Forza Horizon
Rozpoczęte przez
xell
, 03 03 2012 15:04
220 odpowiedzi na ten temat
#91 Napisany 08 września 2012 - 18:35
Poznałem niegdyś (~2007) ziomka z Turn 10 i mówił, że ze zniszczeniami to prawda. Żaden producent nie chce, by jego auto kojarzyło się z wrakiem zniszczonym całkowicie w wypadku. Problem jest spory, bo obecnie auta konstruowane są tak, żeby wszystko co nie jest klatką otaczającą kabinę z pasażerami pochłaniało energię zderzenia i szło w piguły. To jest bezpieczne, ale wygląda fatalnie, więc realistyczne zniszczenia odpadają. Z poszczególnymi producentami można się dogadać w sprawie częściowych zniszczeń, ale to kosztowne i trudne. No i zarys auta ma pozostać, bo "to przecież wytrzymałe auto jest". Pewnie jak ze wszystkim jest tak, że im większą liczbę producentów się przekona, tym łatwiej przekonać resztę. I tak krok po kroku będą odpadające zderzaki, maski, drzwi. Ale to będzie proces postępujący latami...
Co do burnoutów - za licencjonowanie przeważnie odpowiada wydawca, a EA ma doświadczenie, z którego czerpie Criterion. Masa producentów burnoutów ze strony EA ma doświadczenie z innymi ścigałkami.
Co do burnoutów - za licencjonowanie przeważnie odpowiada wydawca, a EA ma doświadczenie, z którego czerpie Criterion. Masa producentów burnoutów ze strony EA ma doświadczenie z innymi ścigałkami.
#92 Napisany 08 września 2012 - 19:24
Pierwsze dwa Burnouty były od Acclaim, później serię przejęło EA ale nie miało motywacji do licencjonowania wózków, bo przecież już mieli serię arcade z takowymi.
Co do procesu trwającego latami, to widać wyraźnie, które studio przeciera szlaki.
Co do procesu trwającego latami, to widać wyraźnie, które studio przeciera szlaki.
#93 Napisany 08 września 2012 - 19:40
A dowód na to, że nie mieli motywacji? To, że już mieli taką grę, to marny powód - nigdy im to nie przeszkadzało mieć np. dwóch gier o futbolu amerykanskim.
#94 Napisany 08 września 2012 - 20:15
Nie potrzebuję dowodu, wszystko co wysysam z palca jest z założenia prawdą.
#95 Napisany 08 września 2012 - 22:05
Gra wygląda świetnie. Strasznie mnie kusi. Tylko gdzie ją czasowo wepchnąć?? I niestety, pewnie jak zawsze, zbombi jeśli chodzi o wynik finansowy
#96 Napisany 08 września 2012 - 23:04
Jak to? Świetna gra na rozgrzewkę przed asasynem i Halo 4.
#97 Napisany 08 września 2012 - 23:12
ja tez pewnie odpuszcze na premiere, forzy znane sa z tego ze szybko cena ich spada XD
#98 Napisany 13 września 2012 - 12:14
EDIT: Zwyrol, jeszcze raz taki trolling i będzie warn - pico
#99 Napisany 13 września 2012 - 12:16
O, to must have dla Ciebie.
#100 Napisany 10 października 2012 - 04:16
sprawdzilem demo i musze przyznac, ze szybko wylaczylem bo model jazdy wyjatkowo mi nie spasowal... spodziewalem sie arcade racera, a sterowanie jest jeszcze bardziej toporne niz w hot pursuit. Chyba, ze w pelnej wersji ma byc inaczej...
Ogolnie jako, ze nie jestem mega fanem racerow to moge z czystym sumieniem odpuscic forze horizon
Ogolnie jako, ze nie jestem mega fanem racerow to moge z czystym sumieniem odpuscic forze horizon
#101 Napisany 10 października 2012 - 06:47
A dla mnie demo jest przezajebiste. Choc, podobnie jak Zeratul, fanem wyścigów nie jestem, i prawde mowiac niespecjalnie mnie "grzeja".
Tym bardziej zdziwilem sie jak bardzo Forza Horizon mnie wciagnela. Nie dal rady TDU, GT5, etc...
Faktem jest, ze dla mnei Forza 3 i 4 to niemal idealne gry wyscigowe, ktore obok NFS Hot Pursuit, Outrun'a i Burnoutow potrafia mnie przyciagnac......
Swoja droga, skoro takiej wyscigowej "lamie" ta nowa forza idealnie wrecz przypasowala obawiam sie , ze dla samochodowych wyjadaczy moze byc zbyt przystepna
Warto wspomneic o designie, grafice i ogolnie wrazeniu jazdy. Przepiekna gra, i jak dla mnie swietnie oddaje prowadzenie samochodu. W ta gre nie warto grac z widokiem zza auta, traci sie cala immersje , ktora gra oferuje . Jak w innych Forzach
Konczac te marudzenie: dla mnie Must Have .
Tym bardziej zdziwilem sie jak bardzo Forza Horizon mnie wciagnela. Nie dal rady TDU, GT5, etc...
Faktem jest, ze dla mnei Forza 3 i 4 to niemal idealne gry wyscigowe, ktore obok NFS Hot Pursuit, Outrun'a i Burnoutow potrafia mnie przyciagnac......
Swoja droga, skoro takiej wyscigowej "lamie" ta nowa forza idealnie wrecz przypasowala obawiam sie , ze dla samochodowych wyjadaczy moze byc zbyt przystepna
Warto wspomneic o designie, grafice i ogolnie wrazeniu jazdy. Przepiekna gra, i jak dla mnie swietnie oddaje prowadzenie samochodu. W ta gre nie warto grac z widokiem zza auta, traci sie cala immersje , ktora gra oferuje . Jak w innych Forzach
Konczac te marudzenie: dla mnie Must Have .
#102 Napisany 10 października 2012 - 11:42
mi jedynie nie pasuje otoczka tych wiejskich festiwali motoryzacji, ale raczej sobie z tym poradzę, bo jeździ się swietnie, gierka wygląda cudnie i czuję, że wkręta będzie niesamowita. model jazdy jest dla takiej gry chyba idealny. forza to marka kojarząca się z symulacyjnym zacięciem, ale horizon ma być przecież bardzo przystępny dla ogółu graczy. samochody więc prowadzi się bardzo łatwo. można wyłączyć wszystkie asysty, ale wiele to nie zmienia, bo ciągle jest bardzo łatwo. oczywiście inaczej śmiga lancer 4wd, a inaczej stary i ciężki mustang z ogromnym silnikiem i napędem na tył. albo viper. ogólnie samochody bardzo ładnie wyglądają, a po dodaniu do tego fajnego w gruncie rzeczy otoczenia i zmiennych warunków pogodowych (a przynajmniej pory dnia) jest boner.
#103 Napisany 10 października 2012 - 16:53
Porównaj do PGR4. Bo obydwaj uwielbiamy tą ścigałkę
#104 Napisany 10 października 2012 - 16:57
Czekam na demo dla silverowców
#105 Napisany 10 października 2012 - 17:25
Porównaj do PGR4. Bo obydwaj uwielbiamy tą ścigałkę
nie umiem tak w fh jest chyba mniej zręcznościowo i pewnie nie da się z taką łatwością jak w pgr'ach driftować, ale za to samochody lepiej czuć, bo ma się wrazenie, że przeniesiono je po prostu z fm4. dynamika wyścigów jest tylko większa, bo jeżdzi się po otwartych drogach, więc wiekszość łuków tnie się przy dużej prędkości omijając do tego ruch uliczny (niezbyt intensywny w demie). czyli to co miało być. przypomina to zwykłą forze, ale jest na tyle zmodyfikowane/uproszczone, że idealnie pasuje to takiego typu ścigania i otoczki. na pewno pod względem modelu jazdy jest lepiej niż w serii test drive unlimited.
#106 Napisany 10 października 2012 - 17:32
No to poczekam na uwolnienie demka i sprawdzę. Może kupię zamiast Halo 4?
#107 Napisany 10 października 2012 - 23:31
nie kompromituj sie greg
#108 Napisany 11 października 2012 - 05:59
Szpil jest ok ale 4 koła jarały mnie w czasach GT, później to już tylko jeszcze w PGR 2 na xkloca i FM1.
#109 Napisany 12 października 2012 - 13:30
Pograłem w demo i przyznam, że gierka zrobiła na mnie pozytywne wrażenie. Sterowanie jest trochę uproszczone względem oryginalnej Forzy przez co jest dość arcade'owo. W grze raczej będzie co robić bo na trasie są porozmieszczane różne radary więc będzie można bić rekordy prędkości zarówno w punkcie pomiaru jak i prędkości średniej na danym odcinku. Zróżnicowanie wyścigów też wydaje się być spore. W demie mamy wyścig po drogach, offroad i pokazowy gdzie ścigamy się z samolotem. Graficznie jest spoko ale moim zdaniem słabiej niż w Forzy 4 (z wiadomych powodów).
Poziom graficzny wygląda mniej więcej tak: Samochody niemal wyjęte z FM4 a otoczenie graficznie na poziomie Alan Wake co daje efekt świetnie wyglądającej gry. Demko przypadło mi do gustu ale muszę przyznać, że bardziej wsiąkłem przy demie F1 2012. Jeśli ktoś lubi się ścigać przy otwartych drogach to raczej must-have. Posiadacze PS3 mogą tylko pozazdrościć.
Poziom graficzny wygląda mniej więcej tak: Samochody niemal wyjęte z FM4 a otoczenie graficznie na poziomie Alan Wake co daje efekt świetnie wyglądającej gry. Demko przypadło mi do gustu ale muszę przyznać, że bardziej wsiąkłem przy demie F1 2012. Jeśli ktoś lubi się ścigać przy otwartych drogach to raczej must-have. Posiadacze PS3 mogą tylko pozazdrościć.
#110 Napisany 12 października 2012 - 14:16
Demo dla plebsu w środę? Już doczekać się nie mogę
#111 Napisany 12 października 2012 - 14:17
Poziom graficzny wygląda mniej więcej tak: Samochody niemal wyjęte z FM4 a otoczenie graficznie na poziomie Alan Wake co daje efekt świetnie wyglądającej gry.
mam podobne wrażenia. jechałem w nocy pustą szosą, zatrzymałem się na postoju i spojrzałem w las - alan wake jak nic
Posiadacze PS3 mogą tylko pozazdrościć.
nie kop leżącego!
#112 Napisany 12 października 2012 - 21:46
Obejrzałem reckę na gamespocie i czy ja dobrze słyszę? Remix Rusko - Everyday w wykonaniu Netsky? Czyżby ta gra miała zmiażdzyć soundtrackiem?
#113 Napisany 12 października 2012 - 21:52
Na pewno nie z tą piosenką.
#114 Napisany 12 października 2012 - 23:47
Phi
#115 Napisany 12 października 2012 - 23:59
czyżby ta gra miała zmiażdzyć soundtrackiem?
pare tam rzeczy na liscie przyzwoitych jest, ale ja i tak albo będę puszczał swoje albo nic.
#116 Napisany 17 października 2012 - 19:58
Vag, jesteś cholernym oszustem! Czemu nie powiedziałeś, że ta gra to PGR5 ze względów marketingowych nazwana Forzą? Ehh, ominęło mnie kilkanaście dni hajpu przez Ciebie
Ok, po kolei. Gra wygląda świetnie. Zero ząbków, świetne oświetlenie, Nie wiem, czy samochody mają tyle detali ile te premium w GT5, ale wydaje mi się, że mniej. Otoczenie wygląda pięknie, uwielbiałem jesienną trasę w Forza Motorsport, a tutaj całość jest taka. Propsy. Audio w normie, dźwięk silnika sprawiał, że mieszkanie się trzęsło, a sąsiedzi walili w kaloryfery. Muzę trzeba będzie samemu sobie zorganizować, bo to co proponuje gra jest średnie.
Model jazdy to taki ulepszony i urealniony model z PGR4. Dla mnie po prostu bomba, PGR4 to najlepsza wyścigowa gra ever. Fury prowadzą się realniej niż w PGR4, lepiej czuć ciężar i jest nad nimi większa kontrola, ale jednocześnie zachowano rajcowne poślizgi, przez co nie jest tak smutno jak podczas grania w Gran Turismo 5.
Ruch uliczny jest dziwny. Jest go mało, a jeżdżące sobie samochodziki nie są aż tak mocno przeszkadzające i dzwon nie oznacza ogromnych strat. Bardzo podobnie jest tutaj jak w Test Drive Unlimited, tyle, że w TDU samochodów było chyba więcej. Trzy eventy w demku były bardzo ok. Szuter, wyścig z samolotem, klasyczny wyścig na 8 aut. Atrakcji chyba nie zabraknie. Ciekawe co będzie dalej, ale liczę na to, że twórcy będą cały czas zaskakiwać i nie będzie nudy jak w klasycznych Forzach.
Ogólnie jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Nie spodziewałem się PGRa, a go dostałem. Day1? Kurde, chyba nie. Czuję, że wielu osobom gra nie podejdzie i będzie szybko tanieć. W Day1 kupię Halo 4, a Forzę za miesiąc
Ok, po kolei. Gra wygląda świetnie. Zero ząbków, świetne oświetlenie, Nie wiem, czy samochody mają tyle detali ile te premium w GT5, ale wydaje mi się, że mniej. Otoczenie wygląda pięknie, uwielbiałem jesienną trasę w Forza Motorsport, a tutaj całość jest taka. Propsy. Audio w normie, dźwięk silnika sprawiał, że mieszkanie się trzęsło, a sąsiedzi walili w kaloryfery. Muzę trzeba będzie samemu sobie zorganizować, bo to co proponuje gra jest średnie.
Model jazdy to taki ulepszony i urealniony model z PGR4. Dla mnie po prostu bomba, PGR4 to najlepsza wyścigowa gra ever. Fury prowadzą się realniej niż w PGR4, lepiej czuć ciężar i jest nad nimi większa kontrola, ale jednocześnie zachowano rajcowne poślizgi, przez co nie jest tak smutno jak podczas grania w Gran Turismo 5.
Ruch uliczny jest dziwny. Jest go mało, a jeżdżące sobie samochodziki nie są aż tak mocno przeszkadzające i dzwon nie oznacza ogromnych strat. Bardzo podobnie jest tutaj jak w Test Drive Unlimited, tyle, że w TDU samochodów było chyba więcej. Trzy eventy w demku były bardzo ok. Szuter, wyścig z samolotem, klasyczny wyścig na 8 aut. Atrakcji chyba nie zabraknie. Ciekawe co będzie dalej, ale liczę na to, że twórcy będą cały czas zaskakiwać i nie będzie nudy jak w klasycznych Forzach.
Ogólnie jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Nie spodziewałem się PGRa, a go dostałem. Day1? Kurde, chyba nie. Czuję, że wielu osobom gra nie podejdzie i będzie szybko tanieć. W Day1 kupię Halo 4, a Forzę za miesiąc
#117 Napisany 17 października 2012 - 21:44
Mnie też po demku się podoba Po prostu Forza w innych realiach. Mnie boli jednak fakt we wszystkich grach wyścigowych, że mam kierownicę. No i grać na padzie jakoś mi nie pasuje. Dla mnie gra ma fizykę Forzy a realia takiego NFS HP czy jakiegoś Undergrounda. Pewnie klimat blisko Most Wanted, ale nie grałem.
#118 Napisany 17 października 2012 - 21:49
Klimat raczej podobny do TDU, czyli jeździmy po wyspie i lansujemy się furami. Mega mi to odpowiada
#119 Napisany 17 października 2012 - 21:54
TDU mi nie podszedł... Może za późno grałem w jedynkę. Za brzydka była gdzieś 3 lata temu. Ja kupię w przyszłym roku. Docisnę czwórkę, Dirta 3 i wtedy rozważę zakup.
#120 Napisany 17 października 2012 - 21:59
greg bujesz sie w alfach ?