ale co to ma wspolnego z tym co wczesniej napisales i na co ja odpowedzialem? ;]Gosciu wystrzelał te pociski jak ostatnia pipka, strzelał na oślep, bez ładu i składu, brak "cieżaru" broni i pocisków. Powtarzam: ND nadal nie potrafi odwzorować ciekawej strzelaniny. Kiedy dochodzi do pełnego kontaktu, jest już super.
2134 odpowiedzi na ten temat
#181 Napisany 05 czerwca 2012 - 10:20
#182 Napisany 05 czerwca 2012 - 10:21
podobało mi się, że jak gość którego trzymał wierzgał celownik w broni "drake'a " tak samo się poruszał...choć ja bym tam wolał w takiej chwili spokojnie celować bez wierzgającego gościa
#183 Napisany 05 czerwca 2012 - 10:23
Cóż, pokłony dla Sony, że ma takie studia które mimo machadełkowatego szaleństwa wypuszczają takie gry.
#184 Napisany 05 czerwca 2012 - 10:23
Jak na firmę która jest synonimem skryptów, która niejako zdefiniowała na nowo sposób narracji w grach, oni znów wyszli przed szereg.
ND mnie zaskoczyło, oni zaprezentowali coś co wygląda niesamowicie, a przy tym nie opiera się na serii niespodziewanych wydarzeń, gdzie co chwila cos wybucha czy się rozpada. Dzięki temu last of us wygląd na tle konkurencji świeżo i bardzo grywalnie. Bo nie wiem jak Wy ale ja już powoli rzygam tymi oskryptowanymi prezentacjami typu far cry czy tomb raider, co za duzo to nie zdrowo.
Trzymam kciuki.
ND mnie zaskoczyło, oni zaprezentowali coś co wygląda niesamowicie, a przy tym nie opiera się na serii niespodziewanych wydarzeń, gdzie co chwila cos wybucha czy się rozpada. Dzięki temu last of us wygląd na tle konkurencji świeżo i bardzo grywalnie. Bo nie wiem jak Wy ale ja już powoli rzygam tymi oskryptowanymi prezentacjami typu far cry czy tomb raider, co za duzo to nie zdrowo.
Trzymam kciuki.
#185 Napisany 05 czerwca 2012 - 10:24
gra na pewno rozni sie tym, ze postacie zachowuja sie o wiele realistyczniej niz w uncharted, wolniejsze ruchy itp. no i jest menu ekwipunku.
#186 Napisany 05 czerwca 2012 - 10:25
Tu już nie ma co trzymać kciuków...mamy pewnego must have'a
#187 Napisany 05 czerwca 2012 - 10:28
Wszystko. Taka strzelanina jaką zaprezentowano nie jest dla mnie " brakiem strzelania na oślep i liczeniem pocisków". Bo ani nikt specjalnie nie przejmował się celowaniem ani liczeniem pocisków. Co więcej, bez broni palnej gra wydaje się nawet łatwiejszaale co to ma wspolnego z tym co wczesniej napisales i na co ja odpowedzialem? ;]
#188 Napisany 05 czerwca 2012 - 10:31
Musiał wywalić pociski na oślep dla dramaturgii podczas prezentacji.
#189 Napisany 05 czerwca 2012 - 10:43
Ej, Maksiu, w Uncharted 2 strzelanie było pierwszej próby moim zdaniem.
#190 Napisany 05 czerwca 2012 - 10:55
Nie, nie było. W tej kwestii ND musi się wiele nauczyć, szczególnie jeśli ten element jest tak istotny w rozgrywce.Ej, Maksiu, w Uncharted 2 strzelanie było pierwszej próby moim zdaniem.
#191 Napisany 05 czerwca 2012 - 10:55
Jak wyjdzie z tego stonowane, mniej przesadzone Uncharted to bedzie git. Choć i tak kupię jak cena spadnie poniżej ośmiu dyszek Swojej żydowskiej natury chyba już nigdy nie wyplenię
#192 Napisany 05 czerwca 2012 - 10:58
Nie, nie było. W tej kwestii ND musi się wiele nauczyć, szczególnie jeśli ten element jest tak istotny w rozgrywce.
Tak, było. Niestety, w Uncharted 3 już coś poszło nie taki celowanie było niesuper i spluweczki nie dawały takiej frajdy.
#193 Napisany 05 czerwca 2012 - 11:29
Mi też się strzelanie w żadnym U. nie podobało. Zero przyjemności, strzelałem bo musiałem, a w trójeczce co wszystkich szybciej się zabijało ręcznie.
#194 Napisany 05 czerwca 2012 - 11:41
Wyglada na bardziej brutalne i survivalowe U Mi się prezentacja cholernie podobała, interakcja z dziewczyna podczas walki roxowała Ale ja od poczatku wiem, ze gra bedzie niszczyc wiec nie ma zdziwka szczegolnego
#195 Napisany 05 czerwca 2012 - 12:09
Fajnie, że poszli w pasek energii i apteczki.
