I będzie klucz do bety Sadness.
#31 Napisany 21 lutego 2014 - 22:05
#32 Napisany 22 lutego 2014 - 10:24
Ktoś ze świata N ma jeszcze kontakt z Babieno lub Axonem lub resztą załogi?
#33 Napisany 22 lutego 2014 - 10:40
#34 Napisany 22 lutego 2014 - 10:48
Hm.
Pewnie są w drodze na E3 i zasięgu nie mają
#35 Napisany 25 lutego 2014 - 18:41
pssite.com byl u bloober team.
macie filmik z Piotrkiem i innym typem:
#36 Napisany 25 lutego 2014 - 19:29
Blablabla.
Gdzie jest Sadness?
#37 Napisany 25 lutego 2014 - 19:34
Ten post był edytowany przez fingus dnia: 25 lutego 2014 - 19:34
#38 Napisany 26 lutego 2014 - 15:50
No i co niedowiarki?
http://blog.eu.plays...onto-ps4-today/
Basement Crawl stało się ciałem. Nasi górą!
#39 Napisany 26 lutego 2014 - 16:09
mnie ciekawią noty
#40 Napisany 26 lutego 2014 - 20:08
#41 Napisany 27 lutego 2014 - 01:48
czyli poziom bloober team, nadal nie wyszli z grami lepszymi niż 5/10
#42 Napisany 27 lutego 2014 - 02:00
I tak wysoko jak na taką popierdółę. Za miesiąc będzie w plusie.
#43 Napisany 27 lutego 2014 - 12:49
Unfortunately finding matches where the game worked properly was quite rare as I consistently ran into a number of bugs. For example:
- Sometimes none of the players would spawn in a match. The timer would run all the way down and a random person/team would get a win and experience towards the next rank.
- Winning a match earns you experience towards the next rank. Ranking up doesn’t unlock anything new but sometimes, even after winning, I wouldn’t earn any experience for no apparent reason.
- Nearly all the matches I played had at least one or two characters that didn’t move. They were free to kill which meant most people used them to drive up their score. Sometimes these same dummy characters also ended up with kills at the end of a match.
- There were a couple times where I found characters to be invincible to my traps or better yet I wouldn’t get points for my kill.
- Every few games I tried to join would simply not load and the leaderboard doesn’t actually load until I try to sort into specific game modes.
- In some matches my character and all other players would be completely incapable of laying down any traps.
Czy Bloober Team ma w ogóle jakiś dział QA? Nawet jeśli, to Piotrek powinien teraz wszystkich zwolnić!
#44 Napisany 27 lutego 2014 - 13:01
Grubo, nawet takiej popierdółki nie potrafią zrobić. Pewnie im to studenci na zaliczenie dłubali na tej uczelni co kiedyś głośno było.
#45 Napisany 27 lutego 2014 - 13:02
Dział QA ma jednego PC. Ciężko było sprawdzić multiplayer
#46 Napisany 27 lutego 2014 - 13:09
I pomyśleć, że ta gra kosztowała ponad 2 miliony złotych
#47 Napisany 27 lutego 2014 - 13:20
#48 Napisany 27 lutego 2014 - 20:24
2 miliony? Forumowicze za te pieniądze to by całą trylogię mogli machnąć. Tam powinien chyba prokurator wejść
#49 Napisany 27 lutego 2014 - 20:54
#50 Napisany 27 lutego 2014 - 21:02
O ku*wa
#51 Napisany 27 lutego 2014 - 21:45
Jest grubo
#52 Napisany 27 lutego 2014 - 22:47
#53 Napisany 27 lutego 2014 - 22:53
loading...
#54 Napisany 27 lutego 2014 - 23:30
Mamy polskiego kandydata do miana the worst game ever?
Ten post był edytowany przez twilitekid dnia: 27 lutego 2014 - 23:30
#55 Napisany 28 lutego 2014 - 00:08
#56 Napisany 28 lutego 2014 - 03:50
PlayStation LifeStyle - 4.5/10
GamesRadar - 1/5
Destructoid - 2/10
juz sie nie mogę doczekac ich nowej gierki, ich najwiekszego projektu - Medium.
#57 Napisany 28 lutego 2014 - 10:23
Zabawa trwa w najlepsze!
Blobber Team zabiera głos w oficjalnym liście do graczy. Trzymajmy się ramy!
http://www.psnstores...-the-developer/
QA nie wychwyciło żadnych bugów, nie było ich, po premierze się pojawiły! Wszystko będzie ostro popaczowane!! Do tego gra będzie długo wspierana, będą nowe tryby rozgrywki multi, single, tutorial, nowe mapy i Bóg wie co jeszcze...
#58 Napisany 28 lutego 2014 - 10:29
Już lepiej im był napisać tetrisa - mniej roboty, mniej pułapek, a swoich fanów ma, na pewno ktoś by kupił.
Ten post był edytowany przez fingus dnia: 28 lutego 2014 - 10:30
#59 Napisany 28 lutego 2014 - 10:31
Zabawa trwa w najlepsze!
Blobber Team zabiera głos w oficjalnym liście do graczy. Trzymajmy się ramy!
http://www.psnstores...-the-developer/
QA nie wychwyciło żadnych bugów, nie było ich, po premierze się pojawiły! Wszystko będzie ostro popaczowane!! Do tego gra będzie długo wspierana, będą nowe tryby rozgrywki multi, single, tutorial, nowe mapy i Bóg wie co jeszcze...Spoiler
Jak MS na hejt Iksbona, szybka reakcja, słuchanie głosu ludu. Propsy i szacun.
#60 Napisany 28 lutego 2014 - 10:36
Mnie ciekawi, kto i po co w ogóle chciał to kupować...
Inne z tagami:
Giereczki wideo dla dzieci →
Oldschool →
In The HuntRozpoczęte przez Tawotnica , 20 kwi 2024 Irem, Arcade, Saturn, PS1, PS4 i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
SteamWorld Heist 2Rozpoczęte przez ACZ , 17 kwi 2024 Image & Form, PS5, PS4, XSX, XSS i 3 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
S.T.A.L.K.E.R. Legends of the Zone TrilogyRozpoczęte przez ACZ , 07 mar 2024 GSC Game world, PS5, PS4, XSX i 2 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Slave Zero XRozpoczęte przez Tawotnica , 02 mar 2024 Poppy Works, Ziggurat, Switch i 5 więcej... |
|
|
||
Giereczki wideo dla dzieci →
CurrentGen →
Multiplatformy →
Contra: Operation GalugaRozpoczęte przez Tawotnica , 25 lut 2024 WayForward, Konami, Switch, XONE i 4 więcej... |
|
|