Halo 3 ODST
#121 Napisany 06 czerwca 2009 - 09:24
EDIT:
I jest jeszcze głos Adama Baldwin, z tego samego fimu, hehe. Nice.
#122 Napisany 06 czerwca 2009 - 09:28
Oczywiście mówię o ogóle prezentacji róznych gier, nie tylko o tej.
#123 Napisany 06 czerwca 2009 - 09:35
#124 Napisany 06 czerwca 2009 - 10:10
#125 Napisany 06 czerwca 2009 - 10:24
OLO, chyba powinieneś wspomnieć o Chucku, a nie o jakiś podrzenych filmidłachI jest jeszcze głos Adama Baldwin, z tego samego fimu, hehe. Nice.
#126 Napisany 06 czerwca 2009 - 10:28
Mówisz o klasyku gatunku s-f. Firefly aka Serenity jest uznawane za jeden z ciekawszych tworów tego gatunku ostatnich lat. Niestety bez komercyjnego sukcesu...Na konfie MSu koleś grał nieźle, wszystkich gruntów wybijał headshotami.
OLO, chyba powinieneś wspomnieć o Chucku, a nie o jakiś podrzenych filmidłachI jest jeszcze głos Adama Baldwin, z tego samego fimu, hehe. Nice.
Swoją drogą, pistolet wydaje się strasznie mocny. Pewnie będzie się nim najcześciej posługiwac.
#127 Napisany 06 czerwca 2009 - 12:03
A, takie buty. No to niby maja prawo byc znudzeni, ale powinni tez maskymalnie opanować demkoPrezentuj tą samą grę, ten sam fragment przez 3 dni po 20-30 razy na dzień entuzjastycznie.
#128 Napisany 06 czerwca 2009 - 18:18
W sumie możliwe. Dobrze, że przynajmniej będzie trzeci sezon Chucka, szkoda, że dopiero za rok. A jeszcze co do intra - w sumie mogliby te interakcje między żołnierzami sobie darować, od razu zrobić zrzut z orbity i wrażenie byłoby znacznie lepsze.Mówisz o klasyku gatunku s-f. Firefly aka Serenity jest uznawane za jeden z ciekawszych tworów tego gatunku ostatnich lat. Niestety bez komercyjnego sukcesu...
#129 Napisany 07 czerwca 2009 - 09:48
http://www.eurogamer... ... ed-article
Generalnie niewiele zmian poza poprawionymi shaderami na postaciach i lepszymi cieniami, lepszą animacją w czasie filmików, lekko podciągniętym oświetleniem i kilkoma nowymi efektami pełnoekranowymi. Najlepszy cytat:
"Prepare to drop (framerate?)"
#130 Napisany 07 czerwca 2009 - 18:14
#131 Napisany 13 czerwca 2009 - 00:56
Czyli nie ma tarcz... ale są.
#132 Napisany 13 czerwca 2009 - 14:18
#133 Napisany 13 czerwca 2009 - 16:23
#134 Napisany 16 czerwca 2009 - 21:53
Swoją drogą, to polecam Ci się zapoznać z serialem, a potem filmem. Ciekawa koncepcja sf.W sumie możliwe.
Mówisz o klasyku gatunku s-f. Firefly aka Serenity jest uznawane za jeden z ciekawszych tworów tego gatunku ostatnich lat. Niestety bez komercyjnego sukcesu...
#135 Napisany 25 czerwca 2009 - 06:50
#136 Napisany 27 czerwca 2009 - 01:40
#137 Napisany 29 czerwca 2009 - 16:14
#138 Napisany 29 czerwca 2009 - 16:14
http://seattletimes.... ... ier29.html
(Joseph Staten) Gra prezentuje bardziej ludzką twarz uniwersum, dlatego zdecydowano, że protagonistami powinny być "zwykli" żołnierze. Dialogi będą bardziej przyziemne, będą przywodziły na myśli dreszczowce i facetów w prochowcach z kwadratowymi szczękami. Wyjdzie to głównie w rozmowach Bucka i Veroniki. Będzie bardziej różnorodnie, nieliniowo, więcej swobodnej eksploracji. Jest też zagadka do rozwiązania i szereg poszlak, coś co wyróżnia tą grę od innych FPSów. Całość jednak wpasuje się w świat i mimo iż potencjalnie ryzykowna, jesteśmy dobrej myśli.
Więcej pod linkiem.
#139 Napisany 09 lipca 2009 - 19:50
#140 Napisany 10 lipca 2009 - 10:24
http://kotaku.com/53... ... -halo-work
#141 Gość__* Napisany 25 lipca 2009 - 09:38
SD: http://www.gametrail... ... odst/53239
HD: http://www.gametrail... ... odst/53237
SDCC 09: Split-Screen Gameplay Part II (Cam)
SD: http://www.gametrail... ... odst/53238
HD: http://www.gametrail... ... odst/53236
#142 Napisany 25 lipca 2009 - 16:22
OLO NAD OLOBungie has confirmed that ODST will run at the same 1152x640 resolution as Halo 3, the game it’s based on.
#143 Napisany 25 lipca 2009 - 17:47
#144 Gość__* Napisany 25 lipca 2009 - 20:10
#145 Napisany 26 lipca 2009 - 12:48
Jestem cholernie ciekaw jak to się sprzeda...
#146 Gość__* Napisany 26 lipca 2009 - 15:39
#147 Napisany 26 lipca 2009 - 17:20
#148 Napisany 27 lipca 2009 - 17:33
Ach ta Z&Z.Jakby opakować Tetrisa w HALO i zmienić tylko scenerię, też by poszło w milionach
#149 Napisany 31 lipca 2009 - 07:22
http://www.bungie.ne... ... teMeasures
#150 Napisany 31 lipca 2009 - 08:35
Muzyka utrzymana w trochę innym stylu, ale zapowiada się genialnie. Zresztą jak IMO cała gra Oby tylko starczyła na trochę więcej niż te 4h...