Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dead Space 2

Visceral Games EA PS3 X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
499 odpowiedzi na ten temat

#451 burnstein Napisany 26 czerwca 2012 - 11:00

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 134 Postów:

To przez to, że w RE5 jest więcej QTE??
A no i zapomnaiłbym o najważniejszym. W RE5 nie można się przemieszczać podczas strzelania. +15,5 do strachu gwarantowane (a tego chcemy od horrorów, prawda??) :cf:


można, w sekcjach z jeepem przemieszczasz sie i strzelasz, podobnie jest z tym g**nem co pływa, zapomniałem jak to się zowie, w jednym momencie przez chwilę postać przemieszcza się wózkiem za torach i też można wtedy strzelać
  • 0

#452 fingus Napisany 26 czerwca 2012 - 11:16

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:

Mimo tego, że w RE5 jest więcej QTE??

Fix. Owszem, nawet mimo to.
Czystą i niepotrzebną złośliwość dostrzegam. :yoda: Ale postaram się odpowiedzieć poważnie.
Scenografia i tło bardziej mi się podobają (murzyńska wioska >> latający złom w kosmosie), lepiej jest rozwiązane zdobywanie i rozwijanie pukawek (kiedyś o tym pisałem) oraz inne znajdźki (choćby to, że w RE5 ich wypatrzenie wymaga uwagi), same bronie też wydają się bardziej sensowne (te z DS słabują - przecinak jest sensowny, reszta wydaje się przekombinowana i mało przydatna - dużo próbowałem, ale zawsze i tak wracałem do plazmy). Mimo iż w DS można "chodzić podczas celowania" (nie podczas strzelania), niewiele to daje - postać wydaje się bardziej ślamazarna i powolna, niż w RE5, ataki wręcz są do niczego. Parę innych mechanicznych drobiazgow by się znalazło. No i coop w splicie, który daje +25% do zajepistości. :P
  • 0

#453 szczudel Napisany 02 sierpnia 2012 - 21:47

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:
Jak juz pisalem w temacie o P+:
-Moze korzystając z okazji ruchu na serwerach [który niewątpliwie wywoła dodanie gry w GotM w P+] zebrałaby się jakaś ekipa do wpólnego pogrania w Multi DS - z tego co slyszalem jest to mocno kooperacyjne multi - dobrze by bylo aby były headsety. Pisze o PS3.
  • 0

#454 Psycho-Mantis Napisany 02 sierpnia 2012 - 22:03

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9 221 Postów:
ale to multi posysa, przynajmniej tak było i wątpię by było teraz inaczej.
  • 0

#455 szczudel Napisany 03 sierpnia 2012 - 07:04

szczudel

    Big Boss

  • Nieaktywni
  • 4 593 Postów:
Nie wiem , nie gralem - chciałbym sie własnie przekonać. Z tego co wiem na pewno nie ma tam Deathmatchu w zadnej formie
  • 0

#456 Cudak Napisany 07 listopada 2012 - 14:39

Cudak

    cześć

  • Forumowicze
  • 25 980 Postów:
Wybuchające roczne dzieci wyglądające jak larwy co wyłażą z nor jak myszy rozjebały mnie doszczętnie. :lol2:
  • 0

#457 Razel Napisany 17 stycznia 2013 - 19:38

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11 412 Postów:
Niecałe 2 tygodnie temu skończyłem DS2.
Na pierwsze podejście z grą postanowiłem sobie, że przejdę grę z samym tylko Plasma Cutterem, a do tego nie kupować w sklepie żadnej amunicji oraz apteczek, a wszytko to na poziomie Zealot. Zdecydowanie granie na takich "settingsach" lekko mówiąc to było przegięcie. Mimo wszystko fun i satysfakcja gwarantowane i cieszę się, że właśnie na takich ustawieniach szpilałem. Jedynym moment, gdzie musiałem odejść od założeń to ostatni 15 chapter. Gdy doszedłem do bossa, to nie miałem apteczek, w magazynku PC całe 16 naboi, zero stasis pack i było ciekawie :olo: Na Zealot było to niestety nie do przejścia, więc załadowałem sejwik z początku 15 rozdziału i zaopatrzyłem się w ammo, med kitsy i stazę. Ostatni boss nie był problemem i poszedł za pierwszym razem.
W porównaniu do pierwszej części gra stałą się bardziej liniowa, korytarzykiem od punktu do punktu A->B->C->D... itd. Jednak bardziej podobał mi się DS1 w tej kwestii, więcej backtrackingu, kręcenia się - podobna przypadłość jak w porównaniu RE4 do RE5. Większy nacisk nastawiono na strzelanie i gra straciła trochę ze swojego klimatu grozy. Jest ciężej, bo przeciwnicy mogą wyskoczyć z każdego miejsce, a nawet spaść nam na głowę. Mi osobiście nie przeszkadzało to tak bardzo. W sumie nawet fajnie, że było ciężko i ciągle trzeba było oglądać się za siebie, czy nic nas nie zaskoczy. Mimo wszystko DS1 był dla mnie grą nieznacznie lepszą od DS2 i jak tego pierwszego oceniam na 9+ czy nawet 10, to DS2 wyłapuje ode mnie mocarne 9. Sc-fi, kosmos, obcy = miażdżąca kombinacja.

Teraz już tylko zostało zrobienie calaczka. Pierwsze podejście to był czysty fun w połączeniu z chęcią przetrwania - co wpadło to wpadło i kompletnie nie interesowałem się żadnymi trofeami.
Drugie podejście to New Game+ i poziom normal. Tutaj to już zwyczajna bajeczka, z oporządzeniem z pierwszego podejścia i na takim śmiesznym poziomie, gra nie stanowiła żadnego wyzwania. Nieskrępowana podróż w celu osiągnięcia brakujących trofików.
Trzecie podejście to już oczywiście Hardcore. Brak New Game+, ograniczenie do 3 sejwów w czasie całej gry brzmią poważnie. Wczoraj koło północy postanowiłem sobie włączyć HC by zobaczyć jak się gra, a wszystko to z myślą, że zaraz sobie zginę i będę mógł iść spokojnie do łóżeczka :^^: Jednak tutaj się "rozczarowałem" - grałem sobie, grałem i grałem, aż w końcu wylądowałem w Chapterze 6, beż żadnego zgonu za pierwszym podejście i uznałem, że jak na odpalenie tak od niechcenia HC jest to niezły wynik i zapisałem grę na początku rzeczonego 6 Chaptera w miejscu, gdzie na Zealot miałem sporo problemów, bo w sumie już szkoda było mi ryzykować 2,5h grania, choć ogólnie zakładałem, że pierwszy sejw trzasnę na początku 7 rozdziału, ale cóż, tak też nie jest źle.
Dzisiaj kolejny dzień walki z HC i od początku 6 rozdziału planowy sejw to gdzieś rozdział 10-11. Za pierwszym podejściem zdechło mi się pod koniec Chaptera 6 na sali, gdzie wyskakuje zza siedzeń masa tych małych skrzatów, wybuchających niemowlaków i innego szajsu. Złe przygotowanie, panika i głupie błędy doprowadziły mnie nigdzie indziej jak do grobu :P
Dobrze, że nie kojfnąłem na dalszym etapie, bo może bym się zniechęcił :^^: A tak nauczony błędem brnąłem z chaptera do chaptera. Największą schizę wywołują pomieszczenia gdzie może nastąpić dekompresja. Parę sekund, my się poruszamy i trzeba trafić w cel - można się ładnie zestresować. W jednym pomieszczeniu pod koniec Chaptera 8, które akurat bdb kojarzyłem po Zealot, bo powtarzałem je kilkanaście razy w celu znalezienia najlepszego sposobu na jego przejście. Plan bombki strzelił ,bo coś ch*jowo strzeliłem i zbiłem szybę :olo: strach w oczach, ręce się trzęsą, mam może 2 sekundy na trafienie w cel - 2 pierwsze strzały pudło, musk rozyebany, 1m do podróży w kosmos, ostatni strzał i ufff. trafiłem :ass: potem spokojnie do przodu i tylko było wahanie czy zrobić pod koniec Chaptera 9, gdzie wysadzamy jakieś kapsuły z ładunkami wybuchowymi i spadają te wielkie pokraki, czy zaryzykować i walnąć już w 10. Jednak ryzyko się opłaciło i dograłem do Chaptera 10 i zrobiłem zapis tuż przed momentem, gdzie idziemy tunelem i mamy do pokonania 2 Brute'y i inne pioneczki. 5h na liczniku i myślę, że nie jest źle. Moje Mad Skillz na razie nie zawodzą ;)
  • 0

#458 ACZ Napisany 17 stycznia 2013 - 19:58

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 186 Postów:
ile jest lacznie chapterow?
  • 0

#459 Razel Napisany 17 stycznia 2013 - 19:59

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11 412 Postów:

ile jest lacznie chapterow?

15
  • 0

#460 Psycho-Mantis Napisany 18 stycznia 2013 - 09:34

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9 221 Postów:
Eeee, no to najgorsze już za tobą, teraz to już z górki. Na świeżo jak się zna mapę to idzie, teraz ja już nie wrócę, bo bym musiał jeszcze raz przynajmniej przejść, żeby pamiętać co gdzie wyłazi, tak czy siak gratzy za wytrwałość.
  • 0

#461 Razel Napisany 18 stycznia 2013 - 17:34

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11 412 Postów:
No i wpadła platynka :)
Hard to the Core przechodziłem z zestawem broni: Plasma Cutter + Line Gun. Jednak Zealot z samym Plasma Cutterem okazał się strzałem w dziesiątkę, bo nauczyłem się praktycznie wszystkich pomieszczeń i sposobów na ich przejście z samym Plasma Cutterem, a tutaj nie dość, że poziom jest niższy to jeszcze miałem do dyspozycji zabójcze Line Gun.
Gra rozjechana na wszelkie możliwe sposoby, oże jeszcze kiedy pobawię się w przechodzenie z różnymi zestawami broni obkminiając alternatywne strategie na dane momenty.
  • 0

#462 Schrodinger Napisany 16 stycznia 2014 - 01:28

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 978 Postów:
jadymy z platyna!

3dL1YBZ.jpg

Ten post był edytowany przez Schrodinger dnia: 16 stycznia 2014 - 01:29

  • 0

#463 twilitekid Napisany 16 stycznia 2014 - 08:09

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6 740 Postów:
Przeciez ta gra jest slaba.
  • 0

#464 Razel Napisany 16 stycznia 2014 - 08:52

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11 412 Postów:

Twoja psycha jest za słaba na tę grę.


  • 0

#465 Schrodinger Napisany 16 stycznia 2014 - 09:37

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 978 Postów:
Biedny Razel, ma dwie platynki i myślał że jest elitarny bo to DS2, a tu ktoś go niebawem tak poniży !!!
  • 0

#466 Razel Napisany 16 stycznia 2014 - 09:54

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11 412 Postów:

Najpierw zrób, a potem kozacz :^^:

 

btw. poprzedni post pisałem do twilitekid.


Ten post był edytowany przez Razel dnia: 16 stycznia 2014 - 09:55

  • 0

#467 Schrodinger Napisany 16 stycznia 2014 - 09:59

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 978 Postów:
Aaaaaaa to cofam hejty :cf:
  • 0

#468 twilitekid Napisany 16 stycznia 2014 - 09:59

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6 740 Postów:

Robić platynę w przeciętnej grze - no to jest jakiś wyczyn. Można się pochwalić przed kolegami na forum.


  • 0

#469 Razel Napisany 16 stycznia 2014 - 10:06

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11 412 Postów:

Przeciętnej grze... :yao:


  • 0

#470 twilitekid Napisany 16 stycznia 2014 - 10:31

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6 740 Postów:

Taka prawda. Gra nie staje się lepsza tylko dlatego, że ma trudną platynę i akurat udało ci się ją zrobić.


  • 2

#471 Pawlik Napisany 16 stycznia 2014 - 10:42

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

racja Razel, przeciętna w porywach do słabej. 


  • 3

#472 vagrant3 Napisany 16 stycznia 2014 - 11:14

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 12 849 Postów:

niestety faktycznie mocno przeciętna giereczka. z nudną fabułką typu "śmiech na sali" :(

 

za hard to the core uszanowanko, ale 100 razy łatwiej jest to zrobić jak się gierka jednak podoba.


  • 0

#473 Razel Napisany 16 stycznia 2014 - 11:59

Razel

    Błędny rycerz

  • Forumowicze
  • 11 412 Postów:

Co mnie tam fabuła, ważne, że gameplay, klimat i design są rewelacyjne - dla mnie idealne i nie mam nic do zarzucenia.


  • 0

#474 narvany Napisany 16 stycznia 2014 - 14:31

narvany

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 403 Postów:

Mnie tam fabułka się podobała, Hard to the core też zrobiłem,a nawet polecam dodatek, bo chociaż krótki to fajny.


  • 0

#475 Pico Napisany 17 stycznia 2014 - 17:15

Pico

  • Forumowicze
  • 10 688 Postów:

Fabułka słaba, fakt. No ale gra jest lepsza niż DS1 - jest więcej i lepiej wszystkiego, co było dobre w jedynce.

A trudna platyna to już na inny temat.


  • 0

#476 twilitekid Napisany 17 stycznia 2014 - 17:24

twilitekid

    HBH

  • Forumowicze
  • 6 740 Postów:
Wiecej przeciwnikow i wiecej strzelania - owszem. Ale to nie bylo dobre w jedynce.
  • 0

#477 vagrant3 Napisany 17 stycznia 2014 - 17:25

vagrant3

    złoty członek

  • Forumowicze
  • 12 849 Postów:

Fabułka słaba, fakt. No ale gra jest lepsza niż DS1 - jest więcej i lepiej wszystkiego, co było dobre w jedynce.

A trudna platyna to już na inny temat.

 


jak dla mnie w jedynce było wystarczająco wszystkiego.


  • 0

#478 Pawlik Napisany 17 stycznia 2014 - 17:32

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:

dla mnie to już nawet w jedynce pod sam koniec było ciut za dużo strzelania, więc imo nawet jedynka miała trochę więcej jak "wystarczająco wszystkiego" :)


  • 0

#479 Pico Napisany 17 stycznia 2014 - 17:41

Pico

  • Forumowicze
  • 10 688 Postów:

Tak, wystarczająco w DS1 było wszystkiego. I fabuła była spoko.

No ale w dwójce wszystkiego jest IMO więcej i lepiej. Tylko fabuła ssie.


  • 0

#480 Kazuo Napisany 23 stycznia 2014 - 05:12

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Jedynka była super, bo była świeża i miała mega-mocny klimat. W dwójce za to lepiej się strzelało i było więcej efektownych akcji - co kto lubi, dla mnie jedyneczka ciut lepsza.


  • 0



Inne z tagami: