Trzy nowe screeny, prosto od Electronic Arts Polska.
http://gamelobby.pl/... ... ndercover/
Need For Speed: Undercover
Rozpoczęte przez
Texz
, 18 06 2008 15:08
EA Black Box EA PS3 X360 Wii PC PS2 NDS iOS
77 odpowiedzi na ten temat
#31 Napisany 20 sierpnia 2008 - 16:29
#32 Gość__* Napisany 20 sierpnia 2008 - 17:55
Nowy, kolejny trailer z 'NFS Undercover': http://www.gametrail...ayer/38631.html - odczucia jak poprzednio, nic specjalnego.
#33 Napisany 20 sierpnia 2008 - 19:40
Racja nic ciekawego. Widzę że w stylu Most Wanted, w scenkach biorą udział prawdziwi aktorzy. Żaden plus, bo i tak bedzie elo-glupia fabula, rodem z filmów w stylu szybkich i wściekłych.
#34 Napisany 20 sierpnia 2008 - 20:38
Na GC mozna szarpnac w nowego NFS. Macie gameplay gdzie?
#35 Napisany 20 sierpnia 2008 - 21:21
Oglądałem wywiad na GT. Nie potrafiłem 1/10 entuzjazmu tego gościa z siebie wykszesać Sorka, ale widzę tu na razie najgorszą grę z serii NFS ... może czysty gameplay uratuje tą pozycję.
#36 Napisany 18 września 2008 - 12:26
http://n-joy.cz/vide... ... tpphglrp1/
Gameplaye dość dobrej jakości. Za to to co można tam zobaczyć do najlepszych już rzeczy nie należy. NIe ukrywam zawodu, choćby bardziej nastawionym na arcade modelem jazdy, w którym nie czuć ciężaru fury jak na przykład w Carbonie czy od biedy Most Wanted.
ps. Wyścigi na autostradzie to może być najlepsza część gry.
Gameplaye dość dobrej jakości. Za to to co można tam zobaczyć do najlepszych już rzeczy nie należy. NIe ukrywam zawodu, choćby bardziej nastawionym na arcade modelem jazdy, w którym nie czuć ciężaru fury jak na przykład w Carbonie czy od biedy Most Wanted.
ps. Wyścigi na autostradzie to może być najlepsza część gry.
#37 Napisany 19 listopada 2008 - 09:32
http://xbox360.ign.c...1/931143p3.html
5.0 od IGN...Strasznie zjechali tego NFS'a, a szkoda bo liczyłem na coś dobrego w stylu Most Wanted (czyli fajne wyścigi, które można by kiedyś kupić za mniej niż 100pln).
5.0 od IGN...Strasznie zjechali tego NFS'a, a szkoda bo liczyłem na coś dobrego w stylu Most Wanted (czyli fajne wyścigi, które można by kiedyś kupić za mniej niż 100pln).
#38 Gość__* Napisany 19 listopada 2008 - 20:29
To ludzka rzecz upaść... ale aż tak nisko?
#39 Napisany 19 listopada 2008 - 20:37
*shrug* Jest Maggie Q? Jest. To nie płakać i kupować!
#40 Napisany 19 listopada 2008 - 21:32
Pro Streeta kupiłem za 90 zeta. Z tego co piszą Undercovera powinienem brać za max 50 zł.
#41 Napisany 19 listopada 2008 - 22:27
ma chociaż łatwe achievementy?
#42 Napisany 20 listopada 2008 - 00:09
#43 Napisany 20 listopada 2008 - 00:39
Yeah, jak dobrze, że ta seria odgrzewanych , cyklicznie rocznych, nieświeżych kotletów w końcu tak nisko upadła
#44 Napisany 20 listopada 2008 - 00:53
Ja bym chciał NFSa 1 na XBLA. 1ke nie jakies głupie undershity, jedynka była zarąbista jak na swoje czasy.
#45 Napisany 20 listopada 2008 - 05:08
Potwierdzam rzadkość NFS. Most Wanted z deczko gorszą grafą Pro Streeta z masą bugów i niedoróbek (odpalasz bullet time i przenikasz przez blokady drogowe niczym duch). Wygrywam od wszystkich pink slipy ich fur i dostaje... 1 furę w Stocku. Wstawki filmowe to tragedia aktorska i C&C może przy nich do oskara startować. Jedyne co jest cool to motyw levelownia. Za każdy wyścig dostajemy Wheelmen points, który co wyżej dodaje nam bonusy do np. enginu (chociaż nie wiem jak można umiejętnościami poprawić osiągi silnika) czy do znizek w shopach. Nie czuje zachwalanej lekkości robienia j-runów czy 360, a meritum czyli model jazdy nie zmienił się od poprzedniej odsłony. Co do dawania roboty blacharzą, to furka się podrapie, odpadnie maseczka, przydzwonimy w wielką betonową rurę dalej zapierdzielamy 150. Ową rurę można też rzućić na pościg co męczy moje sumienie, że dalej jestem ścigany za kradzież auta a nie za zabicie 6 funkcjonariuszy na służbie. Tak zlecane nam są podrypywanki autek. Niczym się nie różnią od ucieczki po za faktem, że jedziemy obcą bryką (nowa meganka rox)
Undgr 2 i MW rula!
