Skocz do zawartości

Zdjęcie

Tom Clancy's The Division

Massive Ubisoft PS4 XONE PC

  • Zaloguj się by odpowiedzieć
572 odpowiedzi na ten temat

#181 Shinigami Napisany 10 grudnia 2015 - 10:42

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 387 Postów:

No dobra, pograłem ze dwie godziny. Stwierdzam, że gdy Ubi pokazało dwa lata temu to:

 

To było to 100% tego, co mieli z gry. Właściwie "gry". Patrząc na to jak Division wygląda dziś, nie mam wątpliwości, że wtedy karmili nas w 100% filmikami, które miały wyglądać jak gameplay. Plus jest taki, że wszystko, co dzieje się w tym trailerze jest też w grze, tylko wygląda o wiele gorzej, a graficznie jest to mocna porażka - brzydko, niewyraźnie i strasznie sterylnie. Jedynie można trzymać kciuki, że od alfy do wersji sklepowej coś się poprawi.

 

Trzeba szczerze przyznać, że samo strzelanie jest naprawdę fajne i pozytywnie zorganizowane, system jest dobry i intuicyjny, bez zbędnych opóźnień, cover system zgrabny. ALE zorganizowane jest w zbyt erpegowy system i polega na punktach hp - hedszoty odbierają ich jak krytyk zamiast zabijać pachołków od razu! Noż kurwens, kto to wymyślił. Inna sprawa, że przeciwnicy to debile, którzy potrafią tylko chować się za osłonami albo napierać na gracza.

Melee jest do bani, wrażych granatów unika się zbyt łatwo, skille są dosyć ok.

 

Loot jest na zasadzie znanej choćby z destiny, czyli wszystko w znajomych kolorach i wypada dosyć często (alfa ma poziomy 4-8, ja na razie jestem na 6 i widzę głównie białe, czyli gówno, i zielone). Do tego darkzone, gdzie loot jest niby lepszy i można zabijać innych graczy nie wchodziłem, bo nie mam golda. Na innych też na szczęście nie trafiłem poza pierwszy obozem na samym początku.

 

Mapa w alfie wielka nie jest, ale na szczęście co chwilę coś się na niej dzieje. Nie da się wchodzić do zamkniętych budynków, niektóre otworzone miejsca też są obłożone niewidzialnymi ścianami.

 

Ledwo co przeszedłem pierwszą misję, bo po dojściu do celu świat i tekstury zaczęły się yebać zasłaniając wszystko poza moją postacią. Na szczęście po czwartej śmierci jakoś wszystkich powystrzelałem.

 

Przynajmniej postać wciąż zamyka otwarte drzwi po przylepieniu się do auta.


Ten post był edytowany przez Shinigami dnia: 10 grudnia 2015 - 10:43

  • 2

#182 fingus Napisany 10 grudnia 2015 - 12:40

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:
Musi zamykać. Gracze wiele mogą wybaczyć, ale usunięcia animacji zamykania drzwi by nie wybaczyli. To znak firmowy giereczki, coś jak skok wiary w Assassynie. :cf:
  • 0

#183 Danteusz Napisany 10 grudnia 2015 - 15:17

Danteusz

    Alpha Male!

  • Administratorzy
  • 32 888 Postów:
Po WD wiadomo że Ubi celowało w highendowe PC, a potem cieli co się dało. Gracze znaleźli pliki konfiguracyjne których edycja przywróciła grafikę z wcześniejszych trailerów, pewnie tak samo będzie z TD
  • 0

#184 fingus Napisany 10 grudnia 2015 - 15:18

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:
Wszyscy mamy w pamięci, jak było z Red Steel. :ok:
  • 0

#185 Kazuo Napisany 11 grudnia 2015 - 01:15

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Reasumujmy:

 

- ch*jowa grafika

- ch*jowa SI

- ch*jowy loot

- ch*jowe bugi

 

ja wiem, że to dopiero beta, ale nie czarujmy się, że gotowy produkt będzie jakoś znacznie lepszy. Dzięki Shini za opinię, skutecznie ostudziłeś mój zapał

 

Ubisoft [*]


  • 0

#186 Shinigami Napisany 11 grudnia 2015 - 03:09

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 387 Postów:
Lootu chujowym nie nazwalem. I to alfa, nie beta.
  • 0

#187 Kazuo Napisany 11 grudnia 2015 - 03:12

Kazuo

    ziomeczek Goofy'ego

  • Forumowicze
  • 18 498 Postów:

Nie musiałeś, sama obecność lootu jest już ch*jowa. Mam nadzieję, że nie będzie to działać na takiej samej zasadzie jak w Destiny.


