Myślę że czas na taki wątek, bo urządzenie zyskuje coraz większą popularność, AppStore pęka w szwach i sporo ciekawych tytułów można tam wyłowić.
Coś polecacie? A może coś chcecie zdecydowanie odradzić?
To może ja zacznę, nie dużo tego bo dopiero od wczoraj mam telefon (właściwie to nie wiedziałem czy wrzucić tego tu czy do mobile, Touch komórką nie jest, więc chyba lepiej pasuje tutaj):
- Tap Tap Revenge. Zajebista gra rytmiczna, takie Guitar Hero bez instrumentów. Gra ma 4 poziomy trudności, ale sporą wadą jest mała ilość kawałków, w menu można pobrać dodatkowe, ale jeszcze nie sprawdzałem czy płatne. Tak czy inaczej grzech nie zobaczyć bo gra jest darmowa.
- Rolando. Zdecydowanie najfajniejsza gierka, w jaką grałem, choć grałem tylko w demo. Najprościej można określić ten tytuł jako podróbę LocoRoco, design jest podobny, zasady te samemu, musimy określoną liczbę kulek przetransportować do punktu na mapie. Fajne jest sterowanie za pomocą wychylania urządzenia (w lewo i prawo, żeby skończyć trzeba już ruszyć ekran). Gra jest droga, 10$ ale na tyle fajna że zamierzam ją kupić.
Dobra ode mnie to na razie tyle, bo reszta gier, które naściągałem nie jest na tyle warta uwagi, żeby chciało by mi się coś pisać
Czekam na Wasze opinię.
iOS - gry
Rozpoczęte przez
AdamekPL
, 28 04 2009 17:51
1581 odpowiedzi na ten temat
#1 Napisany 28 kwietnia 2009 - 17:51
#2 Napisany 28 kwietnia 2009 - 20:06
Payback - przesadzone sterowanie, ale gra wygląda i sprawia wrażenie lepsze od GTA:Chinatown Wars. Jak się troszkę posiedzi przy tej grze, można się nieźle bawić. Gra ma konkurenta w postaci Jack coś tam Car do znalezienia na stronce, którą podam pod koniec postu. Obecnie się mocno zastanawiam nad tą grą, podobno jest lepsza...
Oprócz tego najnowsza pozycja na App Store w postaci Underworld, czyli DIABLO na iPhone'a. W przyszłości ma zostać zupdateowana, ale już na obecnym stadium sprawia wrażenie bardzo ciekawej, nawet jak za swoją cenę, pozycji.
Do tego EDGE, rewelacyjna pozycja dla fanów nie tylko logicznych gierek, ale i 8 bitowej muzyki. IMO najlepiej udźwiękowiona gra na iPhonie, soundtrack po prostu gniecie jądra.
W dalszych pozycjach warte uwagi:
iDracula - bardziej arcadeowe diablo
Fieldrunners - dla fanów tower defence games (najlepsza na aS)
Tiki Towers (dostępne również na Wii) - za taką cenę to must have, polecam
Zen Bound - PSN ma Flower, appStore ma Zen Bound, drogi must have
btw. do poczytania o nowościach i zapowiedziach na appstore polecam stronkę http://toucharcade.com/
Oprócz tego najnowsza pozycja na App Store w postaci Underworld, czyli DIABLO na iPhone'a. W przyszłości ma zostać zupdateowana, ale już na obecnym stadium sprawia wrażenie bardzo ciekawej, nawet jak za swoją cenę, pozycji.
Do tego EDGE, rewelacyjna pozycja dla fanów nie tylko logicznych gierek, ale i 8 bitowej muzyki. IMO najlepiej udźwiękowiona gra na iPhonie, soundtrack po prostu gniecie jądra.
W dalszych pozycjach warte uwagi:
iDracula - bardziej arcadeowe diablo
Fieldrunners - dla fanów tower defence games (najlepsza na aS)
Tiki Towers (dostępne również na Wii) - za taką cenę to must have, polecam
Zen Bound - PSN ma Flower, appStore ma Zen Bound, drogi must have
btw. do poczytania o nowościach i zapowiedziach na appstore polecam stronkę http://toucharcade.com/
#3 Napisany 30 kwietnia 2009 - 16:29
Tiki Towers rzeczywiście jest bardzo fajne i kosztuje tylko dolara, wpisałem sobie na listę gier, do kupienia :>
Bardzo fajne jest BiiBal, gdzie trzeba sterować kulką za pomocami wychyleń, żeby dojść do końca planszy, zbierając po drodze gwiazdki. Jest wersja Lite do sprawdzania za darmo, bardzo fajnie się w to gra, choć sterowanie czasem pozostawia trochę do życzenia w kwestii dokładności.
Dactyl też jest godny polecania, choć to taka gierka na 5 minut (ale za darmo). Chodzi o to, żeby rozbrajać bomby poprzez uderzenie w ekran, prosta gra, ale całkiem fajna i nie taka prost jak się wydaje, bo tempo jest dość szybkie.
Tap Tap 2 to właściwie jedynka, różni się tylko lekko przemodelowaną oprawą graficzną (pierwsza część imo wyglądała lepiej) i oczywiście innymi kawałkami.
Grałem też w jakieś wyścigi Ferrari coś tam i chyba iPhone nie nadaje się do tego typu gier, albo ja tak strasznie lamię. Sterowanie jest bardzo problematyczne, skręcanie (poprzez wychylania) niewygodne. Ale przynajmniej gra wygląda dość ładnie.
Co ciekawe na iPhone zapowiedziany został prequel do Mass Effecta 2, ciekawy jestem jak to będzie wyglądało. Gra ma kosztować 3$, może wyjść z tego coś ciekawego dla fanów serii.
Bardzo fajne jest BiiBal, gdzie trzeba sterować kulką za pomocami wychyleń, żeby dojść do końca planszy, zbierając po drodze gwiazdki. Jest wersja Lite do sprawdzania za darmo, bardzo fajnie się w to gra, choć sterowanie czasem pozostawia trochę do życzenia w kwestii dokładności.
Dactyl też jest godny polecania, choć to taka gierka na 5 minut (ale za darmo). Chodzi o to, żeby rozbrajać bomby poprzez uderzenie w ekran, prosta gra, ale całkiem fajna i nie taka prost jak się wydaje, bo tempo jest dość szybkie.
Tap Tap 2 to właściwie jedynka, różni się tylko lekko przemodelowaną oprawą graficzną (pierwsza część imo wyglądała lepiej) i oczywiście innymi kawałkami.
Grałem też w jakieś wyścigi Ferrari coś tam i chyba iPhone nie nadaje się do tego typu gier, albo ja tak strasznie lamię. Sterowanie jest bardzo problematyczne, skręcanie (poprzez wychylania) niewygodne. Ale przynajmniej gra wygląda dość ładnie.
Co ciekawe na iPhone zapowiedziany został prequel do Mass Effecta 2, ciekawy jestem jak to będzie wyglądało. Gra ma kosztować 3$, może wyjść z tego coś ciekawego dla fanów serii.
#4 Gość__* Napisany 11 maja 2009 - 10:22
Terminator Salvation
Dzisiaj parę uwag do jeszcze ciepłej gry Terminator Ocalenie. Jest to gra na licencji filmowej ale tym razem wyszła całkiem zgrabnie. Jej główną wadą jest zbyt krótka fabuła jedynie na 2h grania. Jeśli ktoś grał w Brother in Arms na iPhona to ma tutaj dokładnie ten sam silnik gry łącznie ze sterowaniem. Żal trochę braku kapitalnych granatów z BiA. Dla fanów BiA kolejny must have, dla tych co nie grali w BiA proponuje najpierw zakup BiA
Dzisiaj parę uwag do jeszcze ciepłej gry Terminator Ocalenie. Jest to gra na licencji filmowej ale tym razem wyszła całkiem zgrabnie. Jej główną wadą jest zbyt krótka fabuła jedynie na 2h grania. Jeśli ktoś grał w Brother in Arms na iPhona to ma tutaj dokładnie ten sam silnik gry łącznie ze sterowaniem. Żal trochę braku kapitalnych granatów z BiA. Dla fanów BiA kolejny must have, dla tych co nie grali w BiA proponuje najpierw zakup BiA
#5 Napisany 11 maja 2009 - 13:03
A sprawdzał ktoś NFS Undercovera na iPhone'a? Mocno się zastanawiam nad tą grą, ale cena dość skutecznie mnie od tej myśli odstrasza. Chyba poczekam na The Sims 3
#6 Napisany 12 czerwca 2009 - 10:39
Peggle jest przecenione do niedzieli i kosztuje 1$. Polecam sprawdzić, gra wydaje się prosta jednak w praktyce, jest niesamowicie wciągająca, do tej pory tylko Tap Tap 2, tak mnie wciągnął jak Peggle.
#7 Napisany 12 czerwca 2009 - 19:26
Zenonia, potencjalnie zajebista gierka w stylu Zeldy. iPhone'a nie mam więc mi zwisa, ale może was zainteresuje.
Video-reviev:
Video-reviev:
#8 Napisany 12 czerwca 2009 - 19:38
To czas się zaopatrzyć w iPhone. W USA ostatnio ogłoszone na WCG przez Apple różne konfiguracje przedstawiły najtańszą wersję 3G z 8Gb za jedyne 99$. Kurka jeżeli u nas to będzie kosztować ok. 4 stówy, biorę bez zastanowienia. Przebicie z obecnymi cenami na łooledrogo jest kosmiczne.
#9 Napisany 30 czerwca 2009 - 20:53
Doom Resurrection już jest na appStore: http://toucharcade.c... ... y-awesome/ 10$, ktoś chętny? Zeratul? Naprawdę imponujące udało się puszczenie na ajfonie gry śmigającej na silniku dooma trójeczki. Choć i tak wolał bym remake dwójki, nawet choćby na starym silniku.
#10 Napisany 30 czerwca 2009 - 21:19
Raczej stylu graficznym Doom 3. Wszystko fajnie, tylko że to jest celowniczek, nie FPP.
#11 Napisany 10 sierpnia 2010 - 20:10
7 Cities - dobry tower defense. Trzy poziomy trudnosci, mozna fajnie sie pobawic i zrobic upgrade'y
Heroes of Inotia - hack and slash. Nie podoba mi sie
Ancient Tribe - RTS o zbieraniu miesa i surowcow. Dobra gra, ale potrafi sie wywalic do menu
Flight Control - zabawa w ladowaniu samolotow. Dobra zabawa
ME Galaxy - nie polecam
Peggle - geniusz
Plants vs Zombies - geniusz
Sentinel - dobry tower defense
Rick Dangerous - sterowanie meh
Sim City - meh
Sentinel 2 - dobry tower defense
Dungeon Hunter - dobry H&S
The Settlers - dobra
Robot Unicorn - geniusz
Battle of Midway - statki
Tetris - meh
Prince of Persia Retro - ok
Heroes of Inotia - hack and slash. Nie podoba mi sie
Ancient Tribe - RTS o zbieraniu miesa i surowcow. Dobra gra, ale potrafi sie wywalic do menu
Flight Control - zabawa w ladowaniu samolotow. Dobra zabawa
ME Galaxy - nie polecam
Peggle - geniusz
Plants vs Zombies - geniusz
Sentinel - dobry tower defense
Rick Dangerous - sterowanie meh
Sim City - meh
Sentinel 2 - dobry tower defense
Dungeon Hunter - dobry H&S
The Settlers - dobra
Robot Unicorn - geniusz
Battle of Midway - statki
Tetris - meh
Prince of Persia Retro - ok
#12 Napisany 10 sierpnia 2010 - 20:21
Plants vs Zomibies to nie geniusz, to GOTY 2009/2010 jak dla mnie jeżeli chodzi o gry na iPhone/iPada. Tytuł, który spokojnie mógłby pociągnąć za sobą serię masy podobnych tytułów, sequeli jakiś prequeli, uniwersum książkowe czy zespół koncertów noworocznych dla dzieci z nowotworem.
#13 Napisany 13 sierpnia 2010 - 10:26
#14 Napisany 13 sierpnia 2010 - 11:11
Znam taką grę na ajfona. Trzeba mim podrzucać, tak gdzieś na 3 metry w górę. Jeśli upadnie 5 razy pod rząd ekranem go dołu, to się wygrywa.
#15 Napisany 13 sierpnia 2010 - 11:43
Jakoś nie robi to na mnie wrażenia. Zwykłe tech demo pomieszczeń. że niby świetne tekstury? No jak iSrom posiada 512 mb na pokładzie to muszą być świetne na tak małym ekranie.
#16 Napisany 13 sierpnia 2010 - 11:44
Ciekawe jak to zadziała jak dojdą przeciwnicy interakcja itd itd
#17 Napisany 13 sierpnia 2010 - 13:07
To tylko techdemo, nikt nie potrzebuje super grafiki, żeby gra była dobra. Tak samo nie jest to żadnym wyznacznikiem. Przykładowo najlepsze IMO gry na iPhone/iPod Touch/iPada są tworzone w staromodnym 2D.
Plants vs Zombies? Osmose? Tiki Towers? Angry Birds?
No dobrze, remake Driver 1 rządzi i naprawdę się dziwię, że jeszcze nie wyszedł na inne platformy bo zrobiłby furorę!
Plants vs Zombies? Osmose? Tiki Towers? Angry Birds?
No dobrze, remake Driver 1 rządzi i naprawdę się dziwię, że jeszcze nie wyszedł na inne platformy bo zrobiłby furorę!
#18 Napisany 14 sierpnia 2010 - 19:57
To wygląda lepiej niż gry na Wii, chodzi w 60 fps przy rozdzielczości 960x640, nie wiem co musieliby pokazać żeby Cię zadowolićJakoś nie robi to na mnie wrażenia. Zwykłe tech demo pomieszczeń. że niby świetne tekstury? No jak iSrom posiada 512 mb na pokładzie to muszą być świetne na tak małym ekranie.
#19 Napisany 23 sierpnia 2010 - 09:58
Mam już trochę iPoda Touch i iPada i warto napisać kilka słów o grach, które mnie dłużej zatrzymały na tej platformie.
Absolutnie genialne:
Plants vs Zombies (HD) - dość droga bo 8E, ale naprawdę warto zakupić jako tytuł startowy na iPhone'a / iPada, bo nie dość że jest to jedna z najlepszych gier jakie ostatnimi czasy wyszło na PC/iPhone'a, to w dodatku jest to gra która na prawdę zeżre kilkanaście godzin z życia baterii. Jest długa, nieskomplikowana, świetnie przemyślana z masą trybów i co najlepsze niesamowicie grywalna na dotykowym ekranie.
Pindball (HD) - polecam zwłaszcza na iPada, wygląda naprawdę świetnie na dużym ekranie. Marzy mi się Zen Pindball HD na iPada. Ten sprzęt jest stworzony do tego rodzaju tytułów, które na ekranach o proporcjach horyzontalnych tracą dużo z uroku, a tu pokazują pełnię swoich możliwości. Jest też wersja na iPhonea, myślę że na małym ekranie będzie równie równie świetnie w to grać. Z ciekawych rzeczy - jest też jakby to ująć spinoff w postaci stołu "Slayer", tak tego Slayera. Z jeszcze ciekawszych rzeczy w opcjach można włączyć stereoskopię do tych śmiesznych papierowych okularków. 3D jak w Tik Taku.
Mirrors Edge - cholernie droga gra, o ile dobrze pamiętam kosztowała coś ok. 15E. Ale podoba mi się bardziej niż wersja na duże konsole. Zachowano klimat z pierwowzoru, zrobiono z tego tpp widziane z boku i przerobiono sterowanie na dotykowe, które to z kolei sprawdza się w tej grze zaskakująco dobrze. Gra ma nawet multi na dwie osoby, time triale, coś w rodzaju achievmentów dzięki którym odkrywamy wallpapery do wykorzystania na iPadzie. Mam nadzieję, że EA utrzyma trend wydawania równie dopracowanych pozycji na iPada jak Mirrors Edge, który na dużym ekranie wygląda obłędnie.
Giana Sisters HD - wczoraj kupiłem i jestem zachwycony. Nie ma mowy o jakimkolwiek prostym klonie gry z C64(!), gra jest w każdym calu dopracowana. Ręcznie malowana grafika, tła, animacje i gameplay który mimo lat nie ma sobie równych (w końcu zżyna od najlepszych). Na uwagę zasługuje też zremixowana muzyka z oryginału w nowych, ulepszonych aranżacjach. Strasznie podoba mi się połączenie retro ze współczesnym brzmieniem, muszę gdzieś wyrwać soundtrack. Jedynym mankamentem jaki zauważyłem jest sterowanie, do którego trzeba się przyzwyczaić. Ale to chyba tylko kwestia czasu, bo przyciski na ekranie można sobie ustawiać jak się tylko podoba, a także wypróbować wersję "touch", która upraszcza standardowe sterowanie do dwóch tylko przycisków.
Z pozycji, które też mnie dłużej zatrzymały są różnego rodzaju runnery, w których postać biegnie przed siebie, a nasza rola polega na sprawnym pokonywaniu przeszkód, nieraz pojawiających się w ułamku sekundy. Spodobało mi się kilka: Canabalt - do sprawdzenia w wersji flash, Monster Rush - bez wersji na iPada, ale mimo to wygląda świetnie. Robot Unicorn - wiadomo.
Wariacja nt. runnerów Gravity Hook - cholernie trudna i to praktycznie wyczerpuje temat. Trzymam ją tylko dlatego, że mam do niej respekt.
Solipskier - palcem tworzymy trasę dla narciarza, który ze słuchawkami na głowie i tęczą na plecach zalicza bramki etc.. Do sprawdzenia na YT, bo trudno jest to opisać. Powiem szczerze, że jeszcze w swoim życiu nie spotkałem się z tego rodzaju pomysłem, który jest genialny i przełomowy zarazem, lesz ma ten jeden minus, że boli od niego palec. Mogli zrobić jakiś suwak, który byśmy przesuwali na ekranie i od którego możnaby na chwilę puścić palcem... Gierka nie ma sobie równych, polecam. Choć cena jest zaporowa.
Co by tu jeszcze? Tony 2, wyglądający na port z PC przystosowany do iPhone'a. Pomimo dotykowego ekranu gra się równie świetnie jak na kompie. Z tą tylko małą różnicą, że wycięto genialny soundtrack i wstawiono coś współczesnego. Fuk.
Dobra to tyle, mam jeszcze kilka gierek, oraz te które mi kompletnie nie podeszły, w tym FPSy czy konwersje z konsol w które na iPadzie/iPodzie gra się po prostu strasznie nędznie. Opiszę je w swoim czasie.
Absolutnie genialne:
Plants vs Zombies (HD) - dość droga bo 8E, ale naprawdę warto zakupić jako tytuł startowy na iPhone'a / iPada, bo nie dość że jest to jedna z najlepszych gier jakie ostatnimi czasy wyszło na PC/iPhone'a, to w dodatku jest to gra która na prawdę zeżre kilkanaście godzin z życia baterii. Jest długa, nieskomplikowana, świetnie przemyślana z masą trybów i co najlepsze niesamowicie grywalna na dotykowym ekranie.
Pindball (HD) - polecam zwłaszcza na iPada, wygląda naprawdę świetnie na dużym ekranie. Marzy mi się Zen Pindball HD na iPada. Ten sprzęt jest stworzony do tego rodzaju tytułów, które na ekranach o proporcjach horyzontalnych tracą dużo z uroku, a tu pokazują pełnię swoich możliwości. Jest też wersja na iPhonea, myślę że na małym ekranie będzie równie równie świetnie w to grać. Z ciekawych rzeczy - jest też jakby to ująć spinoff w postaci stołu "Slayer", tak tego Slayera. Z jeszcze ciekawszych rzeczy w opcjach można włączyć stereoskopię do tych śmiesznych papierowych okularków. 3D jak w Tik Taku.
Mirrors Edge - cholernie droga gra, o ile dobrze pamiętam kosztowała coś ok. 15E. Ale podoba mi się bardziej niż wersja na duże konsole. Zachowano klimat z pierwowzoru, zrobiono z tego tpp widziane z boku i przerobiono sterowanie na dotykowe, które to z kolei sprawdza się w tej grze zaskakująco dobrze. Gra ma nawet multi na dwie osoby, time triale, coś w rodzaju achievmentów dzięki którym odkrywamy wallpapery do wykorzystania na iPadzie. Mam nadzieję, że EA utrzyma trend wydawania równie dopracowanych pozycji na iPada jak Mirrors Edge, który na dużym ekranie wygląda obłędnie.
Giana Sisters HD - wczoraj kupiłem i jestem zachwycony. Nie ma mowy o jakimkolwiek prostym klonie gry z C64(!), gra jest w każdym calu dopracowana. Ręcznie malowana grafika, tła, animacje i gameplay który mimo lat nie ma sobie równych (w końcu zżyna od najlepszych). Na uwagę zasługuje też zremixowana muzyka z oryginału w nowych, ulepszonych aranżacjach. Strasznie podoba mi się połączenie retro ze współczesnym brzmieniem, muszę gdzieś wyrwać soundtrack. Jedynym mankamentem jaki zauważyłem jest sterowanie, do którego trzeba się przyzwyczaić. Ale to chyba tylko kwestia czasu, bo przyciski na ekranie można sobie ustawiać jak się tylko podoba, a także wypróbować wersję "touch", która upraszcza standardowe sterowanie do dwóch tylko przycisków.
Z pozycji, które też mnie dłużej zatrzymały są różnego rodzaju runnery, w których postać biegnie przed siebie, a nasza rola polega na sprawnym pokonywaniu przeszkód, nieraz pojawiających się w ułamku sekundy. Spodobało mi się kilka: Canabalt - do sprawdzenia w wersji flash, Monster Rush - bez wersji na iPada, ale mimo to wygląda świetnie. Robot Unicorn - wiadomo.
Wariacja nt. runnerów Gravity Hook - cholernie trudna i to praktycznie wyczerpuje temat. Trzymam ją tylko dlatego, że mam do niej respekt.
Solipskier - palcem tworzymy trasę dla narciarza, który ze słuchawkami na głowie i tęczą na plecach zalicza bramki etc.. Do sprawdzenia na YT, bo trudno jest to opisać. Powiem szczerze, że jeszcze w swoim życiu nie spotkałem się z tego rodzaju pomysłem, który jest genialny i przełomowy zarazem, lesz ma ten jeden minus, że boli od niego palec. Mogli zrobić jakiś suwak, który byśmy przesuwali na ekranie i od którego możnaby na chwilę puścić palcem... Gierka nie ma sobie równych, polecam. Choć cena jest zaporowa.
Co by tu jeszcze? Tony 2, wyglądający na port z PC przystosowany do iPhone'a. Pomimo dotykowego ekranu gra się równie świetnie jak na kompie. Z tą tylko małą różnicą, że wycięto genialny soundtrack i wstawiono coś współczesnego. Fuk.
Dobra to tyle, mam jeszcze kilka gierek, oraz te które mi kompletnie nie podeszły, w tym FPSy czy konwersje z konsol w które na iPadzie/iPodzie gra się po prostu strasznie nędznie. Opiszę je w swoim czasie.
#20 Napisany 23 sierpnia 2010 - 10:37
A jakieś strategie (Settlersy? Civ?) planujesz obadać/obadałeś?
#21 Napisany 23 sierpnia 2010 - 10:46
Settlersy obadałem, to jedna z najlepszych gier na iPhone. Wiernie oddaje gameplay i grafikę Settlers 3, interface jest dobrze dopasowany do ekranu dotykowego. Civ mam, ale na razie tylko raz włączyłem, czeka na lepsze czasy (przejście Persony 3 Portable ;] ).A jakieś strategie (Settlersy? Civ?) planujesz obadać/obadałeś?
#22 Napisany 23 sierpnia 2010 - 13:49
A jakieś strategie (Settlersy? Civ?) planujesz obadać/obadałeś?
Cywilizację na razie obadałem, nic specjalnego wolę na Maczku puścić czwóreczkę, a jeszcze za niedługo wychodzi piąteczka. Nie ma sensu grać na iPadzie. Ze strategii obadałem kilka tzn. Tower Games i najbardziej mi podeszła TowerMadness, pełen 3D, masa plansz, rankingi, całkiem niezłe recenzje na AppStore. Może za niedługo sprawdzę kilka Lite'ów innych strategii. Cholera, jak ja bym chciał, żeby RUSE wyszło na iPada.
#23 Napisany 02 września 2010 - 08:00
Zobaczcie tech demo gry którą smaży Epic:
http://itunes.apple....d388888815?mt=8
Dostępne od 3GS w górę
http://itunes.apple....d388888815?mt=8
Dostępne od 3GS w górę
#24 Napisany 02 września 2010 - 08:07
na ipod 3g >32GB z lepszą grafa to też wyjdzie?
#25 Napisany 02 września 2010 - 08:32
Na iPod 3G też. Filmik z iPada:
#26 Napisany 02 września 2010 - 09:09
a ogólnie czy iphone 4 ma lepszy silnik i specyfikację czy podobnie jak ipod 3g? Tzn chodzi mi oto że jeśli tak to na iphone 4 będą przez 3-4 lata wychodzić dobre gry dalej i na 3g więc też na ipoda.
#27 Napisany 02 września 2010 - 09:19
iP4 jest dużo silniejszy od każdego starszego sprzętu, iPod 3G jest z grubsza taki jak iPhone 3GS. iPhone 3G już kończy swój żywot, to ostatni rok wsparcia ze strony Apple, a gry takie jak Epic Citadel już się na niego nie ukażą.
#28 Napisany 02 września 2010 - 09:31
no ale te ipody >32gb czyli 32gb i 64gb mają lepsze silniki graficzne i ramy. I już kończą growy żywot? Krótko mówiąc wogóle jakieś gry wykorzystają tą lepszą specyfikacje? Bo ipody 8gb mozna znależć za 500 zł a 32 już po 1100.
#29 Napisany 02 września 2010 - 09:34
Ja bym się kompletnie nie martwił tym że benchmarki wychodzą na lepszej jakości sprzęt. Trochę w tym siedzę i widzę że najlepsze gry wcale nie korzystają z zaawansowanej grafiki 3D. Podobnie jak na Wii liczy się pomysł i gameplay, a te zazwyczaj w grach, które mają coś konkretnego pokazać zazwyczaj kuleją. Obadajcie hicior, który właśnie odkryłem - Burnstar. Genialne rozwinięcie pomysłu Bombermana. A te całe Epic Citadel i tak muszę ssać na kompie, bo nie chce się ściągnąć bezpośrednio na iPada.
#30 Napisany 02 września 2010 - 09:42
a ja pytam
Czy dużo gier w tym momencie się traci mając ipod3g 8gb zamiast ipod32gb/64gb ?;p
Czy dużo gier w tym momencie się traci mając ipod3g 8gb zamiast ipod32gb/64gb ?;p