Resident Evil Revelations I Mercenaries
#61 Napisany 11 czerwca 2011 - 07:06
#62 Napisany 11 czerwca 2011 - 14:25
#63 Gość_Kazuo_* Napisany 11 czerwca 2011 - 14:58
#64 Napisany 11 czerwca 2011 - 20:55
Nie ma to jak dystans...nie podoba mi sie ton w jakim mowisz o tej strasznej chorobie. przepros w odpowiednim temacie.
#65 Napisany 20 czerwca 2011 - 14:44
Official Nintendo Magazine UK 8,5/10
NGamer UK 8,2 /10
#66 Napisany 27 czerwca 2011 - 14:02
Nie można resetować zapisanego stanu gry w RE: Mercenaries. Capcom WTF. W tym jest jakaś logika czy po prostu Mercs jest na tyle okrojone, że nie ma czego kasować?
#67 Napisany 27 czerwca 2011 - 14:07
Oczywiście, że to przemyślana decyzja. Żeby trudniej było odsprzedać grę Czuję, że to obnizy wynik sprzedazy tej gry, ktora i tak mega hiciorem by nie byla pewnie, co pozwoli Capcomowi powiedziec ze posiadacze 3DS nie przeszli testu i przenoszą Revelations na PS Vita
#68 Napisany 27 czerwca 2011 - 16:23
#69 Napisany 27 czerwca 2011 - 16:27
#70 Napisany 28 czerwca 2011 - 21:54
#71 Gość_Taikun_* Napisany 28 czerwca 2011 - 22:03
#72 Napisany 28 czerwca 2011 - 22:13
#73 Napisany 28 czerwca 2011 - 23:49
#74 Napisany 29 czerwca 2011 - 00:42
problemy w framerate'm i praktycznie zadnej glebi. w pelnej cenie ostra zdziera
#75 Napisany 29 czerwca 2011 - 00:51
#76 Napisany 29 czerwca 2011 - 07:42
ign: 6.5
problemy w framerate'm i praktycznie zadnej glebi. w pelnej cenie ostra zdziera
To poczekam i na spokonie kupi sie jak stanieje
#77 Napisany 29 czerwca 2011 - 08:05
ONM: 8/10
Dlaczego na tapecie są te najbardziej krytyczne oceny? A co do gry... poczeka się aż stanieje.
#78 Napisany 29 czerwca 2011 - 09:13
Czyli wszystko jasne - CRAP. Merceneries did not save 3DS Czekamy na Revelations olo.
Nigdy nie wierzyłem w ta grę, Mercs powinno zostać bonusem a nie pełnoprawną grą, nigdy nie grałem w to dłużej jak kilka sesji.
#79 Napisany 29 czerwca 2011 - 10:31
#80 Napisany 29 czerwca 2011 - 12:18
#81 Napisany 29 czerwca 2011 - 12:50
Ja najbardziej zwracam uwage na oceny EG i GT, ogólnie moja opinia bardzo często pokrywa się z ich choć wiadomo są wyjatki.
#82 Napisany 29 czerwca 2011 - 13:28
#83 Napisany 29 czerwca 2011 - 15:42
Mnie przestała interesować jak okazało się, że to tryb gry sprzedawany jako osobna gra.Gra mnie przestala interesowac po informacji z tymi save'ami. Powinno kosztowac w dniu premiery 89zl
#84 Napisany 29 czerwca 2011 - 16:43
#85 Napisany 06 sierpnia 2011 - 12:58
- Akcja gry toczy się w 2005 roku (opowieść będzie się kręciła wokół jednostki BSAA).
- Chris i Jessica będą świadkami katastrofy lotniczej w górach (gdzieś w Europie).
- Większość dialogów w grze będzie taka jak w Kronikach wydanych na WII. Będziemy np. świadkami przekomarzania się Chris'a i Jessicy.
- Przeciwnicy bazujący na wodzie nie będą zarażeni "Wirusem T".
- Nowy Przeciwnik - Zmutowany Wilk. Wyobraź sobie Cerberusa, jako śnieżnego wilka, a nie dobermana - wraz z wystawionymi żebrami.
- Poszczególne rozdziały różnią się dla Chris'a i Jill. Jednak obie strony są prowadzone do tej samej pułapki.
- Nowa postać O'Brien - utrzymuje kontakt radiowy z Chris'em.
- Quick Time Events (OTE) powrócą .
- Data premiery szacowana jest na wiosnę przyszłego roku.
http://www.mwrc.pl/News/News.php
I skany
http://imageshack.us/g/155/ojjv3a.jpg/