Skocz do zawartości

Zdjęcie

Need for Speed: Most Wanted

Criterion Games EA WiiU PS3 Vita X360 PC iOS AND

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
471 odpowiedzi na ten temat

#61 Cr0ss2500 Napisany 28 września 2012 - 20:17

Cr0ss2500

    Dante

  • Forumowicze
  • 1 584 Postów:
a mi się nawet podoba ten koncept Criteriona co do MW, zastanawiam się nad kupnem na razie, ale zobacze jeszcze, nie jest żle.
  • 0

#62 piterekd Napisany 30 października 2012 - 13:18

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:
Trochę gameplaya czyli 1:31:52 :)


  • 0

#63 ACZ Napisany 30 października 2012 - 16:29

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 184 Postów:
Criterion jak zawsze stanął na wysokości zadania.

Edge - 9/10
Eurogamer - 8/10
GamesTM - 9/10
GameInformer - 9/10
GiantBomb - 8/10
Hardcore Gamer - 8/10
IGN - 9/10
Joystiq - 8/10
NowGamer - 9.5/10
Polygon - 8.5/10
Vandal Online - 9.3/10
  • 0

#64 Texz Napisany 30 października 2012 - 22:35

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Czy wersja na Vitę czymkolwiek odstaje od wersji na X360/PS3?
  • 0

#65 Schrodinger Napisany 30 października 2012 - 22:37

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 978 Postów:
gierka wpada na moja liste do ogrania na ten rok ale bardziej na swieta
  • 0

#66 ACZ Napisany 30 października 2012 - 22:53

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 184 Postów:
burnout paradise - platyna
hot pursuit - platyna

tu tez bedzie platyna. :^^:
  • 0

#67 Texz Napisany 31 października 2012 - 14:29

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Ograłem z circa 2h i powiem, że gra jest na swój sposób wyzwaniem. Nie ma łatwych wyścigów. Wzorem Burnouta Paradise wpadnięcie na ścianę boli. Dwa takie numery na ostatnim okrążeniu i można zapomnieć o miejscu na podium.
  • 0

#68 Hellmans Napisany 31 października 2012 - 14:34

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 013 Postów:
Gra ma ten sam model jazdy co Hot Pursuit? Czy coś pozmieniali?
  • 0

#69 Texz Napisany 31 października 2012 - 14:37

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Zupełnie dwie inne bajki. HP było ociężałe i do długich, wijących się serpentynami tras idealne. Teraz samochody dalej driftują ale ich reakcja na skręt jest natychmiastowa. Bardziej to przypomina Burnouta. Szacun dla Criterion za uwzględnienie wpływu tuningu na zachowanie fur. Nie pisząc o tym, że każdą się inaczej czuje.
  • 0

#70 KoBik Napisany 31 października 2012 - 18:07

KoBik

    Master Chief

  • Forumowicze
  • 3 170 Postów:
Graficznie jest naprawdę ładnie. Texz weź no opisz sprawę oświetlenia bo podobno daje po gałach efektownością.

Piszę tu bo tam syf robimy. Ja również jestem z N4S odkąd powstał, kwestia tylko tego, że nie odpowiada mi to co robi Criterion z ta serią. To nie mój styl szczerze mówiąc i niech lepiej trzaskają Barnałta,
  • 0

#71 Kurzy Napisany 31 października 2012 - 18:45

Kurzy

    DANGA!

  • Forumowicze
  • 15 971 Postów:
Ja jutro obadam ale tylko chwilkę bo pierw AC3 ale mi akurat odpowiada. NFS od Criterion wziąłem w ciemno po Hot Pursuit:) Teraz jest otwarte miasto to jakby trochę pobarnałtujemy paradajsowo;]
  • 0

#72 Texz Napisany 31 października 2012 - 21:10

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Oświetlenie, kurz na kamerze, rozbłyski, dym, iskry, koguty rozświetlające otoczenie, mokra nawierzchnia i odbicia, sugestywna praca kamery. Wszystko wygląda na czasie i ciężko tu się do czegokolwiek przyczepić. Kolejny poziom wyżej od Hot Pursuit, które w tej kwestii było przepiękne. Można jedynie do animacji, która gdy robi się na prawdę niezły kocioł to potrafi chrupnąć, ale w 99,9% śmiga te 30 klatek.
Co mi się nie podoba to kamera na zderzaku. IMO jest zbyt nisko umieszczona. Ale i tak gram z widoku zza. W multi, bo gdy tylko je odpaliłem granie w singlu straciło swój sens. W multi to już jest Burnout Paradise. I w sumie dobrze. Czystego NFS miałem w HP, tutaj to hybryda, ale bardziej Burnout z Policją i prawdziwymi furami.
  • 0

#73 Eustachy Napisany 01 listopada 2012 - 09:57

Eustachy

    Chocobo

  • Narybek
  • 13 Postów:
Czemu wy piszecie o takiej starej gierce ? My to z kolegą gralismy w to z dwa lata temu. Nawet spoko, ale za dużo policjantów.
  • 0

#74 akrr Napisany 01 listopada 2012 - 10:14

akrr

    Gimb

  • Forumowicze
  • 1 122 Postów:
:olo:
Ale słaby trolling. :olo:
  • 0

#75 Texz Napisany 01 listopada 2012 - 12:09

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Nie no kapcie mi z nóg zleciały.
  • 0

#76 Otacon Napisany 01 listopada 2012 - 21:49

Otacon

    krakowski cymesik

  • Forumowicze
  • 16 071 Postów:
boże ale ta gra szarpie kompa na najwyższych ustawieniach :mog:
  • 0

#77 Kaxi Napisany 02 listopada 2012 - 19:45

Kaxi

    N+ Crew

  • Forumowicze
  • 14 162 Postów:
jeśli komuś zdarzy się przeczytać reckę w nowy neo, to chętnie usłyszę, czy macie podobne odczucia co do sposobu zbudowania rozgrywki sp.
  • 0

#78 117 Napisany 07 listopada 2012 - 17:32

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:
Czy model jazdy jest burnoutowy czy wziety z hot pursuit?
  • 0

#79 Otacon Napisany 07 listopada 2012 - 18:01

Otacon

    krakowski cymesik

  • Forumowicze
  • 16 071 Postów:
jaki jest patent na zgubienie pościgu?

policja jest bardzo chętna na zatrzymywanie przez czołówkę. Z tym to już przegięli .
  • 0

#80 Kurzy Napisany 07 listopada 2012 - 19:00

Kurzy

    DANGA!

  • Forumowicze
  • 15 971 Postów:

Czy model jazdy jest burnoutowy czy wziety z hot pursuit?

Czytałem gdzieś że bardziej burnoutowy ale sam po kilkunastu minutach stwierdziłem że hot pursuitowy. Ale grałem tylko z pół godziny na razie.
  • 0

#81 Texz Napisany 07 listopada 2012 - 19:24

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Bardziej burnoutowy. Nie ma podejścia do HP.
  • 0

#82 Kurzy Napisany 24 listopada 2012 - 23:16

Kurzy

    DANGA!

  • Forumowicze
  • 15 971 Postów:
Leży na półce od premiery ale wreszcie zacząłem. Criterion = efektowność :cool:

A trofea wpadają jak powalone, podobnie jak nagrody w grze. Ahhhh ta strategia nagradzania od EA :olo:
  • 0

#83 Grz3chu Napisany 24 listopada 2012 - 23:24

Grz3chu

    Rise and shine, Mr Freeman, rise and … shine.

  • Forumowicze
  • 2 849 Postów:
Stwierdzam, że jestem w stanie co roku przeżyć kolejnego CoDa ale już nie NFSa. Jak dla mnie jest to ta sama gra co pare lat temu.

Not buying.
  • 0

#84 Texz Napisany 25 listopada 2012 - 10:28

Texz

    1985 AI Bot

  • Forumowicze
  • 29 557 Postów:
Ta sama co Shift, Hot Pursuit czy Undercover?
  • 0

#85 Matt Napisany 25 listopada 2012 - 15:56

Matt

    Kaleka

  • Forumowicze
  • 2 152 Postów:
Cóż, dla mnie nowy Most Wanted > stary Most Wanted. Brakuje mi jedynie zastawiania pułapek na policję - kilka lat temu jednak fajnie rozwalało się ich o banery reklamowe i zrzucało na dachy wieżyczki z wodą :) Ale Criterion zrobił świetnego rozpierd.alacza z bardzo intuicyjnym sterowaniem i wszystkimi możliwymi w tej generacji konsol efektami. Żałuję trochę, że wersja przenośna i stacjonarna gry nie współdzielą save'a i nie mogę na PS3 domykać rzeczy rozgrzebanych na PSV. Dzielenie Speed Pointsów nie daje niczego poza wyższym rankingiem wśròd znajomych, a na tym kompletnie mi nie zależy. Recenzja na gamezilla to straszna porażka i próba pójścia pod prąd wśród pozytywnych opinii. Dla mnie spokojnie 8/10.
  • 0

#86 torq314 Napisany 03 grudnia 2012 - 12:16

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 500 Postów:
pograłem w końcu chwilę, wyeliminowałem jednego z tych 10 łebków.

nosem krzywię się trochę na takie nie wiadomo co pomiędzy Burnoutem Paradise a Hot Pursuit.
niby jest miasto i otwarty teren, ale bardziej przypomina to właśnie Hot Pursuit, gdzie dróg jest pięć na krzyż i pięć na krzyż skrzyżowań, niż Burnout Paradise, gdzie w mieście są setki mniejszych i większych skrzyżowań i z punktu A do B można jechać na bardzo wiele sposobów.

ta gęstsza sieć dróg w BP miała swoje minusy, w szczególności podczas wyścigów sieciowych traciło się szanse na wygrane, bo goście mieli miasto obcykane i jeździli takimi skrótami, że nie miałem zwykle szans. natomiast przy samodzielnym eksplorowaniu miasta, po prostu miało się wrażenie większej otwartości. tu, w MW, mam wrażenie że się trochę duszę, jak w Hot Pursuit.

