Na Chwilę obecną to wygląda tak:
1).Final Fantasy X - piękna gra, piękna przygoda i piękne zakończenie. Najlepsza gra na PS2 moim zdaniem (Czekamy na FFXII)
2).Metal Gear Solid 3 - jw. szkoda że jest taka krótka...
3). Seria Xenosaga - kult jak dla mnie. Najlepszy fabularnie eRPeG wszechczasów.
4).Seria Legacy of Kain - świetna historia, rewelacyny klimat i rewelacyjne zakończenie serii.
5).Silent Hill 2 - najlepszy horror ever. Genialnie zagmatwana fabuła pozostawiająca otwartą furtkę dla własnych refleksji i domysłów.
6).Resident Evil 4 - fabularny posys, ale cały system gry + wykonanie są świetne. Po prostu chce się w to grać.
7).Seria Soul Calibur - najbardziej zbugowana bijatyka ever która jest jednak niesamowicie uzależniająca i mega grywalna.
8). Seria Tenchu - Klimat, klimat i jeszcze raz klimat - kocham feudalną japonię.
9). Seria Devil May Cry - świetna, klimatyczna i szybka rzeź (ale i tak gorsza moim zdaniem od Ninja Gaiden z Xa)
10). God of War - coś PIĘKNEGO. Tematyka, klimat i oprawa A-V. Rewelacja!
To jest oczywiscie tymczasowa lista gdyż wiele mocnych tytułów ma dopiero nadejść (FFXII, Valkyrie Profile:Silmeria itd).
Pozdro
TOP 10 --- PS2
Rozpoczęte przez
Gość
, 15 03 2004 17:16
183 odpowiedzi na ten temat
#151 Gość__* Napisany 05 stycznia 2006 - 02:12
#152 Gość__* Napisany 18 stycznia 2006 - 20:05
to moje typy
MGS 3
KILLZONE
PES 5
FFX
GOD OF WAR
GTA SA
DMC 3
TEKKEN 5
RE 4
pewnie jeszcze dojdzie OKAMI FFXll nowy sam fisher BLACK i GODFATHER
MGS 3
KILLZONE
PES 5
FFX
GOD OF WAR
GTA SA
DMC 3
TEKKEN 5
RE 4
pewnie jeszcze dojdzie OKAMI FFXll nowy sam fisher BLACK i GODFATHER
#153 Napisany 18 stycznia 2006 - 21:27
1 MGS2
2 MGS3
3 ICO
4 Shadow of The Colossus
5 Pes - seria
6 Wipeout Fusion
7 Silent Hill 2
8 GTA VC
9 WWE smackdown! - seria
10 zostawiam wolne miejsce bo z cala pewnoscia cos waznego pominalem
2 MGS3
3 ICO
4 Shadow of The Colossus
5 Pes - seria
6 Wipeout Fusion
7 Silent Hill 2
8 GTA VC
9 WWE smackdown! - seria
10 zostawiam wolne miejsce bo z cala pewnoscia cos waznego pominalem
#154 Napisany 18 stycznia 2006 - 21:45
1. Dragon Ball: Budokai 3
2. Metal Gear Solid 2
3. Metal Gear Solid 3
4. Final Fantasy X
5. Soul Calibur 3
6. Fahrenheit
7. Naruto Narutimate Hero 3
8. Pro Evo 5
9. Burnout 4
10. God of War
Kolejność przypadkowa
2. Metal Gear Solid 2
3. Metal Gear Solid 3
4. Final Fantasy X
5. Soul Calibur 3
6. Fahrenheit
7. Naruto Narutimate Hero 3
8. Pro Evo 5
9. Burnout 4
10. God of War
Kolejność przypadkowa
#155 Napisany 18 stycznia 2006 - 22:52
Nowy ranking 8)
1:Silent Hill 2 ( ponad wszystkim podziałami)
2:Metal Gear Solid 3 ( mistrzostwo świata, i pokłony dla Kojmy)
3:Silent Hill 3 ( znakomite rozbudowanie jedynki)
4:God Of War ( Bije DMC pod każdym względem, i najlepszy slasher na ps2)
5:Fatal Frame2 ( najstaszniejszy horror na konsole, lecz traci trochę na fabule)
6:Burnout : Takedown ( fast, fast , fast!!!)
7:PES (seria- hektolitry miodu i w multi najlepsza na swiecie)
8:Resident Evil 4 ( grałem tylko na Gacku, lecz podobno gra jest taka sama)
9:GTA:San Andreas ( najwieksza gra na konsolach, i to trzeba docenić)
10:Silent Hill:The Room (raczej z sentymentu dla serii)
Kolejność nieprzypadkowa.
1:Silent Hill 2 ( ponad wszystkim podziałami)
2:Metal Gear Solid 3 ( mistrzostwo świata, i pokłony dla Kojmy)
3:Silent Hill 3 ( znakomite rozbudowanie jedynki)
4:God Of War ( Bije DMC pod każdym względem, i najlepszy slasher na ps2)
5:Fatal Frame2 ( najstaszniejszy horror na konsole, lecz traci trochę na fabule)
6:Burnout : Takedown ( fast, fast , fast!!!)
7:PES (seria- hektolitry miodu i w multi najlepsza na swiecie)
8:Resident Evil 4 ( grałem tylko na Gacku, lecz podobno gra jest taka sama)
9:GTA:San Andreas ( najwieksza gra na konsolach, i to trzeba docenić)
10:Silent Hill:The Room (raczej z sentymentu dla serii)
Kolejność nieprzypadkowa.
#156 Napisany 01 lutego 2006 - 18:50
Czy ktoś może mi doradzić, które z tych gier są dobre? Burnout 2, Burnout 3: take down? fifa 2004, fifa 2005? MoH:Frontline, MoH:Rising Sun? NFS:U, NFS:U2? Chodzi mi wybrac które części są lepsze? Sory za offtop ale chce dokonać trafnego wyboru.
#157 Gość__* Napisany 01 lutego 2006 - 19:50
Burnout 3 > Burnout 2
fifa 2005 > fifa 04 /obydwie to szit w porownaniu do PESa /
MoH: Frontline > MoH: Rising Sun
nfs: u2 > nfs: u
To by bylo na tyle
fifa 2005 > fifa 04 /obydwie to szit w porownaniu do PESa /
MoH: Frontline > MoH: Rising Sun
nfs: u2 > nfs: u
To by bylo na tyle
#158 Napisany 10 lutego 2006 - 21:04
Więc moje TOP 10 wygląda następująco
1.MGS 3
2.GTA:SA
3.NBA Street 3(dwójka takze niczego sobie)
4.God of War
5.Gran Turismo 4
6.seria PES
7.NBA Ballers
8.NBA 2006
9.Burnout 4
10.Splinter Cell 2
1.MGS 3
2.GTA:SA
3.NBA Street 3(dwójka takze niczego sobie)
4.God of War
5.Gran Turismo 4
6.seria PES
7.NBA Ballers
8.NBA 2006
9.Burnout 4
10.Splinter Cell 2
#159 Napisany 18 lutego 2006 - 14:48
Moje TOP10 wygląda tak:
Metal Gear Solid 3: Snake Eater
Metal Gear Solid 2: Substance
Resident Evil 4
Silent Hill 2
ICO
GTA: San Andreas
Gran Turismo 4
Manhunt
Fahrenheit
Burnout: Revenge
Metal Gear Solid 3: Snake Eater
Metal Gear Solid 2: Substance
Resident Evil 4
Silent Hill 2
ICO
GTA: San Andreas
Gran Turismo 4
Manhunt
Fahrenheit
Burnout: Revenge
#160 Gość__* Napisany 19 lutego 2006 - 15:35
- SC3
- SC2
- Shadow of the Colossus
- Silent Hill 2
- Resident Evil 4
- Ico
- Killzone
- TK5
- VF4/Evo
Reszta tyt. raczej mi zbywa (bądz też zwyczajnie ich nie znam).
W chwili obecnaj jednak przymierzam się do łykania Project Zero 3 oraz Fahrenheita więc wieeele może się jeszcze zmienić
- SC2
- Shadow of the Colossus
- Silent Hill 2
- Resident Evil 4
- Ico
- Killzone
- TK5
- VF4/Evo
Reszta tyt. raczej mi zbywa (bądz też zwyczajnie ich nie znam).
W chwili obecnaj jednak przymierzam się do łykania Project Zero 3 oraz Fahrenheita więc wieeele może się jeszcze zmienić
#161 Gość__* Napisany 26 lutego 2006 - 23:00
1.Metal Gear Solid 2,3
2.GTA seria
3.Silent Hill seria
4.SSX 3
5.PES seria
6.SC3
7.Ratchet & Clank
8.FFX
9.ICO
10.Gran Turismo 3,4
2.GTA seria
3.Silent Hill seria
4.SSX 3
5.PES seria
6.SC3
7.Ratchet & Clank
8.FFX
9.ICO
10.Gran Turismo 3,4
#162 Napisany 02 marca 2006 - 12:32
Kolejnosc przypadkowa:
FFX, PES(seria), GT3,4, DMC, SSX3, RE 4, Dynasty Warriors 3(chyba z 2 miechy to meczylem non stop ), Jak 2, Onimusha (seria)
FFX, PES(seria), GT3,4, DMC, SSX3, RE 4, Dynasty Warriors 3(chyba z 2 miechy to meczylem non stop ), Jak 2, Onimusha (seria)
#163 Napisany 02 marca 2006 - 13:42
TOP 11 - nie mogłem się zdecydować, który tytuł wywalić by było 10:
God of War
Resident Evil 4
GTA 3/VC/SA
Metal Gear Solid 3: Snake Eater
Pro Evolution Soccer 5
Soul Calibur III
VF 4: Evolution
Burnout 3/Revenge
seria NBA 2K
Gran Turismo 4
Nad kolejnością musiałbym się (długo) zastanowić.
God of War
Resident Evil 4
GTA 3/VC/SA
Metal Gear Solid 3: Snake Eater
Pro Evolution Soccer 5
Soul Calibur III
VF 4: Evolution
Burnout 3/Revenge
seria NBA 2K
Gran Turismo 4
Nad kolejnością musiałbym się (długo) zastanowić.
#164 Napisany 16 marca 2007 - 21:49
1. Tekken 5
2. Burnout 3
3. Ratchet & Clack 3
4. Black
5. GTA: SA
6. Halo
7. PES 6
8. Gran Turismo 4
9. Burnout: Revange
10. Halo 2
2. Burnout 3
3. Ratchet & Clack 3
4. Black
5. GTA: SA
6. Halo
7. PES 6
8. Gran Turismo 4
9. Burnout: Revange
10. Halo 2
#165 Gość__* Napisany 25 marca 2007 - 01:00
PS2 mam od dobrych kilku lat i sądziłem ze w moim top 10 nowe gry bedą wypierac stare tytuły. Okazuje sie ze nie do końca. Obecne Top 10 to gry które dały mi najwiecej zabawy:
NBA Street vol.2 - obowiązkowo druga częśc i żadna inna! Gra posiada proste intuicyjne sterowanie, idealnie wyważony, arcade'owy gameplay, dobrą grafikę (płynna i "czytelna") i nie jest przesiąknięta klimatem hip hopu tylko skupia sie na koszu jako sporcie. Dwójka to dla mnie ideał. Jest bardziej rozbudowana od NBA Street vol.1 a z drugiej strony nie jest tak tandetnie efekciarska jak trójka. No i na koniec najwazniejsze - ta gra to potęga w multi! Do dzis gdy wpada do mnie kuple pykamy kilka meczyków i zawsze każdy z nich jest wyjątkowy i niepowtarzalny.
Final Fantasy X - momentami zbyt patetyczna, ale mimo wszytsko wielka przygoda. Idealny RPG dla poczatkujących, pozycja obowiązkowa dla fanów serii. Nie przepadam za RPG ale w FFX po prostu sie zakochałem.
RE4 - skończyłem go na swoim Gacku i IMO na pleju wygląda zauważalnie gorzej. Natomiast gameplay to najwyższa półka - absolutnie pierwsza liga gier na ps2.
Ratchet & Clank (seria)
Burnout 3: Takledown - IMO najlepsza część serii bo najlepiej sie przy niej bawiłem. Po oczach bije alliasing i ziarnistość dalszego otoczenia ale przyjemność z jazdy jest niesamowita i rekompensuje niedostatki oprawy a/v.
DMC3: SE
God of War - komentarz wydaje sie zbędny...
GTA:VC - za fabułe, sopundtrack, humor, rózowe garnitury, postac Tommiego, sugestywny feeling lat 80tych i Fernandfo Martineza z Emotion 98.3
SSX3 - przebajerowny On Tour sie nie umywa. SSX3 wygrywa klimatem
GTA:SA
NBA Street vol.2 - obowiązkowo druga częśc i żadna inna! Gra posiada proste intuicyjne sterowanie, idealnie wyważony, arcade'owy gameplay, dobrą grafikę (płynna i "czytelna") i nie jest przesiąknięta klimatem hip hopu tylko skupia sie na koszu jako sporcie. Dwójka to dla mnie ideał. Jest bardziej rozbudowana od NBA Street vol.1 a z drugiej strony nie jest tak tandetnie efekciarska jak trójka. No i na koniec najwazniejsze - ta gra to potęga w multi! Do dzis gdy wpada do mnie kuple pykamy kilka meczyków i zawsze każdy z nich jest wyjątkowy i niepowtarzalny.
Final Fantasy X - momentami zbyt patetyczna, ale mimo wszytsko wielka przygoda. Idealny RPG dla poczatkujących, pozycja obowiązkowa dla fanów serii. Nie przepadam za RPG ale w FFX po prostu sie zakochałem.
RE4 - skończyłem go na swoim Gacku i IMO na pleju wygląda zauważalnie gorzej. Natomiast gameplay to najwyższa półka - absolutnie pierwsza liga gier na ps2.
Ratchet & Clank (seria)
Burnout 3: Takledown - IMO najlepsza część serii bo najlepiej sie przy niej bawiłem. Po oczach bije alliasing i ziarnistość dalszego otoczenia ale przyjemność z jazdy jest niesamowita i rekompensuje niedostatki oprawy a/v.
DMC3: SE
God of War - komentarz wydaje sie zbędny...
GTA:VC - za fabułe, sopundtrack, humor, rózowe garnitury, postac Tommiego, sugestywny feeling lat 80tych i Fernandfo Martineza z Emotion 98.3
SSX3 - przebajerowny On Tour sie nie umywa. SSX3 wygrywa klimatem
GTA:SA
#166 Napisany 28 marca 2007 - 13:03
1. Virtua Fighter 4 evolution
2. Tekken 5
3. God of War 2
4. Burnout 3 Takedown
5. Vieftiful Joe
6. Ratchet & Clank 3
7. Final Fantsy X
8. Street Fighter III 3rd Strike
9. Front Mission 4
10.Soul Calibur 3
2. Tekken 5
3. God of War 2
4. Burnout 3 Takedown
5. Vieftiful Joe
6. Ratchet & Clank 3
7. Final Fantsy X
8. Street Fighter III 3rd Strike
9. Front Mission 4
10.Soul Calibur 3
#167 Gość__* Napisany 06 kwietnia 2007 - 13:55
Metal Gear Solid 2 i 3
God of War 1 i 2
Final Fantasy X i XII
Okami
Dragon Quest cała seria ;]
PES6
Tekken 5
Black
Resident Evil 4
Silent Hill 2 i 4 ( trójak była kiepska :])
Burnout 3 Takedown
God of War 1 i 2
Final Fantasy X i XII
Okami
Dragon Quest cała seria ;]
PES6
Tekken 5
Black
Resident Evil 4
Silent Hill 2 i 4 ( trójak była kiepska :])
Burnout 3 Takedown
#168 Gość_jachu2_* Napisany 06 kwietnia 2007 - 21:09
A oto moje Top 10 (kolejność przypadkowa):
Grand Theft Auto: San Andreas
Mercenaries
Gran Turismo 4
Pro Evolution Soccer (w zasadzie to każdna nowa edycja wchodzi do Top 10 w miejsce poprzedniczki, w tej chwili jest to PES6)
Final Fantasy X
God of War
Enthusia (mimo wszystko, tylko GT wypada lepiej na polu ścigałek)
Killzone
Tekken 5
Okami (póki co mało grałem, ale kredyt zaufania za oryginalność)
Grand Theft Auto: San Andreas
Mercenaries
Gran Turismo 4
Pro Evolution Soccer (w zasadzie to każdna nowa edycja wchodzi do Top 10 w miejsce poprzedniczki, w tej chwili jest to PES6)
Final Fantasy X
God of War
Enthusia (mimo wszystko, tylko GT wypada lepiej na polu ścigałek)
Killzone
Tekken 5
Okami (póki co mało grałem, ale kredyt zaufania za oryginalność)
#169 Gość__* Napisany 22 kwietnia 2007 - 17:13
1 Metal Gear Solid 2 (za całokształt)
2 Silent Hill 2 (za niesamowitą atmosferę)
3 Final Fantasy X (za świetny scenariusz, system, walki)
4 Metal Gear Solid 3 (za opowiedzianą historię, gameplay, grafikę)
5 Silent Hill 3 (za Heather, świetny klimat i grafikę)
6 Devil May Cry 3 (za niesamowicie dynamiczny i intuicyjny gameplay EDIT: no i Dantego!)
7 LoK: Defiance (za Kaina i Raziela i ich "nieżycie")
8 Final Fantasy X2 (za przyjemne walki, new game plus i mnóstwo rzeczy do zrobienia)
9 God of War (za oryginalność i ostrza chaosu)
10 Dawn of Dreams (za japońskie klimaty, obszerność i przyjemność płynącą z grania)
2 Silent Hill 2 (za niesamowitą atmosferę)
3 Final Fantasy X (za świetny scenariusz, system, walki)
4 Metal Gear Solid 3 (za opowiedzianą historię, gameplay, grafikę)
5 Silent Hill 3 (za Heather, świetny klimat i grafikę)
6 Devil May Cry 3 (za niesamowicie dynamiczny i intuicyjny gameplay EDIT: no i Dantego!)
7 LoK: Defiance (za Kaina i Raziela i ich "nieżycie")
8 Final Fantasy X2 (za przyjemne walki, new game plus i mnóstwo rzeczy do zrobienia)
9 God of War (za oryginalność i ostrza chaosu)
10 Dawn of Dreams (za japońskie klimaty, obszerność i przyjemność płynącą z grania)
#170 Napisany 22 kwietnia 2007 - 17:39
1. Metal gear solid 3
2.God of war 1 i 2
3.Killzone
4.Pro evo
5.Mercenaries
6.Devil may cry
7.Metal gear solid 2
8.RE 4
9.Call of duty:Bid red one
10.Prince of persia (całośc)
2.God of war 1 i 2
3.Killzone
4.Pro evo
5.Mercenaries
6.Devil may cry
7.Metal gear solid 2
8.RE 4
9.Call of duty:Bid red one
10.Prince of persia (całośc)
#171 Napisany 23 kwietnia 2007 - 12:21
1. God of War
2. Jak 3
3. Yakuza
4. Ratchet 3
5. Jak 1
6. DMC
7. VF4Evo
8. Ratchet 1
9. FFX-2
10. Jak 2
Na liście są same exclusivy zarazem pozycje które skończyłem, także nie ma gier, których nie skończyłem, choć aktualnie gram (jak np. FFXIII). Jak widać, bardzo platformówkowo:)
Lista na pewno ulegnie jeszcze nie jednej zmianie... tyle gier jeszcze
2. Jak 3
3. Yakuza
4. Ratchet 3
5. Jak 1
6. DMC
7. VF4Evo
8. Ratchet 1
9. FFX-2
10. Jak 2
Na liście są same exclusivy zarazem pozycje które skończyłem, także nie ma gier, których nie skończyłem, choć aktualnie gram (jak np. FFXIII). Jak widać, bardzo platformówkowo:)
Lista na pewno ulegnie jeszcze nie jednej zmianie... tyle gier jeszcze
#172 Gość__* Napisany 24 czerwca 2007 - 12:57
Metal Gear Solid 3
Resident Evil 4
Burnout 4
Final Fantasy X
Devil May Cry 1
Onimusha Dawn OF Dreams
Shadow Of The Colossus
Silent Hill 2
Fahrenheit
God Of War 2
Resident Evil 4
Burnout 4
Final Fantasy X
Devil May Cry 1
Onimusha Dawn OF Dreams
Shadow Of The Colossus
Silent Hill 2
Fahrenheit
God Of War 2
#173 Gość__* Napisany 26 czerwca 2007 - 18:23
1. Shadow of the Colossus
2. Okami
3. Ico
4. MGS 3: SE
5. God of War 2
6. Resident Evil 4
7. PES 6
8. Ratchet & Clank 3
9. GTA: SA
10. REZ
Ze swojej strony chce tylko napisać, że kolejność w mojej liście nie jest przypadkowa. Piewsze trzy gry z listy to są dla mnie małe dzieła sztuki. Następne dwie pozycje (czyli 4-ta i 5-ta) ocierają się w moim mniemaniu o geniusz artystyczny. Reszta po nich to są dla mnie już "tylko" świetne, wciągające gry.
2. Okami
3. Ico
4. MGS 3: SE
5. God of War 2
6. Resident Evil 4
7. PES 6
8. Ratchet & Clank 3
9. GTA: SA
10. REZ
Ze swojej strony chce tylko napisać, że kolejność w mojej liście nie jest przypadkowa. Piewsze trzy gry z listy to są dla mnie małe dzieła sztuki. Następne dwie pozycje (czyli 4-ta i 5-ta) ocierają się w moim mniemaniu o geniusz artystyczny. Reszta po nich to są dla mnie już "tylko" świetne, wciągające gry.
#174 Napisany 01 lipca 2007 - 20:30
1. Devil May Cry
2. Devil May Cry 3
3. Resident Evil 4
4. Silent Hill 2
5. Metal Gear Solid 3
6. Wipeout Fusion
7. Prince Of Persia (seria)
8. God Of War (seria)
9. Jak (seria)
10. Beyond Good& Evil
2. Devil May Cry 3
3. Resident Evil 4
4. Silent Hill 2
5. Metal Gear Solid 3
6. Wipeout Fusion
7. Prince Of Persia (seria)
8. God Of War (seria)
9. Jak (seria)
10. Beyond Good& Evil
#175 Gość__* Napisany 06 lipca 2007 - 13:22
A to moje Top10
1.God of War(seria)
2.Ratchet & Clank(seria)
3.Black
4.Midnight club 3 dub edition
5.prince of persia 2
6.Sly(seria)
7.Gta Sa
8.Mercenaries
9.Killzone
10.Constantine
1.God of War(seria)
2.Ratchet & Clank(seria)
3.Black
4.Midnight club 3 dub edition
5.prince of persia 2
6.Sly(seria)
7.Gta Sa
8.Mercenaries
9.Killzone
10.Constantine
#176 Gość__* Napisany 06 lipca 2007 - 16:29
To może ja zacznę swoją bytność na forum od tegoż rankingu : )
Właściwie będzie to lista gier jakie posiadam...
1. Metal Gear Solid 3: Snake Eater
2. Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty
3. Pro Evolution Soccer 3
4. GTA San Andreas
5. Gran Turismo 4
6. GTA Vice City Stories
7. Gran Turismo 3
8. Splinter Cell: Chaos Theory
9. Getaway
10. MOH: Frontline
Właściwie będzie to lista gier jakie posiadam...
1. Metal Gear Solid 3: Snake Eater
2. Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty
3. Pro Evolution Soccer 3
4. GTA San Andreas
5. Gran Turismo 4
6. GTA Vice City Stories
7. Gran Turismo 3
8. Splinter Cell: Chaos Theory
9. Getaway
10. MOH: Frontline
#177 Napisany 11 kwietnia 2008 - 23:15
Z gier, w które na razie grałem to:
1. seria PES (PES3, PES4, PES5, PES6, PES2008)
2. seria SH (SH2, SH3, SH4:The Room, SH Origins)
3. Okami
4. ICO
5. SotC
6. Burnout Dominator
7. God of War
8. Forbidden Siren
9. Fatal Frame II: Crimson Butterfly
10. Viewtiful Joe
1. seria PES (PES3, PES4, PES5, PES6, PES2008)
2. seria SH (SH2, SH3, SH4:The Room, SH Origins)
3. Okami
4. ICO
5. SotC
6. Burnout Dominator
7. God of War
8. Forbidden Siren
9. Fatal Frame II: Crimson Butterfly
10. Viewtiful Joe
#178 Gość__* Napisany 14 kwietnia 2008 - 14:12
Top 10 gier na ps2:
-God of war 2
-Metal Gear Solid Snake Eater
-God of war
-Burnout 3 Takedown
-Ratchet & Clank
-Jak & Dexter
-PES (seria)
-ICO
-Shadow of the colossus
-GTA San Andreas
-God of war 2
-Metal Gear Solid Snake Eater
-God of war
-Burnout 3 Takedown
-Ratchet & Clank
-Jak & Dexter
-PES (seria)
-ICO
-Shadow of the colossus
-GTA San Andreas
#179 Gość__* Napisany 20 kwietnia 2008 - 14:27
1.MGS3
2.Resident Evil 4
3.God of war 2
4.GTA:San Andreas
5.Final Fantasy X
6.God of war
7.PES 5
8.Tekken 5
9.Gran Turismo 3
10.Shadow of the collosus
2.Resident Evil 4
3.God of war 2
4.GTA:San Andreas
5.Final Fantasy X
6.God of war
7.PES 5
8.Tekken 5
9.Gran Turismo 3
10.Shadow of the collosus
#180 Gość__* Napisany 09 czerwca 2008 - 21:05
Moja top ten:
1. MGS 3 Snake Eater
2. PES 5
3. ICO
4. Shadow of the Collosus
5. GTA (San Andreas, Vice City i GTAIII)
6. God of War (1 i 2)
7. Killzone
8. Indigo Prophecy (aka Fahrenheint)
9. Burnout Revenge
10. MGS 2
1. MGS 3 Snake Eater
2. PES 5
3. ICO
4. Shadow of the Collosus
5. GTA (San Andreas, Vice City i GTAIII)
6. God of War (1 i 2)
7. Killzone
8. Indigo Prophecy (aka Fahrenheint)
9. Burnout Revenge
10. MGS 2