Tymczasem na Kickstarterze...
#661 Napisany 04 grudnia 2015 - 14:15
#662 Napisany 13 grudnia 2015 - 10:36
https://www.kickstar...losion-zero-day
W sumie to chyba nie było jeszcze filmu na podstawie gry na komórki, nie? Angry Birds ma jakiś film?
#663 Napisany 13 grudnia 2015 - 10:50
#664 Napisany 13 grudnia 2015 - 11:30
Ten post był edytowany przez Ryan dnia: 13 grudnia 2015 - 11:33
#665 Napisany 14 grudnia 2015 - 10:46
#666 Napisany 14 grudnia 2015 - 14:33
Powinienem ograć do tego czasu pierwsze Consortium, żeby stać się fanem i jarać sie prezentem urodzinowym.
Ed: Obejrzałem trailer. Coming TO KICKSTARTER January 18, 2016. Zajawka zabita
Ten post był edytowany przez Kradziej dnia: 14 grudnia 2015 - 14:37
#667 Napisany 18 grudnia 2015 - 19:15
#668 Napisany 19 grudnia 2015 - 01:10
absurd
#669 Napisany 08 lutego 2016 - 17:57
Wstrzymane czyli skasowane.http://www.kickstart...f-the-guardians
Unsung Story: Tale of the Guardians od Matsuno. Za 1.3M ma dojść Sakimoto.
http://www.eurogamer...660-tys-dolarow
#670 Napisany 08 lutego 2016 - 18:31
Wstrzymane czyli skasowane.http://www.kickstart...f-the-guardians
Unsung Story: Tale of the Guardians od Matsuno. Za 1.3M ma dojść Sakimoto.
http://www.eurogamer...660-tys-dolarow
Dałem im 3 dolary, rzondam zwrotu!
#671 Napisany 08 lutego 2016 - 18:31
#672 Napisany 08 lutego 2016 - 19:51
No ryzyko jest zawsze. Ale sukcesów było już na tyle, że wg mnie warto wspierać.
Z innych: sequel Consortium chyba nie da rady. Nienawidzę społeczność graczy, wspierają skazane na (w najlepszym wypadku) miernotę rzeczy w stylu Unsung Story, a prawdziwych perełek nie wyłowią.
https://www.kickstar...rtium-the-tower
#673 Napisany 08 lutego 2016 - 21:38
#674 Napisany 08 lutego 2016 - 22:18
Tak. Wyciągaj kartę kredytową
#675 Napisany 08 lutego 2016 - 22:29
#676 Napisany 13 lutego 2016 - 22:55
#677 Napisany 07 kwietnia 2016 - 14:02
"A new Fear Effect game is set to take to Kickstarter - with Square Enix's blessing.
But this new Fear Effect won't be a big budget affair - as Fear Effect on PSone was. Instead, it'll be an indie game from a little-known studio that's using crowdfunding to raise development cash.
French studio Sushee worked with Square Enix's The Collective two years ago on adventure game Goetia. After the publisher signalled it was open to pitches for new games set in its back catalogue of dormant franchises, it worked on a Fear Effect prototype heavily influenced by Shadowrun Returns. Square Enix liked the pitch and gave the thumbs up to a Kickstarter for Fear Effect Sedna, which is set to launch Tuesday, 12th April."
#678 Napisany 07 kwietnia 2016 - 15:14
omg, psx lover, to byłoby piękne. Jeszcze dino crisis, soul reaver oraz vagrant story..
#679 Napisany 26 kwietnia 2016 - 13:15
#680 Napisany 26 kwietnia 2016 - 13:54
https://www.kickstar...ame/description
Awesome. Nie orientuje sie jak to wyglada na kickstarterze: czy po osiagnieciu zamierzonej kwoty planszowka trafia do masowej produkcji i potem mozna zgarnac ja w normalnych cenach w sklepach typu amazon czy tez jedyna opcja dostania tego towaru jest zlozenie pledge?
#681 Napisany 26 kwietnia 2016 - 14:09
#682 Napisany 26 kwietnia 2016 - 19:06
W temacie o planszówkach było już info o Dark Souls. Robi się również karcianka Bloodborne.
#683 Napisany 26 kwietnia 2016 - 23:03
Romero is about to make you his bitch!
https://www.kickstar...ero-and-carmack
Czuję mega klapę ale chciałbym się mylić.
#684 Napisany 26 kwietnia 2016 - 23:26
Ta bloodborne'owa karcianka może być całkiem fajna, ale darksoulsowa planszoweczka śmierdzi mi krapem, no ale ja jestem wrogiem takich taktycznych napierniczanek figurkami, a przyjacielem bardziej abstrakcyjnych rozwiązań, więc wybaczcie bias.
#685 Napisany 27 kwietnia 2016 - 13:00
Też myślę, że będzie kupa, ale ma dwa dobre pomysły. Pierwszy to setting uzasadniający różnorodne miejscówki, drugi to dynamiczne plansze.Czuję mega klapę ale chciałbym się mylić.
Ta pierwsza rzecz byłaby zbędna, gdyby to był arena shooter. Ale może faktycznie w przypadku gry z singlem na ~10h ma sens[1]. Tyle że to podnosi dramatycznie koszt assetów, więc nie wiem jak nawet za dwukrotność 700k miałby to zrobić.
Ta druga to coś, co chciałem w FPSie od bardzo dawna. Ale to wymaga mega tweakowania mapek, co z kolei gryzie się z ideą gry singlowej na wiele godzin.
No nic, zobaczymy.
[1] obstawiam, że lokacje będą miały mega backtracking, żeby do 10h dociągnąć...
#686 Napisany 01 maja 2016 - 10:45
Dobrze obmyślany backtracking jest 100 razy lepszy (Viewtiful Joe) od nudnych plansz. Ale nie podejrzewałbym o to Romero.
A tak poza tym to:
"John Romero’s Night Work Games Cancels Kickstarter For First-Person Shooter Blackroom"
http://www.gameinfor...-blackroom.aspx
Surprise
#687 Napisany 02 maja 2016 - 17:41
#688 Napisany 04 maja 2016 - 16:42
Zagadki jak na telefonie a gameplay nie zachęca.
#689 Napisany 07 lipca 2016 - 22:38
Kalka SotC w zimowych klimatach.
Ciekawe co z tego wyjdzie i czy w ogóle gra zostanie ukończona. Nad grą siedzi tylko 3 ludzi.
https://www.kickstar...ey-for-the-gods