model jazdy wydaje mi się tak pomiędzy HP a BP, jest lżej niż w HP, ale przyzwyczaić się można w 5 minut.
  • 0

#87 piterekd Napisany 03 grudnia 2012 - 18:07

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:
A mnie nowy MW rozczarował :( Nie ma tu nic, ani fabuły, ani tuningu wizualnego, ani pułapek na policję, czyli nic czym stary MW się prezentował :( Fajnie by było spersonalizować swoją furkę, dodać inny spoiler, czy narysować pasek na karoserii, a tymczasem jak już dostajemy fokusa to RS'a (o ile dobrze pamiętam, bo nim jeszcze nie jeździłem) i nic z nim nie możemy zrobić. Przydałby się też wielki garaż jak w Unlimited 2 gdzie moglibyśmy sobie spacerować pomiędzy znalezionymi furkami, a tutaj jesteśmy homeless i poza ściganiem nie ma za bardzo co robić. Właściwie jesteśmy ot tak rzuceni w jedno wielkie miejskie bagno. No i jeszcze te durne wstawki przed wyścigami nie wiele mające wspólnego z rzeczywistością, a będące jedynie popisem umiejętności grafików.. Szkoda, że nie kupiłem Horizon'a :( Swoją drogą ciekawe czy EA wyda jeszcze kiedyś Undergrounda 3 :hmmm:

Ten post był edytowany przez piterekd dnia: 03 grudnia 2012 - 18:09

  • 0

#88 piterekd Napisany 03 grudnia 2012 - 18:26

piterekd

    Dabrowsky

  • Forumowicze
  • 17 265 Postów:

jaki jest patent na zgubienie pościgu?


Paten na gubienie policji:

1) W centrum jest park i wielki łuk Tryumfalny otoczony stawami, a na drugim wzgórzu jakiś ratusz - rozpędzasz się pod łukiem, wciskasz nitro, policja się gubi, potem patrząc na radar tak zawracasz za ratuszem aby gliny Cię nie zauważyły, a potem znowu skaczesz przez banner i kryjesz się w parku pomiędzy ławkami. Poziomy pościgu spadają i go gubisz.

2) Porzucone lotnisko, skaczesz przez banery i kryjesz się w hangarach.

3) Parkingi piętrowe etc.

policja jest bardzo chętna na zatrzymywanie przez czołówkę. Z tym to już przegięli .


Przegięli, że nie ma lasek :cry:
  • 0

#89 torq314 Napisany 24 lutego 2013 - 19:40

torq314

    Buddhabrot

  • Forumowicze
  • 24 500 Postów:
Wyścigi te tytułowe to porażka na całego. Z 10 razy próbowałem wyeliminować dziewiątego, wykręcałem czasy na poziomie 2:50, czyli na top mojej friend listy, a w czasie wyścigu nawet 4 razy (sic!) gościa eliminowałem.

I to nie ważne, gumowe ai zawsze dogania mnie na ostatnim kawałku, a tam jest POD GÓRKĘ! W efekcie, moje auto jedzie moment wolniej, a gościu fiu i wygrywa o 10 metrów.

Efekt jest taki, że traci się motywację. Jeżeli on przez kolczatki przejeżdza bez szwanku, a wyeliminowany potrafi bąka zakręcić i DWIE SEKUNDY później już być mi na ogonie, to jaki ten wyścig ma sens? Po wała trwa aż TRZY minuty, skoro clue wyścigu to to, czy ja go w ciągu ostatnich 10-15 sekund pacnę i wyeliminuję? To niech wyścig trwa 30 sekund!

Do tego moje ulubione - minęliśmy metę, przegrałem. Chcę zrestartować szybko, ale tam się nie da szybko, bo najpierw wchodzą napisy podsumowujące wyścig. Potem hamuję ostro i równocześnie wybieram z autologu restart. I zanim się doklikam do restartu ŁAPIE MNIE POLICJA i wczytuje się informacja, że mnie złapali, potem znowu kilka sekund wczytuje się restart przed komisariatem i dopiero teraz mogę spokojnie wybrać restart tamtego wyscigu. To wszystko trwa z 30 sekund! Debilne tak bardzo, jak tylko mogło być.

W końcu, za może 10 razem wygrałem z gościem z czasem 3:02, fajnie, tylko wcześniej 10 razy przegrywałem mimo czasu 2:50. Brawo Criterion.
  • 0

#90 Hellmans Napisany 24 lutego 2013 - 19:49

Hellmans

  • Forumowicze
  • 13 013 Postów:
Najlepszy jest ostatni wyścig - kilkanaście minut jazdy w pełnym skupieniu po autostradach, żeby w nic nie przybębnić, a o zwycięstwie decyduje ostatnie 60 sekund :D
  • 0



Inne z tagami: