I tak masz dobrze... Ja poczekam aż do 24 grudnia... Ale przynajmniej będę miał czas na granie, bo będzie przerwa świąteczna.
Paper Mario: The Thousand-Year Door
Rozpoczęte przez
Gość
, 14 11 2004 17:42
Intelligent Systems Nintendo GCN Switch
193 odpowiedzi na ten temat
#61 Gość__* Napisany 08 grudnia 2004 - 19:50
#62 Napisany 08 grudnia 2004 - 20:08
dzisiaj pograłem 2 godziny i jak narazie jest fajnie. Nie jest to taki szok jak w przypadku Echoes, ale dam grze szansę się rozkrecić. Jest fajny humorek, postacie mają niezłe teksty.
#63 Gość__* Napisany 08 grudnia 2004 - 21:46
1qaz1q, uwierz mi i gromadzie zagranicnych recenzentów, gra na pewno się rozkręci! Już ci to mówię!
#64 Gość__* Napisany 08 grudnia 2004 - 22:12
Tak. Zauważysz to po świetnym IMO Chapter 3. (zniechęcić cie może 4 ale brnij dalej bo warto.)
#65 Gość__* Napisany 09 grudnia 2004 - 14:36
Czyli już przeszedłeś Paper Mario 2, Link-in?
#66 Gość__* Napisany 09 grudnia 2004 - 16:34
No niebardzo. Mam kłopot z jednym BOSSem, ale to już prawie koniec.
#67 Gość__* Napisany 09 grudnia 2004 - 16:56
Ok, tylko przypadkiem nic tu o nim nie pisz na forum - nie chcę wiedzieć o czym/kim mówisz 8)
#68 Gość__* Napisany 09 grudnia 2004 - 21:05
Jak nie przyjdzie do poneidziałku, to będę chyba zmuszony do napisania skargi do Ultimy...
#69 Gość__* Napisany 10 grudnia 2004 - 13:43
Pisz, pisz! Niech się nauczą, że takie gry ja PM2 trzeba dostarczać szybko!
#70 Napisany 10 grudnia 2004 - 16:39
zaczyna sie robic naprawdę ciekawie. jestem zaskoczony, że gra jast w miare głęboka- sporo tu stufff'u do zbierania, jak na pozornego rpg z Mario. Ide grać, bo ciężko sie oderwać 8)
#71 Gość__* Napisany 10 grudnia 2004 - 20:50
1qaz1q - nie lekceważ potęgi hydraulika!
[Kaxi]
[Kaxi]
#72 Napisany 12 grudnia 2004 - 19:32
Dziwny ten paper- na początku było swietnie, a teraz koncze ch.3 i jakoś wieje nudą. Jednak nie ma to jak Echoes 8) Ale, że Paper ponoć długi to zobaczymy co dalej bedzie. W sumie, na ign pisali, że gra sie baardzo wolno rozkręca.I takie są moje odczucia. jak narazie 7+
#73 Gość__* Napisany 12 grudnia 2004 - 21:50
7+ hmmm... No tak - IGN ma zawsze rację! Dużo ludzi podobno narzekało na Chapter 2, później będzie już tylko lepiej.
#74 Gość__* Napisany 12 grudnia 2004 - 22:42
Cube, grałeś w to w ogóle, przestań się palić człowieku...
Mi jakoś ostudził się zapał na papierowego, dlatego z kupnem jeszcze sobie poczekam (poczekam na recenzje...)
Kaxi-słuszna uwaga:D
Mi jakoś ostudził się zapał na papierowego, dlatego z kupnem jeszcze sobie poczekam (poczekam na recenzje...)
Kaxi-słuszna uwaga:D
#75 Gość__* Napisany 15 grudnia 2004 - 16:01
Jest już recenzja na Cube-Europe.com
#76 Napisany 15 grudnia 2004 - 21:47
Tak. Zauważysz to po świetnym IMO Chapter 3. (zniechęcić cie może 4 ale brnij dalej bo warto.)
własnie jestem w połowie(tak myśle) chapteru 4 i jak narazie znowu zaczyna byc ciekawie. Obok ch.1 to właśnie 4 jest dla mnie najciekawszy- fajny design i klimacik. zobaczymy jak to sie rozwinie...
#77 Gość__* Napisany 15 grudnia 2004 - 21:58
Mnie najbardiej denerwował w tym rozdziale backtracking. Zmora.
#78 Gość__* Napisany 16 grudnia 2004 - 17:01
To pytanie mnie od dawna nurtuje: czy jest wybór języków w Paper Mario 2? Na Allegro koleś pisze, że okładka i instrukcja są po francusku, a gra po angielsku. Z kolei Link-in odpisał mi, że w grze nie ma możliwości wyboru języka. To w końcu jest, czy nie ma? Odpowiedzcie, potrzebuję tej informacji.
#79 Gość__* Napisany 16 grudnia 2004 - 18:49
Dostałem dziś PM2 od Ultimy, jestem w Prologue i... już się zaciąłem A więc:
SPOILER
Jestem w tym Maze. Te jakieś homo-nie wiadomo co rzuciło na mnie klątwę. Doleciałem jako papier do tego miejsca, gdzie jest jakaś tratwa i woda. Próbowałem na tym pływać, ale się nie da. Co mam dalej robić?????
END of SPOILER
Gra jak na razie fajna, te miasteczko złodziei jest fajniejsze aniżeli Toad's Town z pierwszej części.
SPOILER
Ta gra powinna być od 18 lat! Zauważyliście że tam są jabole, żule i szubienica?
SPOILER
Jestem w tym Maze. Te jakieś homo-nie wiadomo co rzuciło na mnie klątwę. Doleciałem jako papier do tego miejsca, gdzie jest jakaś tratwa i woda. Próbowałem na tym pływać, ale się nie da. Co mam dalej robić?????
END of SPOILER
Gra jak na razie fajna, te miasteczko złodziei jest fajniejsze aniżeli Toad's Town z pierwszej części.
SPOILER
Ta gra powinna być od 18 lat! Zauważyliście że tam są jabole, żule i szubienica?
#80 Napisany 16 grudnia 2004 - 19:27
Cube-zazwyczaj gry wydane przez Nintendo mają przełączniki na język- różnica jest w tym, że np pudło/instrukcja są po np. francusku/niemiecku itp. Sam mam SMS z francuską okładką/instrukcją a gra jest w całości po angielsku wiec na 99% tak jest z Paperem.
#81 Gość__* Napisany 16 grudnia 2004 - 19:30
No tak, ale nie zawsze tak jest z RPGami. Chcę mieć PEWNĄ wiadomość od posiadacza gry.
#82 Gość__* Napisany 16 grudnia 2004 - 22:29
z Papierem francuskim jest tak że dialogi mówione są po angielsku natomiast wszystkie dialogi są po francusku
Dlatego ta gra ma taką niską cenę pierwszy egzemplarz PM2 poszedł za 106zł
Dlatego ta gra ma taką niską cenę pierwszy egzemplarz PM2 poszedł za 106zł
#83 Napisany 17 grudnia 2004 - 10:19
z Papierem francuskim jest tak że dialogi mówione są po angielsku natomiast wszystkie dialogi są po francusku
Dlatego ta gra ma taką niską cenę pierwszy egzemplarz PM2 poszedł za 106zł
zastanów się , zanim cokolwiek napiszesz- dialogów mówionych po pierwsze nie ma w Paperze- są tylko pisane. Po drugie, sam sie dowiadywałem jak to jest z wersją "francuską" i cała gra jest po angielsku( bez pudła/instrukcji) a język przełącza się samemu wg. preferencji.
#84 Gość__* Napisany 17 grudnia 2004 - 12:28
Mam kilka pytań:
1qaz1q - czy to jest info z pewnego źródła?
Karp - pomyliłeś tę grę z ToS.
Link-in - jeżeli 1qaz1q ma rację, to czemu mnie wkręciłeś? Chyba w każdym PM2 jest wybór języka, u ciebie też powinna być.
1qaz1q - czy to jest info z pewnego źródła?
Karp - pomyliłeś tę grę z ToS.
Link-in - jeżeli 1qaz1q ma rację, to czemu mnie wkręciłeś? Chyba w każdym PM2 jest wybór języka, u ciebie też powinna być.
#85 Gość__* Napisany 17 grudnia 2004 - 14:51
Ja takiej opcji u siebie nie znalazłem. Ale nie mogę teraz dokładniej poszukać, bo Samus nie chce wyjść z czytnika.
#86 Gość__* Napisany 17 grudnia 2004 - 14:53
A ktoś taką opcję znalazł? Może po prostu Link-in źle szukał?
#87 Napisany 17 grudnia 2004 - 15:10
w Mad Games jest paper- francuska okładka itp, ale gra jest po angielsku.
Chodzi o to, że w grze nie ma przełącznika na język-gra automatycznie wykrywa jaki jezyk ustawiliśmy w opcjach(bez płytki w menu GCN). Wiec jeśli mamy ustawiony jezyk na english to gra sie uruchomi po angielsku itp. Tak to działa.
Chodzi o to, że w grze nie ma przełącznika na język-gra automatycznie wykrywa jaki jezyk ustawiliśmy w opcjach(bez płytki w menu GCN). Wiec jeśli mamy ustawiony jezyk na english to gra sie uruchomi po angielsku itp. Tak to działa.
#88 Gość__* Napisany 17 grudnia 2004 - 18:22
w Mad Games jest paper- francuska okładka itp, ale gra jest po angielsku.
Chodzi o to, że w grze nie ma przełącznika na język-gra automatycznie wykrywa jaki jezyk ustawiliśmy w opcjach(bez płytki w menu GCN). Wiec jeśli mamy ustawiony jezyk na english to gra sie uruchomi po angielsku itp. Tak to działa.
Ej, to rzeczywiście działa Ja jestem na razie w jakimś dziwnym pomieszczeniu koło Petalburg. Gra, jak na razie bardzo fajna, lae trochę wolna.
#89 Gość__* Napisany 19 grudnia 2004 - 20:28
Mam ogromny problem. Jestem w Chapter 1 przed Shwonkk Fortress. Wsadziłem w kamienie Moon i Sun Stone. Pojawiły się dwa przyciski. Na kamieniu pisze, że mam je nacisnąć jednocześnie czy jakoś tak. Próbuję używać Shell Toss u Koopsa, ale liczna ilosć kamieni uniemożliwai to zadanie. Co mam robić?
#90 Napisany 19 grudnia 2004 - 20:40
Pamiętaj, że Koops wraca trochę dalej niż ty stoisz, a po drugie trzymając bodajże X mozesz chodzić Mariem, gdy Koops cały czas się kręci. Tak więc podchodzi do lewego przycisku w odpowiedni sposób, wypuszczasz Koopsa ale zeby nie wrócił. Wtedy pdochodzisz Mariem do drugiego przycisku i teraz jest najtrudniejszy fragment. Musisz wskoczyć Mariem na przycisk (czy tam go z młota - whatever) i jednocześnie puścić przycisk, by Koops wrócił. Wtedy włączą się oba.
Może moje wytłuamczenie nie ejst zbyt jasne, ale według niego powinieneś dojść co tzreba zrobić.
PS. Za takie właśnie zagadki kocham Nintendo
Może moje wytłuamczenie nie ejst zbyt jasne, ale według niego powinieneś dojść co tzreba zrobić.
PS. Za takie właśnie zagadki kocham Nintendo
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
Mario vs. Donkey KongRozpoczęte przez Tawotnica , 12 mar 2024 NST, Nintendo, Switch |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Nintendo Switch →
9 Years of ShadowsRozpoczęte przez Tawotnica , 06 mar 2024 Halberd Studios, Freedom Games i 2 więcej... |
|
|