Doody Tzn Doty Disappointment Of The Year 2011
#31 Napisany 08 grudnia 2011 - 21:08
#32 Napisany 11 grudnia 2011 - 11:09
#33 Napisany 11 grudnia 2011 - 11:52
#34 Napisany 11 grudnia 2011 - 12:35
2. Crysis 2 - Miało byc więcej, lepiej ładniej, a ciągle jest nudno i bez ikry w dodatku wcale nie ładniej.
3. DNF i Dungeon Siege 3 - no crapy no.
#35 Gość_Kazuo_* Napisany 11 grudnia 2011 - 15:10
Są powody do narzekania to narzeka. Według zapowiedzi szykował się masakrator, ostatecznie jednak L.A. okazało się "tylko" bardzo dobrą grą, nie pozbawioną kilku poważnych wad. Też się zawiodłem.Widzę, że nieźle rozbieżne opienia. Ja tu LA biorę na grę roku (trochę z braku laku ale mimo wszystko), a tu Jedyn narzeka. Z drugiej strony Jedyn zawsze narzeka na wszystko, co mi się podoba, więc nie powinienem być zaskoczony.
#36 Napisany 11 grudnia 2011 - 15:12
#37 Gość_Kazuo_* Napisany 11 grudnia 2011 - 15:18
#38 Napisany 11 grudnia 2011 - 20:22
#39 Napisany 11 grudnia 2011 - 21:05
#40 Napisany 11 grudnia 2011 - 21:16
#41 Gość_Kazuo_* Napisany 11 grudnia 2011 - 21:24
#42 Napisany 30 grudnia 2011 - 15:18
1. Rage - gra obiecuje wiele swoim początkiem i w ogóle nie dostarcza.
2. DNF - nie spodziewałem się cudów, ale granie w to mnie bolało.
3. Dragon Age 2 - w ogóle mnie nie wciągnęło. Nigdy do gry nie powróciłem. Może powinienem.
#43 Napisany 30 grudnia 2011 - 15:25
#44 Napisany 30 grudnia 2011 - 15:32
1. Homefront: bo hajp był, a fabuła nędzna w ój. A N+ i tak dało dobrą ocenę.
2. Dark Souls, bo jak się czymś Raikoh jara, to musi być dno.
3. L.A. Noire, bo hajp na technologię był, ale wszystko co studio zrobiło (a nie kupiło) zwaliło.
#45 Napisany 30 grudnia 2011 - 16:20
#46 Napisany 30 grudnia 2011 - 16:41
#47 Napisany 30 grudnia 2011 - 16:53
#48 Napisany 30 grudnia 2011 - 17:16
1 - Skyrim
#49 Napisany 30 grudnia 2011 - 17:33
#50 Napisany 30 grudnia 2011 - 17:38
kupiles fpsa tylko dla fabuly? szacun, lol.1. Homefront: bo hajp był, a fabuła nędzna w ój. A N+ i tak dało dobrą ocenę.
#51 Napisany 30 grudnia 2011 - 17:43
#52 Napisany 30 grudnia 2011 - 18:06
Też tak myślałem, dopóki nie spróbowałem Demon's Souls (tzn. dopóki nie spróbowałem drugi raz, bo pierwszy mnie nie przekonał). Ale Tobie pewnie by się nie spodobała.2. Dark Souls, bo jak się czymś Raikoh jara, to musi być dno.
Moja lista (w żadną nie grałem, OLO):
1. L.A. Noir - przez jakiś czas byłem przekonany, że muszę ją mieć i to jak najszybciej, ale potem przyszły pierwsze recenzje, opinie, wypłynęło więcej materiałów i jakoś to przekonanie rozmywało się we mnie, rozmywało. Przyszły inne gry, lepsze, pilniejsze. Tę nadal mam gdzieś na wishliście, ale tak daleko, że pewnie już nigdy w nią nie zagram. I nie odczuwam z tego powodu żalu czy wyrzutów. To chyba dostateczny dowód, że gra jest zawodem.
2. DN4ever - za to, że okazała się tak zła, jak większość przypuszczała. A jeśli nie zła, to przynajmniej dostatecznie średnia, by sobie nie zawracać nią głowy. Nie miała nic co mogłoby mnie przyciągnąć (bo Duke już dawno stracił dla mnie swój magnetyzm), więc olałem jak większość tegorocznych średniaków. Gdzieś tam po cichu miałem nadzieję, że jednak będzie mieć to coś, co obudzi we mnie dzieciaka. No cóż. Kiedyś może sprawdzę, ale teraz nie mam czasu.
3. Bulletstorm - za dużo nachalnego hajpu, arogancji twórców, opieranie gry na kiepawym i niepotrzebnym gimmicku, kompletny brak tego, co mnie standardowo kręci w strzelankach, demo które mnie zupełnie nie zachęciło; a mogło być tak pięknie... Chciałbym się do niej przekonać, ale nie umiem.
#53 Napisany 30 grudnia 2011 - 18:14
Nie spodoba się dla Ryana, bo Ryan to każual.Też tak myślałem, dopóki nie spróbowałem Demon's Souls (tzn. dopóki nie spróbowałem drugi raz, bo pierwszy mnie nie przekonał). Ale Tobie pewnie by się nie spodobała.
#54 Napisany 30 grudnia 2011 - 18:56
#55 Napisany 30 grudnia 2011 - 18:59
To i ja sobie walnę listę.
1 - Skyrim
jaki troll
#56 Napisany 30 grudnia 2011 - 19:10
Wiem, ale i tak musiałem wtrącić swoje trzy grosze.@fingus: Ależ misiu, zagłosowałem tak wyłącznie z "miłości" do Raikoha. To nie gry wina, że mu się podoba.
#57 Napisany 30 grudnia 2011 - 20:18
To i ja sobie walnę listę.
1 - Dark Souls
2 - Skyrim
fixed.
w poprzedniczkach obu rzekomo spędziłeś 1000h i obie są w każdym calu LEPSZE niż te poprzedniczki, więc bądź uczciwy
#58 Napisany 30 grudnia 2011 - 20:26
#59 Napisany 30 grudnia 2011 - 20:28
Mi tu robią na złość
nie na złość, tylko on Cię lubi. nikogo innego tak nie wyróżnił.