  • 0

#188 michalmarek77 Napisany 20 grudnia 2015 - 18:48

michalmarek77

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 4 419 Postów:

Pojawiły się pierwsze filmy z tajnej wersji alfa:

 

Najważniejsze: dzwi w autach można zamykać :banderas:

 

JampackedReliableJohndory.gif


  • 0

#189 bartezoo Napisany 21 grudnia 2015 - 10:30

bartezoo

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 813 Postów:

Nawet ładnie to wygląda, ale niestety to pewnie kolejny crap od ubi. 


  • 0

#190 Shinigami Napisany 21 grudnia 2015 - 11:00

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 387 Postów:

Ładnie? Har har.


  • 0

#191 bartezoo Napisany 21 grudnia 2015 - 11:13

bartezoo

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 813 Postów:

Mając w pamieci downgrade pacz_psów to nawet jestem zaskoczony


  • 0

#192 ACZ Napisany 13 stycznia 2016 - 22:56

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 181 Postów:


  • 0

#193 Starh Napisany 15 stycznia 2016 - 18:56

Starh

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 073 Postów:

Dużo gameplayu z komentarzem. Wychodzi na to, że gra jest naprawdę dobra.

 

Koleś mówi, ze zdecydowanie wersja PC>konsolki, a na xboxie gra się dławiła w czasie rozwałki. 

Najlepszy komentarz "spytałem się devów o late game content, ale nikt nie chciał mi nic powiedzieć. Trzeba więc czekać do premiery" - czyli pewnie będzie jak w podstawce Destiny... wbijesz lvl, a potem jakiś ostry grind i powtarzalność, którą dopiero Taken King trochę rozwiał. 


Ten post był edytowany przez Starh dnia: 15 stycznia 2016 - 19:03

  • 0

#194 ACZ Napisany 18 stycznia 2016 - 18:31

ACZ

    Samiec Alfa

  • Reformatorzy
  • 36 181 Postów:

w wersji, ktora trafi na pólki sklepowe bedzie dostepny wyłącznie obszar Midtown Manhattan. nie bedzie Brooklynu pokazywanego na E3 w 2013.

Ubi juz kroi grę na kawałki, aby w przyszlosci kasowac za DLC.


Ten post był edytowany przez ACZ dnia: 18 stycznia 2016 - 18:32

  • 0

#195 Starh Napisany 18 stycznia 2016 - 18:42

Starh

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 073 Postów:

Szkoda gierki...


  • 0

#196 117 Napisany 19 stycznia 2016 - 00:51

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:


  • 0

#197 Shinigami Napisany 28 stycznia 2016 - 10:22

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 387 Postów:

Można już powoli ściągać betę. Ciekawe czy się coś poprawiło odnośnie alfy.


  • 0

#198 Otacon Napisany 28 stycznia 2016 - 12:46

Otacon

    krakowski cymesik

  • Forumowicze
  • 16 071 Postów:
A kody gdzieś rozdają czy trzeba preorder kupić?
  • 0

#199 Shinigami Napisany 28 stycznia 2016 - 13:34

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 387 Postów:

Można się było zarejestrować do alfy, pewnie dlatego też bętę dostałem. Ale to na Xbona. Na PSStorze dziś widziałem betkę, która była, ale nie dało jej się pobrać, więc tak na luzie, to chyba tylko do preorderów dają.


  • 1

#200 117 Napisany 28 stycznia 2016 - 13:51

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:

W paru miejscach zwaliłem opis bo nagrywanie o 5 rano nie służy.

 


Ten post był edytowany przez 117 dnia: 28 stycznia 2016 - 13:52

  • 1

#201 bartezoo Napisany 28 stycznia 2016 - 13:56

bartezoo

    Big Boss

  • Forumowicze
  • 3 813 Postów:

A kody gdzieś rozdają czy trzeba preorder kupić?

 

na ps storze składasz pre order, sciągasz kilient bety i anulujesz pre order i możesz grać


  • 0

#202 Starh Napisany 29 stycznia 2016 - 01:33

Starh

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 073 Postów:

Pograłem dziś kilka godzin (przeszedłem główne misje w becie + poboczne) - 7 lvl. 

Muszę przyznać, że gra się w to naprawdę w dobrze, a z ekipą po prostu kapitalnie! Gierka jest dużo wolniejsza od Destiny, a "instacje" tj. misje wykonywane w party na takim hardzie naprawdę trudne! W trójkę robiłem jedną i zginęliśmy x razy w paru miejscach. 

 

Graficznie na x1 Division wygląda zacnie - hula w natywnym 1080p i fakt, że czasem dropnie te 3 klatki ale nie przeszkadza to w odbieraniu przyjemności płynącej z gry. Strzela się świetnie i za to ubi naprawdę kciuk w górę, bo daliście rade w tym segmencie. Co do grafiki, cóż wszystko niby ok, ale na początku miałem takie odczucie "aha....", dopiero po jakiś 2 godzinach przyzwyczaiłem się do graficzki i nie powiem jest całkiem ładna, szczególnie we wnętrzach budynków. Co do samych pomieszczeń to są one świetnie odwzorowane, a to wejdziemy sobie do małego bloku - w jednym mieszkaniu pokój dziecięcy, salon, sypialnia rodziców, a w tle przygrywa muzyczka z radia, które pozostało włączone. Wszystkie rzeczy na swoich miejscach, ale wejdziemy do mieszkania obok, a tam ściany pomalowane, syf na ziemi etc. 

 

Division można zarzucić wiele, ale klimat to gierka oddaje przednio! Pozytywnie zaskoczyła mnie dynamicznie zmieniająca się pora dnia i pogoda. W nocy gierka nabiera jeszcze większego klimatu. Jakieś neonki przy opuszczonych sklepach, choinki pokryte lampeczkami - wszystko to buduje fajną imersję. Żeby nie było jednak tak słodko, to cóż gra cierpi na tak zwany syndrom MMO - duże połacie terenu, ale spotkać można tylko wiatr wiejący po ulicach. Jeżeli już spotkacie jakiegoś NPC to będzie to klon gostka spotkanego kilometr dalej, ba czasem rzuci ten sam oklepany tekst. Rozwalają mnie też sztucznie wrzucone NPC, które "niby" biją się czy tam przepychają między sobą aby budować przekonanie w graczu, że ludzie walczą tutaj o wszystko, a to (pipi) prawda, bo tych gostków wcale by mogło nie być yao.png Tylko mnie w(pipi)iali po jakimś czasie, jak spotkałem podczas 1 minuty marszu 6 takich samych typków czy babek (najczęściej biała baba szarpie się z murzynem  daddy.gif ). 

 

 

Co do samego gameplayu, to jest on oczywiście najmocniejszym punktem gry. Pójdziemy sobie zrobić jakieś zadanie na mapce, w międzyczasie zahaczymy o jeden pytajnik, który zacznie misje polegającą na bieganiu pomiędzy blokami i włączaniu skanerów wirusa. Innym razem uratujemy jakiegoś pajaca wraz z grupą uderzeniową, oczyścimy wodociągi z murzynów  pawel.gif  Swoją drogą 90% przeciwników to murzyni, ciekawy jestem reakcji Polygona  dynia.png

 

 

Co do naszej bazy, to beta cóż mało pokazuje  frog.png Ot ratujemy jakąś babkę, która jest lekarką, zakładamy przychodnie + ulepszamy kilka rzeczy i tyle. Trochę komiczna sytuacja wychodzi w pewnym momencie, ponieważ gra pokazuje, że pewne perki/talenty mamy zablokowane, a po ukończeniu misji i zakupie np. pokoiku do salonu medycznego odblokowują się nam one. Ubi również spier motyw z craftingiem, bo w becie uwaga... jest on zablokowany  shotgun.png

No (pipi), który debil z UBI wpadł na pomysł rozrzucenia XYZ encounterów na mapie, za które nagrodą są plany wytworzenia broni, ubioru czy nawet materiałów do ulepszenia bazy, a potem zablokował tę możliwość  whyyy.png

 

 

 

Ok przejdę teraz do opisu strefy, gdzie każdy z każdym się napierdziela i w sumie chyba nawet nie wie po co xD Otóż wchodzimy sobie do tej strefy, ludzie patrzą się na siebie myśląc "ziomiusie to beta, dajcie pozwiedzać i coś polootować", inni myślą "no nie strzelają, to uj idę w swoją stronę". Niestety zawsze, ale to krwa zawsze znajdzie się ktoś o słabej psychice, ktoś kto pęka i naciska spust, a potem zaczyna się istna rzeź  chicken.gif  Ludzie biegają, nie wiedzą co gdzie, jaki granat, c4 etc. Każdy na(pipi)ia gdzie popadnie xD Ogólnie pograłem chwilę tam z jakimiś randomami i fajnie się pykało - przebiliśmy się nawet w głąb terytorium i trochę pozwiedzaliśmy. Ogólnie plac boju wygląda dużo lepiej niż inne "dzielnice" ukazane w becie. Jest takim hmm prawdziwszy w odczuciu. 

 

 

 

Division nie będzie żadną rewolucją, to po prostu wolniejsza wersja Destiny, trudniejsza od niej, z fajnym craftingiem (oby!!) i rozbudową bazy. Wydaję mi się, że ta gra jest jeszcze bardziej nastawiona na grę z kumplami niż w/w Destiny. Tak naprawdę bez ludzi nie zrobimy instancji, nie pójdziemy do miejsc objętych walką z innymi graczami, nie zdobędziemy takiego lootu/materiałów etc. Fajnie się to zapowiada, ale UBI i tak to s(pipi)i - mówię wam sad.png

Gra byłaby imo strzałem w 10 jeśli stawiałby bardziej na survial trochę jak DayZ - mało amunicji, bazowanie na crafitingu i zbieractwie. Pomyślcie taka gra (jakość AAA) + rozbudowany surviwal w tak dobrze odwzorowanym mieście? 

Słowem, jeżeli ktoś jest miłośnikiem multiplayera, destiny (choć z drugiej strony wielu się nie spodoba wolniejszy gameplay), ma masę znajomych na livie/psnie - niech bierze day one. Inni mogą passować.

 

Jest jeszcze jedna rzecz, która mnie denerwuje - ilość kul potrzebna do zabicia murzyna  problem.png

 

 

 

A i jedno jest pewne, mianowicie to, że Zeratul wbije calaczka i będzie grał w to ostro xD

 

  • 3

#203 Schrodinger Napisany 29 stycznia 2016 - 01:39

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 978 Postów:

to jest PvE czy PvP w ogóle?


  • 0

#204 Starh Napisany 29 stycznia 2016 - 01:41

Starh

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 073 Postów:

Masz takie instacje (w becie jedna) pve, na hardzie dosyć trudna i osobny teren do pvp - wchodzisz tam z jednej z dzielnic. Ogólnie lvlując i wykonując tam jakieś rzeczy zbierasz lvl pvp i hajs aby kupować lepsze pukawki i ubranka. Z ekipą ta strefa pvp to słowem :banderas: 


  • 0

#205 fingus Napisany 29 stycznia 2016 - 01:50

fingus

    proud gaymer

  • Moderatorzy
  • 35 908 Postów:
Łap minusa za przeklejkę z psxexcreme. :cf:
  • 1

#206 Starh Napisany 29 stycznia 2016 - 01:53

Starh

    Demigod

  • Forumowicze
  • 6 073 Postów:

Łap minusa za przeklejkę z psxexcreme. :cf:

Nie płacą mi za wersje multiforumkową - zbyt duże koszta optymalizacji  :cf:


Ten post był edytowany przez Starh dnia: 29 stycznia 2016 - 01:53

  • 0

#207 Schrodinger Napisany 29 stycznia 2016 - 01:56

Schrodinger

  • Moderatorzy
  • 65 978 Postów:
Jakby ekipa kupowała to bym brał ale wątpię czy można powtórzyć tak epickie oranie jak w destiny jeszcze kiedykolwiek
  • 0

#208 117 Napisany 29 stycznia 2016 - 05:26

117

    Elitarny użytkownik

  • Forumowicze
  • 10 904 Postów:


  • 0

#209 Otacon Napisany 29 stycznia 2016 - 09:28

Otacon

    krakowski cymesik

  • Forumowicze
  • 16 071 Postów:
Można by na PC pograć :hmmm:
  • 0

#210 Shinigami Napisany 29 stycznia 2016 - 09:32

Shinigami

    Bezbłędny rycerz

  • Forumowicze
  • 38 387 Postów:

Trzeba przyznać, że beta jest zdecydowanie przyjemniejsza od alfy, wydaje się, że jest też ładniejsza. Nie sprawdzałem jeszcze teg darkzone, ale sam świat jest deczko ciekawszy niż ostatnio. Chociaż tak wieje pustkami pomiędzy spotkaniami z przeciwnikami, że szkoda gadać.


  • 0



Inne z tagami: