Valkyrie Profile: Silmeria, Lenneth
#61 Napisany 09 września 2006 - 11:35
#62 Gość__* Napisany 09 września 2006 - 15:19
#63 Napisany 13 września 2006 - 19:34
gralem dwie godzinki i jakos mi nie podpasowala, dziwny system walki, ogolnie ziewalem grajac wiec sobie daruje dalsze zapoznawanie sie z tym tytulem
No cóż, nie potrafię sobie wyobrazić, jak komuś VP może się tak szybko znudzić, no ale to wszystko zależy od gustu. BTW mowa właściwie o VP:Lenneth(bo o tym mówię), czy Silmeria?
Miałem przed chwilą do czynienia z PSP'kową wersją jedynki i cóż... Chcę ukończyć tę grę ponownie. I nie tylko i wyłącznie dla nowych, nieobecnych w pierwowzorze (i do tego ślicznych!) wstawek FMV. Ta gra i bez nich byłaby rewelacyjna .
#64 Gość__* Napisany 14 września 2006 - 08:22
#65 Napisany 17 września 2006 - 15:46
http://na.square-eni...ite2/index.html
Proponuję obejrzeć trailer - muzyka jest wspaniała.
Okładka wersji USA
http://www.fotosik.p...98e58aad9a.html
Jestem zawiedziony, liczyłem że okładka wersji USA będzie taka sama jak w wydaniu japońskim, która mi się podoba.
Okładka wersji Jap.
http://img87.imagesh...alkyrie1vf9.png
#66 Napisany 17 września 2006 - 21:15
Najbardziej to by mnie ucieszyła autentyczna, europejska okładka. Ta, prędzej sobie poliżę czoło, nim się taka pojawi ...
#67 Napisany 17 września 2006 - 15:46
http://na.square-eni...ite2/index.html
Proponuję obejrzeć trailer - muzyka jest wspaniała.
Okładka wersji USA
http://www.fotosik.p...98e58aad9a.html
Jestem zawiedziony, liczyłem że okładka wersji USA będzie taka sama jak w wydaniu japońskim, która mi się podoba.
Okładka wersji Jap.
http://img87.imagesh...alkyrie1vf9.png
#68 Napisany 17 września 2006 - 21:15
Najbardziej to by mnie ucieszyła autentyczna, europejska okładka. Ta, prędzej sobie poliżę czoło, nim się taka pojawi ...
#69 Napisany 07 października 2006 - 13:03
Wiem, że może dla niektórych być to świętokradztwo, ale oto link do tematu dotyczącego speed runu owej pozycji. Jest nawet filmik przedstawiający pierwszy ukończony chapter i seria rad/pomysłów na ułatwienie sobie zadania. Choćby na to ostatnie warto przejżeć, a nuż coś się trafi pomocnego.
#70 Gość__* Napisany 15 października 2006 - 11:40
#71 Napisany 27 marca 2007 - 18:47
VP na PSPka to również wyśmienity stuff . Tutaj dodatkowo mamy oldschool'ową grafikę wręcz ubóstwianą przez wielu miłośników jRPG w tym prze ze mnie .
Obie gry polecam .
#72 Napisany 28 marca 2007 - 22:35
http://www.eurogamer...rticle_id=74634
Coś się wreszcie ruszyło, kurde. Będę miał okazję samemu osądzić "Silmerię".
#73 Napisany 29 marca 2007 - 14:16
#74 Napisany 29 marca 2007 - 14:41
Świetna wiadomość. VP 2: Silmeria zostanie wydana prawie rok po ukazaniu się wersji USA, związku z tym mogli by dożuć jakieś bonusy do „naszej” wersji.
Znając ich, to pewnie nic nie dorzucą . Ale mogliby (hah! Powinni!) dać darmową wersję PAL pierwszego Valkyrie Profile. Oczywiście nie da rady, choćby ze względu na remake. Zresztą, i tak by nie dodali....
#75 Napisany 29 marca 2007 - 15:45
Znając ich, to pewnie nic nie dorzucą
Prawdopodobnie tak właśnie będzie. Chciałbym tylko by okładka była taka sama jak w wydaniu JAP, oraz by była możliwość ustawienia opcji 60 Hz.
Byłby to po prostu ideał, od pewnego czasu próbuje zdobyć oryginalną wersje z PSX, więc taki gest ze strony SE by mnie ucieszył. Szkoda, że Enix nie wydał tej wspaniałej gry w Europie.Ale mogliby (hah! Powinni!) dać darmową wersję PAL pierwszego Valkyrie Profile.
#76 Napisany 29 marca 2007 - 16:21
Prawdopodobnie tak właśnie będzie. Chciałbym tylko by okładka była taka sama jak w wydaniu JAP, oraz by była możliwość ustawienia opcji 60 Hz.
Heh, ostatnio Squeenix całkiem się stara z konwersjami z NTSC na PAL i tak DQ8 i FFXII są pod tym względem właściwie perfekcyjne. To znaczy, mam na myśli, że przy Valkyrie Profile:Silmeria raczej nie zawalą roboty ...
Byłby to po prostu ideał, od pewnego czasu próbuje zdobyć oryginalną wersje z PSX, więc taki gest ze strony SE by mnie ucieszył.
Zawsze można kupić PSP z VP:Lenneth . Wyjdzie właściwie taniej niż za oryginalnego Valkyrie Profile na PSX ... (mnie na to i tak nie stać...)
Szkoda, że Enix nie wydał tej wspaniałej gry w Europie.
Heh, Enix sam w ogóle wydał kiedyś jakąś grę w Europie? O ile mnie pamięć nie myli... to nie . Z drugiej strony ciężko im się dziwić - i tak by się nie sprzedały. Swoją drogą, taka Silmeria zyskała miano "Najlepszej gry roku 2006, w którą nikt nie grał". Coś w tym jest. Ciekawe, czy Squeenix zainwestuje w jakieś porządne rozreklamowanie tej serii na starym kontynencie.....
#77 Napisany 29 marca 2007 - 17:24
#78 Napisany 29 marca 2007 - 18:17
#79 Napisany 29 marca 2007 - 18:41
star oceana3 wydal enix chyba
Już jako Square-Enix. Przynajmniej w Europie .
i wyeliminować bug "niezniszczalnego "
Eee.... Jaki bug?
#80 Napisany 29 marca 2007 - 19:00
Heh, ostatnio Squeenix całkiem się stara z konwersjami z NTSC na PAL i tak DQ8 i FFXII są pod tym względem właściwie perfekcyjne.
Perfekcyjne, a nawet lepsze np.: w Pal- owskiej wersji DQ8 dodali dubbing.
Zawsze można kupić PSP z VP:Lenneth . Wyjdzie właściwie taniej niż za oryginalnego Valkyrie Profile na PSX
Owszem,tylko że:
Pierwsze primo – nie mam PSP, a koszt PSP + VP, będzie mnie kosztował drożej niż używana VP.
Drugie primo – obie wersji nieznacznie się różnią np.: VP:L ma dodatkowe filmiki, które łączą się fabularnie z Silmerią.
Ostatnie primo – wole grać na 29 calowym telewizorze.
Heh, Enix sam w ogóle wydał kiedyś jakąś grę w Europie?
Tak, ja przypomina sobie jedną - Star Ocean: The Second Story.
star oceana3 wydal enix chyba
Tak, tylko razem z Square.
#81 Napisany 29 marca 2007 - 19:04
VP na aukcjach internetowych kosztuje więcej niż PSP+VP: L.Pierwsze primo – nie mam PSP, a koszt PSP + VP, będzie mnie kosztował drożej niż używana VP.
niestety, Silmeria fabularnie jest na dnie (dwa ostatnie rozdziały to jakiś żart)... ;/Drugie primo – obie wersji nieznacznie się różnią np.: VP:L ma dodatkowe filmiki, które łączą się fabularnie z Silmerią.
#82 Napisany 29 marca 2007 - 19:09
niestety, Silmeria fabularnie jest na dnie (dwa ostatnie rozdziały to jakiś żart)... ;/
No właśnie tego się najbardziej obawiam . Ale cóż, muszę to sam sprawdzić. Za bardzo lubię część pierwszą.....
Tak, ja przypomina sobie jedną - Star Ocean: The Second Story.
No tak .
#83 Napisany 29 marca 2007 - 20:35
#84 Napisany 30 marca 2007 - 14:29
Jeśli masz na myśli grę nową, to owszem ceny za taki egzemplarz są bardzo wygórowane. Używaną grę można kupić „trochę” taniej.VP na aukcjach internetowych kosztuje więcej niż PSP+VP: L.
Tu masz przykład:
http://cgi.ebay.com/... ... dZViewItem
niestety, Silmeria fabularnie jest na dnie (dwa ostatnie rozdziały to jakiś żart)... ;/
Przesadzasz, Silmeria ma dobrą fabułę z kilkoma niedoróbkami. Zresztą siłą VP: Silmeri jest: klimat nordyckich mitologii i kapitalny system walki.
#85 Napisany 30 marca 2007 - 16:10
125 dolców to i tak duża za dużo - lepiej dołożyć drugie tyle do PSP i VP: L.Jeśli masz na myśli grę nową, to owszem ceny za taki egzemplarz są bardzo wygórowane. Używaną grę można kupić „trochę” taniej.
nie, nie przesadzam - Silmeria ma scenariusz głupi do tego stopnia, że określenia go mianem dna jest nie przesadzą, a eufemizmem. nie wspomnę już o tym, że właśnie przez ten scenariusz 3/4 klimatu, o którym piszesz, wyparowało, a jeśli o system chodzi, to jest on po prostu fajny (przez pierwsze ~50 godzin, gdyż potem jest qoorewsko nudny, ale to i tak coś - w większości jRPG-ów walka robi się nudna znaczenie wcześniej).Przesadzasz, Silmeria ma dobrą fabułę z kilkoma niedoróbkami. Zresztą siłą VP: Silmeri jest: klimat nordyckich mitologii i kapitalny system walki.
#86 Napisany 31 marca 2007 - 13:53
#87 Napisany 31 marca 2007 - 13:55
otóż to.Jak zagram, wyrobie sobie opinie, w tedy przyznam ci racie, lub nie i chętnie na ten temat porozmawiam.
dodam tylko, że, co Kyo może potwierdzić, mniej więcej do 4 chapter'u byłem VP 2 zachwycony. niestety, później odchodzą takie cyrki, wypaczające w dodatku fabułę VP1, że aż się niedobrze robi. ;/
#88 Napisany 31 marca 2007 - 14:45
#89 Napisany 31 marca 2007 - 16:53
dodam tylko, że, co Kyo może potwierdzić, mniej więcej do 4 chapter'u byłem VP 2 zachwycony.
Dokładnie, pisałeś nawet coś w stylu "Tak się powinno robić gry!" .
To się nazywa 'zły wpływ literki S w skrócie SE'. Niestety, ta firma wszystko niszczy.
Niestety ;( . A ludzie i tak ten syf łykają.
Poczekam jednak aż Silmeria stanieje ...
#90 Napisany 02 kwietnia 2007 - 15:23
Ja bym upatrywał przyczyny gdzie indziej, mianowicie w tym, że obecne gry projektowane są dla „pokolenia MTV” i co się z tym wiąże gry są- spłaszczane fabularnie. Dobrym przykładem może być Xenosaga, która mimo ciekawej i ambitnej fabuły, niestety nie została doceniona prze graczy i sprzedał się słabo, a popierdółka typu Kingdom Hearts sprzedała się w ilości kilku milionów.To się nazywa 'zły wpływ literki S w skrócie SE'. Niestety, ta firma wszystko niszczy.