Forza Motorsport 4
#211 Napisany 27 sierpnia 2011 - 09:48
Forza 4:
Forza 3:
#212 Napisany 27 sierpnia 2011 - 09:54
#213 Napisany 27 sierpnia 2011 - 10:14
#214 Napisany 27 sierpnia 2011 - 10:19
Jak sie upre, to pozycze kinekta Jeden to akurat nie jest wielkim problemem, wystarczy na jeden wyscig pozyczyc kinekta.
Bardziej bym sie przejmowal acziwem za 80gs, a dokladniej tym czy czeka mnie kolejne 120h nudnej jazdy, bo po 50h robi sie to nudne- tru story.
#215 Napisany 27 sierpnia 2011 - 11:24
#216 Napisany 27 sierpnia 2011 - 11:27
#217 Gość_Taikun_* Napisany 27 sierpnia 2011 - 11:44
#218 Napisany 27 sierpnia 2011 - 12:20
Forzy szybko spadają cenowo, poczekaj kilka miesięcy i tanio wyrwiesz czwórkę. Ja mam taki plan, możnaby w końcu kupić pierwszego pudełkowego racera od czasu PGR4ja chyba kupie aż trójkę
#219 Napisany 27 sierpnia 2011 - 15:46
#220 Napisany 27 sierpnia 2011 - 15:49
#221 Gość_Taikun_* Napisany 27 sierpnia 2011 - 15:54
#222 Napisany 27 sierpnia 2011 - 19:28
#223 Napisany 27 sierpnia 2011 - 19:44
#224 Napisany 28 sierpnia 2011 - 07:21
#225 Napisany 28 sierpnia 2011 - 07:52
Też mam taki plan, ale nie wiem czy wytrzymam. 2 lata temu chciałem identycznie dotrzymać do świąt, ale kupiłem na premierę. Choć jak włączę trójkę, to może mi ciśnienie na czwórkę spadnie?Forzy szybko spadają cenowo, poczekaj kilka miesięcy i tanio wyrwiesz czwórkę. Ja mam taki plan, możnaby w końcu kupić pierwszego pudełkowego racera od czasu PGR4
BTW Gif genialny
#226 Napisany 28 sierpnia 2011 - 07:57
#227 Napisany 29 sierpnia 2011 - 09:55
Zwróćcie uwagę na wytłuszczone słowa!There's no doubt it's Turn 10's passion that's driving Forza 4, something that's evident when game director Dan Greenawalt shows off the one of the new tracks – Hockenheim - at Gamescom. Indeed, including Hockenheim in the game was almost like a personal ambition for Greenawalt because it was a circuit he had loved watching Formula 1 cars race around as a kid. It's this love for motorsport that has meant that not only is Hockenheim in the game, but it's playable at any time of the day. While it may not sound that impressive, driving around the Nordplum!e at sunrise is a very different experience from racing in the middle of the night. Choose the latter and visibility is obviously impacted dramatically, the dazzling glare of brake lights preventing you from having a clear view of the track when you're sandwiched in the middle of a pack of cars all vying for pole position. In stark contrast there's almost an air of calm when tackling the same race at dawn as the sun blinks over the horizon.
Czyżby jednak noc była w planach? Wiemy na pewno że różne pory dnia, ale w takim wypadku po co porównanie do środka nocy a nie między wschodem a zachodem słońca?
#228 Napisany 29 sierpnia 2011 - 12:52
Ale chodzi Ci o fragment pewnie o wschodzie słońca nad Nurbem i wybieraniu późniejszej pory. Potwierdzenie, że bedzie wybór pory dnia na trasach. Choć dynamiczna pora dnia np. w wytrzymałościówkach to by była bajka! W GT zmienia się na noc np. LeMans?
BTW włączyłem FM3 i na kierownicy mojej nie da się w to grać (Logi Drive FX). Na padzie dużo lepiej, szybciej Niestety, bo w Shifcie się na kierze gra genialnie. I zdążyłem się już zdenerwować na tą grę. Ale zobaczymy. Pogram by docisnąć calaka, a później zastanowię się nad FM4, raczej nie na premierę, mam w co grać.
#229 Napisany 29 sierpnia 2011 - 13:30
#230 Gość_Hellmans_* Napisany 29 sierpnia 2011 - 14:35
#231 Napisany 29 sierpnia 2011 - 14:47
#232 Napisany 29 sierpnia 2011 - 17:33
#233 Napisany 29 sierpnia 2011 - 18:08
#234 Napisany 29 sierpnia 2011 - 22:33
#235 Gość_Taikun_* Napisany 29 sierpnia 2011 - 22:36
#236 Napisany 29 sierpnia 2011 - 22:55
#237 Gość_Taikun_* Napisany 29 sierpnia 2011 - 23:05
No pewno, od tej większości pojazdów typu standard, a nie premium.
Większość wszystkich pojazdów w grze to standard gdybyś zapomniał
#238 Napisany 29 sierpnia 2011 - 23:32
#239 Napisany 29 sierpnia 2011 - 23:37
A 'Hog rzeczywście słabo wygląda, w Halo to zupełnie inny rodzaj karoserii.
#240 Napisany 31 sierpnia 2011 - 07:41
Świetne