Przypomniało mi się jak ktoś po prezentacji na E3 pisał, że nasza postać jest odbierana przez NPC jak jakiś zwykły random, nie mamy tutaj takiej reputacji jak chociażby Geralt, więc znacznie trudniej jest zdobyć od kogoś informacje czy skłonić do pomocy/działania. Może być fajne
#901 Napisany 20 czerwca 2018 - 21:22
#902 Napisany 20 czerwca 2018 - 21:57
level cap 20, cos mi smierdzi falloutem 3 gdzie sie mialo maks level w 1/4 gry albo i wczesniej
>background choices can have huge impacts on the gameplay itself, if the character was born blind he/she will start the game with basic eye implants that change how you see the environment compared to more "normal" characters. Player can also replace one or both eyes during the game. This is just one example
zarombiste
Ten post był edytowany przez Chewie dnia: 20 czerwca 2018 - 22:00
#903 Napisany 21 czerwca 2018 - 22:08
Nie będziesz w stanie kontrolować latających samochodów, ale będą one wykorzystywane w misjach do konkretnych celów.
#904 Napisany 21 czerwca 2018 - 22:23
Brzmi jak jedenaste przykazanie.
#905 Napisany 21 czerwca 2018 - 23:59
skurvysyny
#906 Napisany 22 czerwca 2018 - 00:18
tak swoja droga wczoraj mi sie snilo jak pokazywali gameplay, padal deszcz i jeszcze tak gestego deszczu w grach nie widzialem! I bylo w nocy jakies skakanie po dachach, fajne
#907 Napisany 22 czerwca 2018 - 00:35
#908 Napisany 22 czerwca 2018 - 03:53
#909 Napisany 22 czerwca 2018 - 14:07
Chyba nadal najlepszy deszcz w grach jest w GTA V
#910 Napisany 22 czerwca 2018 - 14:12
ciągle Metal Gear Solid 2
#911 Napisany 22 czerwca 2018 - 14:14
#912 Napisany 22 czerwca 2018 - 14:56
#913 Napisany 22 czerwca 2018 - 15:25
najlepszy deszcz za oknem
#914 Napisany 24 czerwca 2018 - 18:13
#915 Napisany 24 czerwca 2018 - 18:22
Za śmieszkowanie z Hirołsów 3 powinien być dożywotni ban.
#916 Napisany 24 czerwca 2018 - 19:46
fajne
#917 Napisany 27 czerwca 2018 - 01:26
Na pytanie czy to co pokazywali to była wersja alfa.
Adam Kiciński:
"Nie, wcześniejsza wersja. (...) Dlatego pokazujemy grę za zamkniętymi drzwiami - to nie jest jeszcze finalna jakość."
Piotr Nielubowicz:
"(...) Jest to najbardziej dopracowany fragment gry, jaki teraz mamy, przygotowany w jakimś sensie pod to, by go pokazywać ludziom spoza firmy."
#918 Napisany 12 lipca 2018 - 20:21
Jeden z deweloperów Cyberpunka 2077 wypowiedział się na temat tego wybranego przez studio widoku postaci oraz tego jak będziemy ją kreować. Bohater gry - V, ma być postacią, którą sami sobie stworzymy. Decyzje przez nas podejmowane nie mają wpływać tylko na to jak potoczy się historia gry.
To co zrobimy zdefiniuje naszego unikalnego V, który zakończy swoją przygodę będąc osobą posiadającą rozbudowaną historię, a nie bezpłciową postacią, która czasem podjęła proste decyzje. W tym aspekcie gra ma mocno czerpać z Alpha Protocol, które starało się stosować podobne rozwiązania sprawiając, że nasza postać wydawała się "prawdziwa".
Tak samo ważne dla CD Projekt RED jest to, abyśmy podczas samej swobodnej rozgrywki czuli się częścią gry. Pada tutaj przykład, który może wydawać się błahy, jednak to właśnie on był jednym z powodów, dla którego zdecydowano się na widok z pierwszej osoby. Okazuje się, że twórcom zależy na tym, abyśmy czuli skalę miasta. Widok zza pleców postaci uniemożliwiłby spojrzenie w górę na szczyty niesamowicie wysokich drapaczy chmur.
#919 Napisany 21 lipca 2018 - 17:14
W Night City przepisy dotyczące posiadania broni są dość pobłażliwe — każdy może posiadać spluwę i niemal każdy z tego prawa korzysta. Głównie przez częste zamieszki i wszechobecną przemoc. Tu pistolet, tam karabin — nikogo to już nie dziwi. Kuloodporne ciuchy to formalność, wisienka na torcie (a może raczej, na torsie), tak na wszelki wypadek. Chcesz przeżyć? Lepiej na siebie uważaj. Nawet jeżeli oznacza to, że musisz przymknąć oko na szaleństwo, które cię otacza.
Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 21 lipca 2018 - 17:15
#920 Napisany 21 lipca 2018 - 18:48
#921 Napisany 23 lipca 2018 - 09:38
Na brak TPP szybko wyjdzie jakiś modzik i po sprawie.
#922 Napisany 23 lipca 2018 - 13:52
Watpie zeby to dobrze dzialalo skoro cala gra jest robiona pod fpp ale na samo chodzenie po miescie czemu nie.
#923 Napisany 23 lipca 2018 - 22:32
Za miesiąc na Gamescom będzie też tylko pokaz dla dziennikarzy.
#924 Napisany 23 lipca 2018 - 23:56
jpr dawac gameplaj!!!
#925 Napisany 24 lipca 2018 - 12:20
Zapewne pokażą to samo demko, bo jak sami stwierdzili, nic innego na chwilę obecną nie są w stanie pokazać.
#926 Napisany 27 lipca 2018 - 13:18
Czyli nadal są w lesie. Premiera jesień 2020.
#927 Napisany 28 lipca 2018 - 21:35
#928 Napisany 29 lipca 2018 - 18:58
NEOsite.pl:
Night City, w którym toczyć się będzie akcja Cyberpunka 2077 będzie ogromnym miastem wypełnionym przeróżnymi firmami. Dwie największe korporacje nazwane będą Arasaka i Militech. Arasaka pochodzi z Japonii i oferuje najwyższą jakość produktów oraz zapewnia ochronę. Firma ta jednak ma mroczną przeszłość - swoją reputację zbudowała rękoma cyber-zabójców wspieranych armią prawników. W dodatku w świecie gry mówi się, że kręcą z yakuzą.
Druga z firm, Militech, pochodzi ze wschodniego wybrzeża. Korporacja ta oferuje innowacyjne technologie wojskowe. Cechuje je najwyższa jakość, nieważne czy chodzi o pistolet, czołg czy odrzutowiec. Ponadto firma ta ma wsparcie armii i służb bezpieczeństwa.
W świecie Cyberpunka 2077 natrafimy także na ratowników medycznych Trauma Team. Szeregi tej jednostki medycznej zasilają ratownicy medyczni, którzy posługują się bronią palną równie sprawnie, co defibrylatorem. Usługi Trauma Team nie należą do najtańszych - na większość z nich mogą pozwolić sobie tylko najbogatsi. W ramach pakietu, klienci otrzymują kartę z nadajnikiem. Zostaje im również wszczepiony specjalny bioczip. Po otrzymaniu sygnału, na przykład kiedy klient wchodzi w stan śpiączki, na miejsce zdarzenia natychmiast zostaje wysłana ekipa ratunkowa. Ich zadaniem jest za wszelką cenę udzielić poszkodowanej osobie pomocy medycznej. Nawet jeśli trzeba będzie przebić się przez pole bitwy.
#929 Napisany 29 lipca 2018 - 19:31
fajny patent z tym trauma team, taki nfz przyszlosci
#930 Napisany 29 lipca 2018 - 21:06
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|