Lightning Returns: Final Fantasy XIII
#121 Napisany 24 lutego 2014 - 01:58
#122 Napisany 24 lutego 2014 - 02:31
Gdyby SE wywaliło ten zegar i zrobiło coś ala w Personie 3/4 - dana czynność (tutaj np wykonanie questa)=przesunięcie czasu. Widać, że gra była robiona na szybko i małym kosztem.... Jeżeli XV będzie słaba, to stracę wiarę w FF, a raczej w rezultat pracy SE.
Wystarczyły 4 rzeczy:
- w/w koncepcja z persony + zegar
- Wybory podczas gry mające wpływ na zakończenie (kilka zakończeń)
- Ładniejsza oprawa audiowizualna - ale kr nie bo trzeba było się spieszyć, bo termin i chj....
- Mroczna aura i ciężki klimat + adekwatne zadania
I gra by była pinkna.. po prostu SE chciało wydymać graczy nazwą marki.
Ten post był edytowany przez Starh dnia: 24 lutego 2014 - 02:36
#123 Napisany 24 lutego 2014 - 06:56
Mogłem w to zagrać za darmo na pożyczonym xboxie, ale chyba jednak pyerdolę ten interes
#124 Napisany 26 lutego 2014 - 22:30
Cofam, co napisałem o spieprzonej mechanice wracania się do arki. To ja zderpiłem, bo można w takiej sytuacji od pewnego momentu w grze zatrzymać czas. Kosztuje to punkty EP, ale te się uzupełnia poprzez walki, więc gospodarując nimi rozsądnie nie ma szans, żeby na coś zabrakło godzin. Nadużywanie tej umiejętności wchodzi w krew najpóźniej podczas zwiedzania trzeciej miejscówki - Wildland. W porównaniu do miast jest olbrzymia, więc Lighty do pomocy dostaje:
i teleport ogarnia wreszcie więcej miejsc niż dwa perony na krzyż.
Minął czwarty dzień, czyli nie jestem nawet w połowie, a gram już z dobre 15 godzin. Także kolejna dobra wiadomość dla wszystkich zawiedzionych XIII-2: Lightning Returns wygląda na wiele dłuższą grę.
#125 Napisany 27 lutego 2014 - 01:16
A tu nie ma czasem tylko 7 dni do apokalipsy?
#126 Napisany 27 lutego 2014 - 01:25
A tu nie ma czasem tylko 7 dni do apokalipsy?
Możesz wydłużyć te dni
#127 Napisany 27 lutego 2014 - 01:45
No dobra, można je wydłużyć, ale więcej chyba ich nie dochodzi? Czyli jeżeli Tawot ma za sobą 4, to i tak zostały mu już tylko 3, a to oznacza, że jest na większej połowie gry. Chyba, że czegoś nie rozumiem
#128 Napisany 27 lutego 2014 - 02:00
No dobra, można je wydłużyć, ale więcej chyba ich nie dochodzi? Czyli jeżeli Tawot ma za sobą 4, to i tak zostały mu już tylko 3, a to oznacza, że jest na większej połowie gry. Chyba, że czegoś nie rozumiem
Story spoiler:
Historia tak k**** głupia, że tylko Motomu Toriyama mógł to wymyśleć. Powinien przejść do Konami i pisać scenariusz do następnego Metal Geara.
#129 Napisany 27 lutego 2014 - 02:01
Aha, ok, teraz wszystko jasne
#130 Napisany 02 marca 2014 - 21:25
Za to muszę przyznać, że już się bez reszty wciągnąłem przez walki. Nawet nie zwracam już uwagi na czas, bo zrobiłem ponad 130 zadań pobocznych i Lightning jest teraz tak wygrindowana, że Reavery miotę na 3 ciosy, więc wieczorami tylko siadam na 2h wytłuc całą populację potworów. To jest kozacka opcja w ogóle EXTINCTION MODE MOTHER****R!!!! Hell yeah. Każdy rodzaj stworków ma wyznaczony górny próg populacji, np. ~30 Reaverów. Jak się ich tyle powybija, to pojawia się hiper dopakowana wersja OMEGA danego stwora. Tak, OMEGA, taka o omega: Ω. Jest to tak właściwie kolejna walka z bosskiem, bo te największe potwory potrafią nieźle skopać tyłek bez odpowiedniego przygotowania. Jestem pod dużym wrażeniem, że gra w której nie ma expa potrafiła mnie przekonać do grindowania, zupełnie opcjonalnego i oprócz fajowej potyczki pod koniec w ogóle nie nagradzającego niczym.
Kazek, będziesz musiał jednak zagrać kiedyś w tego crapa, bo
just sayin'. Najlepszy z wątków głównych, właściwie jedyny który mi się podobał, bo generalnie to Lightning Returns jest straszną szmirą, ale takie same były pozostałe trzynastki.
Za to gameplayowo jest najciekawszą częścią tak od 2-3 dnia, kiedy zacząłem ignorować czas i trochę podpakowałem główną bohaterkę. Bawię się zdecydwanie lepiej niż przy FFXIII i XIII-2. Ta trzynastka to jak na ten numer przystało pechowa seria, bo wydaje mi się, że ostatnia odsłona zbierałaby zdecydowanie wyższe ocenki, gdyby nie była zakończeniem średniej trylogii, która mocno nadszarpnęła reputację jednej z najpopularniejszych japońskich serii gier ever.
Brzydkie screeny, bo tak:
LIGHTHIEF #słabypunjestsłaby
Mistrzyni drugiego planu:
Dujący wiatr w chaosie (ależ wspaniały tytuł dla tego screena ):
#131 Napisany 02 marca 2014 - 21:33
Trochę mnie przekonałeś do zagrania, może jeszcze się skuszę.
#132 Napisany 04 marca 2014 - 22:00
Oglądam właśnie creditsy. Nie wiedziałem, że Troy Baker to Snow
#133 Napisany 04 marca 2014 - 22:04
Oglądam właśnie creditsy. Nie wiedziałem, że Troy Baker to Snow
chyba nikt nie wiedzial
#134 Napisany 04 marca 2014 - 22:18
Tawot podziwiam Cie. Zeby konczyc jcrapy w XXI wieku trzeba miec duzo samozaparcia. Ja przy FF XIII wymieklem po 6h
#135 Napisany 04 marca 2014 - 22:22
Ja wiedziałem.
Oglądam właśnie creditsy. Nie wiedziałem, że Troy Baker to Snow
chyba nikt nie wiedzial
#136 Napisany 04 marca 2014 - 22:48
Tawot podziwiam Cie. Zeby konczyc jcrapy w XXI wieku trzeba miec duzo samozaparcia. Ja przy FF XIII wymieklem po 6h
Niektórzy wolą te crapy niż co roku premierowe Call of Duty...
#137 Napisany 04 marca 2014 - 22:55
jak mógłbym nie przejść giereczki w której tłucze się różowe cyklopy:
i różowe machiny:
i to wszystko najlepszą bohaterką serii FF, Claire "Błyskawicą" Farron:
<3
#138 Napisany 04 marca 2014 - 23:10
Ja p*erdole
#139 Napisany 04 marca 2014 - 23:12
jestem wstępnie zainteresowany zagraniem w tą głęboką i interesującą grę wideło
<3
#140 Napisany 04 marca 2014 - 23:59
Oglądam właśnie creditsy. Nie wiedziałem, że Troy Baker to Snow
chyba nikt nie wiedzial
Wiedziałem to już po pierwszym wypowiedzianym przez niego zdaniu, przecież ten kolo ma mega charakterystyczny głos.
A Ty Tawot, jesteś jakimś masochistą
#141 Napisany 05 marca 2014 - 13:18
Tawot podziwiam Cie. Zeby konczyc jcrapy w XXI wieku trzeba miec duzo samozaparcia. Ja przy FF XIII wymieklem po 6h
Niektórzy wolą te crapy niż co roku premierowe Call of Duty...
Jest jednak roznica miedzy 6h a 100h + w grze
#142 Napisany 05 marca 2014 - 13:27
Jak grałem w FFXIII na premiere to miałem wyjebane kim jest Troy BakerWiedziałem to już po pierwszym wypowiedzianym przez niego zdaniu, przecież ten kolo ma mega charakterystyczny głos
#143 Napisany 05 marca 2014 - 16:18
Kolo ma niesamowicie bogate portfolio, podkładał głos w dziesiątkach anime i gier wideo, ja np. jeszcze przed FFXIII kojarzyłem go chociażby z Tales of Vesperia oraz Persony 4.
#144 Napisany 05 marca 2014 - 16:22
Ja go znikąd nie kojarzyłam, bo nie grałam w nic, w co podkładał głos (Tekken i jego Bryan się nie liczą, chociaż zdziwiłam się, kiedy przeczytałam, że to on), a anime nie oglądam z angielskim dubbingiem ( ).
#145 Napisany 05 marca 2014 - 16:27
#146 Napisany 05 marca 2014 - 16:33
Ja się bardziej zdziwiłem jak przeczytałem, że użycza głosu Joelowi w TLoU, bo z reguły pokładał głos pod młodzików i japońskich pedałków, jakoś nie wyobrażałem sobie go w roli tak starego pierdziela - a jak wiadomo, wyszło zajebiście.
#147 Napisany 05 marca 2014 - 16:37
#148 Napisany 05 marca 2014 - 17:51
Tak, Kanji.
#149 Napisany 21 października 2014 - 12:01
Gram sobie dalej i niezmiernie niekomfortowo sie czuje z tym zegarem. Zamiast sobie na luzaku wędrowac poswiecie, biegam wszędzie jak wsciekły non-stop zerkajac na ten niescześny zegar.
kto , pytam sie kto, pomyślał że to będzie fajny gameplayowy patent w Jrpgu?
Swoją droga wpadłem na Noela i jestem tak cieńki ze nie moge go załatwic. Zanim sie podpakuje to ten zamieni sie podobno w Noela + i wogóle nie będe miał szans go pokonąć.
Kto wogóle widział nieliniowośc w JRPgu?
Ta gra jest mechanicnzie zrypana. Mimo to w jakis sposób kusi - kusi aby zobaczyć nowe lokacje i pozwiedzac. Niestety wizja siedzenia z Opisem na kolnach aby przejsc na 100% (2 przejscie) już teraz mnie odpycha. Jak widziałem jakies opisy to tam koles podaje co trzeba i w ktorych godzinach robic... Słabe to i to bardzo.
Ten post był edytowany przez szczudel dnia: 21 października 2014 - 13:14
#150 Napisany 21 października 2014 - 17:57
Czemu grasz w crapy?
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
TriggerHEART ExelicaRozpoczęte przez Tawotnica , Dzisiaj, 08:34 Warashi, Cosmo Machia, arcade, DC i 4 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|