Smiec nad smiecie XD
1/100 easy
Smiec nad smiecie XD
1/100 easy
Najgorsze RE obok Umbrella Corps i tych śmieci na komórki.
Wow, fajna gierka. Gaiden to taki mini-Resident, dobre przeniesienie wszystkich ważnych aspektów settingowych i gameplayowych na mniejszą skalę. ALE! Nie krótszą i nie łatwiejszą. Cholernie trudny ten RE, zginąłem pewnie ze 150 razy. Szkoda, że nie ma statystyk. Pozytywne zaskoczenie, fajnie się planowało trasy, omijało zombiaki i czyściło pomieszczenia. Gdybym grał na premierę, to by było 80/100!
Tu z kolei nic świeżego, ale ultimate wersja z zajebistymi tłami. Wciąż i na zawsze mój ulubiony RE - setting, klimat, muzyka, pacing, eksploracja, walki z bossami - no siedzi tu wszystko. <3/100
To tu masz jeszcze dwójkę na egzotyczną konsolkę Tiger Game.com.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 10 sierpnia 2022 - 14:36
5GXHM-9T3BZ-FCI73
Macie ode mnie kod na Resident Evil Revelations (był w packu, który kupiłem, a już mam giereczkę). Kto pierwszy, ten szybszy.
https://www.ppe.pl/n...zje-na-gre.html
Krawaciarze na wysokich stanowiskach są naprawdę ładnie oderwani od rzeczywistości jeżeli serio myślą, że właśnie tego chcieli fani RE
Szkoda, że zaraz Capcom zablokuje ten projekt
Taka tam ciekawostka dla Kazułów.
Widziałem, aż się łezka w oku zakręciła. Wybitni aktorzy, w wybitnych rolach
https://tiermaker.co...ames-2022-37534
Nudziło mi się, więc postanowiłem zrobić swoją topkę Residentów. Nie grałem tylko w Mercenaries 3D i te sieciowe śmieci, ale wnioskując po recenzjach oraz filmikach na YT i zestawiając je z moim gustem / tym czego oczekuję od serii, to nie mogły zająć innego miejsca w tabeli.
oo dobre, czuje że forumkowi za chwile chwilowo odjebie tierowo xd
Ten post był edytowany przez keogh dnia: 21 stycznia 2023 - 23:18
Taki jest plan. Wrzucać swoje topki, bo chcę wiedzieć kogo szanować, a kim gardzić jeszcze bardziej
tak, bo jak się raportuje to na szczeście zawsze zostaje po tym ślad
A: Resident Evil 2 Remake
B: Resident Evil 4, Resident Evil 5
D: Resident Evil 0
Więcej nie grałem, przynajmniej nie na tyle żeby wydać opinię
Pierwsze połowy Residentów zawsze są najlepsze, Capcom jest bardzo konsekwentne w tym żeby druga część przygody nie była już tak atrakcyjna.
S. 4
A. 5
D. cała reszta
Tak na szybko i intuicyjnie.
Dead Aim za to, czym jest: 2-godzinnym Residentem rail-shooterem z jakąś tam eksploracją i głębszą mechaniką niż się wydaje na pierwszy rzut oka (stealth, headshoty, alarmowanie itp).
CVX i 0 nisko (ale wciaż wysoko... bo wszystko powyżej D jest spoko), bo gameplayowo są poniekąd popsute.
Darkside Chronicles najniżej z "dobrych", bo w to gówno się nie da grać. Nie wiem, kto pomyślał, że trzęsąca się kamera w rail-shooterze będzie zabawna. I te checkpointy co pół godziny XD
Zero jak w tabelce, szlag mnie przez to trafiał, gry nie skończyłem.
E.
Survivor niby szajs, ale kiedyś skończyłem całość na emulatorze na psp w czasie jednej podróży pociągiem i dobrze wspominam.
D.
Veronica by wleciała co najmniej na C, gdyby nie te spieprzone celowanie rail gunem w finale, co za okropny final boss, rany boskie. Celowniczki oba całkiem ok wspominam, natomiast z ziomkiem graliśmy pewnie tylko na standardowym poziomie trudności, więc się nie odbiłem jakoś.
C.
6 ugh, które ma momenty (no i jest miejscami cudownie over the top), ale ma zjebany system ulepszeń, qte co chwila i za dużo sekwencji, które są średnim tpsem. Gra miała pojebany budżet i ja to szanuję, szkoda, że miejscami nie poszło to tam gdzie trzeba i prawie zabiło serię przez sprzedaż. Natomiast 7 już w czasie jak się goni starą z robakami to trochę siada, a po ubiciu prukwy to już w ogóle kaplica, strzelanka z dwoma typami przeciwników, ehhh, okropne to było (za to VR zajebiste, do dzisiaj to robi).
5 super coop, druga połowa gry znacznie gorsza + solo to rzeczywiście takie sobie. Revelations 2 kolejne coopowe cudeńko, mimo upośledzenia jednego z graczy, jeden z najlepszych finałów w serii ever.
Revelations, gdyby było tylko z perspektywy Jill to bym dał do A, mega klimat statku, fajny twist z lokacją, fenomenalne 3D i grafika (grałem w to na 3DSie), piękny powrót do korzeni serii. Szkoda, że poboczne postacie i misje poza statkiem tak psują grę.
Wioska to theme park z każdym typem horroru, szkoda, że 2 z tamtejszych atrakcji są na jeden raz (a jedna jest no powiedzmy, że taka sobie (ta z rybolem)). Zamek, wioska i fabryka (body horror nie mogę nie szanować tego zagrania, walka z Heisenbergiem i dialogi w czasie starcia, transformersy AAAAAA, czego tu nie ma), świetny tytuł, ale niestety trochę na raz. Naciągane powiązania fabularne, marna antagonistka, ale spoko walka na koniec.
A.
Jedynkę przeszedłem jako wersję z psone, deadly silence i remake, uwielbiam. 3 skończyłem przed premierą remake'u i obie wersje bardzo lubię, natomiast traktuję jako kompletnie odzielne gry. Bolał mnie brak clock tower, ale już robala nie. Na minus rzeczywiście brak pojawiania się Nemesisa częściej, gdyby nie to to gierka by mogła nawet wyżej wlecieć, bo od początku do końca zapierdala, więcej takich gier. 4 super, ale wyspa, final boss i wiochmeni z gatlingami do wywalenia, nawet regenratory tego nie ratują, oby w marcu się okazało, że będzie duża zmiana w tej części gry.
S.
Cudeńka, w oryginalną 2 grałem dopiero jako psclassic, więc no późno, a gra mną zamiotła. Lepszego sequela nie mogli tego zrobić. Remake 2 też 10/10, wszystko mi siadło.
Jaki z tego wniosek? Grajcie w Signalis, najlepszy hołd dla klasycznych survival horrorów, nie wiem od kiedy (a do tego niewiarygodna gierka z super światem, pomysłami, muzyczką i stylówą).
Ten post był edytowany przez Rudolf dnia: 22 stycznia 2023 - 21:13
Oby było lepsze od Vendetty i tego badziewia z Netflixa. Anyway, pierwsze wrażenie bardzo pozytywne, te pływające lickery mają niezły design, no i fajnie że w końcu sobie przypomnieli o Jill i że wykorzystują jej model z RE3R.
Ten post był edytowany przez Kazuo dnia: 07 lutego 2023 - 20:42
Oj tam, wszystkie te animacje to szajs, ale Vendetta miała tak over the top choreografię i akcje (finał z rail gunem ), że nie jestem w stanie się nie uśmiechnąć myśląc o tym filmie. Tego serialu Netfliksa finalnie nie widziałem przez złe opinie, może się skuszę
Odnośnie do mojego tiera to 6 pikuje chyba co najmniej do E jak nie niżej - mam praktycznie zero frajdy z tego tytułu. Za to Veronica na chłodno jednak C, gdy to pisałem to byłem świeżo po final bossie Co do 4 nie zmienię zdania - wyspa jest dla mnie wyraźnie gorsza od innych lokacji, czy to wizualnie (laboratoria to niech se już będą, ale centrum odpadów czy posterunki wiochmenów są tak bez klimatu i żadne, że aż czasem przykro się na to patrzyło) czy pod względem level designu. Ostatni raz w 4 grałem z 10-12 lat temu i przy zejściu z łódki czułem się jak w Revelations pierwszym, gdy gra ze statku rzuca nas na te mierne misje poza nim. Regeneratory (chociaż nie stanowią żadnego wyzwania, nie pamiętałem, że ten celownik z termowizją dostaje się 5s po pojawieniu pierwszego potwora), ten boss chimera i Krauser są super (tak samo jak lokacja, w której z nim walczymy, szkoda, że nie było więcej takich ruin), ale starcia z innymi przeciwnikami już odstają. Tym bardziej czekam na remake i mam nadzieję, że jak najbardziej namieszają.
Ten post był edytowany przez Rudolf dnia: 07 lutego 2023 - 21:00
E tam gadasz, Degeneration było bardzo spoko, Damnation z tymi akcjami z Lickerami i Mr.X pod koniec też dawało radę.
Co do gier, to w weekend odświeżałem wszystkie klasyczne odsłony i stwierdzam, że Code Veronica koniecznie potrzebuje remake'u, najbardziej z całej serii. W dzisiejszych czasach pełnych LGBT ta odsłona idealnie by się odnalazła
Klonik Residenta tworzony przez grupkę zapaleńców. Wygląda naprawdę obiecująco
Cudowny rok na bycie fanem Rezidenta
https://youtu.be/jx5PtilFFRM