowanej możliwości wyboru ścieżki, dłuższej rozgrywki, co-opa dla 4 graczy no i oczywiście maksymalnie rozbudowanego multi z maskimum trybów gry, conajmniej 15 mapkami, statystykami i bez lagów

Fabuła? Jak dla mnie może pozostać na poziomie jedynki, byleby była opowiedziana w ciekawy sposób tak jak za pierwszym razem.


podpisuję się 2 łapami, ale

XO nie ma takich pokładów mocy aby mógł nas czymś jeszcze zadziwić


imo za wcześnie pisać, że 360 nas juz nie zaskoczy pod względem oprawy - 2 lata to za mało, zeby wycisnąć wszystko z konsoli. Może nie będą to Gearsy, bo posiadają określony design i tu raczej dostaniemy dopieszczoną jedynkę, ale już samo dodanie dobrego oświetlenia zmieniłoby bardzo dużo.
  • 0

#144 sadler138 Napisany 24 marca 2008 - 10:42

sadler138

    Toad

  • Narybek
  • 3 Postów:

EPIC zapewne dopieści pewne elementy takie jak efekty świetlne, powiększy liczbę obiektów na ekranie, być może zaskoczy nas stopień zniszczalności środowiska.

Ja oczekuje od GOW2 jeszcze intensywniejszej akcji, ciekawszych "momentów", które będę po przejściu jeszcze długo wspominać, znacznie bardziej rozbudowanej możliwości wyboru ścieżki, dłuższej rozgrywki, co-opa dla 4 graczy no i oczywiście maksymalnie rozbudowanego multi z maskimum trybów gry, conajmniej 15 mapkami, statystykami i bez lagów

Fabuła? Jak dla mnie może pozostać na poziomie jedynki, byleby była opowiedziana w ciekawy sposób tak jak za pierwszym razem.


podpisuję się 2 łapami, ale

XO nie ma takich pokładów mocy aby mógł nas czymś jeszcze zadziwić


imo za wcześnie pisać, że 360 nas juz nie zaskoczy pod względem oprawy - 2 lata to za mało, zeby wycisnąć wszystko z konsoli. Może nie będą to Gearsy, bo posiadają określony design i tu raczej dostaniemy dopieszczoną jedynkę, ale już samo dodanie dobrego oświetlenia zmieniłoby bardzo dużo.


Zgadzam się.
Silnik CRYENGINE2 jest pisany również z myślą o konsolach... Więc takie gry jak FAR CRY 2 zaskoczą na pewno więc nie ma co mówić o tym że XO jest za słaby... NP. PS2 jest okoła 3razy słabszy od X1 i jakoś miał ładną grafikę np. God Of War 2, więc to zależy od programistów.

Gears of War będzie miał nowe możliwości walki piłą coś mi się zdaje.
  • 0

#145 Ney Napisany 24 marca 2008 - 10:57

Ney

    Paskudny Nerdzioch

  • Forumowicze
  • 8 248 Postów:

Fabuła? Jak dla mnie może pozostać na poziomie jedynki, byleby była opowiedziana w ciekawy sposób tak jak za pierwszym razem.

IMHO w jedynce była nie tyle beznadziejna co miejscami totalnie bezsensu (nagle znikąd pociąg z super bronią i jeszcze Raamem na pokładzie lub jeszcze lepszy motyw z domem Fenixa w ktorym znajduje się sposób na wymapowanie podziemi :ninja: ).Zgadzam się, że w takiej grze nie jest to jakaś niesamowicie ważna sprawa, ale Epic zrobił taką fajną otoczke i stworzył z pomysłem całe universum, że dobra historia by nie zaszkodziła...
  • 0

#146 f5k Napisany 24 marca 2008 - 11:06

f5k

    People do change, but only a little bit

  • Forumowicze
  • 1 872 Postów:
Jak to fabuła nie potrzebna? Potrzebna! Ja bym chciał żeby to nie była tylko bez mózgowa rozwałka ale gra taka jak np RE4 gdzie każdy element gry jest bardzo dobry. A GoW ma wszystkie elementy bdb oprócz słabej fabuły.
  • 0

#147 Gość__* Napisany 24 marca 2008 - 11:46

Gość__*
  • Goście
Sry za offtop ale wiecie kiedy wyjdzie film na motywach gearsow?
  • 0

#148 fingus Napisany 24 marca 2008 - 12:04

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 914 Postów:

znacznie bardziej rozbudowanej możliwości wyboru ścieżki, dłuższej rozgrywki, co-opa dla 4 graczy

Hm. Ja wyboru ścieżek nie chcę, dwójka może być totalnie liniowa. Dłuższa rozgrywka byłaby bardzo mile widziana - jedynka była zbyt krótka. Co-op dla czterech? Nie zaszkodzi, ale mogę żyć i bez tego. :^^:
  • 0

#149 Gość__* Napisany 24 marca 2008 - 12:10

Gość__*
  • Goście
Panowie, hola hola, jak to zwykl mawiac poseł Cymański. Od kiedy to fabula jest niepotrzebna? Rozumiem, ze Gearsy to akurat taki rodzaj gry, w ktorym patrzy sie glownie na rozwalke, akcje i dynamike...ale bez przesady - jakby to wszystko otoczyć na prawde dobrym scenariuszem, to byloby swietnie. Tym bardziej, ze GoW ma w tej kwestii wielki potencjal i az zal by bylo, gdyby Epic go zmarnowal.
  • 0

#150 Gość__* Napisany 24 marca 2008 - 12:11

Gość__*
  • Goście

Dłuższa rozgrywka byłaby bardzo mile widziana - jedynka była zbyt krótka


Dokladnie nie wymagam wiele ale dobrze byloby zeby te V aktow zamienic na 80 aktow tak samo dlugich,ne?
  • 0