nagrania to kupa. jeszcze ten film w piwnicy by uszedl ale po 20 sekundach nie dalo sie go sluchac jak sie zorientowalo ze to pierdolenie o Chopinie. BLOW me Blow za taka fabule!!!!!
#211 Napisany 08 lutego 2016 - 10:02
#212 Napisany 08 lutego 2016 - 12:02
Bunnyhop mówi jak jest
#213 Napisany 08 lutego 2016 - 13:07
#214 Napisany 23 lutego 2016 - 14:14
#215 Napisany 25 lutego 2016 - 19:26
#216 Napisany 25 lutego 2016 - 21:05
#217 Napisany 25 lutego 2016 - 23:01
Ten post był edytowany przez twilitekid dnia: 25 lutego 2016 - 23:02
#218 Napisany 25 lutego 2016 - 23:37
#219 Napisany 25 lutego 2016 - 23:57
#220 Napisany 26 lutego 2016 - 00:08
#221 Napisany 26 lutego 2016 - 09:17
no zagadki nie sa takie jak w Portalu gdzie ejdnak wymagaja myslenia ale nie zacinaja gracza na 30 min. Czasem na satysfakcje w Witness zwyczajnie tzreba za dlugo pracowac.
Fingus jest chyba jakims geniuszem skoro rozpykal wszystko w 20h
#222 Napisany 26 lutego 2016 - 09:23
Fingus ma sto lat, doktorat i studentów, którzy pomagali przy trudniejszych zagadkach na oceny
#223 Napisany 26 lutego 2016 - 09:37
No tak, szkoda ze nie ma coopa w Witnessie
#224 Napisany 26 lutego 2016 - 09:40
KANAPOWEGO!
#225 Napisany 26 lutego 2016 - 12:41
[...] uważam też, że w paru przypadkach autor nieco przeholował ze stopniem trudności. Zdarzają się bowiem zagadki nie testujące inteligencji, ale pewną konkretną umiejętność i ktoś bez konkretnych predyspozycji, mimo szczerych chęci, może się od nich odbić. [...] trudno mi wyobrazić sobie kogoś, kto z ręką na sercu powie, iż sam wpadł na wszystkie rozwiązania. Mnie również zdarzyło się poszukać na internetowych forach nie tyle gotowych recept na ukończenie danych łamigłówek, ale sposobów na to jak je ugryźć. Choć w przypadku The Witness to żadna ujma. Społecznościowe rozwiązywanie tajemnic to wręcz kolejny urokliwy element niezwykłej produkcji.
cóż, osobiście reprezentuję całkowicie przeciwny biegun podejścia do gier logicznych. wolę odbić się od jakiegoś kawałka niż w sieci szukać inspiracji.
nie po to zapłaciłem 150zł, żeby teraz nad youtubem czy czym tam ślęczeć i jak się zatnę do odtykać się tylko po to żeby iść dalej.
i tak, z ręką na sercu mówię, te panele które rozwiązałem, rozwiązałem sam. do tych od których się odbiłem, pewnie jeszcze wrócę. rozumiem i szanuję specyfikę podejścia płatnego recenzenta, on nie może sobie pozwolić na luksus przechodzenia gry przez rok, on ma napisać recenzję w ciągu tygodnia, ale to właśnie jest anormalne. ja z kolei mogę tę grę przechodzić nawet dwa lata, nigdzie mi się nie spieszy. to nie jest kolejna pozycja na mojej liście, zaliczone-odhaczone, to pożywka intelektualna, której niespieszne dawkowanie jest nawet bardziej wskazane.
nie skorzystam więc z zaproszenia do wyścigu w "społecznościowe rozwiązywanie tajemnic". i nie wydaje mi się, żeby takie nastawienie jak moje było nietypowe, nawet jeśli SoQ twierdzi ma problemy z wyobrażeniem sobie kogoś takiego jak ja. po cichu uważam bowiem że w ten sposób próbuje leczyć swoje wyrzuty sumienia, a w głębi duszy zazdrości trochę tym, którzy naprawdę mogą graniem się cieszyć wtedy kiedy chcą, a nie kiedy w środku nocy naczelny śle kolejne upomnienie o niedotrzymanym terminie złożenia recenzji.
a jak jest u Was? idziecie z youtubem byle tylko do przodu, czy tak jak ja - jak nie idzie to pass?
#226 Napisany 26 lutego 2016 - 13:13
Choć w przygodówki wolę grać bez solucji, potrafię zrozumieć, że jak ktoś się gdzieś zatnie, to czasem lepiej sięgnąć po hinta i popłynąć dalej, niż męczyć się lub zostawiać giereczkę (bo przeważnie zagadka blokuje nas przed ruszeniem fabuły). Tutaj ani nie ma fabuły, którą warto poznawać, ani nic nas szczególnie nie zablokuje, więc nie ma specjalnego powodu męczyć się nad zagadką która nie wchodzi. Z drugiej jednak strony, jeśli komuś brakuje właściwej perspektywy, to delikatna pomoc może naprowadzić myślenie na właściwy tor, a jak zaskoczy, to sami poleci dalej. Nie ma w tym nic szczególnie wstydliwego, nie piętnowałbym tego zbytnio (wbrew famie prawilnego fingusa). Patologią byłoby przechodzenie gry z gotowymi rozwiązaniami na kolanach.
#227 Napisany 26 lutego 2016 - 13:17
Aaa czyli Fingus jechał z Youtube nam kolanie, spoko!!!
#228 Napisany 26 lutego 2016 - 13:27
Musi być wtręt odnośnie Talosa zatem: w Talosie bardzo fajne było to, że często nazwa danej planszy stanowiła wskazówkę do jej rozwiązania.
#229 Napisany 26 lutego 2016 - 13:31
Nie, z Twoją starą.
#230 Napisany 26 lutego 2016 - 14:08
Ja wszystko rozwiązuje sam ale czasem faktycznie zacinam sie na długo i dlatego giereczka musi poczekać sobie aż do niej wrócę.
#231 Napisany 27 lutego 2016 - 17:25
Teraz poszedłem na środku wyspy do jakiejś altanki takiej otoczonej murkiem.
Czym dłużej gram tym bardziej doceniam to jak bardzo zróżnicowane są zagadki i na jak wiele rzeczy trzeba zwracać uwagę. Niestety, choroba lokomocyjna cały czas jest obecna, to w zasadzie jedyny minus.
Ten post był edytowany przez torq314 dnia: 27 lutego 2016 - 17:26
#232 Napisany 03 marca 2016 - 21:23
Dlaczego trzy lasery strzelają na to wzgórze a jeden, ten z pustyni, strzela gdzieś bez sensu w próżnię? To się potem jakoś wyjaśnia?
#233 Napisany 03 marca 2016 - 21:32
#234 Napisany 03 marca 2016 - 21:34
#235 Napisany 18 marca 2016 - 11:31
Wkurwil mnie przedostatni panel z ptaszkami i jakos nie mialem ochoty rozkminiac go. I dodatkowo utknalem w szklarni gdzie rozwiazalem ok 8 paneli (utknalem na ostatnim na parterze). A ze postanowilem nie korzystac z hintow (bo jaki to ma sens w tego typu gierce ?) to poki co gierka czeka ...
#236 Napisany 18 marca 2016 - 11:38
No, ptaszki wymagały ode mnie maksimum skupienia: medytacja, kwiat lotosu, wewnętrzne wyciszenie, maksimum zen i jakoś poszło. Ale chyba nie będę w stanie tego powtórzyć. O to lepiej pytaj Torka, ma lepsze przygotowanie i predyspozycje. Szklarnię robiłem jako pierwszą i poszło w miarę gładko, ale to też może kwestia przygotowania i znajomości
#237 Napisany 18 marca 2016 - 14:29
odpuściłem.
#238 Napisany 18 marca 2016 - 14:45
Miasto najlepiej zostawić sobie na koniec, bo tam są zebrane wszystkie rodzaje zagadek z całej wyspy (ewentualnie robić po kawalku, dopóki robimy coś, co rozumiemy). A na bagnach byłeś? Nie pamiętam, czy aby domek na drzewie nie wykorzystuje tego, czego uczyły bagna. Bagna to był zestaw najcięższych mózgotrzepów, po nich domek na drzewie wydawał się banalny i przeleciałem przez niego przy jednym posiedzeniu.
Ten post był edytowany przez fingus dnia: 18 marca 2016 - 14:48
#239 Napisany 18 marca 2016 - 15:20
"bagna" to 12 albo 19?
#240 Napisany 18 marca 2016 - 17:22
Bagna to zdaje się 15 z tej mapy. Kolorowe bajora wśród trzcin i blaszne mostki ponad nimi. O tutaj:
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
TriggerHEART ExelicaRozpoczęte przez Tawotnica , Dzisiaj, 08:34 Warashi, Cosmo Machia, arcade, DC i 4 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|