Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dragon Age II

BioWare EA PS3 X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
453 odpowiedzi na ten temat

#31 Kradziej Napisany 17 sierpnia 2010 - 21:58

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Trailer fajny... w stylu BioWare - dwóch gości się nawala i heja. Szkoda troche, liczyłem na coś iście epickiego - urywki z bitew, gadki o przeznaczeniu (to akurat było), romanse itd :(
  • 0

#32 Godot Napisany 17 sierpnia 2010 - 22:00

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Ja w zasadzie nie muszę czytac tego tematu, oglądac filmików. I tak biorę w preorderze ^_^
  • 0

#33 Sotaku Napisany 17 sierpnia 2010 - 22:09

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 688 Postów:
Grając już w jedynkę mogę zapisać już ten tytuł w kajecie, choć już takimi filmikami mnie nie nabiorą :nie:
  • 0

#34 Gość_Zero_* Napisany 17 sierpnia 2010 - 22:12

Gość_Zero_*
  • Goście
Mimo że mnie DA:O trochę znudziło, to podobają mi się zmiany zapowiadane w grze i podążenie w kierunku ME2, i fakt że dostajemy gotową historię jednej postaci, dzięki czemu historia może nabrać niezłego pierdolnięcia. Nie wiem czy wezmę na premierę, czy pożyczę od kumpla, który pewnie kupi - ale ogram na bank jak najszybciej :)
  • 0

#35 fingus Napisany 17 sierpnia 2010 - 22:17

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 906 Postów:
A ja sobie życzę, aby walki w grze miały tyle dynamizmu, co z te z trailera (tego lub jedynki). :-D
Ale już widzę, jak pecetowcy zgrzytaliby zębami, że ktoś im zabrał rzut izometryczny. ;-)
W sumie to traktuję to trochę jak oszustwo - w trailerze pokazują dynamiczną, żywą akcję, a w grze mam parę kukieł stojących naprzeciw siebie i klepiących się bez życia. ;)
  • 0

#36 Gość_Carbon_* Napisany 18 sierpnia 2010 - 07:30

Gość_Carbon_*
  • Goście
Mass Effect 2 stoi głównie historią, która w Dragon Age nie wypada tak dobrze. Po części wynika to z faktu iż DAO to high fantasy, więc pewna sztampowość jest uzasadniona. W RPGach chodzi przede wszystkim o odgrywanie ról/roli i ME2 wpisuje się w te ramy, ale jeśli chodzi o mechanikę to bliżej tej grze do strzelanki z elementami rpg, niż do rasowej gry z gatunku. DA to właśnie klasyczny cRPG w którym ma sens tworzenie mocnego buildu Tanka, Healera, DD, DPS, AoE, CC, itp i teoretycznie każdy rozdzielany punkt doświadczenia jest na wagę złota. W walce by optymalnie wykorzystywać taką drużynę potrzebny jest czas, a nie pośpiech (dynamika). Dlatego od zawsze tak dobrze sprawdza się aktywna pauza i rzut izometryczny. ME to nadal świetny rpg, ale w zestawieniu z DAO zupełnie inny. Dlatego nie chcę, żeby obie gry pod względem mechaniki zbliżały się do siebie, tyko szły w innych, jak dotychczas, kierunkach.
  • 0

#37 Kradziej Napisany 18 sierpnia 2010 - 08:34

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

Po części wynika to z faktu iż DAO to high fantasy, więc pewna sztampowość jest uzasadniona.

I wszystko byłoby super, gdyby nie zapowiedzi BioWare, w których Dragon Age miał być dark fantasy - z niejednoznacznością, brutalnością, dosadnością, którą taki setting wymusza.

Dlatego nie chcę, żeby obie gry pod względem mechaniki zbliżały się do siebie, tyko szły w innych, jak dotychczas, kierunkach.

