Resident Evil: The Darkside Chronicles
#31 Napisany 11 marca 2009 - 15:30
#32 Napisany 11 marca 2009 - 15:43
#33 Napisany 11 marca 2009 - 15:46
Naprawdę chciałbym , aby te gry sprzedały się w takich nakładach jak Castlevania Judgement w Japoni .Tak samo jak w przypadku Dead Space posiadacze Wii zamiast pełnoprawnej (lecz zubożonej technicznie) konwersji dostają onrailowego bękarta. To hańba !!!
#34 Napisany 11 marca 2009 - 16:10
Find out all there is to know about the new RE.
http://wii.ign.com/a...1/961342p1.htmlMarch 11, 2009 - As reported earlier here at IGN Wii, Capcom's big Resident Evil surprise for Wii owners turned out to be Resident Evil The Darkside Chronicles, a sequel to the gun shooting game Umbrella Chronicles. Since posting that initial report, more details on the game have come our way from Famitsu.
Darkside Chronicles takes place in Resident Evil 2's Racoon City. It's September 29, 1998, and the city has turned to hell due to the effects of the T-virus. Players take control of Claire Redfield and Leon S. Kennedy to deal with the undead in Umbrella Chronicles forced scrolling style.
Famitsu got a bit of commentary on the title from producer Masachika Kawata at Capcom and producer Kentaro Noguchi at Cavia, the game's development house.
The reason the game is not called Umbrella Chronicles 2, the two revealed, is that the enemy is no longer Umbrella Corporation. Additionally, the term "darkside" can be taken to mean that the game will provide a look at some of the unexplored areas of the RE story, along with the darker passages of the characters' histories . The game will also have more of a horror taste than the first.
While the two wouldn't state the specific titles that will be covered in the game, they did confirm that scenarios from games other than RE2 will definitely make the cut. Expect to see a variety of characters, including RE2's Shelly Birkin.
The general concept may be similar to Umbrella Chronicles, but the two producers stressed that the feel will be like that of a new game. One point of note is the "feeling of being there" that the game promises to offer, thanks to skilled camera work, some nice visual effects, and the fact that you can see your partner character on the screen in front of you. The game will also make use of the Havoc engine for realistic physics.
On the gameplay side of things, the two producers explained that replayablity is one of the focuses. However, they're also aiming to make the game more accessible as far as difficulty is concerned. Expert shooters needn't worry, though, as plans call for the dynamic difficulty system of RE4 and RE5 to be implemented here, meaning better players will end up with a tougher experience.
Your in-game partner character, who, as detailed above, will now be shown on the screen in front of you, is a key to playing the game. It appears that you'll only see the partner character on the screen during single player mode, though. Two player mode will leave nothing but glass between you and your undead foes.
RE: Darkside Chronicles is currently 35% complete and is without a final release date. Expect to hear more on the game from Capcom in the near future.
#35 Gość__* Napisany 11 marca 2009 - 16:35
#36 Napisany 11 marca 2009 - 17:04
#37 Napisany 11 marca 2009 - 17:17
Naprawdę chciałbym , aby te gry sprzedały się w takich nakładach jak Castlevania Judgement w Japoni .Tak samo jak w przypadku Dead Space posiadacze Wii zamiast pełnoprawnej (lecz zubożonej technicznie) konwersji dostają onrailowego bękarta. To hańba !!!
Jeśli będą jakości Castlevani to of course trzymam za to twoje kciuki, ale jeśli okażą się dobrymi grami, to co?
Do RE DC podchodzę nieufnie, ale mój stosunek do DS: E stał się tolerancyjny odkąd ktoś na forum słusznie zauważył, że jedynka praktcyznie rzecz biorąc też była na szynach
#38 Gość__* Napisany 12 marca 2009 - 01:16
#39 Napisany 12 marca 2009 - 09:09
#40 Napisany 12 marca 2009 - 11:37
Jeśli to prawda że gra jest gotowa tylko w 35% procentach, to może jeszcze ładniej będzie.
UC nie było brzydką grą, momentami imponowała, ale dało się ją zrobić lepiej.
Mam tylko nadzieje że nie wyrzucą licznych QTE - właśnie to różniło UC od reszty celowniczków. Na plus.
#41 Gość__* Napisany 12 marca 2009 - 11:43
#42 Napisany 12 marca 2009 - 13:32
Tutaj skany w jeszcze wyższej rozdziałce. Czekam na trailer dziś wieczorem.
#43 Napisany 12 marca 2009 - 17:17
#44 Napisany 12 marca 2009 - 18:13
Detekcja kolizji FAIL
Reszta obrazków:
http://www.gamekyo.c... ... mages.html
#45 Napisany 12 marca 2009 - 19:42
Capcom why ?
#46 Napisany 12 marca 2009 - 19:49
#47 Napisany 12 marca 2009 - 19:53
Zastanawiające jest ze w tym trailerze widać i postać i celownik (niczym w RE4 na Wii) .... a może to efekt przemęczenia moich oczu ?
Your in-game partner character, who, as detailed above, will now be shown on the screen in front of you, is a key to playing the game. It appears that you'll only see the partner character on the screen during single player mode, though. Two player mode will leave nothing but glass between you and your undead foes.
#48 Napisany 12 marca 2009 - 21:03
#49 Napisany 12 marca 2009 - 23:38
#50 Napisany 12 marca 2009 - 23:46
#51 Napisany 13 marca 2009 - 00:37
W USA ma być jeszcze w tym roku: http://wii.ign.com/a...1/961791p1.html
W notce prasowanej czytałem coś o jakimś nowym systemie Evade, ale nie napisali, an czym niby miałby polegać.
#52 Napisany 09 kwietnia 2009 - 21:13
http://www.destructo... ... 8077.phtmlDestructoid : Do you know if you’ll be working on any other Resident Evil games? Do you believe we’ve seen the last of Wesker?
Douglas : I hope Wesker will come back (some how!), but I am in the dark, just like you. It’s probably doubtful. There is another UC coming soon and I reprise in that one for some flashback stuff.
#53 Napisany 24 kwietnia 2009 - 16:33
Wysokiej jakości skany z japońskich czasopism. Pojawia się Ada, a gra wygląda coraz lepiej.
#54 Napisany 28 kwietnia 2009 - 15:03
Gra której zapowiedź wszystkich zawiodła właśnie mną pozamiatała! Jestem skrytym REUC-haterem, ale po tym filmiku Dead Space może się schować.
Ekstra ujęcia kamery, wartka akcja, super patent z drugim bohaterem, który czasem pomaga a którego czasem trzeba ratować!
Żadnego Hudu poza celownikiem, bardzo ładna oprawa - czuję że będzie grubo i Capcom może uzyskać efekt który chcieli osiągnąć przy UC - czyli klimatycznego horroru.
Od tego filmiku JESTEM NA TAK.
#55 Napisany 28 kwietnia 2009 - 19:37
#56 Napisany 28 kwietnia 2009 - 21:23
#57 Napisany 28 kwietnia 2009 - 21:25
#58 Napisany 28 kwietnia 2009 - 21:43
o____________O
Popieram Texza. Jak to kuźwa wygląda ...