Ważne żeby Torq nie musiał omijać żadnych wysep podczas walk, bo może być dramat.
Lords of the Fallen
#121 Napisany 28 października 2014 - 10:01
#122 Napisany 28 października 2014 - 10:02
#123 Napisany 28 października 2014 - 10:03
ani też żadnych bomb do rozbrajania ma nie bycWażne żeby Torq nie musiał omijać żadnych wysep podczas walk, bo może być dramat.
#124 Napisany 28 października 2014 - 10:08
IGN – 7.4
Eurogamer – 7/10
Polygon – 7.5
Gamespot – 8/10
Videogamer – 6/10
Game Informer – 8.5
God Is A Geek – 7.5
Game Trailers – 7.3
TheSixthAxis – 6/10
#125 Napisany 28 października 2014 - 10:40
#126 Napisany 28 października 2014 - 10:50
A czy gdy bossowi rozpada się powoli zbroja to robi się on coraz bardziej mobilny po każdej takiej akcji ? W znaczeniu, że boss tracąc dodatkowy balast staje się szybszy i bardziej zwinny, czy jest to raczej tylko taki graficzny element nie wpływający na walkę?
#127 Napisany 28 października 2014 - 10:51
Ale ogólnie nie spodziwwalem się więcej jak 7 wiec w sumie i tak maja dobre recenzje.
#128 Napisany 28 października 2014 - 10:55
Gdyby kogoś, dodatki w wersji PC z kartami nVidii.
#129 Napisany 28 października 2014 - 10:58
Tak, bossowie po stracie pancerza stają się szybsi, jeden po stracie tarczy złapał miecz w dwie ręce i zaczął pięknie wywijac, zmieniając i łącząc ataki.
Fabuła, phi..zbierzesz jakiś plik audio, zaczyna gadanie i w tym czasie atakuje dwóch typów. Nie ma czasu na fabułe.
#130 Napisany 28 października 2014 - 11:00
#131 Napisany 28 października 2014 - 12:23
Stan- kupujesz na PC? Czy czekasz az zrobisz updte budy?
Wymagania nie sa kosmiczne i chyba wezme na PC...
#132 Napisany 28 października 2014 - 15:40
#133 Napisany 28 października 2014 - 19:43
Zabawne ze w reckach krytykują gre za fabułę a w DS nigdy nie było to wadą
Ale ogólnie nie spodziwwalem się więcej jak 7 wiec w sumie i tak maja dobre recenzje.
Bo W Soulsach jest zajebista fabula tylko nie wystawiona na tacy jak w reszcie gier i z tad casuale mysla co mysla.
#134 Napisany 28 października 2014 - 20:01
No, z pewnością te recki Soulsów napisane po pięciu dniach ciorania uwzględniają tę zajebistą fabułę Lore to nie fabuła, fabuła Soulsów to wysyłanie mnie przez chu*wiekogo chujwiegdzie po chujwieco i nagle jestem królem świata.
#135 Napisany 28 października 2014 - 20:11
#136 Napisany 28 października 2014 - 22:10
#137 Napisany 28 października 2014 - 23:01
#138 Napisany 28 października 2014 - 23:59
Również życzę dobrej sprzedaży, zwłaszcza, że gra jest naprawdę dobra. Zdecydowanie systemem walki stoi, systemem, który mimo jawenej kopii spawdza się świetnie. Po kilkugodzinnej rozgrywce nie męczy i nie zniechęca jak soulsy. Gra jest mnie frustrująca i taka pewnie miała być. Ja jestem zadowolony. Na liczniku 7h, czterech lordów ubiłem, jestem zdowolony.
#139 Napisany 29 października 2014 - 00:05
Stan- kupujesz na PC? Czy czekasz az zrobisz updte budy?
Wymagania nie sa kosmiczne i chyba wezme na PC...
Updejt.
#140 Napisany 29 października 2014 - 08:43
Po tym co pokazało ostatnio From Software wcale się nie dziwię, że wszystkim przejadła się konwencja DkS.
#141 Napisany 29 października 2014 - 08:54
#142 Napisany 29 października 2014 - 14:27
ale mi się ta giereczka podoba wizualnie, ledwo się wczoraj powstrzymałem w empiku. Dawajcie kolejne wrażenia i może pęknę i kupie
#143 Napisany 29 października 2014 - 14:39
#144 Napisany 29 października 2014 - 15:00
Na tej generacji 7 to nowe 9
#145 Napisany 29 października 2014 - 21:05
Po kilkugodzinnej rozgrywce nie męczy i nie zniechęca jak soulsy
Wut?
Nie badzcie smieszni. Sorry, ale nie ta liga.
#146 Napisany 29 października 2014 - 23:11
Jakby ktoś ominął "Kulturalny....".
Pozwolę sobie raz jeszcze moje słowa przytoczyć.
Sporo dobrego wyczytałem o tej grze w owych magazynach, zatem postanowiłem ja sprawdzić. Właśnie gram. Reedycja Demon's/Dark Souls na tym silniku to byłoby coś. Ogrom detali, znakomite efekty świetlne. Co prawda tylko trzydzieści klatek, ale gra jest dobrze animowana i niespecjalnie idzie co psioczyć w tym segmencie. To tylko liczby, a gra i tak jest jedną z najlepiej prezentujących się na bieżącej generacji.
Niestety podobno i tak potrafi zgubić klatki. Na szczęście tego nie uświadczyłem. Obraz chrzani się nieco podczas grania, ale zasysam aktualizację. Oby pomogła. W grze czuć ciężar bohatera i tego co na sobie ma. Wybrałem najwolniejsza klasę i nieco mnie mozolność irytuje - zupełnie jakby gra na średnim PC została puszczona i zwalniała subtelnie z tytułu, że komp nie wyrabia. Chyba zmienię na średnia klasę.
Mechanika rodem z DkS i to od razu widać. I dobrze. Audio bardzo w porządeczku. Potęguje klimat.
W południe ubiłem pierwszego bossa. Też mnie na tamten świat raz wysłał.
Walka z Pierwszym Strażnikiem była satysfakcjonująca. Póki co, odkładam DriveClub i Metro.
Mam już całkiem niezłą kolekcję gier na PS4 i przyznam, że LotF to zdecydowanie górna półka jeżeli chodzi o grafikę - choć to, żaden wyczyn, biorąc pod uwagę, że większość pozycji to reedycje, ewentualnie tytuły wieloplatformowe. Póki co nie uświadczyłem zwolnień/szarpań animacji (a podobno takowe występują), jednak synchronizacja pionowa daje łupniaka oczom. Niby po łatce jest lepiej, ale niechciany efekt dalej nawiedza gracza.
To co mi się nie podoba w tej grze, to sceny przerywnikowe. Niby na silniku gry, a bohater zmienia ekwipunek co rusz. Kiepsko to wygląda. Harkyna gestykuluje przy dialogu, jak wywołany do tablicy gimba z ADHD, taki co to się nie przygotował do odpowiedzi, rzecz jasna. Ale najgorsze jest to, że ruch warg kompletnie nie odpowiada temu co postaci wypowiadają. Żadne słowo nie jest zsynchronizowane. Fuszerka, a powinno być co najmniej jak w L.A. Noire. Kurde, przecież to nowa generacja.
Ten post był edytowany przez Sylvan Wielki dnia: 30 października 2014 - 10:10
#147 Napisany 30 października 2014 - 14:47
Jakby gra miala premiere przed Soulsami, to pewnie jakiś hit w okolicach 9/10
Początek i imo to coś okolica 6, moze 7/10. Jak na PL produkcje i tak nice, ale widać, ze Soulsy głównym motywem przy tej produkcji.
Gram na PC i problemow na razie nie mam, a gra sama wszystko ustawiła wysokie parametry.
#148 Napisany 30 października 2014 - 15:22
Walcząc z drugim bossem nie wyświetliły mu się tarcze ochronne. Stał w bezruchu, aż sprzedałem mu kilkadziesiąt strzałów ostrzegawczych w tył pleców. Niezbyt honorowe, ale sam zaczął - nie dość, że bydle silniejsze, kilka razy bardziej żywotne, to z pomagierami przyszedł na spotkanie.
Szkoda też, że choć gra pod względem ilości detali, tekstur, poligonów, jak i efektów wszelakich to bardzo wysoka liga ledwie wyciąga te biedne 30 k/s. Jak już combo fHD + 60 k/s nie jest standardem, to niech się twórcy nie wygłupiają i nie wypuszczają gry mającej problem z trzydziestoma klatkami, MAŁO TEGO czasami zwalniającej.
#149 Napisany 30 października 2014 - 20:57
Tomasz Gop nazwał jedna zbroje na moja czesc o czym pisali w grupie gry - Living Legend Armor.
Ten post był edytowany przez Raikoh dnia: 30 października 2014 - 20:58
#150 Napisany 30 października 2014 - 21:00
Teraz mi się przypomniało, że chyba przedwczoraj skończyłem grać jakoś po północy w TLoU i zacząłem skakać po kolejnych kanałach, żeby zobaczyć czy jest coś ciekawego do obejrzenia. Akurat leciał Teleexpress extra, więc zostawiłem to na chwilę i jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się, że właśnie zapowiadają materiał o Lords of the Fallen
Według Teleexpressu jest to hit, który może zawojować świat i już zbiera świetne recenzje !!
Jak ktoś ma chęć obejrzeć sobie ten fragment to:
Lords of the fallen w teleexpressie
Oglądać tak od 10:55
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
TriggerHEART ExelicaRozpoczęte przez Tawotnica , Dzisiaj, 08:34 Warashi, Cosmo Machia, arcade, DC i 4 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Kingdom Come: Deliverance 2Rozpoczęte przez ACZ , 12 kwi 2024 Warhorse, PS5, XSX, XSS, PC |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
The Rogue Prince of PersiaRozpoczęte przez ACZ , 11 kwi 2024 Ubisoft, Evil Empire, PS5, XSX i 3 więcej... |
|
|