- Nightfall still drops sh*t
#6031 Napisany 08 kwietnia 2016 - 12:06
#6032 Napisany 08 kwietnia 2016 - 12:20
wczoraj odpaliłem destini, wbiłem do towera, przywitały mnie problemy z połączeniem chyba gierka nie chce żebym do niej wracał
#6033 Napisany 10 kwietnia 2016 - 16:08
Zgadzam się w 100%. Do teraz nie mogę uwierzyć co ci ludzie pi*rdolili na tym strimie Jedno wielkie WTF?!
#6034 Napisany 13 kwietnia 2016 - 15:36
Zrobiłem wczoraj PoE 41 i 42 i z dwie misje. Udało mi się otworzyć dwie egzotyczne bronie 320+ z paczek które trzymałem w vault. Dostałem pulse na 325 z PoE i zmieniłem kolorek na niebieski. Podoba mi się, w szczególności, że odpocząłem trochę od Destiny więc ponowne wejście do gry jest świeże, a jako, że update nie zmusza do jakiegoś ostrego grindu i farmy to można na luzie się pobawić. To nie to samo jak wychodzi nowy dodatek i się gra ostro 24/7 żeby lvl wbić żeby na raida się dostać. Teraz można na luzie się pobawić bo mechanikę wszystkiego się zna, a PoE na 42 można spokojnie wysolować, więc jest luzik. Szkoda, że pozostałych dwóch raidów nie podbili i odświeżyli, bo Destiny dalej przez to cierpi na brak contentu.
#6035 Napisany 14 kwietnia 2016 - 12:34
Coś tam pobiegałem, zagrałem dwa czy trzy mecze w multi, porobiłem jakieś questy na miecz. I już mi się znudziło. Może sprawdzę arenę. Może popykam trochę w pvp żeby sprawdzić w którą stronę tam teraz wieje.
#6036 Napisany 14 kwietnia 2016 - 13:47
#6037 Napisany 14 kwietnia 2016 - 20:02
#6038 Napisany 15 kwietnia 2016 - 14:57
Zobaczymy jak dzisiaj będzię w trialsach, ale po kilku meczach w PVP bardzo mi się zmiany podobają. Heavy wypada tylko raz, dużo mniej zielonej amunicji, praktycznie każdy mój zgon jest od innej broni Wydaje mi się, że jest mniej "sweaty", a bardziej zabawowo. Aha, z voidwalkera po patchu zrobił się Bóg Multi
Prison of the elders challenge mode jest banalny, krótki (max 15 minut) i sypie nagrodami jak szalony. Za pierwszym razem nie zrobiliśmy z Szikakiem i THC nawet 30 tysięcy punktów, za drugim jak już zaczęły się kombinacje na jak nawiększy score udało się prawie do 50 tysięcy dobić. Taki tryb Destiny-arcade, zajebiste Mam nadzieję, że Bungie w końcu zrobi też 100% kopię firefight z Halo: Reach, D jest idealne do tego. To, prywatne mecze w multi i dalsza ścieżka pozytywnych zmian w ogólnej mechanice i po D2 nie będzie co zbierać z innych gierek
#6039 Napisany 07 maja 2016 - 15:53
#6040 Napisany 07 maja 2016 - 15:58
W jakim celu chcesz takie materiały?
#6041 Napisany 07 maja 2016 - 16:10
Pewnie chce zaorać Zeratula.
#6042 Napisany 07 maja 2016 - 16:58
Moim zdaniem właśnie chce wpoić sobie dużo informacji o mechanice gry, aby potem w innym miejscu w sieci błyszczeć na temat gry udając, że w nią grał. ;]
#6043 Napisany 07 maja 2016 - 19:44
#6044 Napisany 07 maja 2016 - 20:26
#6045 Napisany 07 maja 2016 - 23:07
#6046 Napisany 20 maja 2016 - 11:30
#6047 Napisany 20 maja 2016 - 11:37
Trochę żałuję, że nie znalazłem chwili na sprawdzenie giereczki po tym nowym patchu, warto może obadać te wyzwania w PoE, areny całkiem mi się podobały.
#6048 Napisany 20 maja 2016 - 14:08
Wstyd się przyznać, też jestem na niewymuszonym odwyku od 2 tygodni
#6049 Napisany 20 maja 2016 - 14:20
#6050 Napisany 20 maja 2016 - 14:23
Rozumiem, że nie czytałeś jeszcze wiadomości na PSN od Neya dziś, nie?
#6051 Napisany 20 maja 2016 - 16:04
Wszystko fajnie, raid fallenowy może być zajebisty (shanki i dregi zawsze na propsie), ale to tylko kolejna zapchajdziura przed D2 Ile jeszcze przyjdzie czekać na tego mesjasza?
Wiadomo, że najlepsze pomysły na które wpadli/wpadną już do sequela wcisną, a ten Rise of Iron to będzie czuje takie the best of wcześniej wyciętego contentu Co oczywiście nie przeszkodzi mi zamknąć japska w kapska i orać do przygu
@Fingus
Jakoś przesadnie dużo nie straciłeś. Solo rzeczy to kupsko straszne, a nowy prison jest zależnie od modyfajerów albo mega zajebisty albo mega wkurwiający. Są takie modyfikacje, że aż chce się wspólnie kombinować na najwyższe comba punktowe, a są takie, że się... nie chce Na pewno żałuj tygodnia gdzie chodziło głównie o produkcje orbów i builda trzeba było pod to budować. Chyba byś się w tym odnalazł To jest w sumie dobre, że każdy tydzień wymusza trochę inne ułożenie skilli postaci i zupełnie inne bronie, tak powinno być w D i to mi się podoba
Multi jest IMO w najlpszym punkcie w historii, lagów nie ma za dużo, balans broni jest z kilkoma wyjątkami na akceptowalnym poziomie tylko np w trialsach czuć, że ilość graczy "niedzielnych" (aka jak to Szikak mówi "batonów") się stanowczo zmniejszyła. Kilka tygodni pod rząd nie mieliśmy szans dostać się na latarnie. Nie wiem co się w zeszły piątek zmieniło bo nagle dostawaliśmy takie słabe mendy, że trójka Taikunów by zrobiła flawlessa, chyba jedną rundę przegraliśmy przez 7 meczów Tyle, że to był jakiś mega fart albo giereczce coś się powaliło
Najważniejszą rzeczą tego apdejtu jest rewelacyjnie zrobione levelowanie (cały czas czuć progres) i spora customizacja postaci (jeśli chodzi o to co najważniejsze - wygląd ). Aha jeszcze bronie u Variksa to poezja, ale grind na nie jest pojebany #staredobreD
#6052 Napisany 20 maja 2016 - 16:26
Nawet takie batony jak Driver, Jarek czy ja odpadły. Ach, zagrałbym se jakieś dobre trialsiwo
O co chodzi z tym bugiem heavy? Jak to się robiło? Z czystej ciekawości pytam.
Chyba wrócę do okazjonalnych meczyków w D, jakąś arenę też bym pociągnął, no i raid na hardzie
Przeczytałem więcej o tym dodatku (czyli tyle, co na pd.com), masz rację Neyu, fallenowy raid to jest to, fajnie, że pamiętasz jak rzucając giereczkę po raz drugi ( ) wspominałem, że tego najbardziej mi będzie brakowało
No i teraz skumałem, że ten chłop ze zdjęcia to Saladin, i że to wszystko będzie związane z tematyką znaną z IB.
Bronie/pancerz z raidu
Od dziś wracam do D!!
#6053 Napisany 03 czerwca 2016 - 15:52
W czwartek o 19 na twitchu Bungie zaprezentuje nowy dodatek (fallenowy raid i Saladyn z żelaznego bonera jako ważna postać - chyba Daddy za tym stoi ). Dziwne rozwiązanie bo E3 za rogiem i nie wiem czy to nie znak, że na konfie Sony mistrzowie z Bungie pokażą mesjasza mesjaszy - DESTINY 2 Już kiedyś jednego dnia zaprezentowali po raz pierwszy ODST i Reach (obie przegenialne swoją drogą - Bungie ) więc kto wie?
#6054 Napisany 03 czerwca 2016 - 15:55
#6055 Napisany 03 czerwca 2016 - 20:20
Szukam jakichś ciekawych artykułów na temat mechaniki Destiny. Ale nie kompendium klas/broni/whatevz, a ogólnego flowu gry od matchmakingu, przez progres w ramach misji, po znaczenie dla rozwoju postaci. Taką dekonstrukcje mechaniki. Ktoś coś widział? Może być tekst, może być wideo.
W czym mogę pomóc?
#6056 Napisany 08 czerwca 2016 - 20:54
http://www.vg247.com...4-and-xbox-one/
#6057 Napisany 09 czerwca 2016 - 07:59
Deus Ex-Xcom-Disho2 i DLC do D, co za miesiąc będzie
It is set beyond the now-collapsed Cosmodrome wall in a new area of Earth called The Plaguelands. New story missions, a new strike, a new raid, a new social space, a new enemy type plus fresh gear and a Light level cap increase are all included.
Prawdopodobnie Bungie wreszcie oleje PS3 i X360.
#6058 Napisany 09 czerwca 2016 - 08:10
nowy rajd? oł je
#6059 Napisany 09 czerwca 2016 - 11:07
Pre-Order Destiny: Rise of Iron and get Iron Gjallarhorn
A to ch*je.
#6060 Napisany 09 czerwca 2016 - 11:09
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
TriggerHEART ExelicaRozpoczęte przez Tawotnica , 08 maj 2024 Warashi, Cosmo Machia, arcade, DC i 4 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone TrilogyRozpoczęte przez ACZ , 07 mar 2024 GSC Game world, PS5, PS4, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|