W najnowszym Playstation Magazine UK, pojawiły się pierwsze informacje o czwartej części serii. Free Radicale zatem wracają do korzeni. Więcej informacji pojawi się na E3. Poniżej pierwsze 2 obrazki.
http://www.play3-liv...voile-8368.html
TimeSplitters 4
Rozpoczęte przez
ACZ
, 27 05 2008 10:17
57 odpowiedzi na ten temat
#1 Napisany 27 maja 2008 - 10:17
#2 Napisany 27 maja 2008 - 10:29
Trójka była świetną strzelaniną
Mam nadzieję że gra zarządzi, chociaż patrząc na ostatni twór gości z Free Ridicale mam co do tego poważne wątpliwości.
Mam nadzieję że gra zarządzi, chociaż patrząc na ostatni twór gości z Free Ridicale mam co do tego poważne wątpliwości.
#3 Napisany 27 maja 2008 - 10:42
Super, kolejny FPS od FR. W końcu Haze jest świetny.
#4 Napisany 27 maja 2008 - 18:03
Oby dzięki nowemu TS zmazali plamę na honorze o nazwie Haze...
#5 Napisany 27 maja 2008 - 18:04
Eksperyment nie wypalił, więc niech biorą się za to w czym są najlepsi.
#6 Napisany 27 maja 2008 - 20:45
Dokładnie 8)
I niech będzie edytor plansz taki wypasionyyyyy
I niech będzie edytor plansz taki wypasionyyyyy
#7 Gość__* Napisany 28 maja 2008 - 07:23
TimeSplitters 4 Teaser
to juz jak ktos nie widzial
http://timesplitters4.net/
ma byc na silniku haze ? ale lipa
to juz jak ktos nie widzial
http://timesplitters4.net/
ma byc na silniku haze ? ale lipa
#8 Napisany 28 maja 2008 - 19:34
Osobiście nie mam nic do silnika Haze'a ale no ludzie to wygląda jak Chrome, a to jest z tego co wiem 2008 rok a Chrome wyszedł pare lat temu wiec FR jeśli chodzi o oprawe graficzą raczej nas nie rozpieszczają w tej generacji a szkoda.
#9 Napisany 29 maja 2008 - 18:09
Gra moim zdaniem nie przebiję się teraz w fps'ach. Będzie dużo ciężej niż wcześniej
#10 Napisany 29 maja 2008 - 18:36
Myślę że lekki duchem FPS z masą ciętego prześmiewczego humoru (małpka w stroju Master Chiefa przykładem) przy dzisiejszych tendencjach do tworzenia maksymalnie realistycznych i pokrytych jak największą ilością spalonej ogniem rdzy gier, ma szansę kompletnie odskoczyć od peletonu kolejnych Halo - killerów i trafić raz jeszcze w setno jak udało się to w przypadku poprzednich części.
#11 Gość__* Napisany 29 maja 2008 - 18:42
Jeżeli tylko nie spalą grywalności - będzie dobrze. TS zawsze wyróżniało się humorem i funem płynącym z rozgrywki - i dokładnie tego oczekuję od TS4. Oby tylko Free Radical wyciągnęło wnioski z ocen Haze.
#12 Napisany 29 maja 2008 - 18:43
Zobaczymy jak będzie ale imo warto czekać TS na poprzedniej generacji to było naprawdę coś. Wiadomo, że teraz panuje inna sytuacja na rynku i fpsów jest od cholery, ale poczekajmy z osądzaniem przynajmniej do jakichś filmików albo coś.
#13 Gość__* Napisany 29 maja 2008 - 18:50
Wiesz, rynek FPSów jest tak szeroki, że z pewnością powita niezobowiązującego shootera przepełnionego humorem i nie nastawionego na jakieś mega-taktyczne kombinowanie
#14 Napisany 03 czerwca 2008 - 20:09
Dla mnie to chyba drugi najbardziej oczekiwany FPS (po KZ2 ofkoz). No, może trzeci, tylko ten na którego cvzekam najbardziej jeszcze nie jest oficjalnie zapowiedziany
Haze mocn przysysa, ale akurat w przypadku serii TimeSplitters fotorealstyczna grafa nie musi występować, więc ja o oprawę jestem spokojny. Wolę, żeby gra miała 60 klatek, niż żeby wyglądała jak CoD4. Ms być poczwrny split, ma być wpytę challengy dla pojedynczego gracza (nawet PDZ teg nie miał - skandal!). Ni o musi powrócić debeściak Calamari.
Aha, i misje jak w TimeSplitters 2, a nie w Future Perfekcie, któremu po latach wlepiona przez mnie ocena wydaje sie jednak trochę za wysoka.
Haze mocn przysysa, ale akurat w przypadku serii TimeSplitters fotorealstyczna grafa nie musi występować, więc ja o oprawę jestem spokojny. Wolę, żeby gra miała 60 klatek, niż żeby wyglądała jak CoD4. Ms być poczwrny split, ma być wpytę challengy dla pojedynczego gracza (nawet PDZ teg nie miał - skandal!). Ni o musi powrócić debeściak Calamari.
Aha, i misje jak w TimeSplitters 2, a nie w Future Perfekcie, któremu po latach wlepiona przez mnie ocena wydaje sie jednak trochę za wysoka.
#15 Napisany 03 czerwca 2008 - 21:40
Tzn. co dokładniej nie tak z TS3?
#16 Napisany 04 czerwca 2008 - 06:09
Na przykład cooperative, który był skopany (teleportowanie się drugiego gracza za piewszym? co za shit - w dwójce było wszystko OK). I trochę więcej gadżetów by się przydało... Zróżnicowania poziomów trudności pod kątem zadań też nie może zabraknąć - to są wszystko cechy, które ta szkoła robienia FPSów powinna wykorzystywać, a w poprzednich TimeSplittersach było z nimi raczej słabo.
#17 Napisany 04 czerwca 2008 - 09:43
W trójkę nigdy mi nie przyszło zagrać mimo najszczerszych chęci. Ale dwójka bardzo mi się podobała, przez ten Goldeneye'owy klimacik. Szczególnie ubóstwiałem pierwszą misję i katedrę Notre Dame. Niestety levele były strasznie nierówne. Niektóre po prostu słabe inne bardzo fajne. Czwórka powinna być spoksik, bo seria prezentuje coś, czego nie ma w obecnych strzelankach zbyt wiele - poczucie humoru i dystans do siebie. Zobaczymy.
#18 Napisany 04 czerwca 2008 - 11:38
Mi sie w TimeSplittersach całkowicie nie podoba jeden motyw. Mianowicie po wykonaniu wszystkich misji w levelu pojawiają się znikąd te umarlaki i trzeba szybko spieprzać. Nie podoba mi się to całkowicie i bym ten motyw wywalił.
W dwójce podobała mi się właśnie ta katedra Notre Dame oraz cyber punkowy level, gdzie w tle przygrywa zmixowany blade runner theme. Prawie orgazmu dostałem, jak poczułem ten klimat w tym poziomie ;]
Ogólnie seria jest fajna, bo gra nie nudzi się do samego końca, gdyż każdy level to inna epoka, inni przeciwnicy i inne bronie. No i znakomite czelendże. Niech zatem Free Radicale skończą eksperymenty pokroju Haze i klepią kolejne części TimeSplitters.
W dwójce podobała mi się właśnie ta katedra Notre Dame oraz cyber punkowy level, gdzie w tle przygrywa zmixowany blade runner theme. Prawie orgazmu dostałem, jak poczułem ten klimat w tym poziomie ;]
Ogólnie seria jest fajna, bo gra nie nudzi się do samego końca, gdyż każdy level to inna epoka, inni przeciwnicy i inne bronie. No i znakomite czelendże. Niech zatem Free Radicale skończą eksperymenty pokroju Haze i klepią kolejne części TimeSplitters.
#19 Napisany 05 października 2008 - 09:10
#20 Napisany 05 października 2008 - 10:02
lool, cat racing underground rządzi
#21 Napisany 05 października 2008 - 10:06
Fajnie że coś się w temacie TS4 dzieje, po artach widać że twórcy mają pomysł na kolejną część. Oby tylko jakieś dewotki nie złagodziły ich zamiarów
#22 Gość__* Napisany 06 października 2008 - 11:42
#23 Napisany 06 października 2008 - 12:02
Błagam, nie zjebcie tej gry
#24 Napisany 18 grudnia 2008 - 17:35
#25 Napisany 18 grudnia 2008 - 20:35
no to po TS [*]
#26 Gość__* Napisany 19 grudnia 2008 - 00:16
Eksluzywny Haze dla PS3 byl gwozdziem do trumny ?
No to niech teraz ludzie z Free Radicall przeprosza sie z Rare i razem stworza PD2
No to niech teraz ludzie z Free Radicall przeprosza sie z Rare i razem stworza PD2
#27 Napisany 19 grudnia 2008 - 10:03
Może jednak lepiej nie...
#28 Napisany 20 grudnia 2008 - 12:37
Czemu nie? Ellis z kolegami stworzyli sporo kodu hulającego w PD. Chyba słabo im nie wyszło?
#29 Napisany 20 grudnia 2008 - 14:15
Pewnie "bo to już nie to RARE" i temu podobne. To się nie stanie - jest kryzys i RARE nie przygarnie całego Free Radical. A mają ręce pełne roboty i bez TimeSplitters.
#30 Napisany 20 grudnia 2008 - 14:39
Blizz, ale haze im nie wyszło