#121 Napisany 03 lutego 2012 - 19:50
#122 Napisany 03 lutego 2012 - 21:12
Jak ta gra tak bedzie wyglądać to śmiem twierdzić, że to bedzie najładniejsza gra na obecne konsole.
#123 Napisany 03 lutego 2012 - 21:37
#124 Napisany 03 lutego 2012 - 22:51
#125 Napisany 05 lutego 2012 - 23:31
#126 Napisany 06 lutego 2012 - 16:09
1. Akcja gry rozgrywa się dwadzieścia lat po epidemii spowodowanej tajemniczym wirusem, zamieniającym ludzi w mutanty.
2. Joel będzie jedyną grywalną postacią. Co ciekawe, jego przeszłość nie rysowała się w zbyt jasnych barwach - był bowiem przemytnikiem broni i narkotyków.
3. Towarzyszyć będzie mu Ellie, którą interesują relikty przeszłości, takie jak płyty i ksiązki.
4. Na niektórych obszarach wydzielono tak zwane strefy kwarantanny, gdzie zabija się każdego, u kogo wykryje się ślady śmiercionośnego wirusa.
5. Grzyb rozprzestrzenia się w powietrzu, jednak wirusem można zarazić się wyłącznie tam, gdzie jest jego duże natężenie.
6. Wbrew temu, co pokazał zwiastun z VGA 2011, głównymi przeciwnikami gracza będą ludzie. Przeciwko nim wykorzystamy nie tylko własne pięści i broń palną (bardzo rzadko), lecz także elementy otoczenia.
7. Przeciwnicy będą na bieżąco oceniać sytuację na polu bitwy, toteż kiedy zobaczą, że Joel dysponuje bronią palną, będą cicho siedzieć za osłonami, czekając, aż skończy mu się amuniacja. Wtedy, w myśl zasady "w kupie siła", rzucą się na bohaterów.
8. Ellie ma nie przeszkadzać graczom w zabawie, a jej umiejętności będą rozwijać się podczas gry.
9. Gra będzie brutalna, a jeśli odniesiemy obrażenia, będziemy mogli leczyć się przy pomocy apteczek, które jednak nie poskutkują natychmiast.
10. W grze znajdziemy także fragmenty platformowe oraz logiczne, w których zostanie wykorzystana współpraca bohaterów.
11. W grze znajdzie się jakiś wariant rozgrywki wieloosobowej.
#127 Napisany 06 lutego 2012 - 17:14
#128 Napisany 06 lutego 2012 - 17:23
Nie czytałem spoilerów, ale zapowiada się dobra szpila. :]Akcja The Last of Us zostanie osadzona dwadzieścia lat po ataku wirusa w postaci grzyba, który zamienia ludzi w mutanty i zombie. Przez ten czas ludzkość została zdziesiątkowana.
Gracze wcielą się tylko w jedną postać – Joela, zbliżającego się do pięćdziesiątki przemytnika broni i narkotyków, który szmugluje towar ze stref kwarantanny. Drugim – niegrywanym bohaterem – jest czternastoletnia Ellie, sierota mieszkająca na skraju strefy wojskowej kwarantanny, która fascynuje się reliktami z przeszłości, takimi jak płyty CD i książkami.
Same strefy kwarantanny pilnowane są przez wojskowe patrole, a żołnierze mają za zadanie pozbyć się każdego, u kogo wykryje się ślady śmiercionośnego grzyba w trakcie częstego skanowania ciała poddawanego mieszkańców. Sam grzyb roznosi się drogą powietrzną, jednak zaraża dopiero, gdy jest wysokie natężenie jego zarodników (np. w zamkniętych pomieszczeniach), dlatego ocaleni nie noszą masek.
Fabuła The Last of Us zaczyna się, gdy Joel zgadza się przemycić Ellie poza strefę kwarantanny. Coś jednak idzie nie tak i wojsko zaczyna ich ścigać. Przemytnik opuściłby dziewczynę, ale opieka nad nią to spełnienie prośby od umierającego przyjaciela - decyduje się więc zabrać Ellie w bezpieczne miejsce. Tak zaczyna się podróż przez całe USA. Relacje pomiędzy bohaterami mają przypominać to, co znamy z filmu „Prawdziwe męstwo”.
SPOILERSpoiler
Natomiast sztuczna inteligencja wrogów ma korzystać z systemu określanego przez twórców nazwą „balance of power”. Kiedy Joel i Ellie będą korzystać z broni, wrogowie będą kryć się za osłonami i próbować oflankować bohaterów. Gdy jednak wyrzucimy broń i staniemy do walki wręcz, przeciwnicy rzucą się na przemytnika i dziewczynę, próbując pokonać ich dzięki przewadze liczebnej. Oponenci mają też reagować na dynamicznie na wydarzenia toczące się na ekranie. Kiedy na przykład wróg zobaczy, że jego towarzysz zginie, wpadnie we wściekłość. Przeciwnicy będą też mogli ostrzegać sojuszników, gdy będą w niebezpieczeństwie, z kolei gdy stracą przewagę, przestraszą się. W czasie walki Joel będzie mógł również rzucić ciężką cegłą, by oszołomić na chwilę wroga, dzięki czemu będzie mógł zadać dodatkowe obrażenia deską. Mało tego – podobną akcję będzie można wykonać we współpracy z Ellie, kiedy to dziewczyna rzuci w oponenta cegłą a przemytnik zada mu dodatkowe obrażenia.
Sama Ellie ma być ważnym elementem rozgrywki, a kierująca ja AI na tyle „mądra”, aby nie przeszkadzać w zabawie. Dziewczyna będzie mogła ostrzegać Joela, a także pomóc mu wydostać się z trudnej sytuacji. Ponadto jej umiejętności będą rozwijać się wraz z postępami w rozgrywce, choć nie sprecyzowano dokładnie, jak. Ellie będzie też posiadała broń, którą będzie mogła zagwarantować Joelowi ogień osłaniający.
Sama gra ma być brutalna. W trakcie jednej z walk Joel odepchnął przeciwnika, sprawiając, że to on miał nad nim przewagę, po czym popchnął go na odłamki szkła. Wróg skończył z krwią tryskającą z jego gardła. W czasie rozgrywki będzie można usłyszeć także wiele „f*cków” i to nawet z ust Ellie.
W The Last of Us pojawią się apteczki, jednak ich zastosowanie będzie trochę trwało, co ma w jeszcze większym stopniu zachęcić graczy do unikania bezpośredniej walki.
SPOILERSpoiler
W The Last of Us pojawią się też fragmenty platformowe i logiczne. Choć nie pokazano ich w czasie prezentacji, mają one wykorzystywać możliwości współpracy pomiędzy Joelem, a Ellie. W przeciwieństwie jednak do serii Uncharted, wszystkie zagadki będą toczyć się na ziemi (nie będziemy więc skakać i wspinać się w wysoko położone miejsca, jak to robi Nathan Drake). W czasie zabawy zwiedzimy też przedmieścia i obszary wiejskie. W niektórych lokacjach napotkamy na ludzi przyjaźnie nastawionych do naszych bohaterów. Sama fabuła przedstawiona w grze ma być spójną całością, rozgrywka nie zakończy się więc żadnym cliffhangerem, choć niewykluczone są sequele.
Z kolei producent gry, Bruce Stainley, przyznał, że będzie ona posiadała jakiegoś rodzaju komponent sieciowy. Twórcy pracują nad wieloma pomysłami związanymi z multiplayerem, ale jeszcze nie opracowano niczego konkretnego.
Nad The Last of Us pracuje drugi zespół utworzony w ramach Naughty Dog. Powstał on głównie bo to, ponieważ studio nie chciało, aby jego pracownicy wypalili się, gdy nie będą mogli pracować nad czymś nowym, co groziło też możliwymi odejściami do innych firm. Ekipa początkowo miała też pracować nad kontynuacją Jaka & Daxtera i rozpoczęto już wstępne prace nad grą. Developerzy uznali jednak, że kierunek, w którym chcieli się udać, zaowocowałby kiepską produkcją, dlatego zdecydowano się zawiesić projekt. I tak zajęto się The Last of Us.
#129 Napisany 06 lutego 2012 - 17:37
#130 Napisany 06 lutego 2012 - 19:32
#131 Napisany 09 lutego 2012 - 17:19
#132 Napisany 09 lutego 2012 - 17:40
#133 Napisany 18 lutego 2012 - 02:08
#134 Napisany 23 lutego 2012 - 00:17
Zapowiada sie ciekawie, ta gra była by dobrym pożegnaniem z tą generacją.
Jakim pożegnaniem? Do końca tej generacji jeszcze trochę zostało. Komuś zależy na nowej?
#135 Napisany 23 lutego 2012 - 00:55
#136 Napisany 03 marca 2012 - 00:46
#137 Napisany 03 marca 2012 - 09:35
#138 Napisany 03 marca 2012 - 12:17
#139 Napisany 03 marca 2012 - 12:27
#140 Napisany 03 marca 2012 - 12:39
I dobrze.dużo zwykłych ludzi...
Widać cegłówki pójdą w ruch .
#141 Napisany 24 marca 2012 - 18:47
The Last of Us - Actor Q&A Part 1
http://www.gamereact.../grtv/?id=25031
The Last of Us - Actor Q&A Part 2
http://www.gamereact...25041&l=Preview
#142 Napisany 24 marca 2012 - 19:38
#143 Napisany 24 marca 2012 - 19:40
#144 Napisany 29 marca 2012 - 12:00
#145 Napisany 29 kwietnia 2012 - 09:38
#146 Napisany 16 maja 2012 - 00:45
http://www.ign.com/a...ailer-new-ellie
Ellie juz nie wygląda jak Ellen Page
#147 Napisany 16 maja 2012 - 01:03
ja widze aliasing na otoczeniu, ale scenki w samochodzie mi śmierdzą, tam nie widac brak AA.
ogolnie grafa wykurwista.
PS3 is superior console.
#148 Napisany 16 maja 2012 - 06:49
#149 Napisany 16 maja 2012 - 08:07
#150 Napisany 16 maja 2012 - 09:06
Na EG pod filmikiem napisali ze launch w 2013...
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|