Ciekawe czy pamiętają, że zapowiedzieli jeszcze gry z NDS na WiiU. Wrzucili w zeszłym roku jakąś niedorobioną wersję Brain Training i potem cisza.
Virtual Console - które gry powinny się tam znaleźć
#151 Napisany 16 lutego 2015 - 21:15
#152 Napisany 16 lutego 2015 - 21:15
Ja tam kibicuję, bo chciałbym zobaczyć GBA VC na 3DSie, ale szybciej uwierzę w wydanie DS VC i natywnie odpalanych gier (tak jak właśnie Wii na Wii U) niż w GBA VC w takim stanie jak wydali to dla ambasadorów. To by też nie było głupie. Kupiłbym niedostępne perełki z DSa.
#153 Napisany 16 lutego 2015 - 21:19
Ciekawe czy pamiętają, że zapowiedzieli jeszcze gry z NDS na WiiU. Wrzucili w zeszłym roku jakąś niedorobioną wersję Brain Training i potem cisza.
Emulatory NDSa pięknie renderują gry w HD. Pewnie zobaczyli screeny na neogafie i stwierdzili "ch$j z tym".
#154 Napisany 16 lutego 2015 - 21:30
#155 Napisany 16 lutego 2015 - 21:36
Akurat podbijanie rozdzielczości jest ostatnim czego potrzeba grom z DSa
Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 16 lutego 2015 - 21:38
#156 Napisany 16 lutego 2015 - 21:44
#157 Napisany 16 lutego 2015 - 21:46
a na emu ndsa to jak sie gra jak gra korzysta z dotykowego ekranu oraz normalnych przyciskow? myszka robi za stylus, a resztę ogarnia sie padem? jak to jest rozwiazane na pc?
#158 Napisany 16 lutego 2015 - 22:32
Ale te Poki świetnie wyglądają na emu
Edit: Co to za emulator ?
Ten post był edytowany przez funditto dnia: 16 lutego 2015 - 22:50
#159 Napisany 19 lutego 2015 - 13:22
#160 Napisany 09 marca 2015 - 12:48
Metroid: Zero Mission (Nintendo, GBA VC) - €6.99/£6.29
In this acclaimed retelling of the original Metroid adventure, step into the boots of bounty hunter Samus Aran as she infiltrates planet Zebes for the first time, to take down the Space Pirates and Mother Brain... but this is not the Zebes that you might remember! Metroid: Zero Mission features completely redesigned environments, based on the original maze-like levels, but enhanced with new features like Morph Ball launchers and zip lines; and it's crawling with vicious new enemies and bosses. Plus - once you've defeated Mother Brain, the mission is far from over!
jak ktoś nie grał to już wie, co robić w czwartek.
#161 Napisany 09 marca 2015 - 12:50
Ten post był edytowany przez lukaszSA dnia: 09 marca 2015 - 12:51
#162 Napisany 09 marca 2015 - 15:00
FU Nintendo
#163 Napisany 09 marca 2015 - 21:06
7 ojro to dużo. A ja wciąż czekam na Ghost Babel
#164 Napisany 16 marca 2015 - 13:56
Castlevania Aria of Sorrow (Konami, GBA VC) - €6.99/£6.29
In its third Game Boy Advance instalment, Castlevania jumps into the future, to the year 2035. After a solar eclipse, new hero Soma Cruz awakens inside a mysterious castle. You must navigate the castle's labyrinths while confronting perilous monsters at every turn. Use Soma's Tactical Soul system to collect souls of enemies to learn their abilities, and equip them to activate new powers - more than 100 in total. But beware: you must escape before evil consumes you. Once you've survived the horrors of the castle, extra modes and challenges await!
