Skocz do zawartości

Zdjęcie

Resident Evil: Operation Raccoon City

Slant Six Games Capcom PS3 X360 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
249 odpowiedzi na ten temat

#61 Shinigami Napisany 15 kwietnia 2011 - 13:21

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Wywiadzik:


Ciekawy motyw z wykorzystywaniem zombiaków do zabijania przeciwników i z tym, że przyciąga ich krwawienie postaci gracza. Jest już także jasne, że ps3site jak zwykle daje się ponieść wyobraźni - umarlakami w multi się nie gra. Walki odbywają się w trybie 4 na 4.
  • 0

#62 Zwyrol Napisany 22 kwietnia 2011 - 16:04

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:
http://img808.images...0/wer23t245.jpg

Fake, czy nie?
  • 0

#63 MarcheLLo7 Napisany 22 kwietnia 2011 - 17:14

MarcheLLo7

    Blanka

  • Narybek
  • 195 Postów:
Wygląda kiepsko, ale Nemesis RLZ (STARSSS!!!) :razz:
  • 0

#64 Zwyrol Napisany 30 maja 2011 - 22:58

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:

Playstation: The Official Magazine podaje kilka szczegółów dotyczących rozgrywki, część z nich była nam znana już wcześniej.

Oto ich lista:

- w grze pojawi się podział na cztery klasy postaci: Recon, Medic, Surveilance i Heavy Weapons. Przykładowo, Recon będzie poruszał się nieco szybciej niż Medyk, za to specjalista od ciężkiej broni zada przeciwnikom najwięcej szkód i obrażeń,

- w grze będzie można wybierać spośród 9 różnych umiejętności oraz 12 rodzajów broni palnej, gracz od początku będzie mógł wybrać tylko jedną z nich,

- w grze będzie coś takiego jak tryb attack team - ekipa będzie zbierać potrzebne do zwycięstwa punkty za pozostałe życia, zabitych przeciwników (5 pkt za każde zabicie), więcej punktów zyska za oponentów specjalnych (hunter) oraz za (uwaga) sprowadzenie zombie na swoich rywali,

- wrogowie to m.in. zombie, huntery, tyranty, żołnierze jednostki Spec Ops oraz Leon Kennedy,

- system strzelania będzie się różnił znacząco od tego z klasycznych residentów - możliwe będzie strzelanie w ruchu, a także prowadzenie ognia oślepiającego oraz regenerowania zdrowia,

- w grze pojawi się możliwość walki wręcz, co pozwoli wyjść z opresji w momencie otoczenia przez wrogów, mówi się wręcz o akrobacjach w stylu kung-fu,

- zombie będą mogły być użyte jako "żywe" (;)) tarcze,

- jeżeli zranimy przeciwnika, zapach wydobywający się z rany może zwabić do tego miejsca zombie.


http://www.mwrc.pl/News/News.php
  • 0

#65 Shinigami Napisany 30 maja 2011 - 23:07

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Kilka rzeczy wiadomych, kilka nowych. Brzmi bardzo ciekawie.
  • 0

#66 Zwyrol Napisany 30 maja 2011 - 23:14

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:
Na pewno fajnym patentem będzie wabienie zombiaków na rannych, może być zabawnie jak na kogoś zleci się całe stadko.

Ciekawi mnie jeszcze ta walka wręcz, a konkretnie jak to będzie rozwiązane. Czy będzie to jak w RE4/RE5 możliwość ataku melee po wytrąceniu z równowagi przeciwnika, czy wrzucą po prostu jakieś ataki pod jeden przycisk i będzie je można płynnie łączyć ze strzelaniem. Oby to była ta druga opcja. Już sobie wyobrażam akcję, gdzie wrzucam zombiakowi granat w mordę i kopem posyłam go w resztę ferajny.
  • 0

#67 Shinigami Napisany 30 maja 2011 - 23:18

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Osobiście najbardziej jestem ciekaw chodzenia podczas strzelania ;D
  • 0

#68 Zwyrol Napisany 05 czerwca 2011 - 15:41

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:
Trailer


  • 0

#69 Zeus-Nelson Napisany 06 czerwca 2011 - 12:42

Zeus-Nelson

    Viking

  • Moderatorzy
  • 5 614 Postów:
Zdubluje trailer bo tamten usunięto ;)



Jak dla mnie szału nie ma, ale jeśli pod względem rozgrywki gra będzie dawać radę to chętnie w nią zainwestuje.
  • 0

#70 fingus Napisany 06 czerwca 2011 - 13:26

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 907 Postów:
Będzie coop offline jak w RE5? Jeśli tak, to słodko i murowany must have. :-D I to w dwóch wersjach.
  • 0

#71 Shinigami Napisany 06 czerwca 2011 - 13:32

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Mam nadzieję, bo bez tego byłaby porażka.
  • 0

#72 Zwyrol Napisany 07 czerwca 2011 - 21:30

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:
Gameplay, nawet daje radę!


  • 0

#73 Shinigami Napisany 07 czerwca 2011 - 22:21

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Trochę anemicznie, ale nie jest źle.
  • 0

#74 Zwyrol Napisany 07 czerwca 2011 - 22:22

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:
Strzelanie muszą poprawić, bo większość kul nie robi żadnego wrażenia na wrogu.
  • 0

#75 Cudak Napisany 07 czerwca 2011 - 22:36

Cudak

    cześć

  • Forumowicze
  • 25 980 Postów:
Nie wygląda tragicznie. Wolałbym jednak pełnoprawną szóstkę.
  • 0

#76 Zwyrol Napisany 07 czerwca 2011 - 23:54

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:
Jeszcze jeden, dobra jest walka wręcz. ;]


  • 0

#77 Shinigami Napisany 08 czerwca 2011 - 00:06

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Laska przykuca za osłoną i nie chowa się cała, niedobrze. Walka oczywiście spoko.
  • 0

#78 Shinigami Napisany 08 czerwca 2011 - 12:24

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Albo Amerykańce nie umieją grać, albo kule czasami nie trafiają w cel.

  • 0

#79 Shinigami Napisany 10 czerwca 2011 - 17:32

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Stejdż szoł:


Jednak można zakazić się wirusem i zzombiaczeć. Postaci jest szóstka, ale w dowolnym momencie można mieć w drużynie tylko czwórkę.
  • 0

#80 Zwyrol Napisany 26 czerwca 2011 - 12:35

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:
Okładka

Dodany obrazek
  • 0

#81 Zwyrol Napisany 12 lipca 2011 - 16:02

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:
Jak to słabo wygląda...


  • 0

#82 Zwyrol Napisany 12 lipca 2011 - 17:31

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:
Dłuuuugi gameplay





  • 0

#83 Patryczek118 Napisany 12 lipca 2011 - 19:25

Patryczek118

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 395 Postów:
No wygląda ciekawie. Oby była kooperacja multi dla dwóch graczy.
  • 0

#84 Zwyrol Napisany 12 lipca 2011 - 20:26

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:
Będzie dla 4
  • 0

#85 Shinigami Napisany 12 lipca 2011 - 21:36

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Nie będzie offline powiedział w pierwszym filmiku. Ciekawe czy w dwie osoby się przynajmniej pogra.
  • 0

#86 Patryczek118 Napisany 12 lipca 2011 - 22:00

Patryczek118

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 395 Postów:
Niech będzie chociaż ten dla 2 graczy offline
  • 0

#87 Shinigami Napisany 12 lipca 2011 - 22:09

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 386 Postów:
Jak nie będzie koopa na jednej konsoli to totalna porażka i strata świetnej okazji.
  • 0

#88 Patryczek118 Napisany 13 lipca 2011 - 06:50

Patryczek118

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 395 Postów:
Właśnie, Redident powinien mieć ten tryb offline dla 2 graczy. Ale dobrze by było gdyby dali jakiś deadmatch dla 4.
  • 0

#89 Psycho-Mantis Napisany 13 lipca 2011 - 13:17

Psycho-Mantis

    Patterson

  • Forumowicze
  • 9 221 Postów:
Off dla 2 to podstawa, jak nie będzie to fail roku :blah:
  • 0

#90 Patryczek118 Napisany 13 lipca 2011 - 14:18

Patryczek118

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 395 Postów:
No mam nadzieję, że nie będzie faila roku
  • 0



Inne z tagami: