Halo 3 ODST
#211 Napisany 30 września 2009 - 10:47
#212 Napisany 30 września 2009 - 13:37
Chłopie, My tera to elyta, cały ynternet nas rozpoznaje. Z plebsem się nie zadajemy. Mamy fajniejszych znajomych. Wiesz ile osób chce nas dodać na liste PSN/XBL?? A ja tak z nastalgii napisałem...A Ryan i Zeratul to focha zrobili, że nie włażą na forum?
Pisałem już, że Bungie, to ??
#213 Napisany 30 września 2009 - 13:47
Dwóch?Wiesz ile osób chce nas dodać na liste PSN/XBL??
#214 Napisany 30 września 2009 - 13:49
#215 Napisany 01 października 2009 - 11:39
Czyja z&z, gdzie i wobec czego? Napiszesz coś więcej, czy poprzestaniesz na komentarzu na poziomie użytkownika onetu? Bunji to a :sparta: to . na , a jest .OLO
Widze, że straszna z&z ma tutaj miejsce. No cóż, Bungie to i tyle.
#216 Napisany 02 października 2009 - 07:21
Myślę, że poziom onetu jest odpowiedni Pomijając fakt, że nie do Ciebie piłem .Czyja z&z, gdzie i wobec czego? Napiszesz coś więcej, czy poprzestaniesz na komentarzu na poziomie użytkownika onetu? Bunji to a :sparta: to . na , a jest .OLO
Widze, że straszna z&z ma tutaj miejsce. No cóż, Bungie to i tyle.
Swoje 3grosze o ODST mówie w najnowszym odcinku EF, więc jeśli faktycznie Cię to interesuje to odsyłam.
#217 Napisany 02 października 2009 - 09:36
#218 Napisany 02 października 2009 - 10:14
#219 Napisany 02 października 2009 - 15:59
#220 Napisany 02 października 2009 - 17:09
#221 Napisany 05 października 2009 - 21:23
#222 Napisany 05 października 2009 - 21:44
Historia z logów IMO bardzo udana, voice acting na mistrzowskim poziomie, dialogi fajne - świetny dodatek do podstawowej fabuły.
Teraz zabieram się za Legendary i Firefight
#223 Gość__* Napisany 06 października 2009 - 15:13
#224 Napisany 13 października 2009 - 22:36
Ogólnie w grach nie wymiatam i hard unikam jak ognia, ale Halo jest tak bardzo grą fair dla gracza i daje tyle możliwości kombinowania, że tu najwyższy poziom trudności to prawdziwa przyjemność. ..
#225 Napisany 15 października 2009 - 13:45
I ta muzyka...
Fakt, muzyka jest niesamowita. O'Donnell po raz kolejny pokazał klasę komponując ścieżkę dźwiękową.
IMO ODST to gra bardzo dobra, historia zaprezentowana w sposób zwarty i logiczny, wizualnie - mimo starego silnika - gra ma swój urok. Do mnie trafia jak najbardziej.
O drugiej płytce już nawet nie wspomnę. Multi w H3 to dla mnie mistrzostwo i techniczny ideał.
#226 Napisany 21 października 2009 - 21:51
Halo 3: ODST - 84%, ot gra dobra, w chwilach wolnych od hitów można zagrać.
Halo 3: ODST dostało nawet noty na poziomie 50% i 42%. Nawet źródła zajmujące się tematyką X360 wysiliły się na obiektywizm, jak np. X360 Magazine UK wystawiając grze 7/10.
Jestem ciekawy ile wyniosłaby średnia ocen za samą kampanię ODST, gdyby grę uszczuplić o 12 mapek do Halo 3. Pewnie wtedy średnia osiągnęłaby pułap grubo poniżej 80%. Widać, że Bungie razem z Microsoftem stworzyli silnik do serii Halo hulający w 640p na całą generację no bo przecież można na starym silniku tanio wyprodukować grę, a owieczki ślepo chodzące za Master Chiefem i tak to kupią i kasa się zapełni. Zaraz pewnie wpadnie jakiś fanboj i napisze, że grafika się nie liczy. No jasne, no to dalej grajmy w fpsy na silniku Quake1.
Jeśli Halo: Reach, które wyjdzie pod koniec 2010 nadal będzie hulało na silniku z roku 2007 no to nie wiem jak to będą mieli przełknąć recenzenci, bo już przy ODST zaczęli kręcić nosem co pokazują noty.
To taka moja obiektywna i skromna opinia pełna pokory bazująca na faktach z netu.
#227 Napisany 21 października 2009 - 21:58
PS. Reach powstaje na nowym silniku.
#228 Napisany 21 października 2009 - 22:19
I całe szczęście. Po 5 latach bytowania X360 na rynku może w końcu wycisną 720p.PS. Reach powstaje na nowym silniku.
#229 Napisany 21 października 2009 - 23:38
#230 Napisany 21 października 2009 - 23:48
Raczej tryb multi, bo przecież o tym Czych pisałHm, ciekawe jakie oceny dostałby Uncharted 2 gdyby wywalic z niego dźwięk
#231 Napisany 22 października 2009 - 00:15
#232 Napisany 22 października 2009 - 01:43
Patrząc na Metacritic widzę, że seria Halo obniża noty.
Halo 3: ODST - 84%, ot gra dobra, w chwilach wolnych od hitów można zagrać.
Halo 3: ODST dostało nawet noty na poziomie 50% i 42%. Nawet źródła zajmujące się tematyką X360 wysiliły się na obiektywizm, jak np. X360 Magazine UK wystawiając grze 7/10.
Jestem ciekawy ile wyniosłaby średnia ocen za samą kampanię ODST, gdyby grę uszczuplić o 12 mapek do Halo 3. Pewnie wtedy średnia osiągnęłaby pułap grubo poniżej 80%. Widać, że Bungie razem z Microsoftem stworzyli silnik do serii Halo hulający w 640p na całą generację no bo przecież można na starym silniku tanio wyprodukować grę, a owieczki ślepo chodzące za Master Chiefem i tak to kupią i kasa się zapełni. Zaraz pewnie wpadnie jakiś fanboj i napisze, że grafika się nie liczy. No jasne, no to dalej grajmy w fpsy na silniku Quake1.
Jeśli Halo: Reach, które wyjdzie pod koniec 2010 nadal będzie hulało na silniku z roku 2007 no to nie wiem jak to będą mieli przełknąć recenzenci, bo już przy ODST zaczęli kręcić nosem co pokazują noty.
To taka moja obiektywna i skromna opinia pełna pokory bazująca na faktach z netu.
Halo takie słabe a i tak zjadło na śniadanie "szlagiera" w postaci Killzone 2
#233 Napisany 22 października 2009 - 06:08
Raczej tryb multi, bo przecież o tym Czych pisałHm, ciekawe jakie oceny dostałby Uncharted 2 gdyby wywalic z niego dźwięk
Multi w Halo jest "troszkę" ważniejsze niż multi w Uncharted 2
#234 Napisany 18 listopada 2009 - 18:55
http://kotaku.com/54... ... n/gallery/
#235 Napisany 22 grudnia 2009 - 16:36
http://arstechnica.c... ... elms.ars/2
#236 Napisany 17 stycznia 2010 - 13:53
#237 Napisany 17 czerwca 2010 - 21:33
#238 Napisany 17 czerwca 2010 - 21:49
#239 Napisany 17 czerwca 2010 - 21:57
nie żeby mi się gra nie podobała, jestem po prostu zmęczony materiałem
#240 Napisany 17 czerwca 2010 - 22:03
Zwylem.tocz wrotki do betlejem fanboju