Need for Speed: Most Wanted
#31 Napisany 04 czerwca 2012 - 22:11
#32 Napisany 04 czerwca 2012 - 22:13
#33 Napisany 04 czerwca 2012 - 22:58
#34 Napisany 05 czerwca 2012 - 06:31
#35 Napisany 05 czerwca 2012 - 12:28
#36 Napisany 05 czerwca 2012 - 15:08
#37 Napisany 07 czerwca 2012 - 15:50
"Need for Speed: Most Wanted zawiera całe najlepsze g**no z Burnouta, zderzone z zawartością Hot Pursuita. Stanowi on odwzorowanie naszych myśli na temat tego, jak powinien wyglądać sandbox. Hot Pursuit było o ślicznych samochodach i epickich wyścigach, ale nie pasowało to idealnie do tej konwencji. Do tej pasuje idealnie. Wszystko co stworzyliśmy do tej pory, tutaj pasuje wprost idealnie."
#38 Napisany 07 czerwca 2012 - 15:55
#39 Napisany 07 czerwca 2012 - 15:56
#40 Napisany 07 czerwca 2012 - 16:12
Z powodów licencyjnychTa, to ciekawe czemu po crashach furki wyglądają jak poobijane kartonowe pudła a nie jak przeorana kupa złomu tak jak w burnoutach?
#41 Napisany 08 czerwca 2012 - 14:50
#42 Napisany 09 czerwca 2012 - 11:26
#43 Napisany 09 czerwca 2012 - 11:29
#44 Napisany 09 czerwca 2012 - 13:47
Z powodów licencyjnych
No właśnie. Dlaczego więc panowie z Criterion wciskają bullshit że w nowym NfS będzie to za co kochamy Burnouty. Bo ja tam nie widzę ani modelu jazdy z Burnouta, nie widzę zawrotnych prędkości ani nie widzę megazajebiście epickich crashy których widok gniecie jądra. Widzę tam kolejnego Need for Speeda - takiego samego jak jak poprzednie tylko z lepszą grafiką.
Ksztyr, Dante dobrze ci napisał, a ty zadajesz głupie pytanie.
kutacz - ja zadałem pytanie a dante mi odpowiedział. Odwrotnie traci to sens.
#45 Napisany 23 czerwca 2012 - 14:49
"Nasze logo będzie na każdej grze z serii Need for Speed i Burnout. Odciśniemy na seriach nasz znak firmowy. Serie te nie będą już dzielone na różnych podwykonawców.
To co robimy teraz z Most Wanted będzie miało przełożenie na kolejne gry. Nie mówimy, że każdy tytuł będziemy w 100% sami tworzyć, ale nasz wpływ będzie największy.
A jeśli chodzi o Burnouta to nie zapomnieliśmy o kochanej przez fanów serii. Po wydaniu Burnout Crash było mnóstwo krytyki w naszym kierunku. Ale seria wróci na właściwe tory i na rynek. Będzie to szybciej niż możecie się spodziewać."
#46 Napisany 23 czerwca 2012 - 15:30
Ward wouldn't confirm that all Need for Speed titles for the foreseeable future would developed wholly by Criterion, but he did say that the studio will have "strong involvement" in them.
#47 Napisany 29 czerwca 2012 - 20:45
#48 Napisany 29 czerwca 2012 - 20:58
Umrzyj. Burnout Paradise 2 <3NfS: Burnout
DO NOT WANT
#49 Napisany 29 czerwca 2012 - 21:06
#50 Napisany 29 czerwca 2012 - 21:27
#51 Napisany 14 sierpnia 2012 - 17:11
trailer z gamescom:
#52 Napisany 20 sierpnia 2012 - 19:41
#53 Napisany 20 sierpnia 2012 - 19:50
WiiU to syf, przynajmniej tak piszą na PS3Site, a ja im wierze jak ksiedzu
jedno zdanie, nawet nie całe, bo tam jest jakiś dalszy ciąg, ale co najmniej trzy faile. niezłe
#54 Napisany 18 września 2012 - 23:53
#55 Napisany 19 września 2012 - 06:47
#56 Napisany 28 września 2012 - 13:54
criterion po prostu nie umie nfsów robić (przynajmniej ten jedyny jak dotąd im nie wyszedł)
#57 Napisany 28 września 2012 - 19:43
#58 Napisany 28 września 2012 - 19:45
#59 Napisany 28 września 2012 - 19:53
#60 Napisany 28 września 2012 - 20:09
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
HolstinRozpoczęte przez ACZ , 24 mar 2024 Sonka, PS5, XSX, XSS, Switch, PC |
|
|