Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wii - Pomoc


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
341 odpowiedzi na ten temat

#31 Godot Napisany 09 kwiecień 2009 - 21:56

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23619 Postów:
Przed chwilą sprawdziłem - zero obrzydliwości w Observatory, zero pikseli. Wszystko ładnie wygląda. Ale plazma ma to do siebie, że takie rzeczy maskuje
  • 0

#32 TEXZ Napisany 09 kwiecień 2009 - 22:09

TEXZ

    Pet Eater

  • Forumowicze
  • 28556 Postów:
Chodziło mi głównie o RE4WE, bo SMG wygląda obłędnie. Jak się troszkę poszpera w ustawieniach TV pikseloza znika na rzecz lekko rozmytych krawędzi. W RE4WE to już groza, jak grałem w oryginał na NGC myślałem, że to wina słabego kabla RGB. Teraz widzę, że na componencie gra wcale nie prezentuje się lepiej, a nawet gorzej z uwagi, że gram teraz na LCD nie na zwykłym kineskopowcu.
  • 0

#33 torq314 Napisany 09 kwiecień 2009 - 22:49

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 21910 Postów:

Przed chwilą sprawdziłem - zero obrzydliwości w Observatory, zero pikseli. Wszystko ładnie wygląda. Ale plazma ma to do siebie, że takie rzeczy maskuje


http://yfrog.com/5qobraz001j
http://yfrog.com/5qobraz002kj

na statycznym obrazie tragiczne są wszystkie krawędzie, mają schody jak w galerii handlowej.
w ruchu najgorzej wyglądają te kółka w środku których stoi Rosalina, obrzydlistwo.

kabel component, ekran w trybie 480p, 16:9.

levele już tak źle nie wyglądają, ale to wejście do observatory mnie po zmiane tivika okrutnie rozczarowało.
  • 0

#34 Godot Napisany 09 kwiecień 2009 - 23:07

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23619 Postów:
Zrobię zdjęcia i dam, u mnie chyba aż tak to nie wygląda
  • 0

#35 TEXZ Napisany 10 kwiecień 2009 - 08:46

TEXZ

    Pet Eater

  • Forumowicze
  • 28556 Postów:

Przed chwilą sprawdziłem - zero obrzydliwości w Observatory, zero pikseli. Wszystko ładnie wygląda. Ale plazma ma to do siebie, że takie rzeczy maskuje


http://yfrog.com/5qobraz001j
http://yfrog.com/5qobraz002kj

na statycznym obrazie tragiczne są wszystkie krawędzie, mają schody jak w galerii handlowej.
w ruchu najgorzej wyglądają te kółka w środku których stoi Rosalina, obrzydlistwo.

kabel component, ekran w trybie 480p, 16:9.

levele już tak źle nie wyglądają, ale to wejście do observatory mnie po zmiane tivika okrutnie rozczarowało.

Też tak mam jak włączę standardowe albo "żywe" ustawienia w mojej Bravii. Grunt to ustawić redukcję zakłóceń na max, ostrość na min i pobawić się resztą suwaków i jak mawia pani Basia, będzie Git.
  • 0

#36 Godot Napisany 10 kwiecień 2009 - 09:21

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23619 Postów:
Najnowszy update dodaje możliwośc trzymania gier z VC na karcie SD czy tylko mi się tak wydaje? Jeżeli tak to można zassac taką grę z netu i wgrac na kartę?
  • 0

#37 torq314 Napisany 10 kwiecień 2009 - 11:14

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 21910 Postów:
nie.

gdzieś czytałem, że to jest jakoś tak, że jak ściągasz grę, to ona jest szyfrowana kluczem prywatnym Twojej konsoli, który zna tylko Nintendo. tylko Twoja konsola może tak zaszyfrowany obraz binarny rozkodować, a ponieważ ona się łączyła do sklepu, to wiadomo było jak po stronie serwera zakodować wysyłany obraz.

nie wiem czy to jest łatwe do złamania, ale nie zdziwiłbym się, gdyby sam algorytm szyfrowania możliwy do złamania nie był, a za to jakaś modyfikacja konsoli umożliwiała dopiero ładowanie takich gier (przez co zmodyfikowana konsola byłaby łatwa do odkrycia przy ugrade firmware). asymetryczne algorytmy kryptograficzne są dobrze rozpracowane i niezbyt podatne na łamanie.

chyba efektem ubocznym jest niestety to, że jak kupisz sobie cokolwiek na dany egzemplarz konsoli, to w razie jej awarii, tracisz to, co pobrałeś. alternatywą jest poroniony z punktu widzenia konsol system profili użytkownika (loginów/haseł), mówię poroniony, bo konsola ma służyć do grania, a nie pamiętania kont użytkowników (którzy się potem tymi danymi wymieniają i kupują gry w pięciu).

w ogóle sam sklep sieciowy Nintendo mi się podoba. żadnego zapamiętywania danych karty na konsoli - w momencie zakupu punktów podajesz dane karty i one są użyte TYLKO w czasie tego jednego żądania do serwera, śladu po nich w konsoli potem nigdzie nie ma.
  • 0

#38 cybercotlet Napisany 10 kwiecień 2009 - 11:28

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 6710 Postów:
Brak kont użytkowników właśnie jest do bani. W xboxie to jest moim zdaniem duuuuuuuuużo lepiej rozwiązane.
Użytkownik powinien mieć jakiś wpływ na menusy i ich wyglad tak co by dopasować swoje np menu pod siebie i jego widzi mi się (taka pierdółka - ale programistów by to napewno nie zabolało), dodatkową zaletą takich kont jest to, że jeśli masz 3 rodzeństwa i dzielisz z nimi konsole i wchodząc na swój profil nie musisz się martwic tym, że ktoś skasuje twojego savea czy nadpisze przypadkiem go w jakiejś przykładowej grze x. A hasła do kont zawsze mogą być opcjonalne.
  • 0

#39 ACZ Napisany 10 kwiecień 2009 - 11:33

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 32310 Postów:
Torq, ale farmazony opowiadasz. To, że na Wii nie możesz tworzyć sobie kont to totalne ograniczenie. A jeśli ściągane gry są przypisane do konsoli, a nie do konta to też z dupy, bo jak padnie konsola to lipa.
A co do zapamiętywania danych karty to też LOL. Bym chyba osiwiał jakbym miał za każdym razem przy zakuipie jakiejś gierki podawać ręcznie dane karty.
  • 0

#40 torq314 Napisany 10 kwiecień 2009 - 12:03

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 21910 Postów:

Brak kont użytkowników właśnie jest do bani. W xboxie to jest moim zdaniem duuuuuuuuużo lepiej rozwiązane.


na pewno jest inaczej.

to oczywiste, że konta dają możliwości o jakich piszesz, ale zawsze mogę powiedzieć, że chcę jeszcze więcej i ze to co można zrobić na x360 to jest do bani. jak masz konto z hasłem, to możesz zapomnieć hasła, poza tym logowanie się do konsoli to jest moim zdaniem perwersja. a jak masz konto bez hasła to i tak ktoś może na nie wejść i skasować sejwy.

czym więcej features, tym bardziej skomplikowany system operacyjny w konsoli, tym częściej się wiesza, trzeba go aktualizować itd.

To, że na Wii nie możesz tworzyć sobie kont to totalne ograniczenie.


:?

A jeśli ściągane gry są przypisane do konsoli, a nie do konta to też z dupy, bo jak padnie konsola to lipa.


to jest oczywiście poważny minus, nie mam pojęcia jak to jest obsługiwane. wydaje mi się, że właśnie tak - czapa i koniec, nie ma gier.

A co do zapamiętywania danych karty to też LOL. Bym chyba osiwiał jakbym miał za każdym razem przy zakuipie jakiejś gierki podawać ręcznie dane karty.


nie płacisz za KAŻDĄ grę, tylko kupujesz punkty na zapas, jak w prepaidzie. możesz kupić na raz do 5000 punktów, a gry kosztują między 500 a 1500.
  • 0

#41 cybercotlet Napisany 11 kwiecień 2009 - 11:25

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 6710 Postów:

a jak masz konto bez hasła to i tak ktoś może na nie wejść i skasować sejwy.

Tak masz racje, ale bardziej mi chodziło o przypadkowe nadpisanie sejwa lub jego skasowanie niz specjalne / złośliwe :wink: .
Nie wiem jak wam ale mi się już kilka razy zdążyło ze ktoś niechcący mi nadpisał savea czy skasował po prostu (mowa o starszych generacjach).
Więc akurat uważam, że pod tym względem tworzenie profili/kont na konsolach jest dużą zaleta.
  • 0

#42 cybercotlet Napisany 01 maj 2009 - 12:44

cybercotlet

    Official Fullblox Master

  • Forumowicze
  • 6710 Postów:
Pytanie:
Używa ktoś z was kabla VGA? I gdzie takowy mozna dostać?
  • 0

#43 Psycho-Mantis Napisany 29 czerwiec 2009 - 13:22

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9221 Postów:
Małe pytanko - czy na Wii ma blokadę regionalną?
:|
A poza tym -czy gry z Gamecube'a chodzą bezproblemowo na Wii?
  • 0

#44 ogqozo Napisany 29 czerwiec 2009 - 14:06

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:
Ma, ale da się to obejść, potrzeba Zeldy.

Działają bezproblemowo.
  • 0

#45 Psycho-Mantis Napisany 29 czerwiec 2009 - 17:36

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9221 Postów:
To super, znaczy sie jak kupie sobie MGS Twin Snakes w systemie Pal to nie bedzie problemów? :)
  • 0

#46 TEXZ Napisany 29 czerwiec 2009 - 17:41

TEXZ

    Pet Eater

  • Forumowicze
  • 28556 Postów:
MGS TS pójdzie jak byś miał NGC podłączonego pod TV, nie Wii. Wliczając w to potrzebę posiadania memorki i padzika z NGC.
  • 0

#47 Psycho-Mantis Napisany 29 czerwiec 2009 - 18:38

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9221 Postów:
Zaraz bo cuś nie zrozumiałem, to że pada potrzebuje i memroki to wiem, ale czy sama grę można odpalić na Wii? Bo ja nie mam kostki.
  • 0

#48 ogqozo Napisany 29 czerwiec 2009 - 19:11

ogqozo

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 914 Postów:
Chyba chciał powiedzieć, że Wii zachowuje się idealnie tak samo, jak GaCek. PAL-owe Twin Snakes na bank będzie działać.
  • 0

#49 Psycho-Mantis Napisany 29 czerwiec 2009 - 20:33

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9221 Postów:
Aaaaaa, dzięki wielkie, już zrozumiałem :) Jakoś się zakręciłem przy tamtej wypowiedzi, czasem trzeba mi wyłożyć łopatologicznie :lol: Dzięki raz jeszcze za pomoc. :kult:
  • 0

#50 TEXZ Napisany 29 czerwiec 2009 - 21:03

TEXZ

    Pet Eater

  • Forumowicze
  • 28556 Postów:
Chodziło mi o to, żebyś nie liczył na to, że grę zobaczysz w jakiejś ładniejszej wersji z uwagi na to, że grasz na Wii, a nie na NGC. Co by tu dużo nie mówić - gry w porównaniu z najnowszymi na Wii wyglądają dość słabo na LCD. Jeżeli masz gdzieś pod ręką kineskopowca, graj na nim.
  • 0

#51 torq314 Napisany 29 czerwiec 2009 - 21:15

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 21910 Postów:
potwierdzam, ale są wyjątki.

na przykład Metroidy wyglądają super, Mario Sunshine już ciut gorzej, Wind Waker daje radę.
tragicznie wygląda za to na przykład Need for Speed Underground 2 czy Ocarina of Time.
  • 0

#52 Nyjacz Napisany 23 lipiec 2009 - 18:04

Nyjacz

    #SaveGameplay

  • Forumowicze
  • 8669 Postów:
Pytanko.

Dlaczego nieraz gra się zajebiście, celownik jest dobrze ustawiony i nie skacze a są przypadki gdy celownik jest krzywo, przeskakuje? Np. nie da się w ogóle przejechać kursorem w prawo, bo nie dotknie krawędzi i go tak jakby "odepchnie"? I dlaczego w House of the Dead: Overkill mam celownik leciutko w lewą stronę? Przeszkadza to :(.
  • 0

#53 Pious Napisany 27 lipiec 2009 - 18:15

Pious

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6410 Postów:
Może zmieniło ci się położenie sensor baru. Innego powodu nie qwidzę. No i chyba, że siedzisz jakoś inaczej niż zwykle, tj. pod dziwnym kątem.
  • 0

#54 TEXZ Napisany 27 lipiec 2009 - 20:43

TEXZ

    Pet Eater

  • Forumowicze
  • 28556 Postów:
Zrób kalibrację sterowania. End of story.
  • 0

#55 117 Napisany 16 listopad 2009 - 01:25

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10876 Postów:
hmm... Wii to scierwo. Moja mama chciala dzis wejsc na Wii Fit po bodajze 3 miesiacach i sie okazuje, ze nie swieci sie swiatelko power. Myslalem, ze jest odlaczone z pradu, ale nie... sprawdzilem w innym gniazdku i albo zasilacz albo konsola sie spalila. Jest jakis sposob by sprawdzic co?
  • 0

#56 lukaszSA Napisany 16 listopad 2009 - 16:05

lukaszSA

    Overall expert

  • Forumowicze
  • 21830 Postów:
Podłącz zasilacz do prądu, i sprawdź miernikiem czy jest napięcie. Albo podłącz konsolę do innego zasilacza.
  • 0

#57 117 Napisany 16 listopad 2009 - 19:24

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10876 Postów:
False alarm
  • 0

#58 Groomi Napisany 16 listopad 2009 - 19:39

Groomi

    Mega Man

  • Narybek
  • 134 Postów:

False alarm


Heheh jednak nie włożyłeś wtyczki do gniazdka ? :-D
  • 0

#59 ramzes64 Napisany 17 listopad 2009 - 01:52

ramzes64

    Dante

  • Forumowicze
  • 1432 Postów:
nie włożył wtyczki - a Wii to "ścierwo" :bash:
  • 0

#60 117 Napisany 17 listopad 2009 - 02:04

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10876 Postów:
tylek... wtyczka byla w kontakcie i kontakt dzialal... wii chyba focha strzelilo. Wylaczylem je wiec z kontaktu po 20 minutach podlaczylem ponownie i dzialalo.
  • 0