No i wreszcie będziemy mieli komplet trzech Castlevanii i dwóch Metroidów z GBA
#165 Napisany 23 marca 2015 - 11:19
Mega Man Zero 3 (CAPCOM, GBA VC) - €6.99/£6.29
In the third exciting chapter of the Mega Man Zero series, the robotic hero must again come to the aid of Neo Arcadia; this time when danger looms in the shape of a new, giant Reploid: Omega! Fortunately, Zero's arsenal is now even more powerful. New customisation chips replace the previous Form system, allowing you to combine chips to adapt to any situation, and the Cyber Elf system has also been overhauled. Plus, Zero's new Recoil Rod weapon will make sure that enemies get the point!
tak pizgać na zmianę Metroidem, Castlevanią i MegaManem? Ależ GBA miał wymiatającą bibliotekę action-platformerów
#166 Napisany 02 kwietnia 2015 - 00:09
doczekaliśmy się Virtual Console N64 na WiiU Wezmę Donkey Konga, bo resztę mam ograną do syta.
#167 Napisany 02 kwietnia 2015 - 00:22
A będziesz miał możliwość porównania czy coś podciągnęli czy nie grałeś w Konga wcześniej ?
#168 Napisany 02 kwietnia 2015 - 00:29
Najpierw muszę wyczytać czy to wersje 60hz, bo jak PALowska 50-tka to nie kupię wcale
#169 Napisany 02 kwietnia 2015 - 08:18
Wziąłbym Konga 64, ale boję się że będzie jak ze Steamem - kupię i nie zagram.
#170 Napisany 02 kwietnia 2015 - 11:12
Najpierw muszę wyczytać czy to wersje 60hz, bo jak PALowska 50-tka to nie kupię wcale
Możesz wyjaśnić różnicę?
Z tych 4 giereczek tylko SM64 by mnie ewentualnie interesował, ale mam stos gier do ogrania i albo mi się wydaje, albo 40zł to też mało nie jest.
#171 Napisany 02 kwietnia 2015 - 14:43
Gry w 50hz wolniej chodzą. Na stronce N ten Donkey Kong widnieje w europejskich wersjach językowych, więc się wstrzymuję.
#172 Napisany 27 kwietnia 2015 - 12:21
Sin and Punishment: Successor of the Skies (Nintendo) - €14.99/£13.49 (Ends May 7, regular price €19.99/£17.99)
The cult Japanese game, played in chapters, follows the mysterious story of Isa Jo and Kachi as they fight a battle for humanity between Inner and Outer Space. The two characters can fly above the ground and unleash fearsome firepower as they dash and glide using jet packs and flying boards, battling to repel the hordes of enemies with guns, swords and powerful bombs. To add to the challenge, each action-packed level has been designed to throw enemies, including gigantic bosses called Commanders, against you in a certain order. You will need to study a stage and its waves of enemies in great detail in order to achieve the best score possible.
The scoring system in Sin and Punishment: Successor of the Skies offers an intense challenge for everyone. Players are rewarded for hitting successive enemies while suffering as little damage as possible and can reap more points if they perform extraordinary actions, such as hitting a large number of enemies in a row. The game gives fans plenty to talk about with lots of hidden gameplay elements to discover; such as the strategy to best tackle patterns of enemies or techniques that reward skilled players with coveted medals.
Heads up! Jedna z najlepszych gier z Wii, produkcji legendarnego Treasure (Ikaruga, Gunstar Heroes), od czwartku będzie do pobrania na WiiU.
#173 Napisany 27 kwietnia 2015 - 12:37
#174 Napisany 27 kwietnia 2015 - 12:41
Ciekawe, czy kiedykolwiek pojawią się gry 3rd party. Kilka perełek bym sprawdził
#175 Napisany 27 kwietnia 2015 - 13:12
Było na Wii dużo dobrych i bardzo dobrych exów od third party, które umarły z braku marketingu. Zack & Wiki czy choćby Wii-wersja Overlorda. Fajnie, jakby dąło się do nich wrócić cyfrowo.
#176 Napisany 27 kwietnia 2015 - 17:33
#177 Napisany 27 kwietnia 2015 - 20:11
#178 Napisany 08 maja 2015 - 20:39
#179 Napisany 08 maja 2015 - 21:30
Ten post był edytowany przez funditto dnia: 08 maja 2015 - 21:31
#180 Napisany 15 czerwca 2015 - 05:04
pierwsza megatona, jeszcze zanim E3 się dobrze rozpoczeło: Earthbound Beginnings, prequel Earthbound, pierwsze Mother jest dostępne od dzisiaj w eShopie.