A wolałbyś płacić 200zł czy 80zł?
69 odpowiedzi na ten temat
#31 Napisany 11 września 2011 - 14:17
#32 Napisany 12 września 2011 - 19:43
Tak czy tak nie wołali by za nią pełnej ceny...
#33 Napisany 12 września 2011 - 22:23
Wolisz 160zł czy 80zł?
#34 Napisany 12 września 2011 - 23:04
Będzie ten Warhead czy mam sam na necie szukać?
#35 Napisany 13 września 2011 - 00:13
Bez głowicy, no.
#36 Napisany 13 września 2011 - 00:32
Wiedziałem
#37 Napisany 13 września 2011 - 06:42
W sumie fajnie ale dosyć z dupy ta zapowiedź, wiekszy sensy mialoby wydanie jedynki przed C2. Zapewne gra bedzie tez slabsza niz kontynuacja, glownie dlatego, ze od jej premiery sporo sie pozmienialo na polu FPSow....ale trailerek wyglada bardzo fajnie i pewnie dam jej szanse, tylko dlatego ze bardzo podobal mi sie pierwszy Far Cry na PC.
#38 Napisany 13 września 2011 - 08:26
uwierz, że od C1 2007 roku nic za dużo się nie zmieniło w FPSach
#39 Napisany 13 września 2011 - 08:27
Wolisz 160zł czy 80zł?
Wolę 16 zł
#40 Napisany 13 września 2011 - 11:28
Dobra, to podeślę Ci 16zł jak 160 nie chcesz.
#41 Napisany 13 września 2011 - 17:55
http://www.konsolowi...ot/23263/262398
Porównanie wersji na PC i konsole, trochę dziwne, no ale zawsze. Różnicę widać, ale to chyba nikogo nie dziwi.
Porównanie wersji na PC i konsole, trochę dziwne, no ale zawsze. Różnicę widać, ale to chyba nikogo nie dziwi.
#42 Napisany 26 września 2011 - 07:26
Gra będzie miała swoją premierę już 4 października na XBL, a 5 na PSN.
#43 Napisany 26 września 2011 - 15:07
Bardzo dobra grą pierwszy Kryzys jest. Warhead też warto łyknąć.
#44 Napisany 07 lutego 2012 - 11:03
Pograłem troche w tego Crysisa i jest dobrze, ale bez zachwytów, zupełnie ale to zupełnie nie umieją mnie wciągnąć w tą historię, az mi się chce skippowac te filmiki...niby gram tak jak wolę czyli spokojnie zdejmując pojedyńczych bandziorów, ale kiedy robię to z dużej odległości wydaje mi się że chłopy się respawnują...dopiero po dojściu do pkt kontrolnego ich ilość się zmniejsza...teraz wpadłem na gości w skafandrach...i mnie nie lubią
#45 Napisany 07 lutego 2012 - 11:14
Ja pogralem 3h i mi sie znudzilo. Nic tutaj nie ma fajnego orocz oprawy a ta z kolei mocno chrupie (na ps3 przynajmniej) wiec Przyjemnosc z gry spada jeszcze bardziej...juz Halo jest ciekawsze a Crysis 2 bije jedynke na glowe.
#46 Napisany 07 lutego 2012 - 11:16
To mnie na razie jedynka bardziej przyssała niż dwójka, (która kupiłem wcześniej) jednak może być to spowodowane lenistwem...Crysis włączam, gdy kończę w coś innego grać, a nie chce mi się zmieniać płyt...w końcu jedynka jest na hd
#47 Napisany 07 lutego 2012 - 11:22
Ja z kolei również wolę dynamiczne Crysis 2. Za grą przemawia mocne OST, świetne multi no i całkiem niezła fabuła. Szkoda tylko, że Crytek w pewnym momencie totalnie olał projekt i nie poprawił wielu błędów multi i kilku drobnych niedoróbek w singlu. Pierwszego Crysis ograłem dopiero, kiedy wyszedł na XBL - fakt po filmikach widać, że jest wizualnie zdrowo pocięty od oryginału z "pieca", ale mi to nie przeszkadza. Gra się fajnie, aczkolwiek bez rewelacji. Otaczający gracza świat jest trochę pusty.
#48 Napisany 07 lutego 2012 - 11:25
Ja kupilem i co jakis czas podchodze do tej gry. Jest piekna, to fakt, ale kuleje kilka aspektow:
- przeciwnicy maja sokoli wzrok
- nawet nie wiem o co chodzi w tej grze, bo historia oprocze tego, ze jest slaba, przedstawiona jest ciulowo tez
- strzelam ciagle to chinczykow, a wolalbym jaki alienow
- brak multi (podniosloby zywotnosc tytulu, zwlaszcza, ze multi w C2 jest spoczko)
- mimo, ze mamy Nanokombinezon, krotka i dobrze wymierzona seria kladzie nas prawie na 0
- przeciwnicy maja sokoli wzrok
- nawet nie wiem o co chodzi w tej grze, bo historia oprocze tego, ze jest slaba, przedstawiona jest ciulowo tez
- strzelam ciagle to chinczykow, a wolalbym jaki alienow
- brak multi (podniosloby zywotnosc tytulu, zwlaszcza, ze multi w C2 jest spoczko)
- mimo, ze mamy Nanokombinezon, krotka i dobrze wymierzona seria kladzie nas prawie na 0
#49 Napisany 07 lutego 2012 - 11:27
przeciwnicy rzeczywiscie sciagaja mnie ze znacznych odległości nawet kiedy ja ich nie widzę
#50 Napisany 07 lutego 2012 - 11:28
Zapomnialem dodac, ze radar spisuje sie slabo. Zwlaszcza jesli chodzi o skradanie.
#51 Napisany 07 lutego 2012 - 11:30
Bo się niewidzialności używa i trzeba trochę taktycznie podejść. Tu dywersja, tam wsiadamy za działko i ratatatatatatata.
#52 Napisany 07 lutego 2012 - 11:32
Jakis sposob jest, to wiem, z tym, ze uwielbiam shootery, gdzie nasz bohater jest mega kozakiem i wymiana ognia jest bardziej bezposrednia. Widzac ten wykozaczony kombinezon juz myslalem, ze bedzie sieka, a tu trzeba sie kitrac w krzaczkach
#53 Napisany 07 lutego 2012 - 11:36
True. Gość trochą za szybko ląduje twarzą w błocie.
#54 Napisany 07 lutego 2012 - 12:14
tylko, że strzelanie z działka to jakis random, celownik też jest ledwo widoczny...wie ktoś co trzeba zrobić by zaznaczyć gościa? Ponoć wystarczy na lornetce nacisnąc kwadrat, ale jak tam robię nie ma żadnej reakcji
#55 Napisany 07 lutego 2012 - 13:17
Nie trzeba naciskać, ja patrzę niego przez 1 sek przez lornetkę i się zaznacza.
I rzeczywiście kolo szybko pada, ale ja gram na najwyższym stopniu trudności (platyna, platyna ).
I rzeczywiście kolo szybko pada, ale ja gram na najwyższym stopniu trudności (platyna, platyna ).
#56 Napisany 07 lutego 2012 - 13:19
od razu na najwyższym czy to drugi raz?Nie trzeba naciskać, ja patrzę niego przez 1 sek przez lornetkę i się zaznacza.
I rzeczywiście kolo szybko pada, ale ja gram na najwyższym stopniu trudności (platyna, platyna ).
#57 Napisany 07 lutego 2012 - 13:32
Od razu. Kiedyś przeszedłem to na PC, więc co nieco pamiętam.
#58 Napisany 07 lutego 2012 - 18:42
Delta nie jest aż tak ciężka jakby się wydawała. Na PC również na niej grę przeszedłem (ciekawostką jest zmiana języka jakim się posługują nasi przeciwnicy gdy zmienimy wspominany poziom trudności). Wystarczy dużo i często się chować.
Choć gra ma dwa, trzy wymagające momenty. DMC problemem na konsolowej wersji będzie zapewne walka z ostatnim przeciwnikiem. Na PC na statku był jeden taki wrak, do którego gracz mógł wejść i tam w spokoju zregenerować zdrowie. Wiesz, jeden strzał w bossa, ewentualnie zlikwidowanie przeciwka i się tam chowamy. Po włączeniu pancerza grało się bezstresowo. Na PS3 ten wrak usunięto.
Choć gra ma dwa, trzy wymagające momenty. DMC problemem na konsolowej wersji będzie zapewne walka z ostatnim przeciwnikiem. Na PC na statku był jeden taki wrak, do którego gracz mógł wejść i tam w spokoju zregenerować zdrowie. Wiesz, jeden strzał w bossa, ewentualnie zlikwidowanie przeciwka i się tam chowamy. Po włączeniu pancerza grało się bezstresowo. Na PS3 ten wrak usunięto.
#59 Napisany 07 lutego 2012 - 18:46
Dzieki za spoila do gry, ktora i tak ma szczatkowa fabule
#60 Napisany 07 lutego 2012 - 18:49
Napisanie, że w grze istnieje walka z ostatnim bossem spoilerem nie jest. Kwiat ładny.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
TriggerHEART ExelicaRozpoczęte przez Tawotnica , Dzisiaj, 08:34 Warashi, Cosmo Machia, arcade, DC i 4 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|