Grałem w poprzednie Ratchety na PS2, grałem w ToD. Jeżeli Crack in Time jest do nich podobny to jest to platformer. Kończę temat, bo było to wałkowane milion razy.
Sly Cooper: Thieves In Time
Rozpoczęte przez
Gość
, 24 05 2007 20:57
149 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 10 listopada 2011 - 13:38
#62 Napisany 10 listopada 2011 - 13:39
To jest esencja gry platformowej : skok, chop, hyc, raz jeszcze skok.
A nie: seria z karabinu, rzuty granatami, seria z działka plazmowego, przeskoczenie na platformę, i wyplucie R.Y.N.O. wszytkich pocisków.
#63 Napisany 10 listopada 2011 - 13:46
Platformówki ewoluują. W Sly dużo jest skradania, ale nie nazwałbyś gry skradanką. W Ratchet&Clank dużo jest strzelania. Ale nie postawisz tej gry obok CoD albo Gearsów przecież.
Anyway, jakoś nie wierzę w czwartą część Sly. W tym sensie, że to będzie tytuł na 9.0. Dlatego na niego nie czekam w zasadzie wcale
Anyway, jakoś nie wierzę w czwartą część Sly. W tym sensie, że to będzie tytuł na 9.0. Dlatego na niego nie czekam w zasadzie wcale
#64 Napisany 10 listopada 2011 - 13:50
Platformówki nie ewoluują, a znikają. Outrun i GT to też diametralnie różne gry, a mimo to oba to racery.
#65 Napisany 10 listopada 2011 - 13:53
Burn, nieprawda, że zanikają. Wyszło ich sporo w tej generacji
#66 Napisany 10 listopada 2011 - 13:58
Jak tam uważasz. Takim tokiem rozumowania, God of War III to także platfomer - skacze się po platformach. Jeśli ktoś uważa serię R&C za takową, odsyłam do filmiku, który umieściłem na poprzedniej stronie. Niech go dla pewności obejrzy dwukrotnie i przeanalizuje wszelkie za i przeciw. Gra należy do tego gatunku, którego cechy ma dominujące. Dlatego Bioshock jest przedstawicielem FPS z elementami RPG, a nie na odwrót. Dlatego (od cz. drugiej) przygody uszatego i robota są strzelaniną z elementami platformowymi (nielicznymi), albo strzelaniną pełną gęba (Gladiator). Przecież one, Greg, nawet podtytuły maja jak razowa gra tego typu.
Ale niech będzie, jak dla mnie ktoś może sobie twierdzić, że to RPG (przecież postać rozwijamy) i tez będzie. Jego zdanie. Ma prawo doń.
Wracając do bohatera tematu, no cóż, może mieć ciężko. Pierwszy Sly był bardzo dobry, ale wymagający. Autorzy zrezygnowali z kilku pomysłów (podkowy poszły się kochać, i bardzo dobrze), całkowicie konstrukcję świata przemodelowali i wyszła gra jeszcze lepsza (choć nużąca). Trzecia odsłona ma o pół punktu niższą średnią, ponieważ forma skostniała nieco się graczowi przejadła.
Gdybym miał postawić, to celowałbym w bardzo wysokie noty, ale raczej wątpliwe by przebiły 90%*.
Zresztą, oceny, a sprzedaż to dwie różne sprawy - patrz na to co wyczynia MW, a co dzieje się z grami pokroju Okami, VS.
Ale niech będzie, jak dla mnie ktoś może sobie twierdzić, że to RPG (przecież postać rozwijamy) i tez będzie. Jego zdanie. Ma prawo doń.
Wracając do bohatera tematu, no cóż, może mieć ciężko. Pierwszy Sly był bardzo dobry, ale wymagający. Autorzy zrezygnowali z kilku pomysłów (podkowy poszły się kochać, i bardzo dobrze), całkowicie konstrukcję świata przemodelowali i wyszła gra jeszcze lepsza (choć nużąca). Trzecia odsłona ma o pół punktu niższą średnią, ponieważ forma skostniała nieco się graczowi przejadła.
Gdybym miał postawić, to celowałbym w bardzo wysokie noty, ale raczej wątpliwe by przebiły 90%*.
Zresztą, oceny, a sprzedaż to dwie różne sprawy - patrz na to co wyczynia MW, a co dzieje się z grami pokroju Okami, VS.
#67 Napisany 10 listopada 2011 - 18:43
Sylvan, ten filmik co wstawiles to jest to czwarta czesc Ratcheta z PS2. I rzeczywiscie tam się praktycznie tylko strzela, bo ta czesc byla robiona na koncowke żywota PS2 i ja nazwalbym to spin offem strzelankowym. Podobnie ND zrobilo na koniec żywota PS2. Nie zrobili juz pelnoprawnej czesci Jaka, ale spin off w postaci wyscigow Jak X: Combat Racing.
#68 Napisany 10 listopada 2011 - 23:00
OLO ile można ten sam temat wałkować? Sylwan, nie psiz tak długich postów bo nikt cie nie czyta, tym bardziej kiedy starasz sie w tak dlugich wywodach udowadniac swoje glupie przekonanie ze Raczet jest strzelanina Nuda.
#69 Napisany 11 listopada 2011 - 15:55
OLO, Ty jednak przeczytales
#70 Napisany 11 listopada 2011 - 17:10
tak, przeczytalem...pierwsze zdanie i wystarczyło zebym przewinał na sam dół lol.
#71 Napisany 11 stycznia 2012 - 15:35
nie wiem jakim cudem przegapiłem Sly'a na ps2 ale teraz dziękuję Sony za klasyki w HD. 1 część, w którą akurat gram jest przekozacka. 100% platformer. i mam nadzieję, że 4-ka też nim będzie. no przynajmniej w 60% bo jednak gatunki się nam ostatnimi laty tak mieszają, że strzelania się nie da uniknąć. na elementy rpg raczej nie będę narzekał bo poznawanie nowych ruchów to w zasadzie nieodłączny element platformerów.
#72 Napisany 02 marca 2012 - 11:10
premiera jesienią
nowe fragmenty gameplayu
nowe fragmenty gameplayu
#73 Napisany 02 marca 2012 - 11:47
Must have
#74 Napisany 02 marca 2012 - 14:06
Możliwość podróży w czasie daje autorom sporo możliwości (vide przodek Slya poginający z łukiem niczym Robin Hood), oby tylko gra nie była tak przegadana jak druga czy trzecia część, gdzie przed każda misją było trzeba wysłuchiwać przydługich nudnych dialogów objaśniających co mamy robić.
#75 Napisany 02 marca 2012 - 18:14
Wyglada jak z PS2, nawet oświetlenie żywcem przeniesli, no bez jaj ;/
#76 Napisany 18 kwietnia 2012 - 22:04
polski tytul gry to Sly Cooper: Złodzieje w Czasie.
gra bedzie w calosci zlokalizowana.
gra bedzie w calosci zlokalizowana.
#77 Napisany 18 kwietnia 2012 - 22:14
O i taka lokalizacje to rozumiem fabularne gierki niech zostana przy kinowej
Aczkolwiek moj poziom zainterresowania TiT (olo jaki skrot ) jest niski nieststy, nie wyglada to szczegolnie okazale...
Aczkolwiek moj poziom zainterresowania TiT (olo jaki skrot ) jest niski nieststy, nie wyglada to szczegolnie okazale...
#78 Napisany 18 kwietnia 2012 - 22:36
Ja chętnie zagram, kiedy będzie na Allegro za 8 dyszek.
#79 Napisany 21 kwietnia 2012 - 08:44
http://www.eurogamer...ameplay-trailer
Nowy trailer. Beznadziejny imo, tragiczny montaż, muzyka a sama gra wyglada imo niewiele lepiej od poprzednikow...
Najlepszy fragment - EPIC BOSS BATTLES i fragment z jakiejs nudnej walki OLO ))))
Nowy trailer. Beznadziejny imo, tragiczny montaż, muzyka a sama gra wyglada imo niewiele lepiej od poprzednikow...
Najlepszy fragment - EPIC BOSS BATTLES i fragment z jakiejs nudnej walki OLO ))))
#80 Napisany 18 maja 2012 - 08:53
Gra wyjdzie też na Vitę
#81 Napisany 18 maja 2012 - 09:00
To duzy propsik, Vita ma coraz bardziej interesujace mnie gierki
#82 Napisany 18 maja 2012 - 10:08
Zaraz wyjdzie na vite rowniez gow 4 i last of us w 20 klatkach i z mniejsza iloscia poligonow....sony ratuje sie jak moze
#83 Napisany 19 maja 2012 - 15:11
Niech się ratuje jak może, lepsze to niż nic nierobienie.
#84 Napisany 19 maja 2012 - 15:33
ich sprawa, mniej zarobia na wersji na PS3...
#85 Napisany 15 sierpnia 2012 - 16:34
nowy trailer:
#86 Napisany 15 sierpnia 2012 - 16:43
I na 2013 pdzelozyli....w sumie ok. Niech gre dopracuja bo jakos nie porywa to co widze. Za malo aie od gier z ps2 rozni.
#87 Napisany 16 sierpnia 2012 - 21:17
gejplej:
#88 Napisany 16 sierpnia 2012 - 22:12
Wyglada sympatycznie, Ratchet to to nie ejst i chyba za bardzo chcieli trzymac sie oryginalu w designie ale wyglada bardzo przyjemnie. ciekawe czy 60 czy 30 fpsow bo ciezko wywnioskowac po filmach a nie natknalem sie na wzmianke to wyjasniajaca.
#89 Napisany 18 sierpnia 2012 - 08:47
Obecnie jak się producent nie chwali 60 klatkami, to trzeba założyć, że maks. 30
#90 Napisany 18 sierpnia 2012 - 09:46
Tylko ze gdzies czytalem (bodaj jak zapowiedzieli wersje na Vite) ze na PS3 smiga w 60 a na Vicie musieli zmniejszyc na 30.