Skocz do zawartości

Uncharted: Drake's Fortune


  • Zaloguj się by odpowiedzieć
1614 odpowiedzi na ten temat

#151 mleko2099 Napisany 17 lutego 2007 - 10:05

mleko2099

    SCUMM

  • Forumowicze
  • 1 354 Postów:
Graficznie nie wygląda to jak na wcześniejszych shootach, ale źle napewno nie jest. Niech popracują nad aliasingiem i roślinnością (paprocie wyglądają ohydnie ;f ). Woda za to - nieźle.

BTW cały czas odnoszę wrażenie, że ND próbuje stworzyć miszmasz Flashback'a i Pitfala o_O



Jak 2 jest bardzo odległy od pojęcia animacja "płynna jak masło"



W samym mieście tak ( i ten przeklęty v-sync ). Poza terenami zurbanizowanymi framerate nie spada.
  • 0

#152 Gość__* Napisany 17 lutego 2007 - 10:10

Gość__*
  • Goście
Fakt że źle nie jest ale daleko temu do postaci w jakiej gra była na E3. Zbiedniały tekstury oraz rośliność która na E3 była piękna. Główny bohater też wygląda słabiej.
  • 0

#153 mleko2099 Napisany 17 lutego 2007 - 10:24

mleko2099

    SCUMM

  • Forumowicze
  • 1 354 Postów:
Moze sama postać nie odbiega aż tak znacząco od tego co było zaprezentowane jakiś czas temu. Z otoczeniem już jest gorzej ;f


Dodany obrazek
  • 0

#154 Gość__* Napisany 17 lutego 2007 - 11:48

Gość__*
  • Goście

Fakt że źle nie jest ale daleko temu do postaci w jakiej gra była na E3. Zbiedniały tekstury oraz rośliność która na E3 była piękna. Główny bohater też wygląda słabiej.

Przesadzasz, głowna postac wyglada imo tak samo, otoczenie juz gorzej, ale na ile? trudno ocenic, poczekajmy na jakies filmiki :)
  • 0

#155 Gość__* Napisany 17 lutego 2007 - 12:16

Gość__*
  • Goście
Wiecie mam jakieś dziwne uczucie tak jak by ten trailer z zeszłego roku był tegoroczną wersją a te fotki z GI były jakimiś pierwszymi zdjęciami z wersji Alpha gry z ubiegłego roku. Ale wiemy że tak nie jest. Co do postaci bardziej podobał mi się ten luzak z ubiegłego roku niż ten luzak (po 5 piwach) z tego roku :^^:
  • 0

#156 Ryan Napisany 17 lutego 2007 - 12:19

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

mam jakieś dziwne uczucie tak jak by ten trailer z zeszłego roku był tegoroczną wersją a te fotki z GI były jakimiś pierwszymi zdjęciami z wersji Alpha gry z ubiegłego roku

Wow, to jest dopiero pokręcona logika! :blah: Nowe fotki mają rok a te sprzed roku powstały niedawno. Jedno jest pewne - Sony ma maszynę czasu. ;)
  • 0

#157 ACZ Napisany 17 lutego 2007 - 14:17

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 171 Postów:
Hahahahahaaaa :lol:
Czyli jest tak, jak pisałem wcześniej. Po pokazaniu screenów real time już zaczęły się narzekania, że nie wygląda to jak render. A że tak zapytam. Czy kiedykolwiek miało tak wyglądać? Nie odbiega real time znacząco od renderu, ale w jakimś tam stopniu odbiega.
Widzę, że już zaczęły się lamenty i płacze, lol.
Tak samo będzie w temacie o Eight Days, gdy pokażą real time.
Idąc tym tokiem rozumowania po pokazaniu real time Fable 2 wejdę do tematu i będę pisał, że gra nie wygląda, jak prezentacja z E3. To samo mogę napisać o Forza 2, gdy pokazywali najpierw render. Ale tego nie robię, bo to byłoby denne porównywać render do real time.
Najgorsze jest to, że marudzą fani PS3, jakby qrwa nie wiedzieli, że do tej pory jeszcze nie pokazali real time. O jeny, paprotka jest cienko wykonana, popłaczcie się najlepiej OMG :jeee:
Ja jestem w pełni usatysfakcjonowany po tym co widzę na gifie. Postać została trochę przemodelowana desigenersko względem rendera.
Gra zapowiada się wyśmienicie i wiem, że z ogromną widocznością dżungli ten tytuł będzie budził zachwyt u gracza :^^:

___________________
D'arcy Wretzky
Dodany obrazek
Xbox360 padł następującym userom: Frank Jaeger, 1qaz1q, T3xz, Pawlik, MaxVarEmreis, Sensei, Yeti, Luck1985, Mani, Gasei, Ryo San.
Nie chcesz do nich dołączyć? Nie kupuj Xboxa360 !!!
Wybierz P L A Y S T A T I O N 3 !!!
  • 0

#158 Ryan Napisany 17 lutego 2007 - 14:32

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:

Czy kiedykolwiek miało tak wyglądać?

Nie pokazali render wypasionej dżungli, żeby później stworzyć grę o różowych kucykach. :ninja: To nic, że jeszcze nie dawno w tym wątku można było przeczytać, że to nie był render tylko real time. :trup:
  • 0

#159 ACZ Napisany 17 lutego 2007 - 15:04

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 171 Postów:

To nic, że jeszcze nie dawno w tym wątku można było przeczytać, że to nie był render tylko real time.

Mi tego nie musisz pisać. Niech się teraz np. taki Mcdrive spowiada.
I nie wiem skąd nawyki wśród fanów PS3, aby real time porównywać do zajawki gry w postaci renderu. Jakoś nie widziałem w dziale X360, aby Xboye porównywali Forzę2 do renderu, który był pokazywany wcześniej i wątpię czy to samo będą robili z Fable 2.
Apeluję więc do zwolenników PS3 o opamiętanie się ;]
___________________
D'arcy Wretzky
Dodany obrazek
Xbox360 padł następującym userom: Frank Jaeger, 1qaz1q, T3xz, Pawlik, MaxVarEmreis, Sensei, Yeti, Luck1985, Mani, Gasei, Ryo San.
Nie chcesz do nich dołączyć? Nie kupuj Xboxa360 !!!
Wybierz P L A Y S T A T I O N 3 !!!
  • 0

#160 xell Napisany 17 lutego 2007 - 15:06

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

Jakoś nie widziałem w dziale X360, aby Xboye porównywali Forzę2 do renderu

Nikt nam nie wciskał, że tamte stare trailery FM2 były real-time'owe. :spoko:
  • 0

#161 ACZ Napisany 17 lutego 2007 - 15:11

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 171 Postów:

Nikt nam nie wciskał, że tamte stare trailery FM2 były real-time'owe.

No tak, a Sony wciskało, że Uncharted czy Eight Days to real time. Opamiętaj się :sciana:

___________________
D'arcy Wretzky
Dodany obrazek
Xbox360 padł następującym userom: Frank Jaeger, 1qaz1q, T3xz, Pawlik, MaxVarEmreis, Sensei, Yeti, Luck1985, Mani, Gasei, Ryo San.
Nie chcesz do nich dołączyć? Nie kupuj Xboxa360 !!!
Wybierz P L A Y S T A T I O N 3 !!!
  • 0

#162 xell Napisany 17 lutego 2007 - 15:27

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

No tak, a Sony wciskało, że Uncharted czy Eight Days to real time. Opamiętaj się :sciana:

Nasz MacKierowca zapodawał odpowiednie cytaty :ninja:
  • 0

#163 ACZ Napisany 17 lutego 2007 - 15:30

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 171 Postów:
To miej pretensje do Naughty Dog, a nie do Sony. Poza tym tylko Mcdrive bronił tezy, że render to real time.

___________________
D'arcy Wretzky
Dodany obrazek
Xbox360 padł następującym userom: Frank Jaeger, 1qaz1q, T3xz, Pawlik, MaxVarEmreis, Sensei, Yeti, Luck1985, Mani, Gasei, Ryo San.
Nie chcesz do nich dołączyć? Nie kupuj Xboxa360 !!!
Wybierz P L A Y S T A T I O N 3 !!!
  • 0

#164 szymku Napisany 17 lutego 2007 - 15:35

szymku

    Mega Man

  • Narybek
  • 129 Postów:
Na e3 był realtime puszczony na na 2 x gf 6800 w trybie SLI + wiecej pamięci 256 bitowej....
To co widzimy teraz to efekt przejścia na system ze 128 bitowa pamięcią
Stąd też nieco stygnący entuzjazm developerów - po e3 wszyscy twierdzili że mocy jest nadmiar, obecnie wraz z ostateczną wersją devkitów entuzjam trochę spadł
Dlatego boję się trochę o Heavenly sword, ciekawe czy Ninja theory zdołali dobrać się do mocy RSX
Z kolei o Uncharted nie boję się wcale w końu to Naughty dog - ta gra miałaby wypaśną grafikę nawet na PS2
  • 0

#165 Ryan Napisany 17 lutego 2007 - 15:37

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Wyjaśnij mi proszę jak się ma szerokość szyny pamięci GPU do jakości grafiki. Możesz?
  • 0

#166 szymku Napisany 17 lutego 2007 - 15:44

szymku

    Mega Man

  • Narybek
  • 129 Postów:
Ma bezpośredni i olbrzymi wpływ na na wydajność grafiki i powie ci to każdy kto mając komputer PC przesiadł się z radeona 9800 se na 9800 PRO czy też z 9500 PRO na 9700 PRO
Podane karty mają ten sam gpu - różnią się wyłącznie szyną pamięci

pierwszy lepszy test w 3dmarku to potwierdza
  • 0

#167 xell Napisany 17 lutego 2007 - 15:51

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Nie odpowiedziałeś na pytanie. :ninja:
  • 0

#168 szymku Napisany 17 lutego 2007 - 15:59

szymku

    Mega Man

  • Narybek
  • 129 Postów:
Ależ odpowiedziałem i to nawet pomimo faktu, iż było to pytanie - prowokacja... Kto jak kto ale Ryan jest w stanie odpowiedzieć na nie lepiej niż ja...
Szersza szyna pamięci >> wydajniejszy podsystem grafiki >> lepsza grafika
Wybaczcie jaśniej nie potrafię... Bozia poskąpiła zdolności dydaktycznych
  • 0

#169 xell Napisany 17 lutego 2007 - 16:01

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Dałeś odpowiedź w tym stylu: nauczyciel się pyta na fizyce dlaczego jabłko spada na ziemię, a uczeń odpowiada, że kamień też spada to i jabłko musi.
  • 0

#170 Ryan Napisany 17 lutego 2007 - 16:05

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
No bo dwa razy większa ilość potoków PS w 9800PRO względem SE nie ma znaczenia. :lol: Szyna nie ma znaczenia - szyna w połączeniu z częstotliwością taktowania (przepustowość) ma.
  • 0

#171 szymku Napisany 17 lutego 2007 - 16:16

szymku

    Mega Man

  • Narybek
  • 129 Postów:
To teraz proste porównanie:
6800 Ultra pamięć 256 mb 256 bit 1100 Mhz pomnożone przez 2 (tryb SLI)
RSX pamięć 256 mb 128 bit 1300 Mhz

Połączcie szynę z częstotliwością taktowania
RSX musiał by mieć efektywne 2200 Mhz żeby dorównac przepustowością jednemu 6800 Ultra (nie mówiąc o SLI choć tu przyrost wydajności nie jest proporcjonalny)

Ale off top się zrobił...
  • 0

#172 Gość__* Napisany 17 lutego 2007 - 16:18

Gość__*
  • Goście
Eeee to chyba nie ten temat. :D
  • 0

#173 Ryan Napisany 17 lutego 2007 - 16:28

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Przeniosę to jak wymyślę dokąd. :hmmm: Ja nie twierdzę, że rura RSXa jest super wydajna. Twierdzę, że szerokość szyny per se nie definiuje jakości grafiki.
  • 0

#174 Gość__* Napisany 17 lutego 2007 - 18:24

Gość__*
  • Goście
Dodany obrazek
:D


2006
Dodany obrazek

2007
Dodany obrazek

Jak dla mnie, to wyglada w 90% tak samo jak na trailerze.
Jestem bardzo ciekaw jak to bedzie prezentowało sie w ruchu, no i co z tą animacja? :)
  • 0

#175 xell Napisany 17 lutego 2007 - 18:28

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Powyższe zestawienie obok siebie:
Dodany obrazek
ja widzę znaczące różnice na niekorzyść nowego stuffu.
  • 0

#176 Ryan Napisany 17 lutego 2007 - 18:29

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
To żart, prawda? W 90% tak somo może Ci się podobać, ale różnic jest od psa i trochę. W 2006 dżungla miała więcej detali, AA, większe tekstury, mniej odblaskowe oświetlenie. Postać była znacznie lepiej oświetlona, bardziej matowa i nie świeciła się tak nienaturalnie. Jeśli te ewidentne braki to 10% grafiki, to ok. :ninja:
  • 0

#177 xell Napisany 17 lutego 2007 - 18:31

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:
Akurat postać się świeci, bo taki efekt wystrzału z broni. Ale ogólnie gdzieś poszły sobie np. miękkie cienie i kupa innych efektów.
  • 0

#178 Ryan Napisany 17 lutego 2007 - 18:33

Ryan

    Dominik D.

  • Administratorzy
  • 32 571 Postów:
Wybacz, ale ja się nawet po wystrzale nie świecę. Oświetlenie jest kiepskie, cienie niedomagają, AA i alfablending na roślinach też nie teges.
  • 0

#179 Gość__* Napisany 17 lutego 2007 - 18:41

Gość__*
  • Goście

To żart, prawda? W 90% tak somo może Ci się podobać, ale różnic jest od psa i trochę. W 2006 dżungla miała więcej detali, AA, większe tekstury, mniej odblaskowe oświetlenie.

Postac, plecak (i reszta ekwipunku) czy bron wygladaja w 95% tak samo jak rok temu.
Dzungla juz troche odstaje, ale to tylko...screen, zobaczymy jak to bedzie sie "ruszało"
To co najbardziej kłuje w oczy to ząbki, ale sadze ze to tylko przypadłosc screenow, gra na LCD nie bedzie posiadała tego problemu.

Naprawde szczerze to pisze, ja z nowych screeno jest baaardzo zadowolony, dla mnie to jest 90% tego co pokazali rok temu.

Nie mozna zapomniac ze prace nad gra moga potrwac jeszcze jakis czas i finalna produkcja moze wygladac identycznie jak rok temu.

Wybacz, ale ja się nawet po wystrzale nie świecę.

Postacie w Gears of war po wystrzale sie swieca ;P
  • 0

#180 xell Napisany 17 lutego 2007 - 18:43

xell

    Flawless Cowboy

  • Forumowicze
  • 21 336 Postów:

Wybacz, ale ja się nawet po wystrzale nie świecę.

Ale w większości filmów tak się postaci świecą. :P A efekty specjalne w grach są kopiowane właśnie z filmów często.
http://www.stormforc... ... eflash.php
  • 0