Resident Evil: Operation Raccoon City
Rozpoczęte przez
Raikoh
, 25 02 2011 23:23
Slant Six Games Capcom PS3 X360 PC
249 odpowiedzi na ten temat
#121 Napisany 12 stycznia 2012 - 21:01
Fajnie to wygląda, przypomina mi troche MGO.
#122 Napisany 12 stycznia 2012 - 21:23
No split, no buy. D'oh!
#123 Napisany 13 stycznia 2012 - 10:43
No, całkiem nieźle. Sądzę, że zakupię tę grę.
#124 Napisany 19 stycznia 2012 - 22:15
Acziki:
http://www.xbox360ac...y/achievements/
Jeśli tylko multi będzie tak wciągające, jakbym tego chciał i zrobienie misji na S+ nie będzie przegięcie trudne, to może być platyna.
http://www.xbox360ac...y/achievements/
Jeśli tylko multi będzie tak wciągające, jakbym tego chciał i zrobienie misji na S+ nie będzie przegięcie trudne, to może być platyna.
#125 Napisany 19 stycznia 2012 - 23:53
Miodzio. Jest dynamicznie i intensywnie. Może nie mamy do czynienia z grą rewolucyjną ale na pewno mamy tu przykład gry rewelacyjnej.
#126 Napisany 20 stycznia 2012 - 13:26
Tylko żeby to były głównie zadania do wykonywania przez graczy w cooperacji, coś jak competetive z Resistance 2, jeśli to będzie zwykłe multi gracze vs gracze to do pieca...
#127 Napisany 20 stycznia 2012 - 21:34
Żeby to się nie nudziło, po prostu.
W ogóle nie interesowałem się tą grą, nie wiem czemu. Dobra, wiem: boję się, że będzie nudne i po przejściu nie będzie co robić. Boję się, że nie będzie jak Left 4 Dead, który przy każdym przejściu był bardzo inny, a nawet jeśli nie, to i tak było dużo sposobów na przejście danej planszy i dotrwanie do końca. Jak będzie coś takiego + miejscówki znane z RE2 & RE3, to podjarka.
W ogóle nie interesowałem się tą grą, nie wiem czemu. Dobra, wiem: boję się, że będzie nudne i po przejściu nie będzie co robić. Boję się, że nie będzie jak Left 4 Dead, który przy każdym przejściu był bardzo inny, a nawet jeśli nie, to i tak było dużo sposobów na przejście danej planszy i dotrwanie do końca. Jak będzie coś takiego + miejscówki znane z RE2 & RE3, to podjarka.
#128 Napisany 21 stycznia 2012 - 17:32
Ogólnie dla mnie ta gra stała się podjarką kiedy się o niej dowiedziałem
#129 Napisany 22 stycznia 2012 - 00:04
jeśli gra nie spełni moim oczekiwań względem mechaniki (bo cała reszta mnie jara) to odpada na starcie - przydałoby się jakieś demo abym to sam "pomacał" ? gra dla mnie only coop, więc już nakręciłem kilku znajomych - oby produkt im się udał.
#130 Napisany 24 stycznia 2012 - 18:17
I wystarczy żeby jeszcze zrobili Daily Challange jak w U13 i mamy grę marzenie w świecie RE. Już sobie wyobrażam te nocki w residenta.
#131 Napisany 24 stycznia 2012 - 19:10
Mnie wraz z trailerem RE6 ten spin-off przestał zupełnie interesować. Może kiedyś tam sprawdzę. Na razie piorytetem jest Revelations.
#132 Napisany 25 stycznia 2012 - 23:21
A ja ze wszystkich 3 najnowszych RE najbardziej interesuję się właśnie tym.
#133 Napisany 26 stycznia 2012 - 19:55
Ja również. Fajne ekipy do wyboru.
#134 Napisany 01 lutego 2012 - 13:08
Trochę z multi, jest Nemesis pokazany przez chwile.
#135 Napisany 04 lutego 2012 - 15:22
Patrząc na te Gameplaye stwierdzam, ze jeśli w nią zagram to chyba z sentymentu do RE - Racoon City, Huntery, Tyranty, Lickery, znane postacie i td. Jakby nie patrzeć to się kojarzy z częścią drugą i trzecią, które są jednymi z lepszych Residentów. Oprawa troszke kuleje i nieco odpycha w moim odczuciu. Wygląda to jak jakiś staroć. Ale ma ten lekko kiczowaty klimat widoczny chociażby w nazwach broni. Generalnie nie będzie to na pewno must buy, ale tytuł mam na uwadze.
#136 Napisany 04 lutego 2012 - 22:48
#137 Napisany 11 lutego 2012 - 14:54
Szybki przelot po trybach multi:
Tu Heroes:
Na GT jest tego więcej, więc jak kogoś, to niech zluka.
Tu Heroes:
Na GT jest tego więcej, więc jak kogoś, to niech zluka.
#138 Napisany 17 marca 2012 - 15:50
hakerzy odkryli, ze i w tej grze dlc bedzie juz na plycie.
na takie zagrywki juz interanauci wymyslili nazwę - Disc Locked Content.
na takie zagrywki juz interanauci wymyslili nazwę - Disc Locked Content.
#139 Napisany 17 marca 2012 - 16:14
Coś znaleźli oprócz darmowego DLC i tego ekskluzywnego (też darmowego) dla 360?
#140 Napisany 17 marca 2012 - 16:20
nie wiem
#141 Napisany 17 marca 2012 - 16:25
To się ps3site nie postarał.
#142 Napisany 17 marca 2012 - 17:23
Dobra nazwa .hakerzy odkryli, ze i w tej grze dlc bedzie juz na plycie.
na takie zagrywki juz interanauci wymyslili nazwę - Disc Locked Content.
Ktoś coś powinien z tym zrobić, do sądu k*rwy podać .
#143 Napisany 19 marca 2012 - 15:23
Nie ma to jak mieć wszystko na płycie ale aby tego używać to trzeba płacić. Bójcie się Boga producenci gier.
#144 Napisany 19 marca 2012 - 15:34
Jak dobrze, że jeśli zdecyduje się w to zagrać nie dam się wyruchać przez Capcom. ;]
#145 Napisany 19 marca 2012 - 17:18
Wiele by zmieniło, gdyby nie dali tego na płycie, tylko kazali dodatkowo ściągnąć?
#146 Napisany 19 marca 2012 - 17:35
Widzę, że nie rozumiesz czym jest DLC. DLC to Downloadable content czyli zawartość udostępniona przez producenta przez internet, a ono jest od razu na płycie, więc ta zawartość mogła być włączona do zawartości gry, a jest to DLC czyti osobny kontent. Pytanie po co?
#147 Napisany 19 marca 2012 - 18:16
Ale co to ma za znaczenie, że "mogłaby"? Mogłaby też być włączona jakaś inna gierka, którą wydają w podobnym czasie albo nawet coś z zeszłego roku. Mogłaby ale nie musiała. Sprzedają Ci pewną zawartość, a inną oferują za dodatkową opłatą. Można załamywać nad tym ręce albo tego nie akceptować, ale to, czy jest to na płycie, czy do ściągnięcia jest już kompletnie bez znaczenia. Istotniejsze jest - czy podstawowa zawartość jest warta swojej ceny i czy dodatek jest wart swej ceny. A czy na płycie, czy nie - co za różnica?
#148 Napisany 19 marca 2012 - 18:19
Taka, że często producenci mówią, że DLC robią albo na końcowej fazie pracy nad właściwą grą, albo już po zakończeniu prac nad grą i wysłaniu gry do tłoczni, a potem się okazuje, że DLC jest na płycie.
#149 Napisany 19 marca 2012 - 19:03
To, że DLC jest już na płycie nie oznacza, że kłamali... Mogli robić je po skończeniu gry właściwej. Nie każdy członek ekipy bierze przecież udział w pracach na sam koniec projektu (np. artyści). Zamiast się obijać, niech robią ciuszki czy inne pierdoły. Zawartość mogła też powstawać równolegle z grą, ale od początku była planowana jako DLC, miała swój budżet i kilka osób tylko nad tym siedziało etc. Jak pisze fingus, co za różnica? Lepiej nawet jak jest na płycie, bo potem zamiast grać siedzisz i ściągasz kilkaset MB (np. Catwoman w Batman: AC). Nikt też nie każe tych pierdół kupować. Ja bym w życiu nie wydał kasy na skin broni albo alternatywny kostium.
#150 Napisany 20 marca 2012 - 12:16
W sumie racja. Najważniejsza jest podstawka. Moje przypuszczenia co do myślenia producentów (pewnie od lat znane): "Jeśli im się spodoba to kupią".
Jeśli mi się spodoba to nie mam nic przeciwko abym mógł to kupić. To samo z nowym MK, podobało mi się to kupiłem postacie. Gdyby było inaczej to bym kasy nie wydawał.
Jeśli mi się spodoba to nie mam nic przeciwko abym mógł to kupić. To samo z nowym MK, podobało mi się to kupiłem postacie. Gdyby było inaczej to bym kasy nie wydawał.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Animal WellRozpoczęte przez burnstein , Dzisiaj, 17:56 PS5, PC, Switch, Metroidvania i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
TriggerHEART ExelicaRozpoczęte przez Tawotnica , Wczoraj, 08:34 Warashi, Cosmo Machia, arcade, DC i 4 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|