Skocz do zawartości

Shadow of the Colossus (dawniej Nico i Wanda)


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
659 odpowiedzi na ten temat

#61 Gość__* Napisany 12 października 2005 - 22:40

Gość__*
  • Goście
Heheh - z ta europejska data premiery sa male jaja, ale mysle, ze jednak czeka nas w przyszlym roku. Gdyby rzeczywiscie bylo to 27 pazdziernika, taka Ultima juz od miesiaca przyjmowalaby pre-ordery na SOTC.
  • 0

#62 Gość__* Napisany 14 października 2005 - 21:17

Gość__*
  • Goście
Review 9.5
http://www.1up.com/d...d=3144750&did=1
  • 0

#63 Gulash Napisany 14 października 2005 - 22:48

Gulash

    N+ Crew

  • Narybek
  • 121 Postów:
Chyba jednak w PALu w przyszlym roku. Tez czekam..
  • 0

#64 Pjoter Napisany 15 października 2005 - 10:09

Pjoter

    Cameltoe

  • Forumowicze
  • 2 055 Postów:
Wlasnie jestem po kilku minutach obcowania z demem. Fantastyczny filmik wprowadzajacy w gre okraszony niebywale piekna muzyka kompletnie mnie zauroczyl. Teraz troche o samej grze: pierwsze co rzucilo mi sie w oczy to rewelacyjny filtr z pogranicza blura i zlej ostrosci w kamerze, towarzyszacy gwaltownemu obracaniu sie. Prawdopodobnie ma na celu ukrycie niedoboru fps'ow ale i tak robi swietne wrazenie. Kolejna sprawa to slabo wymodelowane obiekty i postacie. Jest to jednak uzasadnione ogromnym (TAK!) terenem dzialania. Co wiecej - teren ten jest kompletnie pozbawiony podzialu na sektory, oddzielone od siebie loadingami. KOMPLETNY brak napisu loading w grze to wielki "+". Wszystko doczytywane jest w locie. Kolejna sprawa: slaby modeling gra nadrabia animacja. Postacie sa pieknie animowane, ale co dziwne najslabiej wypada animacja glownego bohatera. Kon i olbrzym, z ktorym mam do czynienia w demia absolutnie powalaja swoimi ruchami. Rumak smiga tak dynamicznie i naturalnie, ze grajac az czujesz wiatr we wlosach :) Kolos prezentuje sie jeszcze lepiej: kroczy powoli i majestatycznie. Widzisz jego ruchy i wiesz, ze masz do czynienia z czyms niezwyklym, monumentalnym. To nie jest jakistam olbrzym, ten gigant jest... PIEKNY! Na moment wroce jeszcze do muzyki. Slyszalem tylko kilka utworow i wszystkie sa wrecz idealne. Tak same melodie, jak i ich wykonania budza uznanie i respekt dla kompozytora i wykonawcow (calkiem pokaznych rozmiarow kapela :lol: musiala je nagrywac). Jedyne co nie podoba mi sie po pierwszych minutach grania to kamera :| Kilka razy ustawila mi sie tak, ze nie wiedzialem, czy mam sie smiac, czy plakac. Na szczescie mozna nia swobodnie operowac, wiec pewnie szybko sie przyzwyczaje do wlasnorecznego wyszukiwania odpowiadajacego mi ujecia. Dobra, nie bede sie rozpisywal, na teraz styka. Jak jeszcze cos rzuci mi sie w oczy to dam znac, a jesli macie jakies konkretne pytanie to tez moge postarac sie udzialic odpowiedzi (o ile bedzie to mozliwe na podstawie posiadanego przeze mnie dema)
Pierwsze wrazenie: Mamy godnego nastepce ICO :D
  • 0

#65 ACZ Napisany 15 października 2005 - 12:24

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 171 Postów:
.
  • 0

#66 Pjoter Napisany 15 października 2005 - 12:49

Pjoter

    Cameltoe

  • Forumowicze
  • 2 055 Postów:

Pjoter, nie zgodzę się co do słabych wymodelowanych postaci i obiektów. Cały design jest majstersztykiem. Technicznie również, a takie szczególy przy takim dziele należy olać.

Zgodzisz sie ze mna jak zagrasz :wink:
Z ta iloscia polygonow na postaciach to jest troche dziwna sprawa. Dziwna bo ich niedostatek widac na malych obiektach, a na duzych (wiadomo o jakie obiekty chodzi) juz nie. Zasadniczo to powinno byc odwrotnie... Ja sie nie czepiam, grafika w SoTC stoi na bardzo wysokim poziomie, z czystym sumieniem dalbym 9, tylko stwierdzam fakty. Aha, niestety zauwazylem obiekty wyskakujace z d... tuz przed postacia. Nieczesto, ale niestety ma to miejsce. Kilka razy chrupnela animacja, ale obeszlo sie bez freezow, a poza tym jest to dobrze ukrywane pod wspnianym przeze mnie filtrem.
Niby w demie niewiele sie dzieje, ale juz poczulem ten klimat... nie moge sie doczekac pelnej wersji.
  • 0

#67 ACZ Napisany 15 października 2005 - 13:24

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 171 Postów:
.
  • 0

#68 Pjoter Napisany 15 października 2005 - 13:38

Pjoter

    Cameltoe

  • Forumowicze
  • 2 055 Postów:
I tu sie zgodze, gra bedzie wielka.
Fakt, sony ma szczescie majac takich developerow, ma jednak rowniez pecha bo ich gry sie nie sprzedaja tak, by warto bylo w tych utalentowanych developerow dalej pompowac kase. Podejrzewam, ze jesli Shadow of The Colossus zrobi taka klape finansowa jak ICO to wiecej nie uslyszymy o tym jakze cenionym przeze mnie teamie dev. ICO nie bylo hitem. Slabo sie sprzedalo, ale zostalo wysoko ocenione w prasie i w sieci. Z tego powodu Sony nie pozwolilo na kontynuacje, czylo ICO2, lub Nico. Gra nie miala sie kojarzyc z ICO. Pozwolili jednak na kontynuacje nieoficjalna, czyli gre zupelnie inna, ale osadzona w tym samym swiecie co ICO. Widzieliscie pierwsze screeny, ktore wyciekly kilka lat temu? Tam chlopiec na olbrzymie mial Rogi i wygladal mi na ICO. Dobrze, ze wielkoduszn Sony pozwolilo na jeszcze jedno podejscie do podboju rynku prze ta grupe developerow. Pozostaje liczyc na to, ze lepsza niz w przypadku ICO kampania reklamowa pozwoli SoTC odniesc sukces komercyjny na miare gowniarskich hicikow od EA.
  • 0

#69 ACZ Napisany 15 października 2005 - 14:13

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 171 Postów:
.
  • 0

#70 Pjoter Napisany 15 października 2005 - 14:34

Pjoter

    Cameltoe

  • Forumowicze
  • 2 055 Postów:
Oby informacje te okazaly sie nie byc wylacznie pogloskami, wszak co 2 ICO to nie jeden :lol:
Zupelnie przy okazji, jak ktos nie widzial obrazkow z czasu gdy walka z kolosami miala byc jeszcze toczona przez malego chlopca imieniem ICO to dam wam ku temu okazje: http://www.playfranc... ... 2----.html
Nie wiem co to za stronka, ale tu sa te obrazki. Widzialem kiedys jeszcze kilka, ale kompletnie nie pamietam gdzie.
  • 0

#71 luki17 Napisany 15 października 2005 - 20:35

luki17

    Mokujin

  • Narybek
  • 44 Postów:
no z tego co widzialem na Experience to gierka sie zapowiada wspaniale :D jutro ją sprawdze w akcji :wink:
  • 0

#72 McDrive Napisany 16 października 2005 - 10:45

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:
Obejrzałem sobi wczoraj filmik z TGS tej właśnie gry z czystej ciekawości. Podchodziłem do tego sceptycznie ale po obejrzeniu zostałem wbity w ziemie. Nigdy bym sie nie spodziewał że ta gra wywrze na mnie takie wrażenie. Jest na co czekać
  • 0

#73 Gość__* Napisany 16 października 2005 - 11:44

Gość__*
  • Goście
ICO for PSP i PS3.
http://ps3updates.qj... ... p-ps3.html
  • 0

#74 Snoodgrass Napisany 16 października 2005 - 12:13

Snoodgrass

    Link

  • Forumowicze
  • 361 Postów:
Ok wybiram się na PSE dziś więc przetestuję gierczynę i zobaczymy mam nadzieję że bedzie spoxik :mrgreen:
  • 0

#75 McDrive Napisany 16 października 2005 - 12:39

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:
Zapodaj potem relacje z grania, bo jestem bardzo ciekawy.
  • 0

#76 Gość__* Napisany 16 października 2005 - 13:03

Gość__*
  • Goście

ICO for PSP i PS3.
http://ps3updates.qj... ... p-ps3.html


Przeczytalem tego newsa - nie ma tam zadnej wzmianki o ICO w wersji na PSP lub PS3. Pan Fumito przychylnie wypowiada sie o tworzeniu gier na PSP, jednak zadnych 100 % pomyslów na nastepna gre jeszcze nie maja, jak narazie sa to luzne spekulacje i mysle,ze kolejnym tytulem stworzonym przez ten team nie bedzie kontynuacja ICO. Po co mieliby robic sequel gry, która choc genialna slabo sie sprzedala? Uwielbiam ICO, ale szczerze mowiac wolalbym kolejny oryginalny projekt niz kontynuacje tamtej gry. Sequel ICO stracilby bowiem jeden wielki atut, którym zaskakiwala gra - oryginalnosc. Dlatego gdy zapowiedziano Shadow of the Colossus bylem bardzo zadowolony z decyzji ICO team.
  • 0

#77 Scorpio Napisany 17 października 2005 - 08:27

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Oj, jak miło się grało w Shadowa. Gra ma tyle samo magii co ICO, co ważne bije ona nawet po 5 minutach obcowania z grą. Co prawda beta była na PSE, ale zawsze.
Ujrzałem w akcji walkę z kilkoma Kolosami i wygląda ona obłędnie. Najzwyczajniej. Po prostu (najlepsza gra na PSE). Bardzo przy tym kontynuuje ducha ICO. Ciężko to sprecyzować, ale gdy zagra każdy łatwo złapie. Gigantyczne budowle, epickie przestrzenie, animacja ruchu, ...

Acha, ale gra ta chodziła w 25-30 FPSach (na oko), co nie za dobrze o tym świadczy. Bo przestrzenie wielkie, ale nie aż tak szczegółowe.
  • 0

#78 Zeus-Nelson Napisany 17 października 2005 - 09:41

Zeus-Nelson

    Viking

  • Moderatorzy
  • 5 614 Postów:
w Shadow'a miałem okazje troche popykac na PSE 8) i naprawde ten tytuł ma niesamowitego POWERA :twisted: ale juz od poczatku widac ze to gra nie dla kazdego, 90% osob grajacych w nia na targach poprostu kreciła sie na koniku po dolinach niewiedzac co zrobic, wiekszosc zapewne pomyslalo ze to symulator jazdy konnej :mrgreen:
w akcji mialem szanse zobaczyc az 4 Kolosy i kazdy z nich byl maxymalnie wypasiony :D ale dosc konkretnie osłabył mnie pewien gosc ktory bez wiekszych problemów rozwalił 3 kolosy i brał sie za czwartego ale brakło mu cos pomysłów 8)
Trezba przyznać że Shadow był chyba najciekawszym tytułem na całym PSE 8)
  • 0

#79 marioo Napisany 17 października 2005 - 19:50

marioo

    Sub-Zero

  • Forumowicze
  • 699 Postów:
Tutaj możecie przeczytac recenzje na gamespocie. Ocena 8.7 czyli bardzo dużo ...
  • 0

#80 Gość__* Napisany 18 października 2005 - 08:41

Gość__*
  • Goście
Bardziej niz na note Gamespotu (który nawet ICO zanizyl ocene) zwracalbym uwage na bardzo wysokie oceny innych serwisów - IGN - 9.7/10 oraz Gamespy - 90 %. Mamy wielki hit i wspanialego, godnego nastepce ICO :)
  • 0

#81 Gość__* Napisany 18 października 2005 - 09:26

Gość__*
  • Goście
juz dzis premiera w usa a na gametrailers recenzja video >tutaj<

ocenka 9.3
design 9.2
story 7.8
gameplay 9.4

Czyli jest bardzo dobrze! :D
  • 0

#82 Gość__* Napisany 19 października 2005 - 08:53

Gość__*
  • Goście
juz dzis gram w to, mam nadzieje ze nie bedzie jak z ico któego nie potrafiłem polubieć
  • 0

#83 McDrive Napisany 19 października 2005 - 14:31

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:
Wiadomo może czy i kiedy wyjdzie w europie??
  • 0

#84 ACZ Napisany 19 października 2005 - 14:40

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 171 Postów:
.
  • 0

#85 McDrive Napisany 19 października 2005 - 19:00

McDrive

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 866 Postów:
Z chęciąbym nadrobił, ale nie mam zamiaru wydawać kasy, bo ostatnio mam jej b.mało, a czekam na inne tytuły.
  • 0

#86 ACZ Napisany 19 października 2005 - 19:14

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 171 Postów:
.
  • 0

#87 Shinigami Napisany 19 października 2005 - 19:49

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:

ps. oglądaliście tą recenzję filmową (ponad 130 mb) Shadow... ??? Grafa kolosów, ich sierści i animacja zabija po prostu :shock: :shock: :shock:

Czesław, niektórzy widzieli to nawet na żywo ;)
  • 0

#88 el becetol Napisany 19 października 2005 - 20:00

el becetol

    Nightmare

  • Forumowicze
  • 789 Postów:
Ostatnio kupielm ICO w mega games (chyba, glowy nie dam) za 39 zl. Shadow of Collossus mam na piracie, ale z przechodzeniem poczekam na orginal, toc taka perelka rzadko sie trafia. Gralem narazie ponad godzine i ... naprawde nie spodziewaliscie sie chyba ze bede spoilowac? :) Wazne ze gre warto kupic w dniu premiery. Robi colossalne wrazenie.
  • 0

#89 Gość__* Napisany 19 października 2005 - 20:33

Gość__*
  • Goście
Grałam w Kolosa na PlayStatoin Expereince... i gra zrobiła na mnie duże wrażenie. Niby takie nic, łazisz, rozglądasz się, w końcu walczysz... ale ma niesamowity klimat.

Ja chcę to mieć.

(a może Rinoa i vag pożyczą mi później ICO ;P)
  • 0

#90 Gość__* Napisany 19 października 2005 - 21:31

Gość__*
  • Goście
Sytuacja z ta gra jest analogiczna jak swego czasu z MGS 3. Mam nadzieje ze Sony pojdzie po rozum do glowy i przyspieszy wydanie tej gry. Wiem ze to malo prawdopodobne, ale mozliwe. Shadow of the Colossus bylby idealnym zakupem jako prezent pod choinke i marzy mi sie aby gra zostala wydana na swieta. I choc jestem dumny, ze gram na oryginalach (i nie mam zamiaru nigdy przerzucac sie na piraty), to w takich chwilach czasami chcialoby sie miec przerobiona konsole. No ale coz - jesli przyjdzie czekac do lutego to...mam nadzieje ze bedzie warto :)
  • 0