Kane & Lynch 2: Dog Days
#61 Napisany 19 sierpnia 2010 - 13:35
#62 Napisany 19 sierpnia 2010 - 13:45
#63 Napisany 19 sierpnia 2010 - 14:30
Kierunek -> piec.
#64 Napisany 19 sierpnia 2010 - 14:44
#65 Napisany 19 sierpnia 2010 - 14:59
#66 Napisany 19 sierpnia 2010 - 15:08
#67 Napisany 19 sierpnia 2010 - 16:09
Dla (nie)myślących ocenami na pewno
Wszystko cacy, tylko ze jak ktos nie ma czasu grac w kilka nowych pozycji miesiecznie to wlasnie oceny wraz z recenzjami sa wyznacznikami tego co nabyc. Jedynka byla crapem, 2ojka zgarnia slabe noty. Wiecej dowodow mi nie potrzeba.
#68 Napisany 19 sierpnia 2010 - 20:20
#69 Napisany 19 sierpnia 2010 - 20:23
#70 Napisany 19 sierpnia 2010 - 20:29
A gdybym ja kierował się misiu ocenami, to straciłbym czas na kijowe Left4Dead, zamiast zapoznać się z megaduetem K&L. W d*pie mam takie oceny, przez które traciłbym czas na gry, które nie mnie, a przegapiał takie, które bardzo miło po czasie nawet wspominam.
Mi czasami rowniez trafiaja sie gry z wysokimi ocenami, ktore kompletnie mi nie pasuja - chociazby cala seria halo czy mental gej solid z wyjatkiem peace walker. Wtedy olewam taka gre i kupuje nastepna z wishlisty. Czasu na nia rowniez nie trace
#71 Napisany 19 sierpnia 2010 - 20:59
Terminator. Platynka. Sio. Nie jesteś dla mnie w tej sprawie partnerem do dyskusji misiu Już na pewno nie jeśli chodzi o FPSyL4D kijowe? LOL po co udowadniasz, ze nie znasz sie na grach?
Mi czasami rowniez trafiaja sie gry z wysokimi ocenami, ktore kompletnie mi nie pasuja - chociazby cala seria halo czy mental gej solid z wyjatkiem peace walker. Wtedy olewam taka gre i kupuje nastepna z wishlisty. Czasu na nia rowniez nie trace
I super, ale w całym tym mechanizmie przegapiasz gry, które mogłyby Ci przypasować, a dostały od jakiegośtam jednego buca za niską ocenę. Słabe to.
#72 Napisany 20 sierpnia 2010 - 16:24
Sprawdźcie, bo tak wysokiej oceny się po GT nie spodziewałem. Tylko oczywiście lecą spoilery.
#73 Napisany 20 sierpnia 2010 - 16:28
nie oglądam, a ocena potwierdza tylko, że k&l moze sie podobac pomimo paru ułomności.
Sprawdźcie, bo tak wysokiej oceny się po GT nie spodziewałem. Tylko oczywiście lecą spoilery.
#74 Napisany 20 sierpnia 2010 - 16:38
#75 Napisany 20 sierpnia 2010 - 16:38
I super, ale w całym tym mechanizmie przegapiasz gry, które mogłyby Ci przypasować, a dostały od jakiegośtam jednego buca za niską ocenę. Słabe to.
Za to jaka oszczednosc pieniezna :!: A tak na serio jezeli jakas gra mnie mocno kreci np. SW:TFU czy Mirror's Edge to nabywam ja nawet pomimo tego ze nie nabily tych 8 punktow na gamespocie.
#76 Napisany 20 sierpnia 2010 - 16:42
#77 Napisany 13 września 2010 - 18:30
Strzelanie staje się potęgą jak tylko wyczaisz, że gra stara się realistycznie symulować celność broni przy której cody itp. - realistik szuters się lekko chowają. Słowem; trzeba grać szybko i dynamcznie, trzeba grać filmowo - i to jest najbardziej za***iste ! Zaskakuje intensywność wymiany ognia; tu nie biegniesz 2 minuty do następnej lokacji by znowu zczaić się za murkiem. Tu robisz raptem 5do50 metrów i heja heja. A dzięki FENOMENALNEMU dizajnowi leveli, te parę metrów robi naprawdę wielką różnicę. Musze pochwalić AI, które wraz ze/z sławnymi filtrami cały czas daje Ci popalić, chopki naginają na zrytola Lyncza z całych sił, ze wszystkich stron. I jeśli giniesz, to na 75% powinieneś winić siebie, nie mechanikę gry. Jest arcedowo, i to jak !. Fakt, oczy musisz mieć często gęsto i w zwieraczach, przy czym niestety Kane troszkę ssie pałę; zdarzyło się, że stał gdzieś za mną i dał mnie zajebać (ale tylko do parteru) od tyłu żółtokowi, i nie ma wuja, żeby go nie widział ! ;] Troszkę brakuje szerszej możliwości szutania face to face, bez murków na 'doskok'/'dochodznie' w trakcie celowania (ala GTA 4), choć widzę taką możliwość dla osób z chęcią masterowania gempleju.
Ok, starczy na razie. Z oceną się wstrzymuję, jestem tuż tuż przy końcu, bardzo możliwe, że odpalę jeszcze raz na hardzie. Online oczywiście nie tykałem i pewnie nie tyknę.
Jak skończę i ogarnę przekaz twórców dam znać.
Jedno jest pewne; Jeśli lubisz bardzo intensywnie postrzelać, a wraz z tym nad mocno lubisz najbardziej odjechane azjatyckie kino sensacyjne z panem pojebanym Miike na czele, to kup tą grę.
#78 Napisany 15 września 2010 - 22:36
#79 Napisany 16 września 2010 - 22:35
.zapraszam tutaj
#80 Napisany 16 września 2010 - 23:05
Dzięki wreszcie za jedną cokolwiek wnoszącą opinię w tym temacie.
Pozwól, że dorzucę swoje 3 grosze. Zaznaczam, że przeszedłem jedynie demo. Cóż, nie można Lyncha nie polubić. Kane też jest spoko. A że co dwaj psychole to nie jeden, to i strzelanka jest intensywniejsza. Szkoda tylko, że - nie licząc zabawnych tekstów, ujęć kamery, filtrów czy shaky cama - niewiele jest w stanie ta gra zaoferować, bo strzelanie takie jak w Dog Days to ja chyba już gdzieś kiedyś widziałem. No i podobno jest krótko, choć może te kilka godzin będzie w sam raz żeby nasycić się chorym klimatem Dog Days. Zresztą, ostatnio i tak skłaniam się ku grom krótszym acz intensywniejszym, więc nie ma problema. Gulash dał 6.9, co odczytuję tak: w sam raz żeby jeszcze w tym roku zagrać, ale za odpowiednio niższą cenę. Niemniej, ja kupię, bo podoba mi się jak IO jadą po bandzie oraz z powodu mojej słabości do strzelanek z ciekawym backgroundem.
#81 Napisany 26 listopada 2010 - 10:29
Grafika jest kapitalna. Oczywiście nie technicznie ale design, wszystkie te efekty dodające brud, fajna praca kamery - ogląda się to jak film.
Główni bohaterowi są fajni. Bo są. Szkoda, że fabuła jest standardowa i jakby nie dokończona, dochodzimy do końca gry, wsiadają w samolot, kurtyna, napisy. Szanghaj aż prosi się żeby dłużej po nim pobiegać, przecież tyle ciekawych lokacji widzimy w grze.
Aha, zapytam jeszcze, w menu czasem widzimy jadący samochód, na jakim modelu jest on bazowany? Bo przypomina mi jakieś rzeczywiste auto ale nie umiem zatrybić, drażni mnie to jak drzazga we h**u
#82 Napisany 26 listopada 2010 - 11:29
mi to wygląda na poprzednią "7" bmwaha, zapytam jeszcze, w menu czasem widzimy jadący samochód, na jakim modelu jest on bazowany? Bo przypomina mi jakieś rzeczywiste auto ale nie umiem zatrybić, drażni mnie to jak drzazga we h**u
#83 Napisany 24 grudnia 2010 - 14:20
#84 Napisany 24 grudnia 2010 - 19:42
#85 Napisany 26 grudnia 2010 - 20:32
#86 Napisany 28 grudnia 2010 - 14:07
Śmiem twierdzić, że tytuł jest iście wyjebiście dobry, ba ! BARDZO DOBRY !!
Strzelanie staje się potęgą jak tylko wyczaisz, że gra stara się realistycznie symulować celność broni przy której cody itp. - realistik szuters się lekko chowają. Słowem; trzeba grać szybko i dynamcznie, trzeba grać filmowo - i to jest najbardziej za***iste ! Zaskakuje intensywność wymiany ognia; tu nie biegniesz 2 minuty do następnej lokacji by znowu zczaić się za murkiem. Tu robisz raptem 5do50 metrów i heja heja. A dzięki FENOMENALNEMU dizajnowi leveli, te parę metrów robi naprawdę wielką różnicę. Musze pochwalić AI, które wraz ze/z sławnymi filtrami cały czas daje Ci popalić, chopki naginają na zrytola Lyncza z całych sił, ze wszystkich stron. I jeśli giniesz, to na 75% powinieneś winić siebie, nie mechanikę gry. Jest arcedowo, i to jak !. Fakt, oczy musisz mieć często gęsto i w zwieraczach, przy czym niestety Kane troszkę ssie pałę; zdarzyło się, że stał gdzieś za mną i dał mnie zajebać (ale tylko do parteru) od tyłu żółtokowi, i nie ma wuja, żeby go nie widział ! ;] Troszkę brakuje szerszej możliwości szutania face to face, bez murków na 'doskok'/'dochodznie' w trakcie celowania (ala GTA 4), choć widzę taką możliwość dla osób z chęcią masterowania gempleju.
Ok, starczy na razie. Z oceną się wstrzymuję, jestem tuż tuż przy końcu, bardzo możliwe, że odpalę jeszcze raz na hardzie. Online oczywiście nie tykałem i pewnie nie tyknę.
Jak skończę i ogarnę przekaz twórców dam znać.
Jedno jest pewne; Jeśli lubisz bardzo intensywnie postrzelać, a wraz z tym nad mocno lubisz najbardziej odjechane azjatyckie kino sensacyjne z panem pojebanym Miike na czele, to kup tą grę.
Moje zdanie jest całkowicie inne.
Gra to dno. Tak beznadziejnego shootera nie pamiętam od bardzo dawna. Korytarzowy pseudo-shooter, bo to nie jest shooter, obraża się shootery nazywając tak tę kupę gówna, do tego kowersystem będący marną zrzynką z girsów. Do tego "sztuczna inteligencja" przeciwników, tutaj "sztuczna głupota". Najgorsza AI jaką widziałem, chyba w żadnej innej grze nie ma pod tym względem większego crapu. I cały czas to samo, wybicie bandy debili w jednym pomieszczeniu, przebierzka do drugiego i znów to samo, nuuuuuda jak flaki z olejem. Bo to nie daje żadnego kopa, żadnej satysfakcji. Cały czas ci sami beznadziejnie tępi przeciwnicy i fatalne animacje w tym pretensjonalnym krapiszonie. Film? LOL Jaki film? Chyba kino studyjne. To jest przykład jak nie należy robić filmów, a przede wszystkim jak nie należy robić gier. W porównaniu z takim Black Ops gra jest tak biedna, że aż boli. Io po prostu nie potrafi porządnie oskryptować gameplayu i przede wszystkim stworzyć dobrej mechaniki strzelania, a to całe Dog days wygląda jak robota amatorów.
#87 Napisany 28 grudnia 2010 - 19:18
Moje zdanie jest całkowicie inne.
Gra to dno. Tak beznadziejnego shootera nie pamiętam od bardzo dawna. Korytarzowy pseudo-shooter, bo to nie jest shooter, obraża się shootery nazywając tak tę kupę gówna, do tego kowersystem będący marną zrzynką z girsów. Do tego "sztuczna inteligencja" przeciwników, tutaj "sztuczna głupota". Najgorsza AI jaką widziałem, chyba w żadnej innej grze nie ma pod tym względem większego crapu. I cały czas to samo, wybicie bandy debili w jednym pomieszczeniu, przebierzka do drugiego i znów to samo, nuuuuuda jak flaki z olejem. Bo to nie daje żadnego kopa, żadnej satysfakcji. Cały czas ci sami beznadziejnie tępi przeciwnicy i fatalne animacje w tym pretensjonalnym krapiszonie. Film? LOL Jaki film? Chyba kino studyjne. To jest przykład jak nie należy robić filmów, a przede wszystkim jak nie należy robić gier. W porównaniu z takim Black Ops gra jest tak biedna, że aż boli. Io po prostu nie potrafi porządnie oskryptować gameplayu i przede wszystkim stworzyć dobrej mechaniki strzelania, a to całe Dog days wygląda jak robota amatorów.
Sama gra jest ok, ale :
- faktycznie nonstop jest motyw korytarza
- strzelanie nie ma feel`ingu - ja go nie czułem
- graika jest średnia
- trochę nużąca rozgrywka
#88 Napisany 29 grudnia 2010 - 11:05
najlepsze w k&l2: odgłosy wystrzałów z niemal wszystkich broni, niszczące się otoczenie (np w restauracji), deformujące dźwięk i obraz filtry, kamera.
#89 Napisany 29 grudnia 2010 - 12:37
Nie. Seria jest zapewne ciekawa, ale ludzie spodziewają się POZIOMU JAKOŚCI, który twórcy pokazywali w Hitmanach.stwierdzenie - jeśli ktoś sądził, że kane & lynch 2 będzie wysokobudżetową, zapiętą na ostatni guzik i powalającą na każdym kroku produkcją, to jest idiotą. tyle.
najlepsze w k&l2: odgłosy wystrzałów z niemal wszystkich broni, niszczące się otoczenie (np w restauracji), deformujące dźwięk i obraz filtry, kamera.
#90 Napisany 29 grudnia 2010 - 12:47
ludzie to sie mogli spodziewac jakości po pierwszym k&l. zanim gra wyszła. io pokazali na ile ich stać.Nie. Seria jest zapewne ciekawa, ale ludzie spodziewają się POZIOMU JAKOŚCI, który twórcy pokazywali w Hitmanach.
z drugiej strony hitman nigdy nie był wyznacznikiem poziomu jakości. tez sie mozna do tej serii pszypjerdolic o wieeeele rzeczy.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|