#196 Napisany 05 czerwca 2012 - 12:22
imo ta gra bedzie miala wiecej ze skradanki niz nowy splinter cell. ;]
#197 Napisany 05 czerwca 2012 - 12:29
Nie, nie fajnie. Lata 90te mówią cześćFajnie, że poszli w pasek energii i apteczki.
#198 Napisany 05 czerwca 2012 - 12:30
Fajnie!
#199 Napisany 05 czerwca 2012 - 12:32
#200 Napisany 05 czerwca 2012 - 12:38
Kiedy to wychodzi- 2013? Znowu ps3 kupie
#201 Napisany 05 czerwca 2012 - 12:42
Przecież ta gra to właśnie Splinter Cell Conviction bez mark & execute. Trzeba przyznać, że marketingowcy z Sony ładnie piorą ludziom mózgi, że wierzą w jakieś rewolucje i "wybijanie się przed szereg".imo ta gra bedzie miala wiecej ze skradanki niz nowy splinter cell. ;]
#202 Napisany 05 czerwca 2012 - 12:55
tyle, ze w tlou łazimy z dziewczyna, ktora nam pomaga/trzeba ja chronic, wiec nie mozna powiedziec, ze to jest kalka sc:c
#203 Napisany 05 czerwca 2012 - 13:05
No w końcu jakaś gra, która robi wrażenie od Sony gameplayowo. Wszystko mi się podoba, coś czuję, że kupię na premierę.
#204 Napisany 05 czerwca 2012 - 13:26
apteczki to świetny pomysł, jednak pasek energii już nie bardzo. Bardziej bym wolał aby postać im bardziej ranna tym gorzej by się sterowało, krwawiła by i potykała, coś podobnego chyba było kiedyś w Gateway albo nie szukając daleko w i'am alive.
#205 Napisany 05 czerwca 2012 - 13:32
jesli kogos to w alien breedach jest taki motyw. jak juz mamy malo energii i nie mamy apteczki, aby sie uleczyc to nie mozemy biegac i ogolnie nawet chodzimy wolniej, bo nasza postac powłóczy nogą. ;]
#206 Napisany 05 czerwca 2012 - 13:35
Jakby tego nie było w pierwszym Residencie
#207 Napisany 05 czerwca 2012 - 15:20
Fenomenalna oprawa i mimo wszystko czuć tutaj tą walkę o przetrwanie z powodu małej ilości amunicji, trzeba sobie radzić w inny sposób. Dobrze, że nie ma samoczynnej regeneracji zdrowia. ;] Współpraca też całkiem fajnie ukazana, gdy małolata odwraca uwagę uzbrojonego typa. Pod koniec widać też fajny detal gdy Joel dostaje sztachetą po mordzie i krew zalewa mu nos, oby to tylko nie znikało jakimś cudem po 5 sekundach.
Z tym zbieraniem różnych przedmiotów do użytku może być ciekawie i mam nadzieję, że to ładnie rozwiną. Może będzie się dało tworzyć jakieś prowizoryczne bronie, mołotovy już są, będzie jakiś łuk, może jakaś decha nabita gwoździami.
W ogóle powinna być taka opcja, że jak kogoś postrzeli się w rękę, czy nogę to od razu rezygnuje z dalszej walki.
Z tym zbieraniem różnych przedmiotów do użytku może być ciekawie i mam nadzieję, że to ładnie rozwiną. Może będzie się dało tworzyć jakieś prowizoryczne bronie, mołotovy już są, będzie jakiś łuk, może jakaś decha nabita gwoździami.
W ogóle powinna być taka opcja, że jak kogoś postrzeli się w rękę, czy nogę to od razu rezygnuje z dalszej walki.
#208 Napisany 05 czerwca 2012 - 15:38
Ha, ha, ha... In your face ! Mówiłem, że gra będzie cudowna, bo to przecież Naughty Dog, a wy że nawet bez żadnego materiału wyciągam tak daleko idące wnioski i muszę byc niedorozwinięty. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to animacja postaci, która jest bardzo realistyczna i nawet w Uncharted 3 nie mieliśmy do czynienia z tym elementem rozgrywki na tak wysokim poziomie. Trochę głupie są te apteczki, ale zostały pewnie wprowadzone żeby gracz mógł wczuć się w rolę -bla, bla, bla... Zaskoczyło mnie to, że nasi przeciwnicy i kompan potrafią myśleć !!! Gdy skończyły się nam naboje w magazynku koleś to zauważył i do nas podszedł - mistrzostwo. The Last Of Us jak na razie zaskoczyło mnie bardzo pozytywnie. Nie moge doczekac sie premiery.
#209 Napisany 05 czerwca 2012 - 15:43
Taki I am alive z grafiką ala Uncharted trzeci. Wspaniale czuć moc uderzeń - kapitalne animacje.
#210 Napisany 05 czerwca 2012 - 15:48
bedzie hit... klimacik bardzo fajny i bajeczna grafa
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Fatal Fury: City of the WolvesRozpoczęte przez ACZ , 28 kwi 2024 SNK, PS5, XSX, XSS |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|