TimeSplitters 4
#31 Napisany 20 grudnia 2008 - 15:12
#32 Napisany 20 grudnia 2008 - 20:04
#33 Napisany 21 grudnia 2008 - 17:29
A tymczasem podobno czterdzieści osób pracuje nad grami w FRD, więc może coś z tego będzie. Nie wyobrażam sobie, żeby nie trafił się ktoś skłonny sypnąć kasą na taki tytuł.
#34 Napisany 06 stycznia 2009 - 23:31
http://www.play3-liv...romo-11775.html
#35 Napisany 12 stycznia 2009 - 20:47
#36 Napisany 08 października 2010 - 10:08
http://www.ps3site.p...itters-4/54974/
#37 Napisany 08 października 2010 - 18:18
#38 Napisany 08 października 2010 - 20:09
#39 Napisany 09 października 2010 - 18:25
#40 Napisany 09 października 2010 - 18:44
#41 Napisany 11 października 2010 - 10:30
#42 Napisany 11 października 2010 - 13:13
#43 Napisany 01 sierpnia 2011 - 11:10
http://www.ps3site.p...plitter-4/80588
"Uzbrojone w spluwy małpy szykują się do powrotu! Czwarty tytuł z serii Timesplitters zostanie niedługo zapowiedziany."
#44 Napisany 01 sierpnia 2011 - 22:06
Ale watpie aby Niemcy z Cryteca mieli jaja zeby podolac zadaniu. Co wogole sie stalo z kolesiami z FR, kto ich wchlanal, nie Crytek przypadkiem?
#45 Napisany 01 sierpnia 2011 - 22:37
#46 Napisany 01 sierpnia 2011 - 22:43
#47 Napisany 02 sierpnia 2011 - 13:39
Strzelam, że na Gamescom będzie trailer.CZ
#48 Napisany 02 sierpnia 2011 - 13:45
#49 Gość_Kazuo_* Napisany 03 sierpnia 2011 - 06:44
#50 Napisany 03 sierpnia 2011 - 11:25
#51 Napisany 09 sierpnia 2011 - 21:55
Czekam z niecierpliwością na czwóreczkę, bo może konkretnie zarządzić
#52 Napisany 09 sierpnia 2011 - 22:06
w dwojce najbardziej dla mnie kosił klimatycznie level Neo Tokyo 2019 ala blade runner. nawet do utworu wpakowali kilka taktow przewodniego motywu Vangelisa z filmu.
Sprawdźcie, od 28 sekundy.
czy w trójce jest poziom w podobnych klimatach?
#53 Gość_Kazuo_* Napisany 09 sierpnia 2011 - 22:13
#54 Napisany 10 sierpnia 2011 - 07:59
TS3 podobało mi sie nieco mniej choc single był bardziej dopracowany, ale nie było juz tego oldschoolowego feelingu gier Rare, może dlatego.
Chciałbym aby TS4 poszło o krok dalej - fajnie by było gdyby poszczególne levele były parodiami tych ze znanych shooterów, taki Conker wśród strzelanek
#55 Gość_Kazuo_* Napisany 10 sierpnia 2011 - 11:18
#56 Napisany 27 kwietnia 2012 - 20:56
"Ze względu na wciąż rosnące koszty produkcji TimeSplitters 4, powiększającą się grupę twórców oraz niekończący się crunch, zdecydowaliśmy się na bardziej radykalną strategię rozwoju.
Krótko mówiąc, nasz eksperyment polegał na zaangażowaniu do prac nieskończonej ilości małp. Klonowanie było zbyt drogą opcją, toteż olbrzymia część naszego budżetu została przeznaczona na kupno małp na czarnym rynku.
Te siedem małp siedzi teraz w pokoju wypełnionym maszynami do pisania i olbrzymią ilością luster, więc naprawdę oczekujemy, iż TimeSplitters 4 zostanie ukończone wkrótce. Plotki jednak sugerują, że do tej pory nie napisały one ani jednej linijki kodu, od czasu do czasu skrobiąc coś dla prasy. Cholerne małpy.
PS: Ktokolwiek ma jakieś banany?"
#57 Napisany 27 kwietnia 2012 - 21:57
Ha.
Eee... ha.
#58 Napisany 12 czerwca 2012 - 23:51
Cevat Yerli:
"Szczerze, to chciałbym zrobić TimeSplitters 4. Nadzieje na ten tytuł w studio są wielkie, ale perspektywy na rozpoczęcie prac - małe. Gdybyśmy zrobili kolejną część, to nikt poza twardymi fanami nie kupi tej gry i poniesiemy straty."