#91 Napisany 06 kwietnia 2013 - 11:59
#92 Napisany 06 kwietnia 2013 - 12:02
Czuję się zobowiązany wspomóc twórców. Jak przeczytałem jaką katorgę musieli przejść, bo ich główny bohater to kobieta, zrobiło mi się smutno
#93 Napisany 06 kwietnia 2013 - 12:19
Mam takie przeczucie w mosznie, że to będzie dobra giereczka, niczym Enslaved.
O ile cieszy mnie, ze wierzysz w RM, to porownanie do Enslaved, ktore bylo gameplajowo kupa, smuci.
#94 Napisany 06 kwietnia 2013 - 12:25
O ile cieszy mnie, ze wierzysz w RM, to porownanie do Enslaved, ktore bylo gameplajowo kupa, smuci.
Enslaved nie "robił" gameplayem tylko światem i bohaterami. Czasami są takie gry, które się przeżywa, a nie "gra". Oczywiście nie każdy musi tego szukać w giereczkach, nie każdemu musi się to podobać, ale tym mnie właśnie urzekł Enslaved (patrząc na Twoje posty i gry jakie ogrywasz, stwierdzam, że dla Ciebie gameplay jest priorytetem). Być może porównanie będzie zupełnie nie trafione, ale przekonam się o tym czerwcu
#95 Napisany 06 kwietnia 2013 - 12:29
#96 Napisany 06 kwietnia 2013 - 12:34
Fabuła z romansem, który wyniknął z niczego (w jednej chwili Monkey chciał praktycznie zabić Trip, w następnej już ją kochał) i
Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 06 kwietnia 2013 - 12:35
#97 Napisany 06 kwietnia 2013 - 12:36
#98 Napisany 06 kwietnia 2013 - 12:41
Z reguły tak, ale Nier urwał mi 40 godzin życia, bo miał wciągającą otoczkę, gameplayem by się nie obronił. Co więcej, sprawdź temat o Enslaved, a zobaczysz, że przez długi czas sie ostro napalałem. Koniec końców, gra nie broni sie dla mnie niczym.
Czyli Enslaved to coś jak GTA lub Metal Gear, ani dobrego gejmpleju ani dobrej fabuły?
Mnie ciekawi, jaką motywację by mieli Paryżanie w przeciągu następnych 70 lat, żeby pokryć miasto paskudnymi blachami i zmienić jego nazwę na Neoparis?
#99 Napisany 06 kwietnia 2013 - 12:42
Ryan, ale ja nie twierdziłem, że ta gra będzie mega oryginalna czy mega natchniona. Wystarczy, że mamy klimat cyberpunka*, który aż tak często nie przewija się w grach i który bardzo lubię. Neo-Paryż wygląda fajnie, przeciwnicy stylizowani na anioły też. Czego mi potrzeba więcej, żeby dobrze bawić się prze te kilkanaście godzin??
*czy cokolwiek to jest
Ten post był edytowany przez MaxVarEmreis dnia: 06 kwietnia 2013 - 12:43
#100 Napisany 06 kwietnia 2013 - 12:46
@xell: Dlatego to jest heartbreaker właśnie. Tak jak wczoraj patrzyłem kampanię na KS: oryginalny świat fantasy do Pathfindera! Świat, jakby po wiekach średnich nauka i magia rozwijały się obok siebie (och, oryginalne!) i wszystko było cacy (och!), aż odkryto nowy metal (wow!) i rozpoczęły się tarcia (łooo!). Sztampa na sztampie. Tak samo jest w przypadku Remember Me. A to IMO nie wróży dobrze.
#101 Napisany 06 kwietnia 2013 - 12:51
#102 Napisany 06 kwietnia 2013 - 12:53
Ty i ta Twoja sztampa Ryan
Nasłuchałem się tego przy Marigold na potęgę Nie każdy obraz musi być Mona Lisą żeby się podobał, nie każdy obiad musi składać się z jaj przepiórczych i drogiego wina, żeby smakować. Czasami obrazy pod Bramą Floriańska też są kapitalne, a i schabowy też potrafi zachwycić
Ten post był edytowany przez MaxVarEmreis dnia: 06 kwietnia 2013 - 12:56
#103 Napisany 06 kwietnia 2013 - 12:55
#104 Napisany 06 kwietnia 2013 - 13:10
E tam. Deu Sex zbyt oryginalny jak dla mnie nie byl, a gra przednia.
Ale za Deus Exem (1) była bardzo konkretna wizja całości, która była przekonująca. W zasadzie świat w Deus Ex różni się od świata z roku 2000 (premiera gry), że ludzie mogą wszczepiać w siebie różne rozszerzenia, a korporacje mają większą jawną władzę od rządów narodowych. Architektura świata się nie zmienia, miasta i kompleksy przemysłowe wyglądają jak dzisiejsze.
Human Revolution wprowadził więcej różnic (megabudynki większe od największych dzisiejszych), wszędzie jakieś holoekrany, a łaszki są wyraźnie różne od dzisiejszych (i bardzo fajne wg mnie). Całość jest jednak dość spójna. Najbardziej co się rzuca w oczy, że Detroit miałoby zostać za 15 lat megametropolią, co raczej nie ma większego sensu.
Tutaj jest bardzo przedziwny miszmasz pomysłów, który do mnie nie przemawia. Bo dlaczego miasto miałoby zmienić nazwę? Wyobrażasz sobie, że za 15 lat będzie Neokraków, bo powstało 15 nowych budynków? Dlaczego Paryż jest oklejony paskudnymi blachami, jeśli turystyka jest dla miasta tak ważna? Argument, że nie ma kasy na renowację budynków nie ma sensu, gdy w tle widać olbrzymie wieżowce i kompleksy przemysłowe. Wreszcie dlaczego główna bohaterka jest tak bezsensownie pseudofuturystycznie ubrana?
#105 Napisany 06 kwietnia 2013 - 13:28
Ja popieram Maxa, nie zawsze wizja swiata gry musi byc poparta mega gameplayem jesli ta wizja cię trzymna za jaja i nie puszcza do końca gry Ja tak miałem z Enslaved i Heavenly Sword, POPem z 2008 roku czy Mirror's Edge. I czasem mozna devom wlasnie podziekowac za takie podejscie poprostu kupujac ich gierke Inaczej czekaja nas same CODY, Crysisy, Halo i Battleszroty
#106 Napisany 06 kwietnia 2013 - 14:16
Ach Jedyn
#107 Napisany 06 kwietnia 2013 - 14:45
#108 Napisany 06 kwietnia 2013 - 15:00
Może coś jest, a twórcy się po prostu na tym nie skupiają Jest szansa, że po wyjściu gry wszystko nabierze sęsu i każdy element świata okaże się być dokładnie na swoim miejscu.
#109 Napisany 06 kwietnia 2013 - 15:03
#110 Napisany 06 kwietnia 2013 - 15:53
#111 Napisany 02 maja 2013 - 20:37
#112 Napisany 07 maja 2013 - 09:47
Ha, mówiłem, że szykuje się nam dobra gra
http://polygamia.pl/...tytul.html?bo=1
#113 Napisany 08 maja 2013 - 14:23
Obejrzalem preview na Gametrailers i zainteresowalem sie ta gra. Bardzo sie ciesze, ze przynajmniej Capcom stawia na nowe IP. Rok temu ukazala sie kapitalna Dragon's Dogma, a teraz zapowiada sie kolejny mocny tytul. Swietne patenty gameplay'owe maja szanse uczynic z tej gry cos kapitalnego. Najprawdopodobniej zakup Day 1.
#114 Napisany 13 maja 2013 - 16:00
Raczej kultowy hit, a nie blockbuster? Mimo pewnych wad gra ponoć mocno wciąga.
http://uk.ign.com/ar...d-be-a-cult-hit
#115 Napisany 13 maja 2013 - 18:54
Byle miala dusze poparta solidnym gameplayem i biore day 1, bez wzgledu na oceny
#116 Napisany 03 czerwca 2013 - 06:16
Interesujaca fabula, intrygujacy swiat nie poparty wystarczajaco dobrym gameplayem -walka jest powtarzalna i po czasie nudzi, elementy platformowe proste i przewidywalne a momentow gdzie manipulujemy wspomnieniami raptem cztery w calej grze.
Poczekam na recki innych stronek ale obawiam sie najgorszego
#117 Napisany 03 czerwca 2013 - 09:07
Gamespot – 7/10
Destructoid – 6/10
Polygon – 8/10
Metro – 5/10
The Escapist – 3/5
CVG – 7/10
Gamesbeat – No Score
GodisaGeek – 9/10
Gaming Trend – 93/100
GamesRadar – 3.5/5
IGN – 5.9/10
Videogamer - 4/10
ShopTo – No Score
#118 Napisany 03 czerwca 2013 - 09:54
czyli sredniak ze wskazaniem na niewypal
#119 Napisany 03 czerwca 2013 - 10:09
A mialo byc day one ze zwisem na oceny
#120 Napisany 03 czerwca 2013 - 10:13
zakladalem mieszanke 7-9 a nie 4-7, no i z recek wynika ze gameplay nie jest mocna strona gry.
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Animal WellRozpoczęte przez burnstein , 09 maj 2024 PS5, PC, Switch, Metroidvania i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
TriggerHEART ExelicaRozpoczęte przez Tawotnica , 08 maj 2024 Warashi, Cosmo Machia, arcade, DC i 4 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|