Demon's Crest na virtualu, gra posąg ze Snesa, tylko czemu taka krótka.. polecam.
Virtual Console - które gry powinny się tam znaleźć
#211 Napisany 29 grudnia 2015 - 09:20
#212 Napisany 05 stycznia 2016 - 12:05
#213 Napisany 05 stycznia 2016 - 17:51
Drill Dozer (GBA) to jedna z największych ukrytych perełek na GameBoy Advance, wydana w Japonii i USA już po premierze DSa, bo w 2005/2006 roku. Gra twórców Pokemon, co już samo w sobie jest zaskoczeniem, bo developer GameFreak od zawsze i na zawsze jest oddelegowany do tworzenia kontynuacji serii o kieszonkowych stworkach.
Drill Dozer nie jest popierdółką jak ta niedawno wypuszczona gra łącząca wyścigi konne z pasjansem. Za reżyserkę odpowiada nikt inny jak sam Ken Sugimori, a DD to pełnoprawny action platformer z niezłym „twistem”
Jill, córka bossa grupy złodziejaszków „Red Dozers” rusza ze swoją ekipą w świat, żeby odzyskać skradziony przez inną grupę przestępczą czerwony diament, podarowany jej kiedyś przez zmarłą matkę. Główną bronią dziewczynki jest tytułowy Drill Dozer. Mini-mech wyposażony w wiertło, siejące postrach. Drill Dozer może skakać i dashować, ale to wiercenie jest kluczowym elementem gry.
DD to hands down jedna z najlepiej wykorzystujących łopatkowe przyciski gier na handhelda. Osobom nieprzyzwyczajonym do ergonomii GBA polecam przerzucenie się na większe, nieco wygodniejsze sprzęty typu DSi XL, PSP albo najlepiej GCN z GameBoy Playerem, bo eLkowanie i eRkowania w Drill Dozerze to podstawowa mechanika, więc przy dużej wczuwce będą was ręce boleć :> .
Trzymając L wiercimy w lewo, R wiercimy w prawo, easy peasy
W każdej planszy znajdujemy dwa dodatkowe biegi do naszego wiertła, co pozwala nam zwiększać tempo i moc wiercenia, puszczając i wciskając ponownie w odpowiednim momencie trigger. Wykorzystanie tego w praktyce jest świetnie zaimplementowane.
Oprócz oczywistej satysfakcji rozwalania w pył napotkanych przeszkód (każdy bloczek ma swój własny pasek energii) i przeciwników elementy platformowe są bardzo sprytnie zaprojektowane.
Niszczymy kible!
Bloki od których się odbijamy wywiercając się z nich, katapulty wybijające nas w powietrze w zależności od włączonego biegu albo kolorowe rury przez które należy się przewiercić kręcąc w odpowiednią stronę.
Zadbano również o różnorodność w rozgrywce, robiąc gdzieniegdzie z naszego mecha łódź podwodną czy samolot, gdzie wiertło dublowało za śmigło i zamiast w bok ekran scrollował się w górę.
Walki z szefkami są w wykonane w typowo action-platformowej manierze, czyli polegają na wyuczeniu się schematu ataków bossa i uderzeniu w jego słaby punk. Fajne, ale dosyć proste. Najlepsze walki to takie, które nie są bezpośrednim starciem tylko wykorzystują otoczenie to pokonania przeciwnika. Np. rozwalenie robota od środka przecinając mu przewody w bebechach.
Pamiętając cały czas o tym, że to gra GameFreak muszę wspomnieć o muzyce. Energiczny soundtrack od razu się kojarzy z Pokemonami. To przeładowane dźwiękami, wesołe melodie są jedyne w swoim rodzaju:
Ten kawałek krzyczy: JESTEM OD TWÓRCÓW POKEMON
Najlepsze momenty przywodziły na myśl krzyżówkę Megamana X z Kirby i Poksami właśnie:
Graficznie też jest niczego sobie, ale trzeba się przyzwyczaić do jebutnych cyferek oznaczających aktualny bieg, pojawiających się na całym ekranie w trakcie gry.
GBA to niestety nie DS i nie ma dwóch ekranów, więc twórcy musieli gdzieś zmieścić ten wskaźnik. Kwestią dyskusyjną jest czy olbrzymie cienie to akurat najlepsze rozwiązanie. Imo wystarczyłby pasek biegów pod paskiem energii. Same efekty dźwiękowe dają wystarczająco do zrozumienia, że szybciej wiercimy, a co bardziej spostrzegawczy gracz zauważy też taki szczegół jak poruszające się czerwone koła zębate w górnej części ekranu.
Oprócz zapaćkanego HUDa nie do końca podobało mi się umiejscowienie i rodzaje przeciwników-przydupasów. Kiedy nie wykorzystuje si ę wiertła Drill Dozer jest ociężały i powolny. Większość przeciwników jest szybsza i często pojawiają się falami jak w starych beat ‘em upach. Do tego dochodzi często jakaś przeszkadzajka z powietrza np. laser, rakieta czy inne ustrojsto, brak możliwości obracania się w trakcie wiercenie i gotowy mamy przepis na bardzo upierdliwe przerwyniki między platformowymi częściami levelu.
Skarb!
Poza tymi drobnymi wadami Drill Dozer jest kraszerem. Przez 12 długich, zakręconych leveli dostarcza dobre 6h rozrywki. Ponadto oferuje spory replay value przez system kupnych (całkowicie opcjonalnych) upgradów, które następnie pozwalają odkryć ukryte plansze i parędziesiąt skarbów. Po każdym przejściu tej gry żałuje, że GameFreak musi ciągle trzaskać w kółko te Poksy.
premiera na WiiU -> 07.01.2016, czyli pojutrze.
#214 Napisany 06 stycznia 2016 - 00:01
#215 Napisany 25 stycznia 2016 - 11:30
#216 Napisany 25 stycznia 2016 - 11:33
Gierki z DSa mogą wrzucać w ogóle do sklepu?
#217 Napisany 25 stycznia 2016 - 12:06
Jakby wyszedł ten Chronoc z wersji z DSa, to bym łykał jak młody pelikan,.
#218 Napisany 25 stycznia 2016 - 12:09
do sklepu dla wii u jedynie
#219 Napisany 08 lutego 2016 - 15:04
#220 Napisany 09 lutego 2016 - 09:31
#221 Napisany 09 lutego 2016 - 16:49
Zapominasz, że jestem maniakiem Pokemonów i wolę walczyć z Mewtwo czy Arceusem niż z jakimkolwiek innym bossem, więc muszę to sprawdzić, tylko nie wiem którą część
#222 Napisany 09 lutego 2016 - 17:08
#223 Napisany 29 lutego 2016 - 11:33
W tym tygodniu kolejny klasyk z DSa: Advance Wars Dual Strike
#224 Napisany 04 marca 2016 - 15:40
Virtual Console update: Super Nintendo Entertainment System games are coming to Nintendo eShop on New Nintendo 3DS and New Nintendo 3DS XL systems, starting with Super Mario World and EarthBound, available shortly after the presentation. Each week in March will see two more titles hit Nintendo eShop, available as a buy one, get the other half price offer during their first week on sale. All games will be the full-speed 60Hz North American versions and can be played in original resolution mode for a more authentic visual experience. Titles announced as on the way are:
lepiej późno niż wcale. Definitywna wersja Super Metroida w Europie będzie dostępna na N3DS. Bez sound glitchy, bez klatkowania, w oryginalnej rozdzielczości. Nawet zrobię przerwę od Fire Emblem z tej okazji
#225 Napisany 04 marca 2016 - 17:21
I bez cross buya
#226 Napisany 07 marca 2016 - 12:16
Będzie promocja krzyżowa na ALTTP i Super Metroida - kup jedną za 7,99€ i dostaniesz zniżkę na drugą do 3,99€. Ciągle drogo, ale w sumie to mnie przekonali do kupna Zeldy
#227 Napisany 03 kwietnia 2016 - 10:57
#228 Napisany 03 kwietnia 2016 - 11:20
Można
#229 Napisany 03 kwietnia 2016 - 11:41
#230 Napisany 03 kwietnia 2016 - 11:50
Gry na eShopie od zawsze (na Wii U, na 3DSie troszkę później) były przypisane do konta.
Problematyczne jest tylko odpięcie konta od konsoli i podpięcie do innej, bo niestety do tego trzeba kontaktować się z Nintendo. Jak się zalogujesz na swoje konto to będziesz miał dostęp do całej historii zakupowej.
#231 Napisany 01 września 2016 - 18:15
#232 Napisany 31 października 2016 - 12:34
#233 Napisany 31 października 2016 - 12:40
Zapomniałeś o największym kraszerze z tego tygodnia:
Na New
#234 Napisany 01 listopada 2016 - 01:30
#235 Napisany 16 listopada 2016 - 17:37
Siemka, może Was interesuje SteamWorld Collection - wydanie pudełkowe gier z eShopu (SteamWorld Dig i SteamWorld Heist)
Zrobiłem unboxing w mojej krótkiej "karierze" na YT - także dla zainteresowanych.
Ten post był edytowany przez ramzes64 dnia: 16 listopada 2016 - 17:38
#236 Napisany 10 grudnia 2016 - 21:16
Fire Emblem: Shadow Dragon Released on Virtual Console for Wii U
#237 Napisany 10 grudnia 2016 - 22:35
http://www.dualshock...-console-wii-u/
Fire Emblem: Shadow Dragon Released on Virtual Console for Wii U
..w Stanach - u nas jest ponad rok
#238 Napisany 11 grudnia 2016 - 14:39
A to przepraszam.
#239 Napisany 12 grudnia 2016 - 13:40
#240 Napisany 12 grudnia 2016 - 13:43
Poważnie? Musi być angielskie pudełko? Bo niemieckie Pikmin 2 NPC śmigają w koszach z przecenami po 10 - 20€, to można przyrekinować