Skocz do zawartości

Virtua Fighter 5

Sega AM2 Sega PS3 X360 Arcade

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1291 odpowiedzi na ten temat

#1 Gość__* Napisany 20 maja 2005 - 16:08

Gość__*
  • Goście
Na E3 SEGA pokazala pierwsze klipy z nowego VF!!! Moze pokazanie w ruchu Akiry i Sarah w ruchu to nie wiele, ale komentatorzy donosza, ze postaci i ich otoczenie sa porownywalne do tych z DOA4 ( czyli wygladaja oblednie )! Akira byl ubrany w swoj bialy stroj i mozna bylo wyraznie zauwazyc, ze jest on oddzielony od skory i porusza sie przy jego ruchach!!!Jak dla mnie to wystarczy, by wierzyc, ze ta wspaniala seria odrodzi sie na nextnext-genach w pelnej krasie...

Co chcielibyscie zobaczyc w nowym VF? Jakich fighterow z jakimi stylami?Co moglobyby zostac wgl. Was naprawione?

Ten post był edytowany przez Tawotnica dnia: 19 marca 2018 - 13:32

  • 0

#2 Di Napisany 20 maja 2005 - 17:11

Di

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 440 Postów:
Chętnie zobaczyłbym jakąś nową mroczną postać 8) albo bardzo szybką z mobilnymi postawami (Shun to zdecydowanie za mało). Poza tym obowiązkowe wprowadzenie muzyki ZNACZNIE różniącej się od tej z VF4:Evo.
Co mogłoby zostać naprawione? System rzutów i wyrywania z nich. Może zostać zmieniony tylko w wersji PAL, byle został.
  • 0

#3 Gość__* Napisany 21 maja 2005 - 12:07

Gość__*
  • Goście
A ja chetnie zobaczylbym jakiegos Thai-boxera z prawdziwego znarzenia ( hehe, po obejrzeniu Ong-Bak zagralbym kims takim ).Wyrzucilbym ze skladu Brada i dodal Gohowi pare nowych rzutow i ciosow, bo ma ich zdecydowanie za malo.W koncu Aoi walczy aikido i ciosy mimo wszystko ma. I to calkiem skuteczne.
Zgadzam sie tez co do muzyki. Od poczatku serii to jej pieta achillesowa.I rzeczywiscie uproscilbym ten system wyrywania sie z rzutow, bo premiuje on tylko graczy z Azji ( male zwinne paluszki i niesamowity refleks :-) ).Poza tym wiecej takich stage'ow jak Arena!!!

No i przede wszystkim utrudnilbym troche granie Jackym i Lau'em oraz Pai...
  • 0

#4 Di Napisany 21 maja 2005 - 12:59

Di

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 440 Postów:
W kwestii muzyki- chętnie usłyszałbym jakieś ostre rockowe kawałki przeplatane japońską muzyką.
Nowa postać mogłaby być płatnym mordercą z max-brutalnymi ciosami. Inna propozycja to zamaskowany i ślepy mistrz. Jakikolwiek, byle mistrz :wink:

Nie wiem, czy AM2 dałoby radę utrudnić grę Pai i Lau'em. Pai i tak IMO wbrew pozorom ma ciężko.
  • 0

#5 Gość__* Napisany 22 maja 2005 - 13:15

Gość__*
  • Goście

Zgadzam sie tez co do muzyki. Od poczatku serii to jej pieta achillesowa.


Maly OT, ale jako wyjatek wskazalbym swietna muze w VF2. A juz utwor na planszy Liona rozpoczynajacy sie gongiem, czy pelen emocji i dramatu na koncowej planszy Akiry, to mistrzostwo swiata :).

Di, przeciez w VF masz mistrza - drunken master ;) :P.
  • 0

#6 Di Napisany 22 maja 2005 - 13:19

Di

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 440 Postów:
Ale takiego prawdziwego mistrza. Poza tym... hm... może byłeś inspiracją dla stworzenia postaci Shuna? :mrgreen:
  • 0

#7 Gość__* Napisany 22 maja 2005 - 13:44

Gość__*
  • Goście
Eee, ja nic nie wiem :P. Ale kto wie... ;)
  • 0

#8 Gość__* Napisany 23 maja 2005 - 13:10

Gość__*
  • Goście
No i chcialbym w koncu, zeby animacja postaci dorownywala tej z DoA...
  • 0

#9 Scorpio Napisany 23 maja 2005 - 16:46

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Wyrywanie z rzutów (bo to jest impossible - zdarza mi się tylko jak ja chcę rzucić, a rzuca komp/player - wtedy mam escapa. Jeszcze nie udało mi się zrobić tego normalnie).
By gra raczyła zważać na inwencję gracza i by łatwiej było odpalić komba niepredefiniowane.
Uprościć odrobinę system (wiem, herezja, ale doczytajcie zdanie do końca) bo jakieś 2/3 sztuczek z treningu nigdy nie wykorzystałem w walce gdyż: wymagałoby to skupienia się na samej sztuczce i polowania na okazję by ja wykonać. A to na 9% jest ukarane; część z nich jest daleeeka od intuicyjności.
  • 0

#10 Squall Napisany 23 maja 2005 - 21:37

Squall

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 459 Postów:
Nie liczę na jakieś poważne zmiany w systemie. VF to gra od Japończyków dla Japończyków i reszty świata, ze szczególnym uwzględnieniem Azji. A że Azjaci mają do tej gry podejście inne niż my, Europejczycy, to raczej nie ma się co spodziewać zmian systemowych przeprowadzonych na europejską modłę.

Qrde, kiedy ja zagram w VF5? W 2008... :?: :|
  • 0

#11 Gość__* Napisany 24 maja 2005 - 14:13

Gość__*
  • Goście

Nie liczę na jakieś poważne zmiany w systemie. VF to gra od Japończyków dla Japończyków i reszty świata, ze szczególnym uwzględnieniem Azji. A że Azjaci mają do tej gry podejście inne niż my, Europejczycy, to raczej nie ma się co spodziewać zmian systemowych przeprowadzonych na europejską modłę.


No coz, swieta racja...System pozostanie wciaz ten sam.I bardzo dobrze.Bo wlasnie on sprawia, ze ta gra jest wyzwaniem na lata i daje motywacje do ciaglego treningu.Bo tylko on pozwala w walce wykorzystywac te wszystkie cuda z terningu...Po prostu wchodza one w krew,nawyk... Wiesz, z drugiej strony TK i SC teoretycznie tez sa dla Japonczykow, a jednak... ;-)


By gra raczyła zważać na inwencję gracza i by łatwiej było odpalić komba niepredefiniowane.


Sorry, ale chyba nie rozumiem...Ktore to comba " niepredefiniowane "???
  • 0

#12 Scorpio Napisany 24 maja 2005 - 15:36

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Comba niepredefiniowane to takie, jakie nie są przedstawione w liście ciosów. Tzn. takie, które wymyślasz na gorąco, a nie z pamieci klepiesz palcami. Ponadto niektóre takie narzucane przez system i grę śmiesznie wygladają. Grałem ostatnio i ponownie leżałem na ziemi, a zebrał mnie cios będący wykopem. O ile technicznie może jakoś OK to jest (no, miała konsola te 0,01 sekundy na odpalenie i idzie na lowa 'jakoś'), to graficznie wygląda to śmiesznie - macha nóżkami w powietrzu Brad, a mnie na ziemi dosięga. I ogólnie niektóre ciosy zbierają z ziemii, gdy widać że już wejść nie powinno (ta, narzekam a sam to robię) - ale one w znaczącej większości pochodzą z listy treningowej - stąd predefiniowanie.
Stąd gram teraz w SC2 - tam większość wyobrażonych akcji ma szanse na powodzenie.
  • 0

#13 Gość__* Napisany 24 maja 2005 - 20:58

Gość__*
  • Goście

Comba niepredefiniowane to takie, jakie nie są przedstawione w liście ciosów. Tzn. takie, które wymyślasz na gorąco, a nie z pamieci klepiesz palcami. Ponadto niektóre takie narzucane przez system i grę śmiesznie wygladają. Grałem ostatnio i ponownie leżałem na ziemi, a zebrał mnie cios będący wykopem. O ile technicznie może jakoś OK to jest (no, miała konsola te 0,01 sekundy na odpalenie i idzie na lowa 'jakoś'), to graficznie wygląda to śmiesznie - macha nóżkami w powietrzu Brad, a mnie na ziemi dosięga. I ogólnie niektóre ciosy zbierają z ziemii, gdy widać że już wejść nie powinno (ta, narzekam a sam to robię) - ale one w znaczącej większości pochodzą z listy treningowej - stąd predefiniowanie.
Stąd gram teraz w SC2 - tam większość wyobrażonych akcji ma szanse na powodzenie.


No coz, kwestia definicji...Wgl. mnie nie sa one w zaden sposob predefiniowane.Po prostu w Training Mode mozna sobie pocwiczyc podstawowe combosy i chainy, zeby zalapac mechnizmy rzaszace ta gra.Ja grajac Lionem ( gram nim najczesciej ) kleje mnostwo rzeczy, ktore nie sa wymienione w tej opcji ( i niektore sa za 100 hit points ). To samo dotyczy np. Lau'a i Jacky'ego ( nimi uczylem sie grac w VF1 i wciaz od czasu do czasu zagram tymi postaciami przez sentyment i dla jakiegos tam treningu ). Grajac nimi dluzej bedziesz czesal rzeczy, o ktorych chyba nawet Suzukiemu sie nie snilo.;-)... Wgl mnie predefiniowane combo( przeprogramowane ), to takie, jak Mortal Kombat 3/ WWF Wrestlemania...

No coz, sytuacja, ktora opisujesz zdarza sie czesto i nosi nazwe Bounce Attacks i umieszczona jest w tej grze specjalnie. Dobrze to, czy zle??? Mi sie to podoba innych odrzuca.Masz racje, ze czasami wyglada to smiesznie......Ale to kwestia animacji, ktora mam nadzieje, bedzie juz poprawiona w Next Virtua Fighter
  • 0

#14 Scorpio Napisany 25 maja 2005 - 07:07

Scorpio

    Can'-Ka No Rey

  • Forumowicze
  • 13 964 Postów:
Właśnie Bounce Attack sprawia największą gorycz w VF4:Evo, co jest dziwne bo przy grze w VF4 (a co tam, pochwalę się :wink: >5000 walk Vanessą (strój z orzełkiem polskim na ramieniu)) nie zwracałem uwagi na tą sprawę. Może czasem Akira coś takiego wysunął, ale dla mnie to było coś oczywistego przy grze z "klocem" - porusza się jak kloc tzn. najpierw jest tu, a potem tam - jakby mu klatki ruchu wycięli i pozostała tylko 1 i ostatnia ataku -> daje stracha podczas walki :P
Ogólnie jakoś VF4 zwykły bardziej i to znacznie mi się podobał. Poczekam do nowego VF4FT i po zapoznaniu (jak wyjdzie na konsole) zobaczę i ocenię w jaką stronę zmierza seria. Bo w Evo zawodników tak zmienili, że nijak do nowej Vanessy przyzwyczaić się nie mogłem. Za to Goh ma w sobie dynamit :D
  • 0

#15 Gość__* Napisany 25 maja 2005 - 09:59

Gość__*
  • Goście

Ogólnie jakoś VF4 zwykły bardziej i to znacznie mi się podobał. Poczekam do nowego VF4FT i po zapoznaniu (jak wyjdzie na konsole) zobaczę i ocenię w jaką stronę zmierza seria. Bo w Evo zawodników tak zmienili, że nijak do nowej Vanessy przyzwyczaić się nie mogłem. Za to Goh ma w sobie dynamit :D


No coz...Po raz kolejny twierdze, ze to kwestia gustu...Ja jednak bardziej lubie VF4:Evo. Chociaz usuneli mi b,f+p,p,k Liona i konstrukcja wiekszosci juggli z VF4 runela, jednak ciesze sie, ze musialem czegos uczyc sie od nowa.W kwestii Vanessy nie moge sie wypowiadac, bo nigdy nia nie pogrywalem. Za to masz swieta racje co do Goha.Ta postac to najlepszy pomysl AM2 od czasow wprowadzenia Aoi. W rekach doswiadczonego gracza zamienia sie w maszyne do walki nie do powstrzymania. Wlasnie jego masteruje jako 4 postac, ktora gram ( Lion, Lau, Jacky i teraz Goh).Jesli zabiora mi ja w Next VF, to osobiscie pojade do Japonii i zrobie ippon Suzukiemu... :)
  • 0

#16 Squall Napisany 25 maja 2005 - 11:55

Squall

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 459 Postów:

Poczekam do nowego VF4FT i po zapoznaniu (jak wyjdzie na konsole) zobaczę i ocenię w jaką stronę zmierza seria.

Niestety, nie wyjdzie... :cry: A szkoda, wielka szkoda... :roll:
  • 0

#17 Gość__* Napisany 25 maja 2005 - 13:57

Gość__*
  • Goście
ni ja nie wiem wogóle dlaczego się czepiacie do throw escape, zapewne nie rozumiecie systemu, więc to dla was :
jeżeli robicie jakiś cios, który ma strasznie długie recowery na bloku(od 5 albo 8 klatek recowery, ale chyba raczej 8) i zostanie on zablokowany to przeciwnik może bezstresowo zrobić sobie rzut. Ale jak widzicie że zablokował to klepiecie throw escape, przy czym żeby się udało trzeba wklepać P+G z takim kierunkiem na jaki się kończył rzut przeciwnika np: Akira żuca was t,p+P+G, to wtedy throw escape będzie jak wklepiecie p+P+G. Cała tródność polega na tym żeby dobrze odgadnąć co będzie, chociarz i to można obejść, bo na raz można wbić do 4 potencjalne zakończenia rzutu przeciwnika, np: grając z Akirą p+P+G,pd+P+G„d+P+G,td+P+G i wyrwiecie się mu z każdego żutu który mógłby wykonać.Proste, jeżeli macie aż tak szybkie paluchy, bo mnie się udaje na raz 3TE wklepać :)

A w vf zmienił bym wszystkie odgłosy walki z wuuuuushhhhhhh... na czele no i soundtrack mógłby być jakiś taki bardziej wzniosły. tak jak na tym combo video od SF3'rdStrike :
http://www.combovide...ist.php?c=files
Chce operowych dźwięków, churów itd. Tak nuta dla mojej gry :)
  • 0

#18 Di Napisany 25 maja 2005 - 14:29

Di

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 440 Postów:
Byczy, ja wiem jak działają wyrwania z rzutów. Ale jako że jestem Caliburowcem, wolę właśnie te z nadchodzącego 3-ego Calibura. Basta! 8)
  • 0

#19 Gość__* Napisany 25 maja 2005 - 14:42

Gość__*
  • Goście
może jakbym wiedział na jakiej zasadzie mają działać to bym coś napisał, ale ten model mi odpowiada, wynagradza czas spędzony z grą, O!!!
  • 0

#20 Gość__* Napisany 26 maja 2005 - 10:43

Gość__*
  • Goście

ni ja nie wiem wogóle dlaczego się czepiacie do throw escape, zapewne nie rozumiecie systemu.


Skad wiedziales sensei??? Nie rozumiem go w zab grajac namietnie od VF1 na Saturnie.Eee, a wlasciwie co to jest system..???? Geez... :?

więc to dla was :
jeżeli robicie jakiś cios, który ma strasznie długie recowery na bloku(od 5 albo 8 klatek recowery, ale chyba raczej i zostanie on zablokowany to przeciwnik może bezstresowo zrobić sobie rzut. Ale jak widzicie że zablokował to klepiecie throw escape, przy czym żeby się udało trzeba wklepać P+G z takim kierunkiem na jaki się kończył rzut przeciwnika np: Akira żuca was t,p+P+G, to wtedy throw escape będzie jak wklepiecie p+P+G. Cała tródność polega na tym żeby dobrze odgadnąć co będzie, chociarz i to można obejść, bo na raz można wbić do 4 potencjalne zakończenia rzutu przeciwnika, np: grając z Akirą p+P+G,pd+P+G„d+P+G,td+P+G i wyrwiecie się mu z każdego żutu który mógłby wykonać.Proste, jeżeli macie aż tak szybkie paluchy, bo mnie się udaje na raz 3TE wklepać


Stary, dzieki za objasnienie mi Dealing with Throw Escapes z Training Mode.Teraz juz rozumiem.Jak ja moglem grac tyle w ta gre i nawet tam nie zajrzec. Ja to jednak gupi jestem...Geez...

Tak wiec czemu czepiam sie throw escapes w VF??? Bo sa nadmiernie skomplikowane!!! I zamiast koncentrowac sie na obronie i kontrataku bawie sie w zgadywanke czym rzuci mnie przeciwnik.A przy szybkim tempie walki jest to dla czlowieka nie grajacego zawodowo w ta gre po prostu niewykonalne w 100%. Wyrywasz sie z 1 na 3 rzuty, bo akurat miales farta i wklepales odpowiednia kombinacje.A zgadywanki z z taktyka nie maja nic wspolnego...Do zmiany i to juz...

Ale jako że jestem Caliburowcem, wolę właśnie te z nadchodzącego 3-ego Calibura. Basta!


A co, pogrywasz juz????
  • 0

#21 Gość__* Napisany 26 maja 2005 - 14:43

Gość__*
  • Goście
to cienias jesteś, bo w wielu przypadkach wystarczy wklepać 3 TE i już jest luz.
  • 0

#22 Mani Napisany 26 maja 2005 - 16:42

Mani

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 5 629 Postów:
Gdzieś na IGNie czytałem że nowy VF ma być na X360 ... jeśli okazałoby się to prawdą i nowy VF byłby genialny jak VF4:E to ja nie mam pytań.X360 zdobyłby Japonie co do tego nie ma dwóch zdań :twisted:
  • 0

#23 Di Napisany 26 maja 2005 - 17:54

Di

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 440 Postów:

Ale jako że jestem Caliburowcem, wolę właśnie te z nadchodzącego 3-ego Calibura. Basta!


A co, pogrywasz juz????

Nie, nie pogrywam. SC3 będzie miało swoją premierą najszybciej 30. września.
Niemniej jednak wiem, jak to będzie wyglądało. Każdy z rzutów ma 3 okienka ucieczki i zależniej od tego, w którym okienku uciekniemy, będzie różny efekt (przewaga).
  • 0

#24 Gość__* Napisany 26 maja 2005 - 20:45

Gość__*
  • Goście

to cienias jesteś, bo w wielu przypadkach wystarczy wklepać 3 TE i już jest luz.


Tak sensei, na pewno moglbys mnie wiele nauczyc...W koncu masz fajny avatarek, z 15 lat ( sadze po ortografii ) i klepiesz wszystkich w swoim gimnazjum, bo jako jedyny masz PS2 i " durzo piratuf "...Odpusc sobie takie teksty...Na ten system skarza sie wszyscy w Europie, w tym czolowka londynskiego VF, ale Tobie on nie przeszkadza, bo w koncu jestes debesciak...Przyjmij mnie do swojego dojo, sensei

Nie, nie pogrywam. SC3 będzie miało swoją premierą najszybciej 30. września.
Niemniej jednak wiem, jak to będzie wyglądało. Każdy z rzutów ma 3 okienka ucieczki i zależniej od tego, w którym okienku uciekniemy, będzie różny efekt (przewaga).


No wlasnie...Nie sadzisz, ze ocenianie czegos na podstawie newsow i mowienie, ze sie to woli, zanim sie zagra jest takie siakies dziwne????
  • 0

#25 Di Napisany 27 maja 2005 - 07:11

Di

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 440 Postów:

to cienias jesteś, bo w wielu przypadkach wystarczy wklepać 3 TE i już jest luz.


Tak sensei, na pewno moglbys mnie wiele nauczyc...W koncu masz fajny avatarek, z 15 lat ( sadze po ortografii ) i klepiesz wszystkich w swoim gimnazjum, bo jako jedyny masz PS2 i " durzo piratuf "...Odpusc sobie takie teksty...Na ten system skarza sie wszyscy w Europie, w tym czolowka londynskiego VF, ale Tobie on nie przeszkadza, bo w koncu jestes debesciak...Przyjmij mnie do swojego dojo, sensei


Tak się składa, że sam się zachowujesz tak, jak opisałeś właśnie rzekomo Byczego.
O klasie gracza nie zawsze świadczą umiejętności. Często liczy się stosunek do innych, itd. Sam przy okazji nawiązania do systemu rzutów napisałeś podobne słowa, więc kompletnie nie rozumiem, czemu tak teraz odpisujesz Byczemu.
Pewnie grasz świetnie w VF- nie zaprzeczam (wnioskuję z tego, co piszesz o tej grze)- ale na litość boską, czy to oznacza, że musisz innych poniżać i wywyższać się ponad niebiosa? Jej...

Nie, nie pogrywam. SC3 będzie miało swoją premierą najszybciej 30. września.
Niemniej jednak wiem, jak to będzie wyglądało. Każdy z rzutów ma 3 okienka ucieczki i zależniej od tego, w którym okienku uciekniemy, będzie różny efekt (przewaga).


No wlasnie...Nie sadzisz, ze ocenianie czegos na podstawie newsow i mowienie, ze sie to woli, zanim sie zagra jest takie siakies dziwne????

Nie, nie sądzę, gdyż to nie są newsy, tylko relacje z gry na targach E3 m.in. Arisa.
  • 0

#26 simian raticus Napisany 27 maja 2005 - 09:18

simian raticus

    Link

  • Forumowicze
  • 290 Postów:
Żeby była na Xboxa i PS 2!!!!!!
  • 0

#27 Gość__* Napisany 27 maja 2005 - 10:01

Gość__*
  • Goście

Nie, nie sądzę, gdyż to nie są newsy, tylko relacje z gry na targach E3 m.in. Arisa.


No to akurat nie ma nic do rzeczy, Tekken 4 z zapowiedzi i pierwszych playtestow tez wydawal sie zajebisty, a wszyscy wiemy jak bylo.
  • 0

#28 Gość__* Napisany 27 maja 2005 - 12:06

Gość__*
  • Goście

Tak się składa, że sam się zachowujesz tak, jak opisałeś właśnie rzekomo Byczego.
O klasie gracza nie zawsze świadczą umiejętności. Często liczy się stosunek do innych, itd. Sam przy okazji nawiązania do systemu rzutów napisałeś podobne słowa, więc kompletnie nie rozumiem, czemu tak teraz odpisujesz Byczemu.
Pewnie grasz świetnie w VF- nie zaprzeczam (wnioskuję z tego, co piszesz o tej grze)- ale na litość boską, czy to oznacza, że musisz innych poniżać i wywyższać się ponad niebiosa? Jej...


Nie rozumiem Cie, Di...Odpowiedzialem tylko w dosc ostry sposob na zarzut kogos takiego jak byczy2001, ze jestem cienias.Jak bys zareagowal, gdybym np. ja nazwal Cie podobnie podczas dyskusji o SC? Podejrzewam, ze nerwy by Ci puscily i napisalbys cos podobnego.Widze, ze tutaj na kazdym topicu jest ktos taki jak byczy2001 czy Infinite, specjalisci od wszystkiego i wlasciciciele malych, zwinnych paluszkow, ktorzy w pyl obroca kazda dyskusje tekstami podobnymi do byczego.No i sorry, Di, Ja wcale sie nie wywyzszam.Po prostu nie trawie takich tekstow z klawiatur takich ludzi jak byczy.Gdzie napisalem cos podobnego do niego???

Nie, nie sądzę, gdyż to nie są newsy, tylko relacje z gry na targach E3 m.in. Arisa.


Ok, rozumiem... Zwracam honor....Mozna wiedziec, gdzie mozna looknac do tej relacji? Mimo wszystko uwazam, ze na mowienie, ze woli sie cos, od czegos innego lepiej zaczekac majac w reku obie te rzeczy...

Zeby byla na Xboxa i PS2!!!!!


No na to chyba zadnych szans nie ma. Ale chcialbym, zeby NVF wyszedl na wszystkie platformy.Gralo by w niego wiecej osob, a i Sega miala by wiecej kaski na nowe projekty...
  • 0

#29 Di Napisany 27 maja 2005 - 12:19

Di

    Rikimaru

  • Forumowicze
  • 440 Postów:


Tak się składa, że sam się zachowujesz tak, jak opisałeś właśnie rzekomo Byczego.
O klasie gracza nie zawsze świadczą umiejętności. Często liczy się stosunek do innych, itd. Sam przy okazji nawiązania do systemu rzutów napisałeś podobne słowa, więc kompletnie nie rozumiem, czemu tak teraz odpisujesz Byczemu.
Pewnie grasz świetnie w VF- nie zaprzeczam (wnioskuję z tego, co piszesz o tej grze)- ale na litość boską, czy to oznacza, że musisz innych poniżać i wywyższać się ponad niebiosa? Jej...


Nie rozumiem Cie, Di...Odpowiedzialem tylko w dosc ostry sposob na zarzut kogos takiego jak byczy2001, ze jestem cienias.Jak bys zareagowal, gdybym np. ja nazwal Cie podobnie podczas dyskusji o SC? Podejrzewam, ze nerwy by Ci puscily i napisalbys cos podobnego.Widze, ze tutaj na kazdym topicu jest ktos taki jak byczy2001 czy Infinite, specjalisci od wszystkiego i wlasciciciele malych, zwinnych paluszkow, ktorzy w pyl obroca kazda dyskusje tekstami podobnymi do byczego.No i sorry, Di, Ja wcale sie nie wywyzszam.Po prostu nie trawie takich tekstow z klawiatur takich ludzi jak byczy.Gdzie napisalem cos podobnego do niego???


Moja reakcja? Postarałbym się elegancko olać. I tak wszystko wychodzi w grze. Tak, przyznam, że ponad pół roku temu sam jakoś śmiesznie kozaczyłem itp, ale to mi dawno przeszło.
Nie pisałeś tego do nikogo konkretnie, tylko ogólnie na temat Lau'a i Kumite/Quest.
BTW: Byczy nie ma 15 lat. A poza tym wiek wcale nie świadczy o klasie Gracza. Przykład? Niejaki Devil, jedenastolatek, który wygrał ostatni turniej Tekkena 4 w Polsce (2. był Robson, 3. Matt, a 4. Swayman)

Nie, nie sądzę, gdyż to nie są newsy, tylko relacje z gry na targach E3 m.in. Arisa.


Ok, rozumiem... Zwracam honor....Mozna wiedziec, gdzie mozna looknac do tej relacji? Mimo wszystko uwazam, ze na mowienie, ze woli sie cos, od czegos innego lepiej zaczekac majac w reku obie te rzeczy...

Proszę- cały ten topic na forum sc.com dotyczy zmian w systemie: http://www.soulcalib...25&pagenumber=1

---
Ogólnie... peace and such :wink:
  • 0

#30 Gość__* Napisany 27 maja 2005 - 21:23

Gość__*
  • Goście
Di nie musisz mnie bronić,tak czy siak dzięki. To był mój wyjazd i zdania nie zmieniam :twisted: . Pozatym myślisz że się najpopularniejszą forumową "obelgą" przejmę:

W koncu masz (...) z 15 lat

Ciekawe kto jest starszy :)
  • 0



Inne z tagami: