Ten post był edytowany przez Kradziej dnia: 04 lutego 2016 - 17:07
#181 Napisany 04 lutego 2016 - 17:07
#182 Napisany 04 lutego 2016 - 17:14
dobrze, że nie ma zagadek opartych o kolory. Niejeden dalton zapłacze
#183 Napisany 04 lutego 2016 - 17:17
#184 Napisany 04 lutego 2016 - 21:19
A tam od razu solucję. Odpal Torkowi streama, to ci wysłucha nutki.
mowa, było uważać na muzyce
#185 Napisany 04 lutego 2016 - 21:27
zagadka oparta o 7 dźwięków złamała genialny umysł fingusa? co na to jego studenci?
#186 Napisany 04 lutego 2016 - 21:34
A tak w ogóle, to zrobiłem już większość laserków, ale niestety giereczka zawodzi. To wydmuszka. Może i ładna, ale strasznie pusta. Ma kilka fajnych pomysłów, ale nie robi z nimi nic ciekawego. A że kręci nimi w kółko i w kółko, w końcu zaczyna to nużyć - och, jaki fajny patent, aby rozwiązać łamigłówkę, muszę odpowiednio ustawić kamerę. A potem 10 czy 20 plansz polegających właśnie na tym. Szybko staje się to przewidywalne. Świat też nie jest ciekawy, pewnie przez to że jest taki martwy. Może Blow sobie wyobrażał, że tchnie nowe życie w gatunek gier logicznych, ale do genialnego Portala (czy choćby bardzo dobrego Talosa) wieeeele mu brakuje.
#187 Napisany 04 lutego 2016 - 21:54
Przydałoby się też zmienić system nauczania, żeby lepiej kształtować słuch już u dzieciaków. I potem byłoby mniej takich głuchych kulfonów jak jaA tam od razu solucję. Odpal Torkowi streama, to ci wysłucha nutki.
mowa, było uważać na muzyce
I najwyraźniej fingus
#188 Napisany 04 lutego 2016 - 22:03
Portal to jedynie zestaw prościutkich pomieszczeń, gdzie do przejścia jest potrzebna para funkcjonujących oczu i kciuków. Ciężko mi sobie wyobrazić, żeby The Witness był od tego gorszy.
#189 Napisany 04 lutego 2016 - 22:05
Portal to jedynie zestaw prościutkich pomieszczeń, gdzie do przejścia jest potrzebna para funkcjonujących oczu i kciuków. Ciężko mi sobie wyobrazić, żeby The Witness był od tego gorszy.
Ten post był edytowany przez Kradziej dnia: 04 lutego 2016 - 22:06
#190 Napisany 04 lutego 2016 - 22:10
Dzięki za zilustrowanie mojej reakcji na tamtą grę
#191 Napisany 04 lutego 2016 - 22:33
zagadka oparta o 7 dźwięków złamała genialny umysł fingusa? co na to jego studenci?
Te, dalton, nie mędrkuj, ciebie by dwa kolory połamały.
#192 Napisany 04 lutego 2016 - 22:35
Ją się mecze z panelami na bagnach....kurwaaa na niektórych siedze po 15 min w ta gierke dłużej jak godzine grac się nie da. 140 paneli za mną a raptem 1 laser ile paneli w grzej jest???
#193 Napisany 04 lutego 2016 - 22:41
Więc nie trzeba orać wszystkiego.
@xell Każdy ma prawo do swojej opinii.
#194 Napisany 04 lutego 2016 - 23:09
Tylko po siur się nią dzielić, jak nic nie wnosi do dyskusji?Zaspoiluję, że
Spoiler
Więc nie trzeba orać wszystkiego.
@xell Każdy ma prawo do swojej opinii.
To oczywiście do opinii xellosa.
#195 Napisany 05 lutego 2016 - 05:26
Tylko po siur się nią dzielić, jak nic nie wnosi do dyskusji?
To oczywiście do opinii xellosa.
Zestawiam rzeczytaną opinię nt. The Witness z własnym doświadczeniem. Rzekomo genialna gra zagadkowa Portal miała banalne zagadki, wszystkie oparte na tym samym schemacie pozycjonowania + tajmingu ustawianych portali, a tutaj jest źle, bo ileś tam zagadek jest opartych na tym samym twiście. Nie umiem pogodzić ze sobą tych dwóch opinii, albo monotonia zagadek przeszkadza albo nie.
#196 Napisany 05 lutego 2016 - 09:18
#197 Napisany 05 lutego 2016 - 09:24
no więc, o ile do tej pory zagadki to były na zasadzie "zbierz wszystkie" albo "zbierz tylko białe" albo coś, cokolwiek, w czym była jakaś reguła, o tyle tu po raz pierwszy miałem do czynienia z tablicą z 5 czy 6 paneli w której nie znalazłem żadnego porządku mimo że ją całą rozwiązałem.
zaczęło się od bodaj dwóch zielonych, czerwonego i takich trzech odcinków wychodzących z jednego punktu (nie wiem czy to się jakoś nazywa).
pierwsza zagadka
to za mało przy czterech polach żeby zbudować z tego regułę. kolejne dwa czy trzy panele kontynuowały pomysł zielone/czerwone/dynks i zdaje się że nawet pojawiła się tam jakaś reguła
w każdym razie takie rozwiązanie mi zaliczało.
i teraz uwaga - pojawia się przedostatni panel z grupy i ma dynksa, czerwone, jeden zielony, jeden niebieski i jeden granatowy. rozwiązanie?
ostatni panel to z kolei trzy zielone, trzy niebieskie i dwa czerwone i sory, nawet jeśli po poprzednim miałem jakieś podejrzenia co do reguły, to tu rozwiązanie po 5 próbach po prostu zaskoczyło a ja nie wiem dlaczego.
#198 Napisany 05 lutego 2016 - 09:28
czyli jednak fałszywy mesjasz
#199 Napisany 05 lutego 2016 - 09:47
w witness cały czas jest tak że po 20 minutach muszę wyłączyć.
#200 Napisany 05 lutego 2016 - 09:50
Ją jeszcze nie natrafiłem na brak logiki w zagadkach, raz mi się zdawało że dziwnie zalicza ale jak ju rozCykalem schemat to poszło ładnie.
Torq, Czasem panele wymagają znajomości schematów z innych paneli więc czasem trzeba odpuścić i po zwiedzać wyspę. Może dlatego nie widzisz logiki w obecnych?
#201 Napisany 05 lutego 2016 - 09:52
#202 Napisany 05 lutego 2016 - 10:09
wróciłem też to talosa, wyłączyłem kołysanie ekranu, przełączyłem widok na tpp i przestało mi dokuczać. zagadki też się poprawiły, bo do jammerów doszły przekaźniki i skrzynki.
Torqu... to byłeś na samiuśkim początku i narzekałeś na samorozwiązujące się zagadki? Potem dojdzie jeszcze kilka przedmiotów i zagadki jeszcze bardziej się skomplikują. Graj graj, GOTY 2014.
#203 Napisany 05 lutego 2016 - 10:31
Torqu... to byłeś na samiuśkim początku i narzekałeś na samorozwiązujące się zagadki?
raczej na monotonnię narzekałem, teraz kiedy są trzy różne elementy, zaczyna się wreszcie robić ciekawiej.
spokojnie, nie zamierzam rezygnować póki co.
#204 Napisany 05 lutego 2016 - 12:39
A najlepsza wskazowka to: to jest gra w 100% logiczna, nie ma w żadnym momencie potrzeby zgadywania (chyba że ktoś nie rozróżnia kolorów lub ćwiergoleń ), do wszystkich symboli i brudnych sztuczek jest gdzieś prosty tutorial. Recepta na brak pomysłu to przejść się po wyspie, a pewnie uda się znaleźć panele, które wyjaśnią jak działają tamte, ktorych nie rozgryźliśmy.
A w Talosie pierwsza rzecz, jaką zrobiłem to odblokowanie reszty światów i zabawek, bo nie lubię jak mam coś w grze zablokowane. A pod koniec gry jeszcze pojawi się wrażenie, że znów robimy to samo, gdy sposoby zaczną się powtarzać, tyle że wymieszane w inny sposób lub trudność podbita jest przez konieczność zrobienia tego samego dwa czy trzy razy. I nagle okaże się, że niektóre czerwone sigile zgarniamy z marszu, praktycznie bez zastanawiania się. Ale za to kilka gwiazdek potrafi nieźle dać w kość i wymaga mocno niestandardowego podejścia.
#205 Napisany 05 lutego 2016 - 13:56
Zagadką na pustyni z panelami słonecznymi supcio. Wogole czasem nie mam pojęcia WTF z zagadką, wrócę pp 2 dniach i eureka jak mogłem o tym nie pomyśleć a satysfakca jak rozjrbie się jakiś panel który jakiś czas temu wyglądał na niemożliwy to double Boner, ale jak pisalem, trzeba poznać schematy
Na mapie na lodce gra jakos updatuje co rozpykalismy już czy tam zawsze te same mazaki?
#206 Napisany 06 lutego 2016 - 17:07
#207 Napisany 07 lutego 2016 - 18:49
#208 Napisany 08 lutego 2016 - 08:47
o ty mendo
Najwieksza wada W to wlasnie brak jakiejkolwiek fabuly. A moznabylo jakas fajna tu upchac, chocby cos wyjasniajacego co sie stalo na wyspie, ala Lost np. Za kazdy laser coraz wiecej tajemnicy by sie odslanialo. a tak jest tylko satysfakcja z rozwiazania zagadki i idziemy do nastepnej ;/
Drugi minus to za malo zagadek srodowiskowych a za duzo panelowych. Nie wiem jak w reszcie wyspy ale te na jakie trafialem do tej pory to wlasnie byly panele. Na bagnach juz zygalem od tych kwadracikow i paskow
Ale wykonanie jest tip-top, gierka wyglada cudnie, dziala piknie i jest dopracowana na maksa i to tez podbija moja ocene. A mam dopiero 180 paneli
Ten post był edytowany przez Jedyn dnia: 08 lutego 2016 - 08:48
#209 Napisany 08 lutego 2016 - 09:27
jest lepiej niż początkowe średnie wrażenie.
#210 Napisany 08 lutego 2016 - 09:57
Już wolałbym na to miejsce jakieś komentarze twórców na temat pracy nad grą (a broń Boże na temat życia, wszechświata i całej reszty).
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
TriggerHEART ExelicaRozpoczęte przez Tawotnica , Dzisiaj, 08:34 Warashi, Cosmo Machia, arcade, DC i 4 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|