Jeśli chodzi o potyczki itd. - zmienia się tylko wersja konsolowa, pecetowcy otrzymają klasyczny rzut izometryczny, aktywną pauzę i mocno taktyczne walki. Jeśli zaś chodzi o "gotowego" bohatera - jak dla mnie to świetne posunięcie. Pokazuje, że BioWare planuje zrobić z DA2 coś naprawdę dużego, z epicką fabułą. Origins było klasycznym drużynowym RPGiem, ze wszystkimi ograniczeniami tej niszy, wywodzącymi się jeszcze z pierwszego Baldura. A więc w dialogach decydujacych o losie swiata postaci stoją jak kołki, a twórcy nie zdecydowali się na żadne urozmaicenia w potyczkach. Pewnie, końcowa bitwa była fajna, ale ja nie obraziłbym się na starcia w jakichś ciekawszych okolicznościach (na statku/łodzi, podczas sztormu?). Fajnei by też było poprowadzić wojsko do bitwy - nie w formie RTSa oczywiscie, ale wydajac polecenia dialogami. Itd, itp.
  • 0

#38 Sotaku Napisany 18 sierpnia 2010 - 09:18

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 688 Postów:
Nic mnie bardziej nie denerwuje w DA:P niż to, że moja postać milczy, nie umiem się do tego przyzwyczaić, już bardziej bym zdzierżył, że kwestie podzielone są tylko na męskie i żeńskie, bez różnic w głosie dla innych ras...pewnie na ps3 nie byłoby problemu, ale na X-ie już mogłoby wyjść o płytkę więcej...dlatego wolę mieć narzuconego bohatera niż mojego, ale milczącego
  • 0

#39 Godot Napisany 18 sierpnia 2010 - 09:22

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Faktycznie, te kilkaset słów, które wypowiadałaby główna postac to co najmniej ze 4GB danych :lol:
  • 0

#40 Sotaku Napisany 18 sierpnia 2010 - 09:28

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 688 Postów:
Jak dziecku postaram Ci się to wytłumaczyć dużymi literami
NIE NOWĄ PŁYTKĘ, ALE PRZEPEŁNIĆ PŁYTKĘ Z DANYMI CO WYMUSIŁOBY DODANIE NASTĘPNEJ
doszło???
  • 0

#41 Godot Napisany 18 sierpnia 2010 - 09:30

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Tylko po co mieliby to robic?
  • 0

#42 Danteusz Napisany 18 sierpnia 2010 - 09:30

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Kilkaset słów x 6 typów bohatera x ileś wersji językowych - robi się dużo danych. Nie wiem ile zajmuje wersja X360, na PC jest instalka 20 GB
  • 0

#43 Godot Napisany 18 sierpnia 2010 - 09:31

Godot

    Everyone has a price!

  • Forumowicze
  • 23 619 Postów:
Instalka wersji X360 zajmuje 6GB.
  • 0

#44 Gość_Carbon_* Napisany 18 sierpnia 2010 - 10:16

Gość_Carbon_*
  • Goście
Nowy bohater czy narzucona postać - dla mnie bez różnicy.
Niemy czy nie.. Hmm. Zawsze tak było, więc nawet nie zwróciłem uwagi.
  • 0

#45 Gość_Carbon_* Napisany 21 sierpnia 2010 - 13:18

Gość_Carbon_*
  • Goście
Wrażenia z DA2 dotyczące początku pierwszego rozdziału.. opis mechaniki, ale również spoilery fabularne:

http://uk.xbox360.ig.../1112943p1.html
  • 0

#46 Sylvan Wielki Napisany 08 września 2010 - 12:49

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 618 Postów:
Dodany obrazek
W ostatecznym rozrachunku, może wyjść bardzo dobra graficznie gra.

Tutaj natomiast, żeńska wersja bohatera:

klik
  • 0

#47 Cudak Napisany 08 września 2010 - 13:34

Cudak

    cześć

  • Forumowicze
  • 25 980 Postów:
Imo, na tym zdjęciu postać żeńska prezentuje się jak dla mnie ciekawiej niż ten Hawk, czy jak mu tam. Co do grafiki to dla mnie ważniejsza jest jednak strona, w którą podąża seria. Nareszcie bohater przemówi, no i historia ustalona dla jednej postaci pozwala na wprowadzenie jakiś zayebistych akcji. Już się nie mogę doczekać :skacze:
  • 0

#48 Sylvan Wielki Napisany 08 września 2010 - 13:52

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 618 Postów:
Masz rację. Niemniej lepiej otrzymać DA II z oprawą, jak na zdjęciu po prawej.
  • 0

#49 Cudak Napisany 08 września 2010 - 14:04

Cudak

    cześć

  • Forumowicze
  • 25 980 Postów:
Dla mnie grafika nie jest najważniejsza, ale im lepsza tym lepiej. Jakby została taka... "nudna" jak na zdjęciu po lewej to chyba nawet ja po jakimś czasie zacząłbym narzekać. Więc mam nadzieję, że będzie więcej "życia" i grafika będzie przyjemna dla oka.
  • 0

#50 Kradziej Napisany 08 września 2010 - 17:17

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Pani Hawke wygląda SUPER! Choć, jak to mam w zwyczaju, pierwsze i główne do eksportów sejwów do trójeczki będzie przejście męską postacią - jak rolplejować, to na całego, nie? ;)
Z innej beczki: dobrze pamiętam, że BioWare wspominało coś o imporcie sejwów do którejkolwiek wersji gry niezależnie od tego, na jakiej platformie graliśmy w Origins?
  • 0

#51 Gość_Zero_* Napisany 08 września 2010 - 17:22

Gość_Zero_*
  • Goście

Pani Hawke wygląda SUPER!

Dokładnie. Aż złamałbym swoją zasadę i zagrał dupeczką :^^:

Z innej beczki: dobrze pamiętam, że BioWare wspominało coś o imporcie sejwów do którejkolwiek wersji gry niezależnie od tego, na jakiej platformie graliśmy w Origins?

A w ogóle da się ładować w DAII save z jedynki, skoro to całkowicie nowa historia ?
  • 0

#52 Kradziej Napisany 08 września 2010 - 18:15

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

A w ogóle da się ładować w DAII save z jedynki, skoro to całkowicie nowa historia ?

Da. Jednak jej akcja dzieje się przez jakiś czas równolegle z Origins.
  • 0

#53 MaxVarEmreis Napisany 28 września 2010 - 19:35

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:
Gameplay.



Mało zachęcająco to wygląda :/





  • 0

#54 117 Napisany 28 września 2010 - 19:38

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
wyglada za***iscie... w szczegolnosci docenia sie widoczne zmiany jak sie ma na koncie skonczona jedynka ktora miala zwalone sterowanie i system walki.
  • 0

#55 Gość_Zero_* Napisany 28 września 2010 - 19:40

Gość_Zero_*
  • Goście
h&s !!! yeeeee
  • 0

#56 MaxVarEmreis Napisany 28 września 2010 - 19:45

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

wyglada za***iscie... w szczegolnosci docenia sie widoczne zmiany jak sie ma na koncie skonczona jedynka ktora miala zwalone sterowanie i system walki.

Wymiękam... z zarabistego, staroszkolnego, RPGa zrobić h&s... no, ale widzę, że Ty to łykasz. 



  • 0

#57 Gość_Zero_* Napisany 28 września 2010 - 19:49

Gość_Zero_*
  • Goście

Wymiękam... z zarabistego, staroszkolnego, RPGa zrobić h&s... no, ale widzę, że Ty to łykasz. 


Na konsolach DA1 było h&s ze zjebanym sterowaniem, teraz jest h&s z usprawnionym sterowaniem. Zresztą nie wiem czego oczekiwałeś, już po pierwszych zapowiedziach wiadomo było że pójdą w stronę ME2 :) ciekawe czy wersja na PC będzie wyglądała tak samo czy bedzie jak z DA:O
  • 0

#58 Wezyr Napisany 28 września 2010 - 19:51

Wezyr

    nihil novi sub sole

  • Forumowicze
  • 10 412 Postów:
Mnie denerwuje, ze BioWare, ktore kocham za Mass Effect daje gre bez wyboru postaci :x
  • 0

#59 Gość_Carbon_* Napisany 28 września 2010 - 19:51

Gość_Carbon_*
  • Goście
Tak Zeratul, jedynka miała zwalony system walki :rolleyes: Przecież ta gra miała b.dobrą mechanikę tworzenia buildów postaci znanych z klasycznych RPGów takich jak Tank, Healer, DD, DPS, AoE, CC, itp. które później świetnie przekładały się na taktyczną walkę. Fakt, że najlepiej na PC z rzutem izometrycznym, ale kończąc grę trzykrotnie na konsoli na nightmare specjalnie nie narzekałem.

O wow !! Dwójka zapowiada się na prostackiego pod względem mechaniki RPGa na modłę ME2.
  • 0

#60 Kradziej Napisany 28 września 2010 - 19:59

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

ciekawe czy wersja na PC będzie wyglądała tak samo czy bedzie jak z DA:O

Wydaje mi się, że juz sto razy to pisałem w tym wątku: BioWare mówiło, że na PC gra zostanie klasycznie klasyczna.
  • 0



Inne z tagami: