SG?
Valkyrie Profile: Silmeria, Lenneth
Rozpoczęte przez
Gość
, 06 12 2005 19:20
190 odpowiedzi na ten temat
#181 Gość_Zero_* Napisany 12 października 2010 - 21:18
#182 Napisany 18 października 2010 - 01:03
Kurde, jak zaczynam grać w tą grę, to mam syndrom "jeszcze 10 minut" Kapitalna gra, irytująca, wymagająca, ale mimo tutrudniam sobie życie, ponieważ tak jak to mam w zwyczaju nie używam lepszych, a nawet przeciętnych itemów, albo itemów podnoszących statsy na stałe... ehh to dziwne zboczenie ;]
#183 Napisany 29 października 2010 - 13:44
Ja tez jak gralem to trzymalem je na sam koniec. Dopiero jakos po przejsciu seraphic gate sobie je zapusciłem. Ale Freja na max to potęga !!!!
#184 Napisany 13 listopada 2010 - 01:13
ok 45h na liczniku. Gierunia dalej boska, wszystkie lokacja jak zwykle wyzbierane na 100%. System walki boski i dalej się nie nudzi, a dużo walk prowadzę nadprogramowych, by pozdobywać pierdoły do utworzenia lepszych broni i innego wyposażenia.
Cudna gra, i nic nie wskazuje, że coś się może w tej kwestii zmienić.
Cudna gra, i nic nie wskazuje, że coś się może w tej kwestii zmienić.
#185 Napisany 15 listopada 2010 - 08:36
Z takim podejściem jak twoje, moge Ci obiecać że gra Cie nie zawiedzie, moze poza finalem fabuly, ale jesli chodzi o gameplay bedzie tylko dobrze +.
Kiedys twierdzono, że ta gra jest za trudna i mocno daje w kość , ale to tylko polowicznie prawda, bo albo mozna mocno podpakowac postacie , albo przed kazda miejscowka odpowiednio ustawić bron i umiejetności. Nie wiem ktorym sposobem idziesz, ja pakowalem postacie bo walka sprawiala mi iesamowita frajde.
Kiedys twierdzono, że ta gra jest za trudna i mocno daje w kość , ale to tylko polowicznie prawda, bo albo mozna mocno podpakowac postacie , albo przed kazda miejscowka odpowiednio ustawić bron i umiejetności. Nie wiem ktorym sposobem idziesz, ja pakowalem postacie bo walka sprawiala mi iesamowita frajde.
#186 Napisany 04 grudnia 2010 - 00:19
Ufff, z 1,5h męczyłem się by zebrać ostatnią skrzynkę w jednym dungeonie. Znaleźć ją nie było problemu, ale wpadnięcie na sposób, a później jego zrealizowanie to coś grubego. Jedna marna skrzynka, a dał mi takie wyzwanie. Niezmiernie satysfakcjonująca gra, gdy się osiąga zamierzone cele
Na razie wszystkie "lochy" zrobiłem na 100%, tak więc jest bardzo dobrze.
Na razie wszystkie "lochy" zrobiłem na 100%, tak więc jest bardzo dobrze.
#187 Napisany 14 stycznia 2011 - 10:46
Pierwsze VP to gra wybitna. Chyba moj ulubiony rpg na psx. No moze ff7 i suikoden 2 moze sie rownac. Silmeria to niestety tylko gra bardzo dobra. Mega miodna, system walki to mistrzostwo, pakowanie postaci w ogole nie nuzy, grafika tez piekna, muzyka daje rade, ale niestety zabraklo mi troche klimatu pierwszej czesci. Smutny, brudny, posepny, ponury, przepelniony smiercia i tesknota klimat. W dwojce niestety tego brakowalo. Mocno wplynelo to na moja percepcje silmerii, ale trzeba przyznac, ze bardzo wiele nadrabia grywalnoscia. To dobra seria.
Gral ktos w te czesc na DS? Fajna? Warta uwagi?
Gral ktos w te czesc na DS? Fajna? Warta uwagi?
#188 Napisany 14 stycznia 2011 - 17:56
Nie ... ale dałeś kolejny jRPG do nadrobienia ...
W sumie o tyle jest dobra obecna generacja konsol, że pozwala na spokojne nadrobienie zaległości z poprzednich lat
W sumie o tyle jest dobra obecna generacja konsol, że pozwala na spokojne nadrobienie zaległości z poprzednich lat
#189 Napisany 26 czerwca 2011 - 22:27
No i w końcu skończyłem VP2
Wszystkie lochy wyzbierane na 100%, co było całkiem sporym wyzwaniem. Ostatni boss dziś padł do długiej, ponad godzinnej ciężkiej walce. Byłoby łatwiej, gdybym skorzystał z opcji "Free soul", uwalniając postaci i dostając za to itemy, które dodają punktów do statsów, ale jakoś nie mam w zwyczaju, korzystać z takich ułatwień. Po pierwszej części walki też mogłem sobie ułatwić, no ale cóż. Teraz po przejściu by poszło zdecydowanie łatwiej.
Fantastyczna oprawa AV, piękny design, kapitalny system walki i niezwykle rajcujące grindowanie, doliczając cholernie wysoki poziom trudności tej gry, zrobiły na mnie bardzo duże wrażenie. Kapitalna gra na mocarne 9/10.
Wszystkie lochy wyzbierane na 100%, co było całkiem sporym wyzwaniem. Ostatni boss dziś padł do długiej, ponad godzinnej ciężkiej walce. Byłoby łatwiej, gdybym skorzystał z opcji "Free soul", uwalniając postaci i dostając za to itemy, które dodają punktów do statsów, ale jakoś nie mam w zwyczaju, korzystać z takich ułatwień. Po pierwszej części walki też mogłem sobie ułatwić, no ale cóż. Teraz po przejściu by poszło zdecydowanie łatwiej.
Fantastyczna oprawa AV, piękny design, kapitalny system walki i niezwykle rajcujące grindowanie, doliczając cholernie wysoki poziom trudności tej gry, zrobiły na mnie bardzo duże wrażenie. Kapitalna gra na mocarne 9/10.
#190 Gość_Taikun_* Napisany 26 czerwca 2011 - 22:33
nieźle ... pół roku
#191 Napisany 01 lipca 2011 - 09:45
lepiej późno niz wcale
Mi gra też sie podobała, ahh freja potrafiła pozamiatać
Mi gra też sie podobała, ahh freja potrafiła pozamiatać