#151 Gość__* Napisany 05 września 2006 - 08:56
#152 Napisany 05 września 2006 - 16:46
#153 Gość__* Napisany 05 września 2006 - 17:40
#154 Gość__* Napisany 05 września 2006 - 21:03
#156 Napisany 06 września 2006 - 13:31
a) co to lalka pozszywana z różnych fragmentów tkanin (szmatka) z którą Dante walczy?
b) czemu Dante na logo wygląda niczym Vincnet (to niby ta ręka?)
c) skan 2, screen na dole z prawej. Jaki on ma strój?
d) ostatni skan ... mamy słowo Nero (jak wiadomo, w DMC1 orginale był Nero Angelo, ale przy tłumaczeniu był błąd i pozostał) ... plus Dante z sześciostrzałowcem XD
e) co stało się ze standardowym zweihanderem?
Na razie ... "i'm not impressed"
I czekam na rozwiązanie kwestii bossów - mało, acz fabularnie ciekawie jak w DMC1, czy dużo i wpakowane na siłę jak w DMC3
#157 Napisany 06 września 2006 - 13:38
no i gdzie jest ten power PS3? wiem, że to tylko skany marnej jakości, ale jesli grafa ma tak wyglądać, to ja dziękuję panom z Capcom... oj, chyba trzeba będzie przemyśleć zakup PS3, jeśli Ninja Gaiden 2 ukaże się tylko na X-a... dodam, że nowy wygląda Dantego wywołuje po mojej stronie ekranu odruchy wymiotne...
#158 Napisany 06 września 2006 - 13:44
#159 Napisany 06 września 2006 - 13:55
oczywiście, moja opinia jest "a subject to change without any prior notice"...
#160 Napisany 06 września 2006 - 14:29
*
Nelo/Vergil is the main character. (Dante *might* be playable later in the game?) 4 shows what happens to Virgil/Nelo after DMC1.
Nelo/Vergil is the main character because Dante starred in the first 3 games (basically time for something new).
Game timeline is like this: 3 > 1 > 4 > 2.
Vergil/Nelo looks like Vergil because the red/silver/blue color scheme is an important symbol in the DMC games (think Snake's bandanna/Big boss' eyepatch).
Same combo system as DMC3, just being reworked/tweaked
Right arm has a draw/throw system so combo's aren't easily like in the other games (like say when you had to run to an enemy. Now you can draw them to you or send them away).
Dante is "grim and can't settle down" and will make appearances throughout the game.
Game is currently running at 60fps
Yuji Shimomura is the action director for the cutscenes once again.
#161 Napisany 06 września 2006 - 14:35
#162 Gość__* Napisany 06 września 2006 - 14:45
http://img158.imagev... ... _312lo.jpg
trzeba czekac na jakies lepszej jakosci scany lub oficjalne screeny od Capcom, bo tu mało widac (ale to DMC wiec o grafike nie ma co sie martwic)
#163 Gość__* Napisany 06 września 2006 - 15:13
Gdzie tam jest napisane ze na X360 ?
#164 Gość__* Napisany 06 września 2006 - 15:18
#165 Napisany 06 września 2006 - 15:20
#166 Gość__* Napisany 06 września 2006 - 15:24
#167 Napisany 06 września 2006 - 15:24
#168 Gość__* Napisany 06 września 2006 - 15:25
#169 Napisany 06 września 2006 - 15:31
Jestem w szoku o_O Panowie z Capcom zaskoczyli mnie mocno. Verg głownym bohaterem gry, możliwość łapania przeciwnika, Dante pokazujący się czasami. Może być ciekawie (i mam nadzieje, że tak będzie). Szczerze mówiąc jednak wolałbym powymiatać kolejny raz Dantem Dziwi fakt posiadania przez Vergila guna, choć gra bez broni palnej byłaby conajmniej dziwna. Design obu panów nierówny - Niebieski lata w całkiem fajnym stroju, a D. wygląda jak w DMC3. Myślałem, że się zmieni. Za to Capcom nie dostanie cudosów. Miecz Vergila - porażka, Yamato rox. Dante trzeci raz z Rebellionem Lubie ten miecz, ale, do diabła, on wyrzucił Alastora i Spardę na śmietnik czy jak? Graficznie nie jest aż tak źle, ale mogło być lepiej. Znając jednak żółto-niebieskich oni coś jeszcze z nią zrobią Intryguje mnie ta część niezmiernie, nie moge się doczekać kolejnych informacji i gejmpleju.What we know from the famitsu interview:
*
Nelo/Vergil is the main character. (Dante *might* be playable later in the game?) 4 shows what happens to Virgil/Nelo after DMC1.
Nelo/Vergil is the main character because Dante starred in the first 3 games (basically time for something new).
Game timeline is like this: 3 > 1 > 4 > 2.
Vergil/Nelo looks like Vergil because the red/silver/blue color scheme is an important symbol in the DMC games (think Snake's bandanna/Big boss' eyepatch).
Same combo system as DMC3, just being reworked/tweaked
Right arm has a draw/throw system so combo's aren't easily like in the other games (like say when you had to run to an enemy. Now you can draw them to you or send them away).
Dante is "grim and can't settle down" and will make appearances throughout the game.
Game is currently running at 60fps
Yuji Shimomura is the action director for the cutscenes once again.
#170 Napisany 06 września 2006 - 18:22
#171 Napisany 06 września 2006 - 18:40
#172 Gość__* Napisany 06 września 2006 - 19:32
...lol?
no i gdzie jest ten power PS3?
własnie, loltak pozwalam sobie stwierdzić, że od strony technicznej DMC 4 mnie nie powali, bo te skriny po prostu zalatują mi DMC 3 w wyższej rozdziałce i większą ilością przeciwników.
tu masz wszytsko wyjasnione (specialny screen dla takich fachowcow jak ty)
http://img378.imageshack.us/my.php?image=dmc4jb0.jpg
http://img378.images...age=dmc4jb0.jpg
PS. Powiadasz wieksza ilosc przeciwnikow?
hahaha, moze po tych scanach powiesz nam jak z animacja naszego hero?
#173 Napisany 06 września 2006 - 19:42
pozwalam sobie na niefachowe stwierdzenia właśnie dlatego, że nie jestem fachowcem, mój ty nieprzyjemny dla niefachowców ptysiu.(...) dla takich fachowcow jak ty (...)
ile razy mam jeszcze powtarzać, że chętnie odszczekam swoje słowa, gdy Cacpom z łaski swojej zapoda filmiki w wysokiej rozdzielczość oraz - oczywiście - wersję demonstracyjną na TGS, relacji z grania w którą nie omieszkam przeczytać? O_o
#174 Napisany 06 września 2006 - 20:18
To Capcom, to moc, to DMC4
#175 Napisany 06 września 2006 - 20:22
Jak to jest ? DMC4 dzieję się po DMC1 czy DMC3 ?
#176 Napisany 06 września 2006 - 20:26
#177 Napisany 06 września 2006 - 20:35
#178 Napisany 06 września 2006 - 20:37
przypuszczam, że jakby pierwszym medium, na jakim pokazano Lost Planet, byłyby tego typu skany a nie filmiki w 720p to odbiór mógłby być również dużo gorszy niż był, bo też można było powiedzieć, że to tylko coś tam w wysokiej rozdzielczości. Tak naprawdę to jednak na podstawie tych screenów nie można ocenić niczego.Mam nadzieję, że Capcom da takiego samego kopa graficznego jak z Lost Planet właśnie.ile razy mam jeszcze powtarzać, że chętnie odszczekam swoje słowa, gdy Cacpom z łaski swojej zapoda filmiki w wysokiej rozdzielczość oraz - oczywiście - wersję demonstracyjną na TGS, relacji z grania w którą nie omieszkam przeczytać? O_o
tylko nie pisz, że masz nadzieję, że Capcom wymiecie i nie jesteś uprzedzony. Ja się po protu dziwię, że w ogóle cokolwiek oceniasz na tych skanach.
#179 Napisany 06 września 2006 - 20:40
No ja bym powiedział, że Lost Planet to nie slasher, więc w swoim czołowym slasherze Capcom zapoda wykop między oczy o wiele większy ;]Mam nadzieję, że Capcom da takiego samego kopa graficznego jak z Lost Planet właśnie.
#180 Napisany 06 września 2006 - 20:46
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|