Skocz do zawartości

Zdjęcie

The Last of Us

Naughty Dog SCE PS5 PS4 PS3 PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
2134 odpowiedzi na ten temat

Ankieta: The Last of Us (77 użytkowników głosowało)

TLoU zasługuje na (zaznacz tylko jeśli skończyłeś/aś grę)

  1. 10 (34 głosów [44.16%] - Zobacz)

    Procent głosów: 44.16%

  2. 9,5 (12 głosów [15.58%] - Zobacz)

    Procent głosów: 15.58%

  3. 9 (7 głosów [9.09%] - Zobacz)

    Procent głosów: 9.09%

  4. 8,5 (11 głosów [14.29%] - Zobacz)

    Procent głosów: 14.29%

  5. 8 (1 głosów [1.30%] - Zobacz)

    Procent głosów: 1.30%

  6. 7,5 (1 głosów [1.30%] - Zobacz)

    Procent głosów: 1.30%

  7. 7 (0 głosów [0.00%])

    Procent głosów: 0.00%

  8. 6,5 (2 głosów [2.60%] - Zobacz)

    Procent głosów: 2.60%

  9. 6 (0 głosów [0.00%])

    Procent głosów: 0.00%

  10. jestem zjebem i się nie znam (9 głosów [11.69%] - Zobacz)

    Procent głosów: 11.69%

Głosuj Goście nie mogą głosować

#181 ACZ Napisany 05 czerwca 2012 - 10:20

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 204 Postów:

Gosciu wystrzelał te pociski jak ostatnia pipka, strzelał na oślep, bez ładu i składu, brak "cieżaru" broni i pocisków. Powtarzam: ND nadal nie potrafi odwzorować ciekawej strzelaniny. Kiedy dochodzi do pełnego kontaktu, jest już super.

ale co to ma wspolnego z tym co wczesniej napisales i na co ja odpowedzialem? ;]
  • 0

#182 Sotaku Napisany 05 czerwca 2012 - 10:21

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 698 Postów:
podobało mi się, że jak gość którego trzymał wierzgał celownik w broni "drake'a :lukam: " tak samo się poruszał...choć ja bym tam wolał w takiej chwili spokojnie celować bez wierzgającego gościa ;)
  • 0

#183 Nexus Napisany 05 czerwca 2012 - 10:23

Nexus

    Tears In Rain

  • Forumowicze
  • 6 963 Postów:
Cóż, pokłony dla Sony, że ma takie studia które mimo machadełkowatego szaleństwa wypuszczają takie gry.
  • 0

#184 Pawlik Napisany 05 czerwca 2012 - 10:23

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
Jak na firmę która jest synonimem skryptów, która niejako zdefiniowała na nowo sposób narracji w grach, oni znów wyszli przed szereg.
ND mnie zaskoczyło, oni zaprezentowali coś co wygląda niesamowicie, a przy tym nie opiera się na serii niespodziewanych wydarzeń, gdzie co chwila cos wybucha czy się rozpada. Dzięki temu last of us wygląd na tle konkurencji świeżo i bardzo grywalnie. Bo nie wiem jak Wy ale ja już powoli rzygam tymi oskryptowanymi prezentacjami typu far cry czy tomb raider, co za duzo to nie zdrowo.
Trzymam kciuki.
  • 1

#185 ACZ Napisany 05 czerwca 2012 - 10:24

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 204 Postów:
gra na pewno rozni sie tym, ze postacie zachowuja sie o wiele realistyczniej niz w uncharted, wolniejsze ruchy itp. no i jest menu ekwipunku.
  • 0

#186 Sotaku Napisany 05 czerwca 2012 - 10:25

Sotaku

    JJ

  • Forumowicze
  • 41 698 Postów:
Tu już nie ma co trzymać kciuków...mamy pewnego must have'a
  • 0

#187 MaxVarEmreis Napisany 05 czerwca 2012 - 10:28

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

ale co to ma wspolnego z tym co wczesniej napisales i na co ja odpowedzialem? ;]

Wszystko. Taka strzelanina jaką zaprezentowano nie jest dla mnie " brakiem strzelania na oślep i liczeniem pocisków". Bo ani nikt specjalnie nie przejmował się celowaniem ani liczeniem pocisków. Co więcej, bez broni palnej gra wydaje się nawet łatwiejsza :olo:
  • 0

#188 Cudak Napisany 05 czerwca 2012 - 10:31

Cudak

    cześć

  • Forumowicze
  • 25 982 Postów:
Musiał wywalić pociski na oślep dla dramaturgii podczas prezentacji.
  • 0

#189 Kradziej Napisany 05 czerwca 2012 - 10:43

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:
Ej, Maksiu, w Uncharted 2 strzelanie było pierwszej próby moim zdaniem.
  • 0

#190 MaxVarEmreis Napisany 05 czerwca 2012 - 10:55

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Ej, Maksiu, w Uncharted 2 strzelanie było pierwszej próby moim zdaniem.

Nie, nie było. W tej kwestii ND musi się wiele nauczyć, szczególnie jeśli ten element jest tak istotny w rozgrywce.
  • 0

#191 burnstein Napisany 05 czerwca 2012 - 10:55

burnstein

    ostatni król forumka

  • Reformatorzy
  • 51 143 Postów:
Jak wyjdzie z tego stonowane, mniej przesadzone Uncharted to bedzie git. Choć i tak kupię jak cena spadnie poniżej ośmiu dyszek :olo: Swojej żydowskiej natury chyba już nigdy nie wyplenię :(
  • 0

#192 Kradziej Napisany 05 czerwca 2012 - 10:58

Kradziej

    Wciąż dzieciak

  • Forumowicze
  • 16 004 Postów:

Nie, nie było. W tej kwestii ND musi się wiele nauczyć, szczególnie jeśli ten element jest tak istotny w rozgrywce.


Tak, było. Niestety, w Uncharted 3 już coś poszło nie taki celowanie było niesuper i spluweczki nie dawały takiej frajdy.
  • 0

#193 Cudak Napisany 05 czerwca 2012 - 11:29

Cudak

    cześć

  • Forumowicze
  • 25 982 Postów:
Mi też się strzelanie w żadnym U. nie podobało. Zero przyjemności, strzelałem bo musiałem, a w trójeczce co wszystkich szybciej się zabijało ręcznie.
  • 0

#194 BeSOS Napisany 05 czerwca 2012 - 11:41

BeSOS

    RYJ

  • Forumowicze
  • 24 781 Postów:
Wyglada na bardziej brutalne i survivalowe U :) Mi się prezentacja cholernie podobała, interakcja z dziewczyna podczas walki roxowała :) Ale ja od poczatku wiem, ze gra bedzie niszczyc wiec nie ma zdziwka szczegolnego :)
  • 0

#195 Shinigami Napisany 05 czerwca 2012 - 12:09

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 398 Postów:
Fajnie, że poszli w pasek energii i apteczki.

  • 0

#196 ACZ Napisany 05 czerwca 2012 - 12:22

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 204 Postów:
imo ta gra bedzie miala wiecej ze skradanki niz nowy splinter cell. ;]
  • 0

#197 MaxVarEmreis Napisany 05 czerwca 2012 - 12:29

MaxVarEmreis

    Cochliomyia hominivorax

  • Forumowicze
  • 9 974 Postów:

Fajnie, że poszli w pasek energii i apteczki.

Nie, nie fajnie. Lata 90te mówią cześć :hejka:
  • 0

#198 Cudak Napisany 05 czerwca 2012 - 12:30

Cudak

    cześć

  • Forumowicze
  • 25 982 Postów:
Fajnie!
  • 0

#199 torq314 Napisany 05 czerwca 2012 - 12:32

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 513 Postów:
:nie:
  • 0

#200 iluck85 Napisany 05 czerwca 2012 - 12:38

iluck85

    Deity

  • Forumowicze
  • 14 973 Postów:
Kiedy to wychodzi- 2013? Znowu ps3 kupie :clown:
  • 0

#201 xell Napisany 05 czerwca 2012 - 12:42

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 371 Postów:

imo ta gra bedzie miala wiecej ze skradanki niz nowy splinter cell. ;]

Przecież ta gra to właśnie Splinter Cell Conviction bez mark & execute. Trzeba przyznać, że marketingowcy z Sony ładnie piorą ludziom mózgi, że wierzą w jakieś rewolucje i "wybijanie się przed szereg".
  • 0

#202 ACZ Napisany 05 czerwca 2012 - 12:55

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 204 Postów:
tyle, ze w tlou łazimy z dziewczyna, ktora nam pomaga/trzeba ja chronic, wiec nie mozna powiedziec, ze to jest kalka sc:c
  • 0

#203 Druciak Napisany 05 czerwca 2012 - 13:05

Druciak

    Vice City

  • Forumowicze
  • 12 445 Postów:
No w końcu jakaś gra, która robi wrażenie od Sony gameplayowo. Wszystko mi się podoba, coś czuję, że kupię na premierę. :)
  • 0

#204 Pawlik Napisany 05 czerwca 2012 - 13:26

Pawlik

    Łubudubu

  • Forumowicze
  • 14 769 Postów:
apteczki to świetny pomysł, jednak pasek energii już nie bardzo. Bardziej bym wolał aby postać im bardziej ranna tym gorzej by się sterowało, krwawiła by i potykała, coś podobnego chyba było kiedyś w Gateway albo nie szukając daleko w i'am alive.
  • 0

#205 ACZ Napisany 05 czerwca 2012 - 13:32

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 204 Postów:
jesli kogos to w alien breedach jest taki motyw. jak juz mamy malo energii i nie mamy apteczki, aby sie uleczyc to nie mozemy biegac i ogolnie nawet chodzimy wolniej, bo nasza postac powłóczy nogą. ;]
  • 0

#206 Shinigami Napisany 05 czerwca 2012 - 13:35

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 398 Postów:
Jakby tego nie było w pierwszym Residencie ;)
  • 0

#207 Zwyrol Napisany 05 czerwca 2012 - 15:20

Zwyrol

    The Strong, Silent Type

  • Forumowicze
  • 3 623 Postów:
Fenomenalna oprawa i mimo wszystko czuć tutaj tą walkę o przetrwanie z powodu małej ilości amunicji, trzeba sobie radzić w inny sposób. Dobrze, że nie ma samoczynnej regeneracji zdrowia. ;] Współpraca też całkiem fajnie ukazana, gdy małolata odwraca uwagę uzbrojonego typa. Pod koniec widać też fajny detal gdy Joel dostaje sztachetą po mordzie i krew zalewa mu nos, oby to tylko nie znikało jakimś cudem po 5 sekundach.
Z tym zbieraniem różnych przedmiotów do użytku może być ciekawie i mam nadzieję, że to ładnie rozwiną. Może będzie się dało tworzyć jakieś prowizoryczne bronie, mołotovy już są, będzie jakiś łuk, może jakaś decha nabita gwoździami.
W ogóle powinna być taka opcja, że jak kogoś postrzeli się w rękę, czy nogę to od razu rezygnuje z dalszej walki.
  • 0

#208 McTomass Napisany 05 czerwca 2012 - 15:38

McTomass

    Demigod

  • Forumowicze
  • 2 806 Postów:
Ha, ha, ha... In your face ! Mówiłem, że gra będzie cudowna, bo to przecież Naughty Dog, a wy że nawet bez żadnego materiału wyciągam tak daleko idące wnioski i muszę byc niedorozwinięty. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to animacja postaci, która jest bardzo realistyczna i nawet w Uncharted 3 nie mieliśmy do czynienia z tym elementem rozgrywki na tak wysokim poziomie. Trochę głupie są te apteczki, ale zostały pewnie wprowadzone żeby gracz mógł wczuć się w rolę -bla, bla, bla... Zaskoczyło mnie to, że nasi przeciwnicy i kompan potrafią myśleć !!! Gdy skończyły się nam naboje w magazynku koleś to zauważył i do nas podszedł - mistrzostwo. The Last Of Us jak na razie zaskoczyło mnie bardzo pozytywnie. Nie moge doczekac sie premiery.
  • 0

#209 Sylvan Wielki Napisany 05 czerwca 2012 - 15:43

Sylvan Wielki

    Demigod

  • Forumowicze
  • 8 630 Postów:
Taki I am alive z grafiką ala Uncharted trzeci. Wspaniale czuć moc uderzeń - kapitalne animacje.
  • 0

#210 117 Napisany 05 czerwca 2012 - 15:48

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
bedzie hit... klimacik bardzo fajny i bajeczna grafa
  • 0



Inne z tagami: