Forza Horizon
Rozpoczęte przez
xell
, 03 03 2012 15:04
220 odpowiedzi na ten temat
#61 Napisany 04 czerwca 2012 - 21:22
Najładniejsze wyscigi ever imo Może MostWanted 2 od Criteriona ma szanse, ale niech to pokażą najpierw
#62 Napisany 04 czerwca 2012 - 22:09
LOL?Najładniejsze wyscigi ever imo
a gdzie niby byl gameplay? no chyba nie w tej prezentacji z konfy. jest jakis filmik z czystym gameplayem?
#63 Napisany 04 czerwca 2012 - 22:14
Brzydsze od FM4 nie będzie, więc w sumie można się spodziewać, że będą najładniejsze.
#64 Napisany 04 czerwca 2012 - 22:20
Był pokazywany na All Access. Sam Greenberg grał.LOL?
a gdzie niby byl gameplay? no chyba nie w tej prezentacji z konfy. jest jakis filmik z czystym gameplayem?
#65 Napisany 04 czerwca 2012 - 22:24
Tutaj pokaz
#66 Napisany 04 czerwca 2012 - 22:25
Dokladnie, na Spajku co chwila pokazuja jakies gameplaye matole wiec nie trolluj tylko drooluj
#67 Napisany 04 czerwca 2012 - 22:41
Napisal kolo ktory 17 maja wyznaczyl kierunek PIEC dla tej gry
#68 Napisany 04 czerwca 2012 - 22:45
No i? Tylko krowa nie zmienia pogladow
#69 Napisany 05 czerwca 2012 - 00:35
dla mnie moze to byc najladniejszy wyscig, mnie to nie obchodzi, gry i tak nie kupie. symulatory to nie dla mnie.
ostatnio odpalilem darmowego nfs; shift 2 co dawali w plusie i nie dalem rady przejsc tutoriala. zero funu jesli mi na byle jakim zakrecie samochod robi bączki i znosi mnie na trawe. wylaczylem gre po pol godzinie.
ostatnio odpalilem darmowego nfs; shift 2 co dawali w plusie i nie dalem rady przejsc tutoriala. zero funu jesli mi na byle jakim zakrecie samochod robi bączki i znosi mnie na trawe. wylaczylem gre po pol godzinie.
#70 Napisany 05 czerwca 2012 - 09:43
Tak jest, wreszcie w pełni udane TDU się zapowiada
Jestem ciekaw czy będą mogli sobie bez problemu całą bazę aut przenieść czy muszą coś zmieniać więc wybiorą tylko jakąś ich liczbę.
EDIT:
24 minuty prezentacji by Dan Greenawalt.
Jestem ciekaw czy będą mogli sobie bez problemu całą bazę aut przenieść czy muszą coś zmieniać więc wybiorą tylko jakąś ich liczbę.
EDIT:
24 minuty prezentacji by Dan Greenawalt.
#71 Napisany 05 czerwca 2012 - 15:06
Pojazd praktycznie cały czas bokiem wchodzi w zakręty.
Otoczenie świetne, pięknie oddany stan tego miejsca .
Otoczenie świetne, pięknie oddany stan tego miejsca .
#72 Napisany 08 czerwca 2012 - 14:24
#73 Napisany 31 sierpnia 2012 - 12:12
trochę nie wierzyłem w tę gierkę, ale chyba będzie dobrze
#74 Napisany 31 sierpnia 2012 - 13:04
Oczywiście, że będzie dobrze.
#75 Napisany 31 sierpnia 2012 - 13:19
Oczywiście, że będzie dobrze.
nic nie jest oczywiste
co do filmiku z gt, to niestety za dużo mordy tego typa pokazują a za mało gry, wiec generalnie nie polecam oglądania w całości...
#76 Napisany 31 sierpnia 2012 - 13:32
Wiadomo czy model jazdy będzie bliższy FM (tj bliżej sim) czy jakiegoś NFS?
#77 Napisany 31 sierpnia 2012 - 13:58
To jest Forza Motorsport z otwartym światem. Model jazdy tylko delikatnie zmienili (nieco więcej wybacza).
#78 Napisany 01 września 2012 - 00:06
No to taka gra mi sie marzyla!To jest Forza Motorsport z otwartym światem. Model jazdy tylko delikatnie zmienili (nieco więcej wybacza).
#79 Napisany 07 września 2012 - 18:48
Dawać mi to już
#80 Napisany 07 września 2012 - 19:19
Ciekawe jak będzie ze zniszczeniami, skoro samochody już nie jeżdżą po torach.. chodzi mi o tą klauzulę, że producenci nie lubią widzieć swoich samochodów rozbijanych w ruchu ulicznym.. znaczy potencjalni klienci nie powinni
#81 Napisany 07 września 2012 - 19:21
To jest bullshit wymyślony przez Polyphony "tłumaczący" brak zniszczeń
#82 Napisany 07 września 2012 - 19:29
Bullshit ten był powtarzany przy Need for Speed Shift w recenzji z tego co pamiętam, gdzie zniszczenia miały być właśnie czymś nowym w serii NfS.
#83 Napisany 07 września 2012 - 19:30
Sam widzisz, że żyje to własnym życiem. W NFS: HP były zniszczenia?
#84 Napisany 07 września 2012 - 19:35
To jest bullshit wymyślony przez Polyphony "tłumaczący" brak zniszczeń
Criterion przy Burnoutach też o tym mówił
#85 Napisany 07 września 2012 - 20:05
Zgniatać się jak w Burnoucie nie będą, ale szybę rozwalisz i porysujesz furę na pewno.Ciekawe jak będzie ze zniszczeniami, skoro samochody już nie jeżdżą po torach.. chodzi mi o tą klauzulę, że producenci nie lubią widzieć swoich samochodów rozbijanych w ruchu ulicznym.. znaczy potencjalni klienci nie powinni
#86 Napisany 07 września 2012 - 21:04
Przecież Criterion w czasie i przed robieniem Burnouta nie mieli do czynienia z licencjonowanymi wózkami, to skąd mieli wiedzieć?Criterion przy Burnoutach też o tym mówił
#87 Napisany 07 września 2012 - 21:16
Dlatego nie było w Burnoucie licencjonowanych wozów.
#88 Napisany 07 września 2012 - 21:41
Bo nie mieli kasy na licencje olo, Burnout sprzedawał się jak kupa węża.
#89 Napisany 07 września 2012 - 22:41
Czy jakakolwiek gra z cywilnymi samochodami ma zniszczenia inne niż wgniecenia i zarysowania? Nie przypominam sobie
#90 Napisany 07 września 2012 - 22:43
Na powyższym GIFie odlatuje maska (drzwi? cieżko stwierdzić).