Wii - Pomoc
#31 Napisany 09 kwietnia 2009 - 21:56
#32 Napisany 09 kwietnia 2009 - 22:09
#33 Napisany 09 kwietnia 2009 - 22:49
Przed chwilą sprawdziłem - zero obrzydliwości w Observatory, zero pikseli. Wszystko ładnie wygląda. Ale plazma ma to do siebie, że takie rzeczy maskuje
http://yfrog.com/5qobraz001j
http://yfrog.com/5qobraz002kj
na statycznym obrazie tragiczne są wszystkie krawędzie, mają schody jak w galerii handlowej.
w ruchu najgorzej wyglądają te kółka w środku których stoi Rosalina, obrzydlistwo.
kabel component, ekran w trybie 480p, 16:9.
levele już tak źle nie wyglądają, ale to wejście do observatory mnie po zmiane tivika okrutnie rozczarowało.
#34 Napisany 09 kwietnia 2009 - 23:07
#35 Napisany 10 kwietnia 2009 - 08:46
Też tak mam jak włączę standardowe albo "żywe" ustawienia w mojej Bravii. Grunt to ustawić redukcję zakłóceń na max, ostrość na min i pobawić się resztą suwaków i jak mawia pani Basia, będzie Git.Przed chwilą sprawdziłem - zero obrzydliwości w Observatory, zero pikseli. Wszystko ładnie wygląda. Ale plazma ma to do siebie, że takie rzeczy maskuje
http://yfrog.com/5qobraz001j
http://yfrog.com/5qobraz002kj
na statycznym obrazie tragiczne są wszystkie krawędzie, mają schody jak w galerii handlowej.
w ruchu najgorzej wyglądają te kółka w środku których stoi Rosalina, obrzydlistwo.
kabel component, ekran w trybie 480p, 16:9.
levele już tak źle nie wyglądają, ale to wejście do observatory mnie po zmiane tivika okrutnie rozczarowało.
#36 Napisany 10 kwietnia 2009 - 09:21
#37 Napisany 10 kwietnia 2009 - 11:14
gdzieś czytałem, że to jest jakoś tak, że jak ściągasz grę, to ona jest szyfrowana kluczem prywatnym Twojej konsoli, który zna tylko Nintendo. tylko Twoja konsola może tak zaszyfrowany obraz binarny rozkodować, a ponieważ ona się łączyła do sklepu, to wiadomo było jak po stronie serwera zakodować wysyłany obraz.
nie wiem czy to jest łatwe do złamania, ale nie zdziwiłbym się, gdyby sam algorytm szyfrowania możliwy do złamania nie był, a za to jakaś modyfikacja konsoli umożliwiała dopiero ładowanie takich gier (przez co zmodyfikowana konsola byłaby łatwa do odkrycia przy ugrade firmware). asymetryczne algorytmy kryptograficzne są dobrze rozpracowane i niezbyt podatne na łamanie.
chyba efektem ubocznym jest niestety to, że jak kupisz sobie cokolwiek na dany egzemplarz konsoli, to w razie jej awarii, tracisz to, co pobrałeś. alternatywą jest poroniony z punktu widzenia konsol system profili użytkownika (loginów/haseł), mówię poroniony, bo konsola ma służyć do grania, a nie pamiętania kont użytkowników (którzy się potem tymi danymi wymieniają i kupują gry w pięciu).
w ogóle sam sklep sieciowy Nintendo mi się podoba. żadnego zapamiętywania danych karty na konsoli - w momencie zakupu punktów podajesz dane karty i one są użyte TYLKO w czasie tego jednego żądania do serwera, śladu po nich w konsoli potem nigdzie nie ma.
#38 Napisany 10 kwietnia 2009 - 11:28
Użytkownik powinien mieć jakiś wpływ na menusy i ich wyglad tak co by dopasować swoje np menu pod siebie i jego widzi mi się (taka pierdółka - ale programistów by to napewno nie zabolało), dodatkową zaletą takich kont jest to, że jeśli masz 3 rodzeństwa i dzielisz z nimi konsole i wchodząc na swój profil nie musisz się martwic tym, że ktoś skasuje twojego savea czy nadpisze przypadkiem go w jakiejś przykładowej grze x. A hasła do kont zawsze mogą być opcjonalne.
#39 Napisany 10 kwietnia 2009 - 11:33
A co do zapamiętywania danych karty to też LOL. Bym chyba osiwiał jakbym miał za każdym razem przy zakuipie jakiejś gierki podawać ręcznie dane karty.
#40 Napisany 10 kwietnia 2009 - 12:03
Brak kont użytkowników właśnie jest do bani. W xboxie to jest moim zdaniem duuuuuuuuużo lepiej rozwiązane.
na pewno jest inaczej.
to oczywiste, że konta dają możliwości o jakich piszesz, ale zawsze mogę powiedzieć, że chcę jeszcze więcej i ze to co można zrobić na x360 to jest do bani. jak masz konto z hasłem, to możesz zapomnieć hasła, poza tym logowanie się do konsoli to jest moim zdaniem perwersja. a jak masz konto bez hasła to i tak ktoś może na nie wejść i skasować sejwy.
czym więcej features, tym bardziej skomplikowany system operacyjny w konsoli, tym częściej się wiesza, trzeba go aktualizować itd.
To, że na Wii nie możesz tworzyć sobie kont to totalne ograniczenie.
A jeśli ściągane gry są przypisane do konsoli, a nie do konta to też z dupy, bo jak padnie konsola to lipa.
to jest oczywiście poważny minus, nie mam pojęcia jak to jest obsługiwane. wydaje mi się, że właśnie tak - czapa i koniec, nie ma gier.
A co do zapamiętywania danych karty to też LOL. Bym chyba osiwiał jakbym miał za każdym razem przy zakuipie jakiejś gierki podawać ręcznie dane karty.
nie płacisz za KAŻDĄ grę, tylko kupujesz punkty na zapas, jak w prepaidzie. możesz kupić na raz do 5000 punktów, a gry kosztują między 500 a 1500.
#41 Napisany 11 kwietnia 2009 - 11:25
Tak masz racje, ale bardziej mi chodziło o przypadkowe nadpisanie sejwa lub jego skasowanie niz specjalne / złośliwe .a jak masz konto bez hasła to i tak ktoś może na nie wejść i skasować sejwy.
Nie wiem jak wam ale mi się już kilka razy zdążyło ze ktoś niechcący mi nadpisał savea czy skasował po prostu (mowa o starszych generacjach).
Więc akurat uważam, że pod tym względem tworzenie profili/kont na konsolach jest dużą zaleta.
#42 Napisany 01 maja 2009 - 12:44
Używa ktoś z was kabla VGA? I gdzie takowy mozna dostać?
#43 Napisany 29 czerwca 2009 - 13:22
A poza tym -czy gry z Gamecube'a chodzą bezproblemowo na Wii?
#44 Napisany 29 czerwca 2009 - 14:06
Działają bezproblemowo.
#45 Napisany 29 czerwca 2009 - 17:36
#46 Napisany 29 czerwca 2009 - 17:41
#47 Napisany 29 czerwca 2009 - 18:38
#48 Napisany 29 czerwca 2009 - 19:11
#49 Napisany 29 czerwca 2009 - 20:33
#50 Napisany 29 czerwca 2009 - 21:03
#51 Napisany 29 czerwca 2009 - 21:15
na przykład Metroidy wyglądają super, Mario Sunshine już ciut gorzej, Wind Waker daje radę.
tragicznie wygląda za to na przykład Need for Speed Underground 2 czy Ocarina of Time.
#52 Napisany 23 lipca 2009 - 18:04
Dlaczego nieraz gra się zajebiście, celownik jest dobrze ustawiony i nie skacze a są przypadki gdy celownik jest krzywo, przeskakuje? Np. nie da się w ogóle przejechać kursorem w prawo, bo nie dotknie krawędzi i go tak jakby "odepchnie"? I dlaczego w House of the Dead: Overkill mam celownik leciutko w lewą stronę? Przeszkadza to .
#53 Napisany 27 lipca 2009 - 18:15
#54 Napisany 27 lipca 2009 - 20:43
#55 Napisany 16 listopada 2009 - 01:25
#56 Napisany 16 listopada 2009 - 16:05
#57 Napisany 16 listopada 2009 - 19:24
#58 Napisany 16 listopada 2009 - 19:39
False alarm
Heheh jednak nie włożyłeś wtyczki do gniazdka ?