Undgr 2 i MW rula!
#46 Napisany 28 listopada 2008 - 19:04
Ograłem trochę wersję na 360. Undercover stara się być takim Most Wanted 2. Niestety wychodzi grze słabo. Poziom trudności jest znacznie niższy. Model jazdy jest do bani a kary przy sterowaniu pedalskimi muscle carami są tak frustrujące, że mam ochotę pada rozwalić - od godziny pałuję się z jedną misją. Nie dość, że Corvette nie skręca (nic nadzwyczajnego) to jeszcze to gówno jest wolniejsze od policyjnych bryk, a do tego ściga mnie helikopter. Nagle poziom trudności skoczył z ZIEEEEEEEEEEEW do DO K#*$@( NĘDZY!.
Graficznie bardziej kolorowo, ale mniej nastrojowo. Technicznie gra zasysa koszmarnie - przycina, doczytuje nawet menusy, popup budynków i tekstur, szczególnie widoczny gdy nagle doczyta się shadow mapa budynku zaciemniając w całości coś, co ułamek sekundy wcześniej było błękitne. Choć w sumie skłamałem - shadow mapy nie doczytuje a generuje. Jest to zresztą cholernie drażniące, bo pozycja słońca (a więc i kąt padania światła i tym samym powierzchnia miejsc zacienionych) zmienia się w zależności od pozycji samochodu! Jadąc w kierunku lampy będzie ona rzucała cień za samochodem a raz ze zbliżaniem się do łupa - przed nim. Absurd - ktoś kto to programował nie ma pojęcia o trygonometrii.
Filmiki słabsze niż w MW. Maggie Q pojawia się w prawie każdym filmiku, ale większośc z nich ma 3-5 sekund. O_o Red Alert 3 w tym wypadku wychodzi o niebo lepiej. Jest też zonk dla achievement hunterów - dwa achievementy są za wklepanie na stronie EA unikalnego kodu z instrukcji. EA wyraźnie nie lubi sprzedaży i wymiany gier. Muza też słabsza niż w Most Wanted.
Graficznie bardziej kolorowo, ale mniej nastrojowo. Technicznie gra zasysa koszmarnie - przycina, doczytuje nawet menusy, popup budynków i tekstur, szczególnie widoczny gdy nagle doczyta się shadow mapa budynku zaciemniając w całości coś, co ułamek sekundy wcześniej było błękitne. Choć w sumie skłamałem - shadow mapy nie doczytuje a generuje. Jest to zresztą cholernie drażniące, bo pozycja słońca (a więc i kąt padania światła i tym samym powierzchnia miejsc zacienionych) zmienia się w zależności od pozycji samochodu! Jadąc w kierunku lampy będzie ona rzucała cień za samochodem a raz ze zbliżaniem się do łupa - przed nim. Absurd - ktoś kto to programował nie ma pojęcia o trygonometrii.
Filmiki słabsze niż w MW. Maggie Q pojawia się w prawie każdym filmiku, ale większośc z nich ma 3-5 sekund. O_o Red Alert 3 w tym wypadku wychodzi o niebo lepiej. Jest też zonk dla achievement hunterów - dwa achievementy są za wklepanie na stronie EA unikalnego kodu z instrukcji. EA wyraźnie nie lubi sprzedaży i wymiany gier. Muza też słabsza niż w Most Wanted.
#47 Napisany 28 listopada 2008 - 23:16
A myślałem że ten cholerny popup tylko na pctach występuje. Dzisiaj zrezygnowałem z grania w tę grę bo jest po prostu koszmarna od strony technicznej, jak EA nie wyda patcha to będzie straszny fail.
#48 Napisany 29 listopada 2008 - 07:50
Sądzę, że na konsoli z racji ograniczenia pamięci jest nawet gorzej niż na PC. Do tego zauważyłem zwalone odkształcenia karoserii (przed chwilą zderzak mi wnikał w ulicę przez pół wyścigu). Dobijają mnie jeszcze dwie rzeczy. Pierwsza: puste ulice. Druga: jeśli policja w czasie wyścigu się włączy, będą starali się dorwać tylko mnie. Nie ważne, że 8 osób speeduje, nie ważne, że policyjny wóz jest w głównym peletonie z 4 innymi a ja daleko w przodzie. Po zakończeniu wyścigu to mnie chcą złapać. X_x
#49 Napisany 29 listopada 2008 - 09:50
Szkoda, że nie wspomniałeś jeszcze jednego - TRAGICZNE oszukiwanie nas przez grę, nie chce mi się nad tym rozpisywać, podam tylko przykład który to obrazuje
- odpalam highway battle z jakimś pajacem,
zaczynam,
przegrywam parę razy,
myślę dobra zepchnę go "stuknięciem w tylne koło" i wtedy odjadę na te cholerne 300m,
realizuję plan - facet obraca się tyłem do kierunku jazdy a ja zadowolony przyśpieszam,
moja radość nie trwa długo bo na 1 zakręcie (jakieś 200m dalej od miejsca w którym go staranowałem) gościu mnie dogania i wyprzedza,
depcząc mu po piętach, lekko tylko stukam w cywilne auto - koniec odjechał mi...
- odpalam highway battle z jakimś pajacem,
zaczynam,
przegrywam parę razy,
myślę dobra zepchnę go "stuknięciem w tylne koło" i wtedy odjadę na te cholerne 300m,
realizuję plan - facet obraca się tyłem do kierunku jazdy a ja zadowolony przyśpieszam,
moja radość nie trwa długo bo na 1 zakręcie (jakieś 200m dalej od miejsca w którym go staranowałem) gościu mnie dogania i wyprzedza,
depcząc mu po piętach, lekko tylko stukam w cywilne auto - koniec odjechał mi...
#50 Napisany 29 listopada 2008 - 09:58
A to jasne, że tak. Na tym zresztą się nie kończy. Zamiast zbalansować grę, wydajność każdej bryki zmienia się w czasie jazdy. Jeśli jesteś zbyt szybki to przeciwnicy dostaną taki dopał, że pała mięknie. Policja odzyskująca 500 metrów w 3 sekundy kiedy ja doję ile się da z wozu to norma. Poza tym jeśli misja ma limit czasowy (np. ucieczki) to regulowany poziom trudności nie pozwoli Ci wygrać szybciej niż przed upływem połowy czasu. Kiedy czas się kończy z kolei - policja celowo odpuszcza, żebyś miał szansę ukończyć misję.
#51 Gość__* Napisany 29 listopada 2008 - 10:40
Bezsens. To ja już wolę skryptowany traffic z trzeciego Burnouta.
#52 Napisany 29 listopada 2008 - 14:53
EA może i zmienia się na lepsze (skate, dead space, fifa itd) ale tego NFS strasznie zjepali
#53 Napisany 30 listopada 2008 - 11:43
Trochę jakiś taki nijaki ten nowy NFS. Nudny, prosty i bez charakteru. Ostatnim NFS przy którym dobrze się bawiłem był Hot Prusuit 2 na PS2.
#54 Napisany 30 listopada 2008 - 12:18
Bez przesady - Porsche Unleashed i Most Wanted były naprawdę dobre.
#55 Napisany 30 listopada 2008 - 15:18
Bez przesady - Porsche Unleashed i Most Wanted były naprawdę dobre.
#56 Gość__* Napisany 14 grudnia 2008 - 16:47
EA odwołuje produkcję kolejnej części Need for Speed
http://www.chip.pl/n... ... -for-speed
Nareszcie 8)
http://www.chip.pl/n... ... -for-speed
Nareszcie 8)
#57 Napisany 14 grudnia 2008 - 17:04
To tylko plotki. Poza tym nie wydaje mi się to jakoś specjalnie prawdopodobne. Jakiś czas temu EA podzieliło prace nad kolejnymi częściami na dwa zespoły i od roku ktoś już dłubie przy kolejnym NFSie.
#58 Gość__* Napisany 14 grudnia 2008 - 18:02
Ehh daj pomarzyć
#59 Napisany 14 grudnia 2008 - 18:24
Dopóki sprzedaż nie spadnie pewnie nie przestaną tego tasiemcować. Nawet gdy kolejne gry będą miały po 3/10 ...
#60 Napisany 14 grudnia 2008 - 18:28
Czytasz czasami coś, co komentujesz? Powodem rzekomego ucięcia serii jest właśnie słaba sprzedaż.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|